Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Да, само ће онда бити весело кад се петље буду правиле, јер је предвиђено (а и сасвим природно, обзиром да долази са моста) да УМП прође изнад Јурија Гагарина. Онда ће бити или ролеркостер, или ће морати да руше тај део да би УМП прошао изнад, или ће Јурија Гагарина ићи изнад, што је тотално неприродно. Да ли се то смеши још један од УМП бисера?

Да то гледамо са ведрије стране: овако ће постојати веза моста са севером Новог Београда, што оно глупаво решење петље које се провлачило на рендерима није предвидело. :D Ипак, надам се да то неће бити баш тако, јер ако оно срање код Хиподрома и успевају да протуре као петљу (Боже мој, има ту гомила стубова и надвожњака), најобичнију раскрсницу на земљи неће успети (а уста су им пуна петље на тој локацији). А ако се и поред свега одлуче на укрштање у нивоу (не би било први пут да причају једно, а ураде друго), надам се да ће некоме да дође луцидни тренутак да се ту направи кружни ток.

А од денивелације УМП-а на Новом Београду нема ништа. Да се попречне улице пребаце преко, нема шансе, јер је пруга поред, а да се УМП издигне, то значи његово затварање, комплетно рашчишћавање терена и изградња саобраћајнице на стубовима. Помирите се да ће остати овако бар док се не открије налазиште нафте у Србији.
 
dedinje":2poguq9w je napisao(la):
To nije ništa strašno, kasnije se sve te raskrsnice mogu denivelisati odnosno napraviti veće ili manje perlje. Mislim da je to jedino logično objašnjenje za spuštanje stubova.
Teoretski je moguce da se kasnije to uradi, ali ako ne urade odmah, realno nece nikad :D

edit:
Wile E. Coyote":2poguq9w je napisao(la):
А од денивелације УМП-а на Новом Београду нема ништа. Да се улица пребаце преко, нема шансе, јер је пруга поред, а да се УМП издигне, то значи његово затварање, комплетно рашчишћавање терена и изградња саобраћајнице на стубовима. Помирите се да ће остати овако.
Meni nesto ovde nije jasno. Neki tvrde da se na snimku vidi da se od Tosinog bunara ka mostu UMP dize na stubove. Medjutim, meni izgleda da ce celom duzinom od Tosinog Bunara biti na stubovima (sto je i jedino logicno). E sad, da li mene oci varaju (posto je animacija ultra-jadna) ili nekog drugog, pitanje je.

Ja sam razumeo da ce sa NBG strane put ici paralelno sa prugom sve vreme. A realno, tu malo (ili nimalo) mesta ima da prodje ulica bulevarskog tipa?
 
Wile E. Coyote":1jghnmip je napisao(la):
Да то гледамо са ведрије стране: овако ће постојати веза моста са севером Новог Београда, што оно глупаво решење петље које се провлачило на рендерима није предвидело. :D
071115-UMP-VS-06.jpg


Ne kapiram sta ovde nije predvidjeno
 
mekbejn":26q6qite je napisao(la):
Meni nesto ovde nije jasno. Neki tvrde da se na snimku vidi da se od Tosinog bunara ka mostu UMP dize na stubove. Medjutim, meni izgleda da ce celom duzinom od Tosinog Bunara biti na stubovima (sto je i jedino logicno). E sad, da li mene oci varaju (posto je animacija ultra-jadna) ili nekog drugog, pitanje je.
То је можда била почетна идеја. Давно је утврђено да ће УМП ићи по земљи до, ако се не варам, Ђорђа Станојевића. Тек се ту диже на стубове.
mekbejn":26q6qite je napisao(la):
Ja sam razumeo da ce sa NBG strane put ici paralelno sa prugom sve vreme. A realno, tu malo (ili nimalo) mesta ima da prodje ulica bulevarskog tipa?
Има довољно. Додуше, код Тошиног бунара једва, али има.
Igor":26q6qite je napisao(la):
Ne kapiram sta ovde nije predvidjeno
Хајде пробај од железничке пруге да се попнеш на мост. ;)

Да не говорим о томе да у будућој фази није предвиђена веза од Тошиног бунара ни на једну страну (што би могло да се компензује алтернативним правцима), али без излаза од пруге на мост, ако идеш од Сава центра, Ушћа итд. ка југу Београда, мораш да користиш Газелу.
 
