Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

kingmanowar":s8juwe3v je napisao(la):
LUCAS":s8juwe3v je napisao(la):
kingmanowar":s8juwe3v je napisao(la):
Uh druze ne zaboravi da se to gradi na otetom zemljistu i da nece da izadje na dobro ako nastave tako, a kad tad ce EU da nam nalozi da se sva imovina vrati vlasnicima ili da se vlasnici obestete, a pitam se ko ce to onda da plati? Znam dvojcu koji sigurno nece (Djilas i Dulic)
Oteto!? Dakle mi smo sampioni u otimanju. Toliko smo zagrizli u otimacinu i zajedljivost da to nije normalno! Koja EU da vraca, kome, kako, sta i kada?
Pa sigurno je da nas EU nece primiti dok sve ne sredimo kako treba, od zakona, pravosudja......pa do nas samih.Ne zaboravi da su oni ekonomska zajednica i da ih nije spojila ljubav prema narodima vec ekonomski interesi, pa stoga dok ne ispunimo sve sto je po njihovim pravilima nece 'leba da se najedemo, mada i bez tog ulaska u EU nam je u interesu da sredimo drzavu kako bi bolje ziveli.

@dedinje
Znas onu izreku: "Lako je tudjim k......m po koprivi mlatiti" :)
Nekoga je ta nacaionalizacija jako pogodila, a nekog nije. Eto mene nije, al opet svako treba da dobije ono sto mu pripada.
Nego znas li ti onu:" Rdjavom k..... svaka dlaka smeta"?! EU ili ne!? Znalo se i zna se kako ce da se zavrsi, a sto se zakona tice u nasoj zemlji nikad nije funkcionisao pa nece funkcionisati sa EU ili bez nje. Negovorim u vezi pistoljdzija i narko dealer-a, nego sto se korupcije tice, gradjevinarstva, raznoraznih dozvola itd. Znazmo kako to ide.
Uostalom znamo zasto je Grcka propala, a isto tako znamo zasto su Rimljani napravili zakon.
 
Problem postoji ali se preuveličava. Zbog semafora formiraće se kolona u tunelu. Tunel će pre scega biti moderan i imaće vrhunsku ventilaciju. Semafor se lako podesi tako da i ako nastane kolona u tunelu ona traje svega desetinu sekundi. Na pr. vozila koja izlaze iz tunela imaće zeleno 2 minuta a crveno 30 sekundi. Da li ovako nešto smanjuje problem? Dobro, oni koji idu poprečnim pravcem, i uopšte ne ulaze u tunel, imaće obrnuto, srveno 2 minuta i zeleno 30 sekundi. Ali oni čekaju na otvorenom prostoru u blizini parka. Pa još ako je lep letnji dan a neko ima kabriolet.
 
Dakle postace skoro neupotrebljiv pravac od nbg ka rakovici umesto svi da budu protocni...
 
Не, не преувеличава се; напротив, није довољно снажан одјек катастрофе која је представљена на овим сликама. Најкомичнија је она трака за скретање лево из тунела - ако буде онако кратка, нека Бог помогне свима! Постоји простор за поправку, ако се тунелска цев прошири при изласку на четири траке, и то у приличној дужини, али и тада је кретање право у конфликту са чак два саобраћајна тока који функционишу независно, тако да...
 
Zašto neupotrebljiv. Pa semafori će biti automatizovani. Ako nema mnogo vozila u Tunelu semafor se tome odmah prilagođava i oni iz tunela imaju duže crveno a ovi na relaciji most - Rakovica duže zeleno. Dalje ulica će sigurno biti mnogo šira od tunela, koji je skup, i imaće više traka odnosno kolona će biti više ali će biti kratke.
 
