Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa 200$ samodoprinosa za Metro za vreme Tita je spiskano u tramvaj,a Pešić je bio taj koji se najviše zalagao za Beograd dok je Tito balansirao, toliko o istini da mlađe generacije na pomisle da je tada bilo sve najbolje :kafa: E danas ako se vlasti zadužuju kod banaka ,građani s pravom traže kvalitetnije stvari,a tu je i koncesija koja se dobija preko dobrih političkih veza među državama,sve je isto ka i lani samo se danas sve bolje vidi ;)
 
i onda bi se samodoprinos skrkao u branu na Drini.... To neprestano gledanje u proslost je samo jos jedan odraz slabosti mentaliteta ovdasnjeg zivlja gde uvek svoju inferiornost da zivimo za trenutak pokrivamo nekakvim edenskim epopejama o briljantnoj proslosti. Kao sto je i satanizacija SFRJ 90-ih bila mega glupost, tako je i uverenje da je to bio raj na zamlji u kojem se sve radilo brzo, lako i efikasno vrlo pogresno, pa i stetno - uostalom Beograd je i dalje pun "opomena" ostavljenih u amanet iz tih "srecnih vremena" da bas i nije bilo tako. I za kraj da zloupotrebim izjavu jednog pametnog coveka i konstatujem "nikada nam nije bilo dobro".
 
Slazem se ja sa vama, ja sam i najveci protivnik komunizma i naredjivanja. Evo neka Djilas npr. otvori dobrovoljni racun za obnovu gazele, kao sto su sagradili i avalski toranj. Ja bih prvi uplatio par stotina dinara, ali da nas niko ne ucenjuje. I skupilo bi se, dobrom kampanjom poznatih licnosti i medija, siguran sam da bi se te pare skupile. Nisu to velike pare s' obzirom na broj stanovnika ovog grada. Pa koliko smo puta svi mi presli gazelu, mogli bi i da joj se oduzimo, tako male pare ne bismo ni osetili...
 
Posle davanja novca za metro od kog su napravili tramvaj i odveli nas u 19 vek i posle svih mahinacija i korupcije koja vlada u državi ne bi im dao dinar pa makar se srušila gazela.Dosta je.
Već dobijaju pare od poreza pa neka se snađu sa tim,ako ne mogu neka podnesu ostavke pa neka se snalazi neko drugi.
 
bgexplorer":273ugh93 je napisao(la):
Već dobijaju pare od poreza pa neka se snađu sa tim,ako ne mogu neka podnesu ostavke pa neka se snalazi neko drugi.
+1 za ovo

lako je biti baja s punom kesom tuđih para.. nek naprave pare na bilo koji način koji nije samodoprinos ili direktno skupljanje para od građana.. a u isto vreme zahvaljujući aferama s građevinskim zemljištem u Beogradu dopuste da država bude oštećena za pare od kojih može i metro da se izgradi..
 
ako nastavimo sa politikom bice vise strana offtopic-a nego diskusija o mostu i ump-u
 
nema šta da se priča o politici, stvar je samo u tome da su (polu)dobrovoljni prilozi za Gazelu najgore moguće rešenje koje samo može da odražava nesposobnost nekog ko bi to uradio. Nadam se da niko nije toliko lud.
 
pa nemora da uzimaju plate nego umesto da se drzava zaduzuju kod evropske unije, da se zaduzuju narodu prodavanjem specialnih drzavnih obaveznica za gazelu, ili organizacijom lutrije gde bi 80 odsto parand za orislo gazeli a 20 odsto u fonagrade srecnim gradjanima. Obe metode su koriscenje u inostranstvu, cak kombionovane gde ti drzavna obaveznica sluzi kao bingo listic i svake godine ze izvlaci pobednik. Kad je vec u srbiji popularne igre na srecu onda mozemo bar da iskoristimo to da skupimo pare za potrebe infrastrukture. :)
 
Imaju pare od poreza, a da li smo svesni da ogroman procenat u Srbiji radi na crno, ne placa poreze i ostale dazbine, privatnici se bogate jer se svuda osim u Beogradu uhvatila paucina na fiskalnim kasama. Pa u koje god manje mesto u unutrasnjosti sam otisao, a i u malim radnjama u Beogradu, digitron sluzi mesto fiskalne kase, pa se cudimo kakva se kola voze i kako neki imaju. Kad ce da se nauci neki red u ovoj zemlji, ko od vas trazi fiskalni racun? Svima glupo, a od toga ide i u tehnicku i u drustvenu infrastrukturu...
 
