Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

:cool:
dsc0041419202.jpg
 
djakovac":1a4nboyw je napisao(la):
. Za par dana skidaju one privremene kablove i bese prva dva stalna.... Neogo imam jedno pitanje... Da li će pilon ostati u ovom dekoru ili će da ga farbaju? Mislim na slikama projekta pilon izgleda potpuno beo... Kao i kablovi
Koliko vidim ova obloga kablova je srebrnastosiva kako su i najavili tako da ne znam kako bi se tu uklopio snežnobeli pilon?! Možde će ga i farbati u neku nijansu jer se pojaviše tamniji segmenti (ovaj na 100m možda namerno?)
Ovo što visi je samo navlaka kablova a sad treba da provlače pojedinačno unutrašnje kablove (ima ih oko 90-tak) od kojih se svaki sastoji od sedam čeličnih žica prečnika 15.7 mm obuhvaćenih zajedno PVC zaštitnim slojem... Bar tako najavše za sistem BBR Cona u tekstu na sajtu mosta, ali nešto ne vidim da oni imaju pogone u Japanu pa je možda došlo do nekih promena, ipak oni projektuju u toku gradnje :lol:

I valjda će prvo da zategnu stalne kablove pa tek onda skinu privremene, ali ko zna ja sam očekivao i da onu čeličnu potpornu konstrukciju skinu na kraju a već je odavno nema... :rolleyes:
 
Nece nista da se farba, pilon je takav kakav je, a obloge kosih zatega su takodje boje betona ...
 
Nategnuše kablove sa čukaričke strane, nego ima li vesti sa strane Novog Beograda, gledajući projekat na sajtu, sada bi trebalo da se pojavi čuveni plavi kljun ...
 
Nema "natezanja" kablova samo sa jedne strane, to mora da bude uradjeno sinhronizovano sa obe strane pilona. Za sada visi samo obloga i ubacuju se pojedinacni kablovi kroz njih ... A "plavi kljun" ce da krene za koju nedelju ...
 
Среда, 18. aвгуст 2010.

На мосту преко Аде Циганлије почело постављање косих каблова

На мосту преко Аде Циганлије почело је постављање косих каблова, као једног од најважнијих делова изградње овог објекта. На обе стране грађевине укупно ће бити постављено двадесет пари косих каблова, чији је задатак да „носе” задњи и главни распон моста.

– На 105. метру пилона почели смо монтажу пластичних цеви кроз које ће бити провучена челична ужад израђена у Јапану. Кроз сваку цев биће провучено од 44 до 88 челичних ужади, које се састоје од седам сплетених челичних жица. Ужад ће потом бити преднапрегнута. Њихова монтажа ићи ће упоредо са изградњом пилона, који је сада висок 126,5 метара – објаснио је за Беоинфо Ненад Бајић из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Бетонска конструкција задњег распона моста дугачка је 200 метара и почетком овог месеца спојена је са пилоном, чиме је завршена прва фаза овог пројекта. У међувремену је почела и монтажа главног распона моста који ће, када буде завршен, бити дугачак 376 метара. До сада су монтирана три челична сегмента, тачније завршено је педесетак метара главног распона. Челични сегменти израђују се у Кини, а њихова предмонтажа одвија се на самом градилишту, а затим се подизањем са реке уграђују у конструкцију.

Пилон на мосту преко Аде биће висок 200 метара, с тим што ће бетоном бити изливен до 175 метaра, а потом ће бити постављена челична конструкција. Коловоз се налази на 22. метру пилона.

Мост преко Аде Циганлије укупно ће бити дугачак 969 метара и широк 45 метара. Имаће шест саобраћајних трака, два колосека за шински саобраћај и две пешачко-бициклистичке стазе. Максимална пропусна моћ биће око 12.000 возила на сат, а пројектом је предвиђено да кроз конструкцију моста буду провучени сви неопходни водови градске комуналне и јавне инфраструктуре.
 
На 105. метру пилона почели смо монтажу пластичних цеви кроз које ће бити провучена челична ужад израђена у Јапану. Кроз сваку цев биће провучено од 44 до 88 челичних ужади, које се састоје од седам сплетених челичних жица

wtf???

Ovo usput i odgovara na pitanje da li ce se cevi farbati i u koju boju :(
 
"На 105. метру пилона почели смо монтажу пластичних цеви кроз које ће бити провучена челична ужад израђена у Јапану. Кроз сваку цев биће провучено од 44 до 88 челичних ужади, које се састоје од седам сплетених челичних жица

wtf???

Ovo usput i odgovara na pitanje da li ce se cevi farbati i u koju boju"


Коси каблови који се користе као потпора греде моста биће максималне дужине од приближно 373м за спољни кабл до главног распона. Коси каблови се формирају од набијених снопова паралелних челичних преднапрегнутих каблова од 7 жица. Свако уже се засебно галванизује и облаже полиетиленском облогом напуњеном мазивом како би се спречила корозија. Спољни пречник обложних ХДПЕ цевиса завршном сребрно сивом бојом варираће од 200 до 280мм у зависности од броја ужади. Укупно се користи 1280 тона челика високог квалитета за 80 каблова са до 91 ужетом. Користиће се метода инсталације једног по једног ужета. Горње главе анкера преносе оптерећења од каблова директно на пилон путем носећих плоча. Навртке зашрафљене на доње главе анкера плоче дозвољавају касније подешавање сила каблова.
 
