Archangel
Higher intermediate
koliko ja znam, nisam daltonista. Dobro izvinjavam se, nisam naglasio da je samo deo mosta plavdedinje":20akemu5 je napisao(la):Koliko znam Brankov most nikad nije bio plave boje.
koliko ja znam, nisam daltonista. Dobro izvinjavam se, nisam naglasio da je samo deo mosta plavdedinje":20akemu5 je napisao(la):Koliko znam Brankov most nikad nije bio plave boje.
Samo zbog te sitnice od tri metra (u stvari je i manje), ne može biti stanice ni na tom mestu, i zato je neće biti ni kod samog pilona, pa ni lifta. To je možda bezbedno za tramvajske stanice na ulici, ali ne i na mostu. Na Mostaru su isto uske autobuske stanice i znamo kako to izgleda (ja mislim da je to loše, neću napisati "znamo da je loše"). To nije rešenje za metro.Veliki Vracar":c5ih8v41 je napisao(la):Stanice su moguće na prilazu mostu odmah iza zadnjeg kosog kabla pa prema kružnom toku (i iznad njega). Tu postoji prostor od 3m širine iznad glavnih greda gde su inače na mostu ankerisani kablovi. Na prilazima je to slobodan prostor pa se mogu izvesti i stepenice za prilaz. Tu će inače biti u početku i tramvajske stanice. Prilaz metroa će sigurno biti u osi mosta direktno iz tunelske cevi a iz pravca Prokopa i B.brda.
Čim se ne oslanja samo na obalne stubove, pilon i kablove, kao ovaj naš, to nije isto.Veliki Vracar":c5ih8v41 je napisao(la):Što se tiče mosta u Kijevu pa pre bi se njima mogla staviti primedba što su pravili pilon kad su već počeli da ... prave stubove u vodi. Očigledno da im je zbog metroa bila potrebna podrška kablova za postizanje iole većeg raspona za plovni put. Inače i tamo je visina konstrukcije dvadesetak metara pa mi je cela koncepcija vrlo slična ali naš most je mnogo lepši (malo sam pristrasan )
Naravno, a sve zbog: "most i prilazni putevi se moraju posmatrati odvojeno, ne kao celina". Eto ga sad.Wile E. Coyote":28vq5r81 je napisao(la):Нешто ће се ваљда већ набуџити по чувеном систему "не може да прође, окрени га на кант".
Већи удео, конкретно у овој причи око могуће станице на или око моста, рекао бих, има салвет-пројектовање.relja":t9zc8eun je napisao(la):Naravno, a sve zbog: "most i prilazni putevi se moraju posmatrati odvojeno, ne kao celina".Wile E. Coyote":t9zc8eun je napisao(la):Нешто ће се ваљда већ набуџити по чувеном систему "не може да прође, окрени га на кант".
Ако се не варам, то беше из песме "Како су зли дедаци разбуцали концепт УМП-а као брзе градске саобраћајнице"?relja":t9zc8eun je napisao(la):Eto ga sad.
Спајању конструкције задњег распона новог моста преко реке Саве са пилоном односно са главним распоном моста 2.августа 2010, присуствовао је градоначелник Драган Ђилас, заједно са својим замеником Миланом Кркобабићем, помоћником Александром Шапићем, главним градским архитектом Дејаном Васовићем, градским менаџером Александром Бијелићем, као и директором Дирекције за грађевинско земљиште Борисом Ранковићем. Бетонирањем последњих 2,5м (сегмент Б13) од 200м дугог задњег распона, у потпуности је премошћен Чукарички залив. Градоначелник Београда истакао је значај "завршетка ове прве, али огромне фазе у изградњи моста преко Аде Циганлије".
Краћи али тежи задњи распон изграђен од бетона је противтежа дужем, главном распону од укупно 8600 тона висококвалитетног челика чији се саставни делови производе у Кини и допремају као елементи комбинованом морском и речном трасом преко Ротердама, затим канала Рајна-Мајна-Дунав до простора за предмонтажу на градилишту ДСД-а на Малој Циганлији у Београду. Предмонтажа трећег челичног сегмента М2 је при крају као и израда рампе за његов утовар на баржу и транспорт до шпица Аде. Његовом монтажом, која се очекује следеће недеље, ће се премостити укупно 50м од 376м дугог распона преко главног тока реке Саве. Тренутно су конзолно монтирана два челична сегмента укупне дужине 34м. Они ће се пре монтаже следећег сегмента прихватити привременим косим кабловима, који ће се уклонити по монтажи сталних косих каблова. Комплетан трећи сегмент дужине 16м и масе преко 374т ће се дерик краном подићи и монтирати на пројектовану висину.