Ako mislis iz pravca sava centra onda zanemarujes osnovni koncept UMP-a koji bi time bio dodatno ugrozen a i ovako je na jako tankim nogama sa svim ustedama i kompromisima koji su ga upropastili.
 
Da li su oni to podigli jos jedan segment glavnog raspona ili mi se cini (kamera 2)?
 
Мислим управо на то, а зашто занемарујем основни концепт тиме? :/ Па један од разлога изградње УМП-а је и тај да се растерети аутопут, а нарочито Газела. Уосталом, то би било мање штетно него они објекти које су оставили уз пругу, па ће из дворишта да се улази на УМП. :(
 
mekbejn":2i2gqvi2 je napisao(la):
Ja sam razumeo da ce sa NBG strane put ici paralelno sa prugom sve vreme. A realno, tu malo (ili nimalo) mesta ima da prodje ulica bulevarskog tipa?
Ulica kolovoz ulice tipa Bulevara kralja Aleksandra, nakon rekosntrukcije - može :)

Šalu na stranu - na celom potezu je jedino "tesno" između garaže GSP-a i pruge. Deo Buvljaka se ruši, samo je sad pitanje da li zbog ulice na stubovima ili ulice u nivou.

Ja bih oprezno sačekao - jeste da deluje da su stubovi niski, ali ako se uporede sa drugim objektima - npr kontejner-kućićama, i nisu baš tako mali. Imajte u vidu da će na tim stubovima stoje i konstrukcija visoka par metara. Pristupni kolovoz tada i ne treba da bude nešto mnogo iznad zemlje - neće biti u nivou železničkog nasipa, ako je to neko očekivao.
 
djakovac":h5f1n5ta je napisao(la):
Treba produžiti Milentija Popovića i većina problema bi bila rešena. :D :D
Nedostajalo je samo još 10-tak metara novoizgrađenog železničkog nadvožnjaka koji prelazi preko J Gargarina - sad je kasno.
 
Izgleda da se nasa shvatanja ump-a u nekoj zeljenoj verziji ipak razlikuju, jel u par poslednjih postova vidim zelju za jos kojim ukljucenjem na buducu saobracajnicu i most. Dok mislim da je osnovna ideja a ono za sta se ja zalazem je sto manji broj ukjlucenja na nbg strani gde bi samo bile uvedene denivelisane raskrsnice visokog prioriteta dakle Tosin bunar, Buvljak pa cak i njega bih mozda izbacio ali ona moze da kompenzuje zelju ovih sto smatraju da nedostaje ulkjucenje kod severne petlje na most iz pravca sava centra kao da vec nemaju gazelu i brankov jel potrebno je napraviti jedno desno i dva leva skretanja i prakticno biti na mostu. Naravno denivelacija podrazumeva i petlju radnicka i naravno raskrsnicu kod hipodroma koja nije bas najsjajnije resena ali mozda cak i suvise kritokovana al boze zdravlja videcemo kako ce to izgledati na kraju. Naravno problem ostaje taj sto recimo ni moje a ni vase zelje nisu ostale uslisene i sprovedene kakko planski a tako i prakticno pa nam ostaje da se nadamo da ce biti nekih pomaka u nekom boljem periodu koji cekamo
 
Игоре, у доброј мери се слажем са тобом да на УМП не треба да се улази из сваког дворишта (то му и није сврха). По мени је требало да садржи само ова укључења: Тошин бунар (Бежанијска коса, правац ка Земуну, правац ка Сурчину - ужасно решење), Омладинских бригада (централна тачка на Новом Београду - ужасно решење), Бувљак (пословни део Новог Београда и блокови - доста лоше решење), Радничка (битна тачка која повезује Чукарицу и Савску магистралу са једне стране а Савски амфитеатар са друге - добро решење обзиром на околности), Хиподром (вероватно најважнија тачка УМП-а, јер се ту укрштају два најважнија објекта на траси - мост који повезује Нови Београд, тунел који повезује север, правац за Б.Брдо и правац за Раковицу - дакле југ, а која је катастрофално решена!), Аутокоманда (једна од најважнијих саобраћајних тачака у граду - мислим да је можда могло и боље, мада можда грешим), укључење на аутопут (и ту недостају рампе, али је то вероватно једино решење обзиром на околности), искључење са аутопута (солидно), укрштање са Димитрија Туцовића (можда је могло и боље), Богословија-Панчевачки мост (ово ће вероватно захтевати потпун редизајн улаза на мост).