Minnheima":2e964v34 je napisao(la):
Bravo za slike! Majstorski detaljno.
Pored betonske grdosije ovi kablovi deluju kao žice za sušenje veša. :D Pretpostavljam da će se "gustim tkanjem" postići efekat monumentalnosti.
hahahaha

:lool:


Upravo tako! :D Pomalo se zaprepastih kada sam video prvu fotku sa kablovima, ali otom-potom, chekamo gusto tkanje. :laugh:

Jeeeeej! Bas se radujem... :vops:


:gobb:
 
BOKI SMOKI":35l77vhu je napisao(la):
Bio juce na beer festu, zategnuti su kablovi na mostu. :kk:
Da si svratio posle i do Rakia bara, video bi da je otvorena i prva linija metroa. :D
 
Veliki Vracar":39rbqfgu je napisao(la):
Koliko vidim ova obloga kablova je srebrnastosiva kako su i najavili tako da ne znam kako bi se tu uklopio snežnobeli pilon?!
Odlicno! Ali oni to ne vide :(

Beton, beton, samo beton.....:violina:
 
Na temu UMP-a, današnje stanje,

Prve dve fotke su na raskrsnici Tošinog bunara i Nikole Dobrovića, vidi se da je započeto uklanjanje ne tako malih objekata na trasi saobraćajnice. Lično bih izvuko uši onom koji je potpisao dozvolu za gradnju ovih objekata Ineksa na trasi odavno planirane saobraćajnice.
Sad moraju da ih ruše....

Na trećoj slici je stanje na popularnom buvljaku, skoro svi objekti na trasi su srušeni.

Na četvrtoj i petoj su srušeni objekti desno od ulice Jurija Gagarina, gde je planiran navoz na most.

new-051.jpg

new-053.jpg

new-055.jpg

new-057.jpg

new-061.jpg
 
PIGLET":2cc84ioz je napisao(la):
Na temu UMP-a, današnje stanje,

Prve dve fotke su na raskrsnici Tošinog bunara i Nikole Dobrovića, vidi se da je započeto uklanjanje ne tako malih objekata na trasi saobraćajnice. Lično bih izvuko uši onom koji je potpisao dozvolu za gradnju ovih objekata Ineksa na trasi odavno planirane saobraćajnice.
Sad moraju da ih ruše....

Na trećoj slici je stanje na popularnom buvljaku, skoro svi objekti na trasi su srušeni.

Na četvrtoj i petoj su srušeni objekti desno od ulice Jurija Gagarina, gde je planiran navoz na most.

http://www.dodaj.rs/f/3Y/VH/4Ozt5ssG/1/new-051.jpg
http://www.dodaj.rs/f/19/4F/3OXe4V6l/1/new-053.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1C/4H/4lQQb8Js/new-055.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1t/RQ/2AUkw0A1/new-057.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1R/yY/2fW1AGku/new-061.jpg
Koliko se secam posle nekog tuzakanja, Ceo projekat UMP-a je pomeren na deseno od te zgrade!! Nisam siguran, ali mislim da toj zgradi nije mesto tu, a kosto si rekao znalo se za taj projekat od ko zna kada- pa naovamo, a te zgrade, kao ni mnogih nije tu bilo.
 
Pa vidi se da su na trasi Ump zgrade montažne ,znali su da će ih rušiti jednog dana :kafa:
 
2012":8y0v6iy6 je napisao(la):
Pa vidi se da su na trasi Ump zgrade montažne ,znali su da će ih rušiti jednog dana :kafa:
Pa naravno kad se zna da urbanisticki plan Beograda za taj deo grada datira iz kraja '70 godina, a kako kod nas sve ide sporo i ne cudi me. Al dobro, samo nek se gradi. Mene sam most i nesekira vise toliko jer vidim da napreduje lepo, a kakav ce biti, to sada ne mozemo da izmenimo, mene mnogo vise interesuju prilaznice i ostalo, kako ce to, a i kada da se zavrsi. Ako urade onako kako je planirano bice dobro. Ajd' necu da budem pesimista. Kazu da je za sve Evropa dala novce, pa mora da se zavrski.
 
PIGLET":14gqhljp je napisao(la):
Na temu UMP-a, današnje stanje,

Prve dve fotke su na raskrsnici Tošinog bunara i Nikole Dobrovića, vidi se da je započeto uklanjanje ne tako malih objekata na trasi saobraćajnice.
Da li si siguran da je počelo rušenje?
I ja sam danas prošao tuda oko 15h, bilo je nekoliko radnika i jedan bager, ali su se bavili kanalizacionim šahtovima isped one "banket sale" kod autobuske stanice.
 
Vrh