Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Метро не може да прође туда. У том случају, треба форсирати да се направе све трамвајске везе и коначно заборавити на ЛРТ.
 
Sa Banovog Brda

mostha.jpg


mostv.jpg


http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=458487&page=71
 
Ljudi sve može da se reši samo nek ukinu onu železničku prugu da BGD napokon izađe na reke, da sadašnja Ž stanica bude muzej a da sav železnički saobraćaj ide preko Prokopa, i eto mesta koliko želiš al to je sve Naučna fantastika ovako će da na 500 x 500 metara stave novu denivelisanu raskrsnicu sa kružnim tokovima, i događaće se da ljudi kod topčiderske mehane od silnih vijaduktova i kružnih tokova da se isključuju pogrešno pa umesto na brdo ili u radničku odu na ngd ili prema sajmu. samo su napravili veliko zamešeteljstvo a posle te raskrsnice na 200 metara će biti semaforizovana raskrsnica prema tunelu pa to je za smeh.
 
Делија, +1 за слике! :kk:
Драгане, +1 за Прокоп и семафоризовану раскрсницу! Нажалост, генијалци остављају 2 колосека до Главне, а о семафору да се не понављам, да не бих био попљуван...
 
Ma djido ce ih posalje u pm :rant: [pm od pecinu mracnu da nemislite nesto drugo :laugh: ] :rant:
 
Ne samo u PM, nego u tri lepe PM!!!! :notok: Samo se plasim da nam ne skrate kintu ili ako je pametan pa da odugovlaci nedogled! Nego odo' da nabavim malo kartona pa negde da se udomim na trasi UMP-a. Valjda ce da mi daju jedno dve sobe, lokacije nije bitna! :rant:
 
Ako je to tačno, izgleda da je neko uzeo pare i jasno odradio protiv državnih intersa Srbije,e sad ne znamo ko sve stoji iza svega ali znamo da je Dragutinović stavila potpis,jasno je da strane interesne grupe moći kroz pojedine banke žele da izguraju političke interese svojih zemalja, svi znamo da se ne radi o ljudskim pravima već perfidnoj sada već otvorenoj igri iz koje su pale maske,ono što bih ja preduzeo je da Grad traži povlačenje saglasnosti i ostavku Dragutinovićeve ,znači OGROMAN :notok: MINUS za Republičku Vladu i Koaliciju.Šta je sledeće? Treba li za svaki naredni krediti da poklanjamo teritoriju,elektrane,rudnike ? Ovo je ispod svakog dostojnastva ozbiljne države,ako ne poštujete sebe ni drugi vas neće ceniti a ovo je upravo jedan od takvih primera.
 
Ovo je samo znak da su nam na republickom nivou raspikuce koji samo bacaju novac i uzimaju kredite ko da im je drzava dedovina.
 
LUCAS":2vn640uf je napisao(la):
Ne samo u PM, nego u tri lepe PM!!!! :notok: Samo se plasim da nam ne skrate kintu ili ako je pametan pa da odugovlaci nedogled! Nego odo' da nabavim malo kartona pa negde da se udomim na trasi UMP-a. Valjda ce da mi daju jedno dve sobe, lokacije nije bitna! :rant:
Ма и ако ускрате кинту, рекох већ да је боље узети комерцијални кредит и под неповољнијим условима него ово. Ко не плати на мосту, платиће на ћуприји. :(
 
Ne bi to stalo,jedino ako bi na tom mestu sirili most i slicno,a to bi vec bilo komplikovano,i naravno stavio bih vidikovac na vrh pilona.
 
To mesto prosto plače kako za stanicom, tako i pristupom sa mosta na Adu. Mogli bi da se koriste liftovi slično onom na Brankovom mostu. Na taj način bi biciklisti, ali i putnici koji dolaze tramvajem, lakše dolazili na ostrvo. Ali o tome izgleda niko nije razmišljao, te će ova divna šansa biti propuštena.