А компензовање недостатка појединих рампи кружењем по околним улицама ће, бојим се, повећати гужву у тим улицама. По тој логици, могла је код Радничке да се направи "гитара" без укрштања - фале две рампе, али је скроз денивелисана. Ако је поента УМП-а да растерети Газелу и аутопут, онда треба да му се приступи на свим предвиђеним укрштањима са свих страна.

Гомила укрштања на Новом Београду је, по мени, беспотребна. Са 3 улаза (Тошин бунар, Омладинских бригада, Бувљак) би се могао одвући добар део саобраћаја са аутопута, који има 4 укрштања (Тошин бунар, Омладинских бригада, Арена, Сава центар). 7 улаза на две брзе саобраћајнице је могло да у великој мери реши проблем, који Бранков мост не може да реши, јер његов продужетак не повезује насеља. Задржавање објеката уз пругу је толико неозбиљно да то нећу ни да коментаришем.
 
Slažem se, ali kada su mogli da predvide 6 raskrsnica na Novom Beogradu.... Mislim ladno će da probijaju Bulevar umetnosti... Kad su to uradili mogli su i Vladimira Popovića
 
djakovac":3s3qz5ig je napisao(la):
Slažem se, ali kada su mogli da predvide 6 raskrsnica na Novom Beogradu.... Mislim ladno će da probijaju Bulevar umetnosti... Kad su to uradili mogli su i Vladimira Popovića
U tom slucaju sve od B Kose bi trebalo da bude denivelisano do Omladinskih Brigada, a to je mnogo novca, posla i ostalih pratecih gluposti. Inace kako je zamisljeno nece bas ici tako lako, al' ajde videcemo!:grand:
 
Vidim da ovde postoji neka vrsta konsenzusa oko toga koliko ukrstanja UMP treba da ima, konkretno na NBG:
Tosin Bunar, O. Brigada i Buvljak su sasvim dovoljni.

Moja bojazan se odnosila na to da se moze desiti da ukrstanje sa O. Brigada (jedna od najprometnijih ulica na NBG) bude u nivou, ili ne-daj-Boze cak sa semaforom. Time onda UMP gubi svaki smisao i bolje da onda samo most spuste na postojece ulice. A ako se UMP dize na stubove od Djordja Stanojevica, to mu dodje posle ukrstanja sa O. Brigada :)
 
Не да се може десити, него ће се десити. Сва укрштања од Бежанијске косе до Ђорђа Станојевића ће бити у нивоу и са семафорима (раскрсница УМП и Омладинских бригада постоји, то је она недовршена раскрсница код Петошевића).
 
Wile E. Coyote":285ijp3w je napisao(la):
Не да се може десити, него ће се десити. Сва укрштања од Бежанијске косе до Ђорђа Станојевића ће бити у нивоу и са семафорима (раскрсница УМП и Омладинских бригада постоји, то је она недовршена раскрсница код Петошевића).
home-simpson-fire-cereal-epic-fail.jpg
 
Wile E. Coyote":33d9azwb je napisao(la):
Не да се може десити, него ће се десити. Сва укрштања од Бежанијске косе до Ђорђа Станојевића ће бити у нивоу и са семафорима (раскрсница УМП и Омладинских бригада постоји, то је она недовршена раскрсница код Петошевића).
Uvak sam se pitao u čemu je fora sa tom "nedovršenom" raskrsnicom... Ko zna kad su je još napravili... Tada nije postojala ideja o UMPu (valjda)... Kao da su znali....
 
djakovac":17cjjyyz je napisao(la):
Wile E. Coyote":17cjjyyz je napisao(la):
Не да се може десити, него ће се десити. Сва укрштања од Бежанијске косе до Ђорђа Станојевића ће бити у нивоу и са семафорима (раскрсница УМП и Омладинских бригада постоји, то је она недовршена раскрсница код Петошевића).
Uvak sam se pitao u čemu je fora sa tom "nedovršenom" raskrsnicom... Ko zna kad su je još napravili... Tada nije postojala ideja o UMPu (valjda)... Kao da su znali....
Ma to je sve unapred bilo predodredjeno.....
 
Definitivno podignut još jedan segment na pilonu, jasno se vide mesta za kose kablove, verovatno možemo da ih očekujemo u najskorijem roku.. Svaka čast :vops:
 
kako lepo izgleda poruseni deo buvljaka+fascinatan dozivljaj videti pilon danju a i nocu iz gradskog prevoza,stvarno ce biti landmark bg-a!
 
Vrh