Могу семафори сви у Београду да буду аутоматизовани и најмодернији на свету, и да се њима управља из једног центра, и уз помоћ најмодернијег софтвера... И повећаће проточност саобраћаја за пет одсто!
Па, није никакав проблем ни на тој, ни на било којој раскрсници онда када нема много аутомобила; али, у шпицу, биће их много, и то на готово свим правцима који гравитирају тунелу и који су међусобно у конфликту. Ово је готово пресликани излаз из Теразијског тунела и, питам се, како може инжењерски писмен пројектант да понови грешку пок. Николе Гавриловића који је димензионисао те траке пре 45 година? Ето још једног доказа да компјутери не помажу, када се не мисли!

Иначе, ово "улица ће бити много шира од тунела, јер је он скуп" је узрок класичних слабих тачака у саобраћајном систему Србије, попут новосадског аутопута који се СУЖАВА ПРЕД УЛАСКОМ У МИЛИОНСКИ ГРАД, јер је Батајничка петља прескупа, па се гради на крају...
 
Neshvatljivo je ovo pesimističko (crno) gledanje na tu raskrsnicu kod hipodroma. Pa sam (Mirko) si dobro zapazio tunelska cev na izlasku može biti proširena i dobija se više traka a to odmah znači manje čekanja pogotovu uz automatski sinhronizovan semafor koji se momentalno prilagođava saobraćaju. U principu - svi će čekati kratko. Nekad će neki čekati malo duže a nekad se neće uopšte čekati.
Inače, dobro poznajem taj kraj i garantujem ti da iz tunela neće biti mnogo levog skretanja. Ko sa autokomande hoće prema Rakovici nema potrebe da ide u tunel ima mnogo drugih rešenja. Pazi, nisam rekao da neće biti levih skretanja samo sam rekao da je to sporedan saobraćajni pravac u ovom slučaju. Glavni pravci su most - pravo (Rakovica, Dedinje), most - desno skretanje(Banovo Brdo) i Banovo brdo - most (levo skretanje). Takođe Banovo brdo- tunel (pravo). Naravno i suprotno Rakovica, Dedinje(pravo) - most i tunel - Banovo brdo (pravo).
 
Па, Дедиње, пошто сам ја са Новог Београда, позивам те да се увериш у ефикасност с којом оваква четворокрака семафоризована раскрсница с испрограмираним левим скретањима функционише са доста мањим саобраћајем, и на знатно већој ширини, рецимо, дуж Булевара Милутина Миланковића (Трећи булевар). После изгрижених ноктију после неколико скретања улево - возачи промене булевар.
 
Realno, ima smisla da se zabrani levo skretanje iz tunela, a da se za desno proširi još jedna traka i ostavi uslovno zeleno.

Problem je što to spada u budženje, umesto da je sve odmah rađeno kako treba. Na stranu što ćemo i taj tunel da popričekamo..
 
Sa velikim interesovanjem sam pre 3-4 godine pratio izgradnju Bulevara Milutina Milankovića. Uzgred, je li to stvarno bulevar, da li je posađen drvored. Nikad nisam čuo za neke probleme i dugo čekanje na njegovim raskrsnicama. Zaista neverovatno, vi, mlađa generacija tek sad otkrivate da u milionskom gradu koji se razvija, sa ogromnim brojem vozila, moraju da postoje semafori i nekad se mora malo čekati. Pa, čekajte, narod na selu kaže "Nije krava stala na nogu". Danas svi u kolima imaju muziku što mnogo olakšava ono čekanje od minut dva istina nekad i malo duže.
 
Meni je još neverovatnije da ljudi ne shvataju da često NE MORAJU da postoje semafori.
 