Postovani (Beo)Bilderi,
Da li ste pre neki dan u Politici videli plan saobracajnice koja ide paralelno sa prugom Tosin Bunar - Novi beograd, od raskrsnice ulica Tosin Bunar(Vojvodjanska) - Nikole Dobrovica sve do novog mosta? Kako ce izgledati petlja na novobeogradskoj strani? Vidim da petlja u Radnickoj odlicno napreduje ali nadam se da je neko razmisljao da most ima dva kraja - jedan je vise od 50%gotov a drugi? Osim pomenute slicice u Politici, nisam video nista drugo - ni neko idejno resenje, nista. Posto zivim na Bezanijskoj kosi, cesto gledam odozgo sa brda kuda bi ta ulica mogla da prodje i bas sam nesto skeptican, objasnicu zasto:
- svedok sam cestih guzvi na pomenutoj raskrsnici T.Bunar(tj Vojvodjanska) - N.Dobrovica, kako ce to izgledati kad se doda nova ulica? imam utisak da se na trasi nalazi zgrada bivseg Inex-Ukusa,ili kako se vec zove.
- ulica ce prolaziti pored trikotaze Djukic i ukrstati se sa Omladinskih brigada, raskrsnica ce biti u jednom nivou jel da? par stotina metara odatle nalazi se raskrsnica Oml. brigada i Milutina Milankovica, dve velike raskrsnice na kratkom rastojanju?
- sledece raskrsnica je Bul. Umetnosti gde nedostaje podvoznjak ispod pruge.Nije uradjen kad je pravljena pruga, kako misle sad da ce ga napraviti?? Da zatvore prugu na par meseci?
- zatim dolazimo do garaze GSP-a gde bi trebalo da bude nadvoznjak koji ce ici do novog mosta, uz denivelisanu raskrsnicu sa Jurija Gagarina? koliko ce im trebati da naprave takav nadvoznjak?
Svedoci smo da se pojedini veoma vazni projekti urade polovicno, ne bih zeleo da se to sada desi!
Srdacan pozdrav i izvinjavam se na mogucim brljotinama, ovo mi je prvi post na BeoBuildu.
Dejan
 
Petlja Radnička nije ni počela da se pravi, verovatno si je pomešao sa nadvožnjakom kod Hipodroma.
 
@PROLE

Samo se vrati jedno 50 tak strana unazad pa ces videti sve crteze i bice ti sve jasno. Novobeogradska strana je mnogo prostija i mnogo laksa, Ima malo problema oko UKUS-a na pocetku, kao i na samom T.Bunaru/N.Dobrovica, ali posle je prosto. Samo da se resi neki pravni problemi. :lool:
 
template_clip_image009.jpg
 
Po kolor semi na metro vozu reklo bi se da je most u Dubaiu.
 
@prole
Sve ce to biti gotovo do maja 2012 godine ili mozda malo kasnije.Za sve ostale stvari prelistaj temu,kao sto rece lucas oni ne prave pristupne saobracajnice sa strane starog beograda trenutno vec predpristupne saobracajnice.Pristupne ce praviti tek od septembra sa strane novog beograda a sa strane starog od januara 2010 ili kasnije.Nadam se da ce ti koristiti ova slika

http://www.savabridge.com/images/overview_sb.gif

overview_sb.gif
 
Evo i petlja u Jurija Gagarina sa beoland sajta, samo što nisam baš siguran gde je tu tramvaj.

bl70.jpg


edit: i video za NBG stranu će verovatno razjasniti stvari
 
ggggggg.png



Jel ce ovaj potop da steti pilonu mislim njegovom temelju? Po meni ovo ne bi smeli dozvoliti, ali ja nemam blage veze, oni znaju najbolje.
 
BOKI SMOKI":ybzsjcb3 je napisao(la):
Jel ce ovaj potop da steti pilonu mislim njegovom temelju? Po meni ovo ne bi smeli dozvoliti, ali ja nemam blage veze, oni znaju najbolje.
Pretpostavljam da je ovo očekivana pojava i da nema razloga da šteti temelju koji je svakako već završen..
 
Izvinjavam se,prevideo sam ovu temu (ocekivao sam da ima posebna, kao za nadvoznjak kod Hipodroma)
Pozdrav! :D
 
Vrh