Sad mi pade sličnost sa Margit mostom u Budimpešti kojim se stiže na njihovu adu. Oni su to uradili pre više od 100 godina.
 
Peregrino":1g1lwe6i je napisao(la):
Ali o tome izgleda niko nije razmišljao, te će ova divna šansa biti propuštena.
Razmišljao je, ali su mu maltene govotrili da priča glupsti...
 
Најгоре је што је била замишљена станица ЛРТ-а на мосту, али се од тога одустало.
 
Wile E. Coyote":31r5kwzu je napisao(la):
Најгоре је што је била замишљена станица ЛРТ-а на мосту, али се од тога одустало.
O toj stanici, liftu, stepenicama smo pričali poodavno. Sa ovim mostom to nikada nije bilo realno.


BTW, znam da nije za ovu temu, ali davno, početkom 2000-tih sam dobio u sanduče neki propagandni letak nekih tadašnjih vlasti, sa skicom tada zamišljenog LRT-a - koji je trebao da se u Omladinskih brigada penje na Savski nasip, vozi šetalištem do kraja bloka 45 :) Kasnije mi je mnogo bilo krivo što nisam sačuvao taj letak :)

Tako je i sa tom stanicom kod pilona, neko je zamislio :)


SRBIJA DO MELBURNA !!!! AAAAAAAA!!!!! :vops:
aj zdravo
 
relja":205xwgvu je napisao(la):
BTW, znam da nije za ovu temu, ali davno, početkom 2000-tih sam dobio u sanduče neki propagandni letak nekih tadašnjih vlasti, sa skicom tada zamišljenog LRT-a - koji je trebao da se u Omladinskih brigada penje na Savski nasip, vozi šetalištem do kraja bloka 45 :) Kasnije mi je mnogo bilo krivo što nisam sačuvao taj letak :)
Врло занимљиво. Сад ћемо да те грдимо што ниси сачувао тај летак. :p
BOKI SMOKI":205xwgvu je napisao(la):
A jel ce na vrhu pilona biti neka lampica, zbog aviona?
Сигурно. А очекуј сигурно и неко декоративно осветљење приде.
 
BOKI SMOKI":3nnipxc1 je napisao(la):
A jel ce na vrhu pilona biti neka lampica, zbog aviona?
ja se samo nadam da se nece neki pametnjakovic setiti da stavi antene za mobilne mreze :mad: , dozvoljeno je samo lampica na vrh pilona i nista vise :)
 
Sto se tice gazele, da je Tito ziv, ne bi se mi ovako sramotili i cekali milostinju, vec bi covek rekao, od svih zaposlenih jedna dnevnica za samodoprinos za popravku mosta i stvar resena...
 
Putari sele "Buvljak"
N. V. BRKOVIĆ - N. PANTIĆ | 23. jun 2010. 22:14 | Komentara: 0
Izgradnja pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara do mosta na Adi počinje u septembru. Selidba zakupaca na "Buvljaku" do 1. avgusta. U toku izbor izvođača radova
SRODNE VESTI

Krov na rate, bez kamate
Od rupe svi peru ruke
Za polovnu robu 100 tezgi
Bageri pregazili deponiju
Zapečaćen buvljak