Međutim, sasvim si u pravu, levo skretanje iz tunela ka Rakovici je sasvim nepotrebno i treba ga jednostavno ukinuti. Može se, bez problema, ukinuti i desno sakretanje iz Rakovice na tunel. Ta vozila mogu ići, (kao sad) preko Topčiderske zvezde a ima i drugih ulica. Znači ukidanje pravca tunel-Rakovica umnogome smanjuje problem. Nekad su kod Londona bila sva skretanja. Onda su postepeno ukidali jedno po jedno i sad nema ni jedno. Možeš samo pravo. Najduže je ostalo desno skretanje iz Maršala Tita u Kneza Miloša. Mislio sam da će ono stalno ostati. Međutim, kada je i ono ukinuto svi su se brzo navikli. Može se produžiti do Slavije a mnogi od Terazija skrenu u Balkansku pa u Narodnog fronta (Kraljice Natalije) a taksisti čak u Dubljansku pa u Gepratovu i desno u Kneza Miloša.
Mnogima izgleda da su na nekim mestima semafori suvišno postavljeni ali nije tako. Često je u pitanju ulica u kojoj je skoro nikakav saobraćaj ali je u planu neka izgradnja i ta ulica će postati vrlo prometna. Semafori često postoje i zbog neke nešto dalje, sledeće raskrsnice da bi sprečili njeno zagušenje. Mislim da je urbanistički veoma loše rešen ulazak Takovske (koja je magistrala) u Despota Stefana (takođe magistrala). Kao što znate Takovska ulazi u Cvijićevu, skreće se levo i posle 25-30 metara desno u despota Stevana ako hoćete ka Pančevcu, To je greh starih graditelje ali zašto ga nisu ispravili, bilo je dosta vremena, nego su podigli onbe ružne solitere na dnu Takovske.
 
dedinje":3f1gmd2b je napisao(la):
Sa velikim interesovanjem sam pre 3-4 godine pratio izgradnju Bulevara Milutina Milankovića. Uzgred, je li to stvarno bulevar, da li je posađen drvored. Nikad nisam čuo za neke probleme i dugo čekanje na njegovim raskrsnicama. Zaista neverovatno, vi, mlađa generacija tek sad otkrivate da u milionskom gradu koji se razvija, sa ogromnim brojem vozila, moraju da postoje semafori i nekad se mora malo čekati. Pa, čekajte, narod na selu kaže "Nije krava stala na nogu". Danas svi u kolima imaju muziku što mnogo olakšava ono čekanje od minut dva istina nekad i malo duže.
Zapravo, čekanja u Bulevaru Milutina Milankovića su užasno velika. Postoji neka mala šansa da se uhvati zeleni talas nekim delom, ali u opštem slučaju se staje i čeka po nekoliko minuta. Na raskrsnici sa Omladinskih brigada redovno nastaje zakrčenje, a raskrsnice sa ulicama Španskih boraca i Antifašističke borbe su priča za sebe zbog ukrštanja sa tramvajima. Tu se čeka duuuuuugo... A pešacima je tek nezgodno - da bi prešlli ulicu potrebno je da pređu 4 dela ulice, pri čemu posle prelaska jednog na sledećem je crveno, pa čekanje, pa opet crveno i tako redom... Sve u svemu, jedino rešenje za taj bulevar su kružni tokovi, al kod nas su operisani od istih...

Što se tiče denivelisane raskrsnice kod hipodroma, imam utisak da niko nije primetio da pravac Nbg-Rakovica ide ISPOD raskrsnice, dakle ne ukršta se sa saobraćajem koji ide ka/iz tunela i sa Banovog brda... To praktično znači da će traka(e) za desno iz tunela uvek imati zeleno svetlo, kao i skretanje desno iz pravca NBGa i iz pravca Rakovice u tunel. Dakle, nije toliko tragično koliko izgleda u startu ;) Al da je moglo bolje, moglo je...
 
