Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

BOKI SMOKI":zoo5fl40 je napisao(la):
Jel ce ovaj potop da steti pilonu mislim njegovom temelju? Po meni ovo ne bi smeli dozvoliti, ali ja nemam blage veze, oni znaju najbolje.
Вода се појавила и са другу страну насипа тј на оној страни гдје су веслачки клубови. Прекјуче су ватрогасци испумпавали воду са те стране а ова киша никако да стане . Надам се да су насипи у добром стању.
 
Koliko se secam prosle godine nasipi nisu bili u dobrom stanju... a u njih je ulozeno 0.00din (slovima nuladinara i nula para) Tako da su sada u nijansu losijem stanju nego prosle godine.
 
Nije mi jasno, zar "nulta tačka" pilona ne bi trebala da bude malo viša da se ne plavi svake godine. Možda je glupo pitanje ali mi je logično da pilon bude van vode i kad je viši vodostaj. Pretpostavljam da će podići viši nasip oko pilona ali opet će izgledati čudno.
 
Pa, ako su uradili temelj tako da su predvideli plavljenje, ne vidim u čemu je problem? Temelji stubova (a i manji ili veći delovi) su konstantno pod vodom, čak i slanom vodom.
 
Pošto nije predviđen lift ili stepenice (osim za održavanje - samo treba da dobro dihtuju :) ) nema ama ni jednog razloga da se podiže nasip oko pilona.

Ovo je vanredan vodstaj Save, ali ništa što naši stari koje su infrastrukturno uređivali Beograd (one komunjare) - nisu predvideli.
Kod Ušća je Sava danas jedno 1-1.5m ispod nivoa nasipa, a najkritičnija tačka kod Kule Nebojše je pod kontrolom - jedan čelični zid i jedna pumpa za izbacivanje vode završavaju posao.

Ponavljam - ovim projektom nije ni bio obuhvaćen silazak sa mosta na špic Ade.
 
Спајање ножица пилона

У суботу 12. јуна је избетонирана глава стуба 5 чиме су завршени сви стални стубови (бр. 3, 4 и 5) на градилишту 2, тј. Малој Ади. Такође 22. јуна у заливу Зимовник су избетониране главе помоћних стубова HS1 и HS2, чиме су завршени сви помоћни стубови моста. Радови на стубовима 1 и 2 на Новом Београду су у току.

У понедељак 22. јуна је завршено подизање и монтажа конзола другог сегмента Главног распона укупне масе око 100т а затим и довођење у његову пројектовану позицију. Овом монтажом комплетни сегменти Т1 и М1 укупне дужине 34м и ширине 45м као и масе 960т су конзолно везани за стубну плочу пилона. На градилишту 2 је у току предмонтажа наредних сегмената М2-М6.

У среду 23. и петак 25. јуна избетониране су источна и западна конзола стубне плоче чиме је завршен део горњег строја моста који спаја челични Главни распон и бетонски Задњи распон.

Монтажoм префабрикованих бетонских елемента у понедељак 28. јуна ножице пилона су се спојиле у један пресек који ће се наставити до 39. сегмента. Тренутно је у току армирање 22. сегмента чијим завршетком пилон достиже висину од 99,18м.

http://www.savabridge.com/news_sb.htm

Inace nas most lici na moskovski u Kijevu(hvala singidunumu sa SSC-a koji je to zapazio)

Kiev169.3.jpg


0_3d231_8062de73_orig
 
vucko":1i2ecw6y je napisao(la):
С
Inace nas most lici na moskovski u Kijevu(hvala singidunumu sa SSC-a koji je to zapazio)
Ovaj se zove "Južni most", a taj "Moskovski" se nalazi nešto severnije.
I ne liči baš - ova donekle podseća na Most slobode u Novom Sadu, pre svega zbog stubova u vodi. Čak šta više, veći deo mosta je na stubovima, a pilon i kablovi drže samo glavni raspon ispod kojeg prolazi saobraćaj.
Sve se lepo vidi na Google Earth-u.
 
imao sam prilike da nekoliko puta prelazim preko ovog mosta na Dnjepru i mogu reci da nisam odusevljen, osecaj je kao da se prolazi kroz tunel, ograde su previsoke, a kad zatutnji metro osecaj je malo apokaliptican...

kad god sam ga prelazio hteo sam da sto pre odem s njega :)

inace, gradjen je punih 7 godina ako se dobro secam nekih prica o njemu, zavrsen je pocetkom 90-ih.
 
I dalje ne shvatam, ako se ne varam svako predloženo rešenje mosta uključujući i mogući lift i stepenice su trebali biti na 22 metra visine. Nemoguće da bi lift silazio u vodu. Kako se odredjuje "nulta tačka" ? Ne znam da li sam dobro objasnio.
 
shumar":1pnflcpq je napisao(la):
I dalje ne shvatam, ako se ne varam svako predloženo rešenje mosta uključujući i mogući lift i stepenice su trebali biti na 22 metra visine. Nemoguće da bi lift silazio u vodu. Kako se odredjuje "nulta tačka" ? Ne znam da li sam dobro objasnio.
Pogledaj kameru na gradilištu sutra, u petak, po danu.

Da, moglo je i drugačije da se uradi - npr da se podigne nivo terena na špicu Ade na visinu nasipa na novobeogradskoj obali.
Ali nije, prednost je dobilo subjektivno i vizuelno nad realnim i praktičnim.
 
Mislim da ce sada brze da ide gradnja pilona, jel je sada, vec jedna nozica sve uza i uza a samim tim se i beton brze stegne jer ga ima manje kolicinski.
 
Ако се не варам, у тогу је последње нагуравање задњег распона ;) :vops:
 
Да, чини ми се да се плави кљун није видео претходних дана...
 
MIslio je na ovaj "ostatak" od kljuna koji je bio sakriven iza narandzastog silosa sta li je vec ... juce redvece su malo nagurali i tako stoji
 
U toku je demontaža zadnjeg segmenta plavog lansera i zato su pomerili konstrukciju da ga "oslobode" oslonca na pomoćne kose stubove. Nakon toga sledi finalno naguravanje, možda već danas.


 
Vrh