Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

dedinje":20akemu5 je napisao(la):
Koliko znam Brankov most nikad nije bio plave boje.
koliko ja znam, nisam daltonista. Dobro izvinjavam se, nisam naglasio da je samo deo mosta plav :D

LbX9J-aff28562bde414cce875cd1972cc6f60.jpg
 
Što se tiče metro linija tu je 2012 sa siguran sam nekoliko desetina varijanti pa bolje da se ne mešam. Stanice su moguće na prilazu mostu odmah iza zadnjeg kosog kabla pa prema kružnom toku (i iznad njega). Tu postoji prostor od 3m širine iznad glavnih greda gde su inače na mostu ankerisani kablovi. Na prilazima je to slobodan prostor pa se mogu izvesti i stepenice za prilaz. Tu će inače biti u početku i tramvajske stanice. Prilaz metroa će sigurno biti u osi mosta direktno iz tunelske cevi a iz pravca Prokopa i B.brda.
Što se tiče mosta u Kijevu pa pre bi se njima mogla staviti primedba što su pravili pilon kad su već počeli da ... prave stubove u vodi. Očigledno da im je zbog metroa bila potrebna podrška kablova za postizanje iole većeg raspona za plovni put. Inače i tamo je visina konstrukcije dvadesetak metara pa mi je cela koncepcija vrlo slična ali naš most je mnogo lepši (malo sam pristrasan :) )
 
Нешто ће се ваљда већ набуџити по чувеном систему "не може да прође, окрени га на кант".
 
Veliki Vracar":c5ih8v41 je napisao(la):
Stanice su moguće na prilazu mostu odmah iza zadnjeg kosog kabla pa prema kružnom toku (i iznad njega). Tu postoji prostor od 3m širine iznad glavnih greda gde su inače na mostu ankerisani kablovi. Na prilazima je to slobodan prostor pa se mogu izvesti i stepenice za prilaz. Tu će inače biti u početku i tramvajske stanice. Prilaz metroa će sigurno biti u osi mosta direktno iz tunelske cevi a iz pravca Prokopa i B.brda.
Samo zbog te sitnice od tri metra (u stvari je i manje), ne može biti stanice ni na tom mestu, i zato je neće biti ni kod samog pilona, pa ni lifta. To je možda bezbedno za tramvajske stanice na ulici, ali ne i na mostu. Na Mostaru su isto uske autobuske stanice i znamo kako to izgleda (ja mislim da je to loše, neću napisati "znamo da je loše"). To nije rešenje za metro.
Bilo bi veoma zanimljivo nacrtati taj tunel, kao i prilaz iz pravca Banovog brda i spajanje sa mostom, imajući u vidu novu petlju na Čukaričkoj strani. To bih voleo da vidim.

Veliki Vracar":c5ih8v41 je napisao(la):
Što se tiče mosta u Kijevu pa pre bi se njima mogla staviti primedba što su pravili pilon kad su već počeli da ... prave stubove u vodi. Očigledno da im je zbog metroa bila potrebna podrška kablova za postizanje iole većeg raspona za plovni put. Inače i tamo je visina konstrukcije dvadesetak metara pa mi je cela koncepcija vrlo slična ali naš most je mnogo lepši (malo sam pristrasan :) )
Čim se ne oslanja samo na obalne stubove, pilon i kablove, kao ovaj naš, to nije isto.
I Most slobode ima stubove u vodi, pa šta? :)
 
Wile E. Coyote":28vq5r81 je napisao(la):
Нешто ће се ваљда већ набуџити по чувеном систему "не може да прође, окрени га на кант".
Naravno, a sve zbog: "most i prilazni putevi se moraju posmatrati odvojeno, ne kao celina". Eto ga sad.
 
relja":t9zc8eun je napisao(la):
Wile E. Coyote":t9zc8eun je napisao(la):
Нешто ће се ваљда већ набуџити по чувеном систему "не може да прође, окрени га на кант".
Naravno, a sve zbog: "most i prilazni putevi se moraju posmatrati odvojeno, ne kao celina".
Већи удео, конкретно у овој причи око могуће станице на или око моста, рекао бих, има салвет-пројектовање.
relja":t9zc8eun je napisao(la):
Ако се не варам, то беше из песме "Како су зли дедаци разбуцали концепт УМП-а као брзе градске саобраћајнице"?
 