У ноћи између 02. и 03. августа бетониран је 25. сегмент пилона и тиме достигнут његов 113. метар висине. У 24. и 25. сегменту су уграђене и прве уводне цеви за косе каблове. Тренутно је у току припрема челичних ужади за косе каблове и формирање ХДПЕ цеви кроз које ће пролазити каблови. Прва монтажа сталних косих каблова се очекује у другој половини августа.
Mnogo nepotrebnih komparacija sa drugima. Nema smisla, nas most ce da bude NAJLEPSI na svetu!sizif":qyumn0jq je napisao(la):Њиле и Реља, јесте ли сигурни да да су мост преко Аде пројектовали тотални аматери и људи који о прављењу оваквих објеката знају много мање од вас? Откуд толика препотенција и енергија да се у више десетина постова попљује овај пројекат, а при томе у готово сваком посту "ако ово буде...", "нисам сигуран да су мислили...", "не знам како мисле да провуку метро..."
Мислим, луцидни сте, често и духовити, али бојим се да из критике прелазите у критизерство, а силна бука коју дижете лагано се претвара у бенгалску ватру. :kafa:
Lepota demokratije i slobode govora - nemoramo svi da pri;amo o boji betona i da komentarišemo sa "udri brigu na veselje"sizif":1z26ni1j je napisao(la):Њиле и Реља, јесте ли сигурни да да су мост преко Аде пројектовали тотални аматери и људи који о прављењу оваквих објеката знају много мање од вас? Откуд толика препотенција и енергија да се у више десетина постова попљује овај пројекат, а при томе у готово сваком посту "ако ово буде...", "нисам сигуран да су мислили...", "не знам како мисле да провуку метро..."
Мислим, луцидни сте, често и духовити, али бојим се да из критике прелазите у критизерство, а силна бука коју дижете лагано се претвара у бенгалску ватру. :kafa:
Ha neću da se hvalim ali ja sve ovo najavih i ilustrovah u postu 4080 pre zvaničnog sajta! Izgleda da sam se previše navukao na ovaj projekat, moraću da napravim brejk ili mi ne gine preselenje na neki od splavova u okolini :lol:Archangel":2p4d64uq je napisao(la):Veseti sa zvaničnog sajta
Они ће се пре монтаже следећег сегмента прихватити привременим косим кабловима, који ће се уклонити по монтажи сталних косих каблова. Комплетан трећи сегмент дужине 16м и масе преко 374т ће се дерик краном подићи и монтирати на пројектовану висину.
Ма опуштено, ту смо да критикујемо и да им не дамо да се опусте.sizif":mfillq5e je napisao(la):Њиле и Реља,
Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
Ih, pa nebi bilo interesantno da to ne kudimo malo!:kk:Wile E. Coyote":gkyzhima je napisao(la):Ма опуштено, ту смо да критикујемо и да им не дамо да се опусте.sizif":gkyzhima je napisao(la):Њиле и Реља,
Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
Ma opušteno, ovo je samo forum.sizif":3voyrkx6 je napisao(la):Њиле и Реља,
Хвала на добрим одговорима :kk:. Надам се да сте пост схватили као добронамерну примедбу форумаша који се врло често слаже са вама и који радо чита ваше постове. Проблем, наравно, није у томе да ли треба критиковати, већ у томе што се потенцирају искључиво претпостављени проблеми (како стварни, тако и они за које још увек нисмо сигурни да ли ће то заиста бити) и онда се тупи оштрица објективности.
Pozdrav svima. Posle malo dužeg vremena da se uključim u priču.Wile E. Coyote":35cnrqnr je napisao(la):Знам да је проблем близина пруге, али ипск сам размишљао о петљи са Јурија Гагарина. Оставио сам и део са једном од петљи код Арене, ради поређења.
http://i38.tinypic.com/70ymq0.jpg
Наравно, ово тражи измештање бензинске пумпе.
Dobro došao nazad na forum.Goldstein":ihq18oie je napisao(la):Pozdrav svima. Posle malo dužeg vremena da se uključim u priču.Wile E. Coyote":ihq18oie je napisao(la):Знам да је проблем близина пруге, али ипск сам размишљао о петљи са Јурија Гагарина. Оставио сам и део са једном од петљи код Арене, ради поређења.
http://i38.tinypic.com/70ymq0.jpg
Наравно, ово тражи измештање бензинске пумпе.
Gledajući sve one sjajne fotografije mosta i okoline primetio sam isto što i ostali, a to je da se stubovi sa novobeogradske strane polako spuštaju ka tlu, kao da će se most odmah negde kod brodogradilišta spustiti na zemlju. Ima li onda uopšte smisla ova petlja sa J.Gagarina ukoliko oni stubovi zaista znače spuštanje mosta na tlo čim premosti reku?
evo, ovde se primećuje to spuštanje
http://i36.tinypic.com/2ni3d40.jpg