Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sa drugim parom kosih kablova (na novobeogradskoj strani) most vec dobija na formi. :vops:

Nemam vise utisak o "abnormalnoj visini/velichini"... :laugh:

:gobb:


Na poslednjoj slici, chini se da ni Novom zel. mostu ne bi shkodilo jedno farbanje u skorije vreme. :p
Nazalost, kako to kod nas biva, sachekace kriticni trenutak pred rusenje, ne bi li bio rekonstruisan... :laugh: :rolleyes:
 
Odlične fotke!

Nego, da se vratm malo na buduću petlju Radnička. Pre nekih godinu dana, kada je počinjala izgradnja ove raskrsnice kod hipodroma, bilo je reči da će radovi na petlji Radnička početi po završetku ovih kod hipodroma, da bi, naravno, saobraćaj mogao koliko-toliko normalno da funkcioniše kada se sruši tobogan. Međutim, u svim nedavnim izjavama Đilasa, on ponavlja kako se tobogan neće rušiti sve dok se ne završi nova petlja u Radničkoj. E, sad mi nije jasno zbog čega se ne počinje gradnja te petlje kada ionako tobogan neće biti rušen dok se ne izgradi petlja, pa samim tim ne mora da se čeka završetak radova kod hipodroma???

A stvar koja mi je još manje jasna je kako će uspeti da grade petlju a da ne moraju prethodno da poruše taj nadvožnjak (tobogan)...
 
znaci stigli su do 130m

scan0007tg1.jpg



bas se brzo radi a jel se zna kada ce pilon biti gotov ( bez obzira na montiranje kablova)
 
Goldstein":16vs3erw je napisao(la):
A stvar koja mi je još manje jasna je kako će uspeti da grade petlju a da ne moraju prethodno da poruše taj nadvožnjak (tobogan)...
То и мене живо занима. Једино ако не буду градили један по један смер, па између изградње смерова да сруше тобоган.
 
@Dovlisa +1 za odlične slike! Impresionira da si uspeo da uđeš u sred gradilišta, svaka čast.

Na slikama se vidi da se glavni pravac iz Rakovice penje na plato raskrsnice što me je veoma razočaralo jer sam verovao da će ići ispod i bar delimično rasterećivati budući dotok saobraćaja u i oko najavljenog tunela. Ovako ispada da se čitav ovaj faraonski posao (izrada ogromnog vijadukta oblika raskrsnice sa više desetina masivnih stubova) obavlja uglavnom zbog prelaska pruge koja inače tu nebi više ni trebala da bude jer je njeno uklanjanje omogućeno jednim ranijim faraonskim poduhvatom (izradom železničkih tunela ispod Beograda).
Izgleda kao da neki novi "Ramzes liberalni" hoće da nadzida ranijeg "Keopsa autoritarnog" i za taj uzvišeni cilj ne žali carsku riznicu... (čitaj - naše pare..) Naročito iritiraju Keopsovi nedovršeni projekti pa makar neki od njih bio dobro osmišljen... Zato pruga mora da opstane iako stvara velike probleme i zahteva izradu silnih vijadukata, tobogana ... I čemu li će služiti taj silni prostor između stubova i tramvajske s jedne i železničke pruge s druge strane... Gledajući sadašnje stanje ispod žel. stanice NBG biće užasno..

@stek - sadašnja brzina izrade segmenta pilona je 8-9 dana a s obzirom da im se prečnik smanjuje možda će to biti i kraće. Pošto nakon izrade sadašnjeg ostaje još deset segmenata završetak betonskog dela pilona treba očekivati krajem novembra

@berekin - Derik kran im je vrlo mobilan i oni ga kompletnog preguraju tih 16m za veoma kratko vreme...

Daleko lepše je pratiti inžinjerske nego političarske kreacije
 
Zbog ugla fotograisanja i lošeg kvaliteta se ne vidi da glavni raspon visi na dva para kablova

slika0385.jpg


slika0381.jpg


Oblačan dan, bez veze...