Interesantna i ziva desavanja na kameri tri.. rekao bih da se sve sprema za utovar sledeceg dela celicne konstrukcije na barzu ..
 
Veseti sa zvaničnog sajta

Спајању конструкције задњег распона новог моста преко реке Саве са пилоном односно са главним распоном моста 2.августа 2010, присуствовао је градоначелник Драган Ђилас, заједно са својим замеником Миланом Кркобабићем, помоћником Александром Шапићем, главним градским архитектом Дејаном Васовићем, градским менаџером Александром Бијелићем, као и директором Дирекције за грађевинско земљиште Борисом Ранковићем. Бетонирањем последњих 2,5м (сегмент Б13) од 200м дугог задњег распона, у потпуности је премошћен Чукарички залив. Градоначелник Београда истакао је значај "завршетка ове прве, али огромне фазе у изградњи моста преко Аде Циганлије".

Краћи али тежи задњи распон изграђен од бетона је противтежа дужем, главном распону од укупно 8600 тона висококвалитетног челика чији се саставни делови производе у Кини и допремају као елементи комбинованом морском и речном трасом преко Ротердама, затим канала Рајна-Мајна-Дунав до простора за предмонтажу на градилишту ДСД-а на Малој Циганлији у Београду. Предмонтажа трећег челичног сегмента М2 је при крају као и израда рампе за његов утовар на баржу и транспорт до шпица Аде. Његовом монтажом, која се очекује следеће недеље, ће се премостити укупно 50м од 376м дугог распона преко главног тока реке Саве. Тренутно су конзолно монтирана два челична сегмента укупне дужине 34м. Они ће се пре монтаже следећег сегмента прихватити привременим косим кабловима, који ће се уклонити по монтажи сталних косих каблова. Комплетан трећи сегмент дужине 16м и масе преко 374т ће се дерик краном подићи и монтирати на пројектовану висину.

У ноћи између 02. и 03. августа бетониран је 25. сегмент пилона и тиме достигнут његов 113. метар висине. У 24. и 25. сегменту су уграђене и прве уводне цеви за косе каблове. Тренутно је у току припрема челичних ужади за косе каблове и формирање ХДПЕ цеви кроз које ће пролазити каблови. Прва монтажа сталних косих каблова се очекује у другој половини августа.
 
Њиле и Реља, јесте ли сигурни да да су мост преко Аде пројектовали тотални аматери и људи који о прављењу оваквих објеката знају много мање од вас? Откуд толика препотенција и енергија да се у више десетина постова попљује овај пројекат, а при томе у готово сваком посту "ако ово буде...", "нисам сигуран да су мислили...", "не знам како мисле да провуку метро..."

Мислим, луцидни сте, често и духовити, али бојим се да из критике прелазите у критизерство, а силна бука коју дижете лагано се претвара у бенгалску ватру. :kafa:
 
sizif":qyumn0jq je napisao(la):
Њиле и Реља, јесте ли сигурни да да су мост преко Аде пројектовали тотални аматери и људи који о прављењу оваквих објеката знају много мање од вас? Откуд толика препотенција и енергија да се у више десетина постова попљује овај пројекат, а при томе у готово сваком посту "ако ово буде...", "нисам сигуран да су мислили...", "не знам како мисле да провуку метро..."

Мислим, луцидни сте, често и духовити, али бојим се да из критике прелазите у критизерство, а силна бука коју дижете лагано се претвара у бенгалску ватру. :kafa:
Mnogo nepotrebnih komparacija sa drugima. Nema smisla, nas most ce da bude NAJLEPSI na svetu!:vops:
 
Ово није први пут да ме прозиваш због мојих критика, раније сам ти оћутао, али хајде да ти сада укратко одговорим.