Ljudi ja mislim da mi taj tunel necemo docekati jos 20 godina, tj. uveren sam, jer ga niko i ne pominje kao sledeci prioritet, a za 20 godina nece biti nafte, a mozda ni guzve, a mozda na izlazu tunela bude i teleport koji vas odmah baci u Pozesku :violina:
 
Neverovatno je da uložimo 2.2 milijarde dinara (prva procena) da bi posle toga ukidali pojedina skretanja, Što više gledam ovu raskrsnicu sa stubovima vidim nebulozu koju pravimo a pri tom mnogo košta. Ne treba uporedjivati gradske ulice sa UMP-om, mada posle njihovih prepravljanja to postaje obična ulica i raskrsnica.
 
prostorni planer":2mgwik0t je napisao(la):
Ljudi ja mislim da mi taj tunel necemo docekati jos 20 godina, tj. uveren sam, jer ga niko i ne pominje kao sledeci prioritet, a za 20 godina nece biti nafte, a mozda ni guzve, a mozda na izlazu tunela bude i teleport koji vas odmah baci u Pozesku :violina:
Mislim da to ide po fazonu etapa po mandatu.sada je ova do tunela od nbg.sledeca je do autoputa ukljucujuci i tunel,a ako dozivimo do 2020te do pancevca...
 
vucko":175ff1cm je napisao(la):
prostorni planer":175ff1cm je napisao(la):
Ljudi ja mislim da mi taj tunel necemo docekati jos 20 godina, tj. uveren sam, jer ga niko i ne pominje kao sledeci prioritet, a za 20 godina nece biti nafte, a mozda ni guzve, a mozda na izlazu tunela bude i teleport koji vas odmah baci u Pozesku :violina:
Mislim da to ide po fazonu etapa po mandatu.sada je ova do tunela od nbg.sledeca je do autoputa ukljucujuci i tunel,a ako dozivimo do 2020te do pancevca...
Bilo je nedavno u novinama izjava Djilasa da prvo završavaju deo na NBG, pa po fazama petlju Radnička, zatim Bulevar patrijarha Pavla, pa onda tunel. Nije spomenuo planirano direktno spajanje nadvožnjaka Hipodrom sa Požeškom, kao i ostatak UMP-a.
Moja optimistička prognoza za početak gradnje tunela je za oko tri godine. Ostatak UMP-a ne smem ni da prognoziram.
 
:grand:
prostorni planer":3v9ykwl4 je napisao(la):
Ljudi ja mislim da mi taj tunel necemo docekati jos 20 godina, tj. uveren sam, jer ga niko i ne pominje kao sledeci prioritet, a za 20 godina nece biti nafte, a mozda ni guzve, a mozda na izlazu tunela bude i teleport koji vas odmah baci u Pozesku :violina:
Za tunel se slazem, neverujem da ce mo ga ikada videti (moje misljenje, a i jako puno razloga za to). No, za naftu si malo poranio. A ideja oko teleporta mi se svidja. A sta mislis o glomaznom katapultu?
 
Primetio sam danas nekoliko bagera na raskrsnici Nikole Dobrovica i Tosinog bunara. Izgleda i kao da skidaju crep sa jedne kuce u blizini. Jel se tu nesto rusi zbog izgradnje UMP-a ili je neka druga aktivnost u pitanju? (Izvinjavam se, nisam bas u toku)
 
Рендери "петље" које постављате неодговарају ономе што се заиста гради. На њима пре свега није уцртана трамвајска пруга и недостаје ово десно одвајање из правца Раковице које се углавило између моста и трамвајске пруге.
авг10
DSC_8720-1.jpg
 
Ma moze i katapult, a imacemo srece i ako izadje tehnodrom na tom mestu, pa samo izbetoniramo i asfaltiramo za tunel. Ne verujem da sam poranio sa nestankom nafte za 20 godina, ako i ne nestane mislim da nece biti u siroj potrosnji. U Aziji je trenutno automobilski bum, posebno u Indiji i Kini gde je svake godine na milione vise automobila, tako da...
 
Да будем мало јаснији, петља са овог рендера се не гради.

090726-HJC-03.jpg


Да ли неко може поставити скицу петље која се заиста гради.

У посту #3896 je дата ова фотографија из ваздуха.
57723701.jpg


На редеру је правац ка Бановом Брду потпуно прав, а на фотографији завија.
 
Vrh