Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Apel ! Ako neko hoće da metne nešto na vrh pilona,neka bude to Teslina kugla koja će predstavljati Planetu zemlju i isijavati munje,pomoću transformatora,tako bi Beograd dobio jedinstveni simbol u svetu ...
 
Златног двоглавог орла? Као што је овај на згради скупштине града, таман никад нису вратили орла и на зграду председништва... авг10
DSC_8348.jpg
 
Pilon je takvog oblika da mu nikakvi dodatci koji bi narusavali taj jednostavan dizajn ne bi pristajali.Ideja da se uklese grb Beograda je sasvim dobra a ja sam ranije razmisljao da ne bi bilo lose ceo pilon isklesati delovima iz Miroslavljevog jevandjelja npr. :)
 
Nisam za nacionalne simbole,krstove i sl. za to postoje crkve,verski objekti,dosta je crkvi izgađeno u poslednjih 10 g.u Beogradu,možda je bolje da su bile bolnice,ako se nešto stavlja kao što rekoh trebalo bi da bude atrakcija,za turiste i prepoznatljiv za svet a to je Tesla,a što se naziva tiče može "Slovenski most" a neko reče ako Singidunom zašto ne i ostali ,pa zato što je najstarije poznato ime Beograda.
 
verujem da je neko vec napisao,ali Gazela se nigde ne zove tako u zvanicnim dokumentima,pa je opet svi zovu tako. Zvanicno ime je most Bratstva i jedinstva. postoji bezbroj slicnih primera.
Ovaj ce se zvati Djilasov most :)
narod ce ga tako prozvati
 
U Antene ima da udaraju gomovi,pa ako je tako bolje Tesline munje...:cool:
 
cyberserb":3ae7jq7r je napisao(la):
verujem da je neko vec napisao,ali Gazela se nigde ne zove tako u zvanicnim dokumentima,pa je opet svi zovu tako. Zvanicno ime je most Bratstva i jedinstva. postoji bezbroj slicnih primera.
Ovaj ce se zvati Djilasov most :)
narod ce ga tako prozvati
Brankov je bio nazvan "Most bratstva i jedinstva", pre nego što je napravljen autoput Beograd-Zagreb, nekada poznat i kao "Autoput bratstva i jedistva".

Ja se sećam table na autobuskoj stanici na mostu u smeru ka NBG, pisalo je "Most bratstva i jedinstva".
 
Moj predlog je da se odmah iznad sastava nožica stavi jedna video bim de će biti izbačeno vreme, temperatura i tako ti opšti podatci koji interesuju ljude, jer u bgd-u nigde toga nema ism onaj digitalni sat na pošti 6 pored Ž. Stanice. A isnad sa obe sve 4 strane mosta nek stoji grb Beograda jer ga je beograd kreditima sagradio nije država.
 
dedinje":pg5w62zf je napisao(la):
Nešto mi nije jasno. Većina forumaša je pala u depresiju kad je rečeno da se u Beogradu neće graditi tornjevi i oblakoderi (što je stvarno besmislena odluka i nadam se da se neće ostvariti). A sad, najednom, suprotna reakcija, mnogima smeta previsok pilon. Rano je o svemu govoriti treba sačekati da se most završi. Pa, valjda ne treba biti neki stručnjak, visina pilona mora biti u nekoj proporciji sa dužinom mosta. A most počinje već kod nadvožnjaka u topčideru i završava se kod ulice Jurija Gagarina.
Slazem se da treba sacekati zavrsetak mosta, ne verujem da ce ijedan gradjanin ovog grada ostati ravnodusan prema mostu. Bice omiljena gradjevina, siguran sam. :)

No, ako moja trenutna vizuelna impresija ne odgovara tvom logickom nacelu razmisljanja i racunanju odnosa proporcije, ne znaci valjda da treba da "zatvorim usta i zauvek tjutim"... :p :laugh:

I, nisam uopste kukao, a da mi trenutno deluje previsoko - deluje. Mozda mi se samo javio "palanachki strah" od visinskog napretka Beograda. :laugh:


:vops:
 
Nemamo pravo da zameramo onima koji su podigli objekte Ineksa na trasi UMP. Zar ste zaboravili da je ta trasa dugo godina planirana kao nastavak mosta koji bi bio postavljen dosta uzvodnije, preko Ade. Tek kasnije je most pomeren na sam špic Ade. Objekti Ineksa su inače ružni a njihovi projektanti su krivi jedino ukoliko su ih podigli relativno skoro, kad se već znalo za novu trasu UMP. Mene interesuje da li se zna na kom će mestu UMP biti priključen direktno autoputu ili obilaznici?
 
"Moj predlog je da se odmah iznad sastava nožica stavi jedna video bim de će biti izbačeno vreme, temperatura"

dakle moj predlog je da gledas u mobilni telefon za vreme, i dok vozaci idu mostom da koriste sledeci sistem za temperaturu - 1) izbace lakat - vruc lakat (toplo je) hladan lakat (hladno je) mokar lakat (pada kisa) beo lakat (pada sneg )..........
 
dedinje":346wqep3 je napisao(la):
Nemamo pravo da zameramo onima koji su podigli objekte Ineksa na trasi UMP. Zar ste zaboravili da je ta trasa dugo godina planirana kao nastavak mosta koji bi bio postavljen dosta uzvodnije, preko Ade. Tek kasnije je most pomeren na sam špic Ade.
Мислим (мада нисам 100 % сигуран) да је само мост померен, а траса на Новом Београду није мењана. Она фантомска раскрсница са Омл. Бригада је ту од памтивека.
dedinje":346wqep3 je napisao(la):
Mene interesuje da li se zna na kom će mestu UMP biti priključen direktno autoputu ili obilaznici?
Обилазници неће, а аутопуту изнад Аутокоманде ка Шумицама. Негде раније је неко поставио план.
 