Прво, никад нисам рекао да су мост пројектовали аматери. Аматерски је, међутим, урађено то што нема станице на мосту, иако се на почетку пројекта провлачила. И даље тврдим да је то без везе и да је проблем у томе што онај ко је наручио мост није знао шта хоће. Сад ако се ипак неко дозове памети и одлучи да је та станица ипак потребна, шта сад? Сам мост... Па добро, неко ће рећи да је леп, неко да није, неко да је премали, неко да је превелики... све је то ствар укуса. Што се мене тиче, битно је да ће мост бити, па стога поздрављам његову градњу. Сам изглед ме уопште не занима, јер смо толико заостали са изградњом мостова да је много битније да их у будућности има, него њихов изглед. Па, у складу са тим, могао је да буде и обична греда, ако би се тиме уштедело нешто пара и, рецимо, урадила денивелација критичних раскрсница на траси УМП, а могао је да буде и овакав, небитно је. Битна му је сврха.

Што се, пак, тиче приче о томе како ће да провуку метро, више пута су многи људи напомињали да су кривине такве да класичан метро ту не може проћи. Остаје, дакле, или ЛРТ (за шта је мост и предвиђен - SIC!), или трамвај, што је много боља варијанта, јер ЛРТ би био још већи фијаско од трамваја за 21. век (мислим, она глупост са дељењем шина у Булевару за трамвај и ЛРТ не заслужује никакав иоле озбиљан коментар, а приметио си и сам да има ликова на овом форуму који су одушевљени са тим).

Друго, никад нисам попљувао УМП као једну брзу градску магистралу која би омогућила брзу везу између различитих делова града (и сам сам пре 25 година имао идеју о повезивању Панчевачког моста тунелом са аутопутем). Међутим, здушно ћу да пљујем УМП као градску улицу са свим својим ограничењима (а УМП се у то претворио), колико год се то теби или било ком другом не свиђало.

Да резимирам: ако неко критикује нешто што је многима очигледно, то није одраз препотенције. То је само незадовољство због саобраћајног хаоса у Београду који траје годинама, а који се уопште не решава на прави начин, него поново натурањем полурешења (полупетље, полуметро итд.). Било је таквих експеримената у прошлости исувише, да би се могло остати равнодушним. А све то кошта у време ове кризе, генерације ће враћати кредите, а да ли ће се исплатити, видећемо.

Знаш, оно наше: "Ћути, ма добро је, само кад није горе" које се нарочито уврежило у ужасу деведесетих, стварно треба да се манемо тога већ једном. "Тра-ла-ла, птичице цвркућу, поточић жубори, живот је леп, ма УМП ће да буде бомбона"!
 
sizif":1z26ni1j je napisao(la):
Њиле и Реља, јесте ли сигурни да да су мост преко Аде пројектовали тотални аматери и људи који о прављењу оваквих објеката знају много мање од вас? Откуд толика препотенција и енергија да се у више десетина постова попљује овај пројекат, а при томе у готово сваком посту "ако ово буде...", "нисам сигуран да су мислили...", "не знам како мисле да провуку метро..."

Мислим, луцидни сте, често и духовити, али бојим се да из критике прелазите у критизерство, а силна бука коју дижете лагано се претвара у бенгалску ватру. :kafa:
Lepota demokratije i slobode govora - nemoramo svi da pri;amo o boji betona i da komentarišemo sa "udri brigu na veselje"

Ne, ne mislim da su projektanti i izvođači amateri. Ne grade ga sebi, slegli ljudi ramenima i rekli: hoćete baš takav projekat - dobro, evo vam ga.
Mislim da je amaterizam na strani naručioca posla - tj Grada.

I mislim da je svaki moj komentar bio smislen i da će vreme to potvrditi.
 
Њиле и Реља,

Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
 
Archangel":2p4d64uq je napisao(la):
Veseti sa zvaničnog sajta

Они ће се пре монтаже следећег сегмента прихватити привременим косим кабловима, који ће се уклонити по монтажи сталних косих каблова. Комплетан трећи сегмент дужине 16м и масе преко 374т ће се дерик краном подићи и монтирати на пројектовану висину.
Ha neću da se hvalim ali ja sve ovo najavih i ilustrovah u postu 4080 pre zvaničnog sajta! Izgleda da sam se previše navukao na ovaj projekat, moraću da napravim brejk ili mi ne gine preselenje na neki od splavova u okolini :lol:
 
sizif":mfillq5e je napisao(la):
Њиле и Реља,

Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
Ма опуштено, ту смо да критикујемо и да им не дамо да се опусте. :cool:
 