Sub na NBG obali
slika0382.jpg
 
@Veliki Vracar: Pojavio sam se na gradilistu sa foto-aparatom u ruci i sa svojom devojkom pride(ostavlja utisak ekipe nekih novina). Imam i par slika radnika koji jedva cekaju da ih neko slika. Plus, uz pozdrav: "Dobar dan majstori, srecan rad" mogao sam i na bager, cini mi se, da se popenjem... Priznajem, to sto sam poveo zensko celjade je sigurno pomoglo kod majstora, melem za njihove oci :)
 
Ja ne vidim kablove na Novobeogradskoj strani. Da li ih neko vidi, to je sve na Cukarickoj strani :gobb:
 
Uzivo se vide 2 para kablova na nbg strani i jedan ka starom bg-u.

Mislim da ce pilon bez onog vrha biti gotov do kraja godine
 
Izvini Vucko to nije Novobeogradska strana. Cela Ada Ciganlija je na Cukarici. Stalno stanovnici Novog Beograda prisvajaju adu, a granica opstine je na pola Save, da se zna
 
@prostorni planer

Vucko kao i ostali su mislili da su kablovi ka novom beogradu postavljeni tj dva para dosada pa ih zato zovemo novobeogradski ;)
 
Jao... Pa, sad mi je onda tek jasno zasto je prostorni planer napisao da ne vidi kablove na novobeogradskoj strani. :laugh: :laugh: :laugh:

Ja jos skrolujem na fotografije iznad, razmisljam kako moze da "ne vidi"... :lool:


Izvin'te na jednostranom proglasenju otcepljenja teritorije opstini Chukarica. :laugh:




:gobb:
 
Pravda za Cukaricu :)

Svaka cast Igore za te fotke pre izgradnje mosta,izgledaju nestvarno.Setih se sada otvaranja mosta,ni tada nisam bio siguran da ce ga napraviti jer smo se nagledali slicnih prica dovoljno do tada,ali razuvereli su nas. :gobb:
 
Nabasah na dupove za deo ump-a od tosinog bunara do kraja tunela u senjaku,jasno se vidi ova problematicna raskrsnica pre tunela,ako ocete postavit cu
 
ajd postavi da vidimo da li je stari ili novi dup stim sto za deo kod hipodroma postavi u postojecoj temi a molim te ovde postavi za deo kod raskrnice sa nikole dobrovica hteo bih da proverim nesto ;)
 
prostorni planer":3p3bqfnr je napisao(la):
Izvini Vucko to nije Novobeogradska strana. Cela Ada Ciganlija je na Cukarici. Stalno stanovnici Novog Beograda prisvajaju adu, a granica opstine je na pola Save, da se zna
Ma zar nismo pričali da je deo na savskom vencu, čak ne ni na Čukarici.
 
GOJE":aj1u9l69 je napisao(la):
prostorni planer":aj1u9l69 je napisao(la):
Izvini Vucko to nije Novobeogradska strana. Cela Ada Ciganlija je na Cukarici. Stalno stanovnici Novog Beograda prisvajaju adu, a granica opstine je na pola Save, da se zna
Ma zar nismo pričali da je deo na savskom vencu, čak ne ni na Čukarici.
Zaključili smo da je jedino pilon zaista na Čukarici, jer Ada pripada toj opštini.
 
Gde će i kako biti rešen pešački i biciklistički silazak sa mosta sa čukaričke strane i kada se očekuje prvi biciklistički saobraćaj preko mosta?
Stub mi inače deluje nekako preglomazan i drastično odudara od svih postojećih u blizini. Možda se vizuelno smanji kada se ceo sklop kompletira, mada sumnjam. I sav je izbušen i oštećen sa svih strana montažom privremenih skela i nosača, ne znam kako će se i da li će se to uopšte sanirati.
A tek održavanje... Mnogo je komplikovan i, obzirom kakvi smo, bojim se da će u jednom trenutku vremena biti jeftinije srušiti ga i praviti novi. Za naš mentalitet najbolja je debela i masivna betonska greda koja se ne održava.
 
Čini mi se da je izgled betonskih i metalnih segmenata na mostu različit. Da li znate kako misle da uklope to odudaranje u boji i samim detaljima. Nekako mi je čudno to da je most delom metalan, delom betonski a da nije identican. Pogledajte kako izgledaju metalan i betonski deo ispod
img1257b.jpg

img2590y.jpg
 
Vrh