IZBOR izvođača radova za izgradnju nove pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara do mosta preko Ade je u toku. Koja će firma dobiti posao trebalo bi da bude poznato do kraja avgusta, pa bi već u septembru putari i mehanizacija mogli da izađu na teren. Do tada će i oko 900 zakupaca na "Buvljaku" morati da promeni mesto ne kome će prodavati svoje proizvode.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da će nova saobraćajnica prolaziti pored blokova "37", "38", "28" i "24", gde će seći Ulicu Omladinskih brigada i Španskih boraca. Odatle će ići paralelno sa železničkom prugom do sadašnjeg Otvorenog tržnog centra na Novom Beogradu i skretati ka Brodogradilištu.
- Izgradnju finansira EIB, pa je i tender za izvođača radova organizovan po njihovim kriterijumima - objašnjavaju u Direkciji. - Prijavljene firme su prošle kroz "pretkvalifikacije", a u toku je "drugi krug" čiji će ishod biti poznat do kraja leta. Posle toga očekujemo da radovi počnu vrlo brzo. Saobraćajnica će biti dugačka oko tri kilometra, a projektom je predviđeno da u okviru nje bude izgrađeno i šest raskrsnica.
Trasa nove ulice će preko Tošinog bunara Ulicom Nikole Dobrovića voditi ka Bežanijskoj kosi, a biće integrisana sa postojećom saobraćajnom mrežom na Novom Beogradu, što će omogućiti bolji protok saobraćaja u čitavoj opštini. Nova saobraćajnica omogućiće da se brzo i lako sa Bežanijske kose dođe do mosta preko Ade i biće veza Novog Beograda sa drugim delovima grada.
Raščišćavanje terena kojim će proći nova saobraćajnica započelo je pre nekoliko meseci uklanjanjem baraka između Tošinog bunara i Omladinskih brigada. Kako najavljuju nadležni, uskoro će početi i pomeranje drugih objekata, uključujući i tezge sa novobeogradskog "buvljaka".
- Rok za pomeranje tezgi je 1. avgust 2010. godine - rekli su nam u JKP "Gradske pijace". - Tezge koje se nalaze do Ulice Atifašističke borbe ostaju, a prema postignutim dogovorom sa zakupcima pomeriće se oko 900 tezgi u skladu sa projektom unutrašnjeg magistralnog prstena. Petlja u ulici Jurija Gagarina, koja se nadovezuje na Savski most, po dijagonali će podeliti Otvoreni tržni centar.
Kako bi što lakše "podneli" izgradnju nove saobraćajnice "Gradske pijace" dogovorile su se da zakupci lokala na OTC, budu premešteni u nove montažne lokale, dok će zakupci tezgi, biti premešteni na redukovani deo pijace. Oni koji ne budu želeli da ostanu ovde, moći će da pređu na neku od drugih pijaca u gradu.


PETLJA
GRAD se kod EIB za izgradnju pristupnih saobraćajnica zadužio u iznosu od 70 miliona evra. Osim na novobeogradskoj strani, projekat izgradnje mosta na Adi predviđa i pristupne saobraćajnice na čukaričkoj obali. U okviru tih radova biće podignuta petlja u Radničkoj ulici na koju će se nadovezati most i postojeća saobraćajna mreža. Završetak petlje "Radnička" planiran je za maj 2012. godine. U toku su radovi na petlji kod Careve ćuprije.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:289751-Putari-sele-quotBuvljakquot

6 raskrsnica i rok do avgusta a rekose da ce biti do jula?Znaci radovi tek u avgustu ili septembru ili mozda jos kasnije pocinju?
 
prostorni planer":1wj9axio je napisao(la):
Sto se tice gazele, da je Tito ziv, ne bi se mi ovako sramotili i cekali milostinju, vec bi covek rekao, od svih zaposlenih jedna dnevnica za samodoprinos za popravku mosta i stvar resena...
Jeste, ali vidis to postoje dva mala problema...

Prvo, nismo vise u komunizmu pa ne moze tako gradjanima da se naredjuje. I dobro je sto je tako.

Drugo, gradjani Srbije vec placaju dovoljno poreza. Oni koji placaju, naravno, i oni koji bi dali i taj "samodoprinos" (ustvari dodatni porez). Oni koji ne placaju bi i izbegli i to. Pitanje nije, da li gradjani Srbije treba dodatno nesto da plate, nego zasto ne dobijaju zadovoljavajucu uslugu od drzave, za ono sto vec placaju?

Trece, i za vreme Tita se gradilo kreditima, ihohoho. Samo tada su pare dolazile zbog geopolitickih razloga. Sad im se moze da nas drkaju.
 
Vrh