Mislim (možda grešim) da UMP neće koristiti tu postojeću raskrsnicu sa ulicom O.B. već će ići uz sam nasip pruge baš zbog pomeranja mosta na donji špic Ade. Pa i petlje sa Jurija G. je u neposrednoj bllizini pruge. Naravno, ovo ne važi ukoliko su već počeli radovi u nastavku postojeće raskrsnice sa ulicom O.B. Ali tada je neizbeženo veće zahvaćanje postojećeg depoa GSP. Inače, mislio sam na priključenje na zapadnoj strani i zato sam pominjao obilaznicu a za ovo kod Šumica dobro znam, o njemu se dosta pisalo i na ovom forumu. Logično je da se na istočnoj strani UMP i obilaznica ne dodiruju - UMP ide kroz grad a obilaznica ispod Avale.
 
Pomeranje mosta moralo je dovesti i do pomeranja trase. Zamisli da je most ostao tamo gde je prvobitno planiran, preko onog zemljuza koji povezuje Adu sa kopnom. Onda bi petlja sa J.G. bila otprilike tamo gde je sad Belvil i trasa bi dalje išla posred depoa GSP.
 
Pilon je napravljen da izgleda kao šiljak... Mislim da bi postavljanje bilo kakvog objekta na njegov vrh apsolutno pokvarilo čitavu koncepciju. Ali se apsolutno zalažem da bude obložen nekim materijalom (ili ofarban).
 
Nece biti niceg na pilonu jedino da vidimo dal cemo da ga krecimo il ne:p
 
meni se te ideje sa "lepljenjem" bilo kakvog grba, krsta, orla ne svidjaju, ne zbog simbolike nego zbog doslednosti arhitektonskoj estetici. Ovaj most je jedno modernisticko ostvarenje i svaki srednjevokovni heraldicki element bi strcao. ono sto bih ja uradio jeste neki svetlosni efekat na kablovima u bojama drzavne zastave.
 
Most je delo savremene arhitekture koja nema ukrase, pa na vrh ne treba stavljati nikakve karabudzevine.
Sto se tice imena, most treba da ima administrativno ime po nekoj bitnoj licnosti, ali mu treba dati neki apstraktni naziv, koji ce narod da koristi. Siljak je malo bukvalno i brutalno, sto me navodi na, sto je Vucko predlozio: ``Igla``.
 
dedinje":12yny08e je napisao(la):
Mislim (možda grešim) da UMP neće koristiti tu postojeću raskrsnicu sa ulicom O.B. već će ići uz sam nasip pruge baš zbog pomeranja mosta na donji špic Ade.
Раскрсница и јесте близу пруге (добро, није баш непосредно) и сигурно ће се користити. Од ње ка мосту УМП се приближава прузи (Петошевић остаје, као и објекти пре раскрснице уз пругу - без везе, зар не?), има негде у теми и тих планова.
 
stf":1gpxmv4j je napisao(la):
Most je delo savremene arhitekture koja nema ukrase, pa na vrh ne treba stavljati nikakve karabudzevine.
Sto se tice imena, most treba da ima administrativno ime po nekoj bitnoj licnosti, ali mu treba dati neki apstraktni naziv, koji ce narod da koristi. Siljak je malo bukvalno i brutalno, sto me navodi na, sto je Vucko predlozio: ``Igla``.
Za Kurir će to zauvek ostati jednostavno Žirafa xD
 
Прошао сам са стране Топчидерског парка до нове семафоризоване раскрснице на нивоу (познатија као и "петља" код хиподрома). Мислим да планирају да кад за то дође време изграде нову саобраћајницу између железничке и трамвајске пруге кроз Топчидерски парк и тако реше проблем оног семафора код Милошевог конака...
авг10
DSC_8771.jpg

DSC_8716.jpg

DSC_8736.jpg

DSC_8766.jpg

DSC_8767.jpg
 
Uslovi za novu saobraćajnicu su upravo idealni. Ona bi išla između tramvajske i železničke pruge. Praktično nikakva rušenja nisu potrebna tu je samo žbunje, poneko stablo 2-3 male i stare kuće. Tu je i korito Topčiderske reke ali to nije problem za građevinare. Blizu je i ulazak na Topčidersko groblje koje je najlepše u Beogradu (koliko već groblje može biti lepo). Ova saobraćajnica bi skraćivala put za Rakovicu pošto ne bi išla na semafor kod Miloševog Konaka. Mogla bi se znatno proširiti na račun pruge pošto će broj koloseka sigurno biti smanjen potpunim završetkom Prokopa. Kako sam već pisao trebalo bi samo sačuvati izuzetno lepu malu zgradu železničke stanice Topčider.
 
Vrh