Wile E. Coyote":gkyzhima je napisao(la):
sizif":gkyzhima je napisao(la):
Њиле и Реља,

Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
Ма опуштено, ту смо да критикујемо и да им не дамо да се опусте. :cool:
Ih, pa nebi bilo interesantno da to ne kudimo malo!:kk:
 
sizif":3voyrkx6 je napisao(la):
Њиле и Реља,

Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
Ma opušteno, ovo je samo forum.
I hvala, odavno me niko nije nazvao - prepotentnim :D
 
Знам да је проблем близина пруге, али ипск сам размишљао о петљи са Јурија Гагарина. Оставио сам и део са једном од петљи код Арене, ради поређења.

70ymq0.jpg


Наравно, ово тражи измештање бензинске пумпе.
 
na kameri 1 možete pratiti podizanje trećeg čeličnog segmenta, rekao bih da sve ide po planu :D
 
Wile E. Coyote":35cnrqnr je napisao(la):
Знам да је проблем близина пруге, али ипск сам размишљао о петљи са Јурија Гагарина. Оставио сам и део са једном од петљи код Арене, ради поређења.

http://i38.tinypic.com/70ymq0.jpg

Наравно, ово тражи измештање бензинске пумпе.
Pozdrav svima. Posle malo dužeg vremena da se uključim u priču.

Gledajući sve one sjajne fotografije mosta i okoline primetio sam isto što i ostali, a to je da se stubovi sa novobeogradske strane polako spuštaju ka tlu, kao da će se most odmah negde kod brodogradilišta spustiti na zemlju. Ima li onda uopšte smisla ova petlja sa J.Gagarina ukoliko oni stubovi zaista znače spuštanje mosta na tlo čim premosti reku?

evo, ovde se primećuje to spuštanje
2ni3d40.jpg
 
Da, stavljene su i julske slike na sajt mosta (možda je neko već i komentarisao).
 
Goldstein":ihq18oie je napisao(la):
Wile E. Coyote":ihq18oie je napisao(la):
Знам да је проблем близина пруге, али ипск сам размишљао о петљи са Јурија Гагарина. Оставио сам и део са једном од петљи код Арене, ради поређења.

http://i38.tinypic.com/70ymq0.jpg

Наравно, ово тражи измештање бензинске пумпе.
Pozdrav svima. Posle malo dužeg vremena da se uključim u priču.

Gledajući sve one sjajne fotografije mosta i okoline primetio sam isto što i ostali, a to je da se stubovi sa novobeogradske strane polako spuštaju ka tlu, kao da će se most odmah negde kod brodogradilišta spustiti na zemlju. Ima li onda uopšte smisla ova petlja sa J.Gagarina ukoliko oni stubovi zaista znače spuštanje mosta na tlo čim premosti reku?

evo, ovde se primećuje to spuštanje
http://i36.tinypic.com/2ni3d40.jpg
Dobro došao nazad na forum.

Jeste, nisi prvi kome je to palo u oči. Po ovome

http://www.savabridge.com/the_bridge_sb.htm#doi

se vidi da su većina od stubova sa fotografije - privremeni, i da bi uskoro trebalo da počne naguravanje i sa NBG strane. Znači - vrlo brzo ćemo dobiti odgovor.
U nedelju sam prošao biciklom tim putićem između pruge i reke.
Sa kapije gradilišta zaista deluje da će se most odmah spustiti na zemlju i da će izlaziti na raskrsnicu sa Jurija Gagarina kod te benzinske pumpe.
 
Benzinska pumpa u svakom slučaju odlazi u istoriju... Već su je zatvorili i isekli struju.... Ostalo je još samo da se sruši
 
Moguće je da će,zbog nedovoljno novca, raskrsnica UMP i J.Gagarina biti u nivou, sa semaforima. Tako će možda biti isa ostalim raskrsnicama do Tošinog Bunara. To nije ništa strašno, kasnije se sve te raskrsnice mogu denivelisati odnosno napraviti veće ili manje perlje. Mislim da je to jedino logično objašnjenje za spuštanje stubova.
 
Vrh