Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Resenje sa kruznim tokom koji je izmesten od nadvoznjaka preko pruge je solidno resenje. Ima daleko manje mana nego npr gitara. :)

Kruzni tokovi je jedino moguce resenje za ovu petlju,suvise ima puteva koji se ukrstaju i prosto je neizvodljivo da svi budu na razlicitom nivou.

Za ovu petlju na animaciji 4-
 
Kruzni tok je sjajna stvar, samo na ovako prometnoj raskrsnici mora da bude poveci kako bi primio sva vozila.
 
I ovo je proracun saobracaja 2021 godine,a koliko vidim nisu uracunali ni tramvaj ni metro?
 
Ovo bi bio kruzni tok kao na novom beogradu kod opstine. Ja tamo nikada nisam video guzvu. A u slucaju guzve 2 pandura u spicu to rasciste za cas.

Ne moze da se poredi sa slavijom(tramvaji-trole-pesaci u nivou) autokomandom (tramvaji-pesaci u nivou) na ovom nema pesackih prelaza nema ni sina...ide to brzo..tacno kao onaj na nbg.
 
zidar":341neims je napisao(la):
U svakom slucaju animacija je krajnje posteno uradjena, lepo je prikazan zastoj koji ce se stvarati na iskljucenju iz radnicke ka novom beogradu, posledica kruznog toka koji je u stvari obicna raskrsnica bez semafora (pravac nbg-centar i banovo brdo-nbg se direktno ukrstaju dva puta). Zahvaljujem projektantima na iskrenosti.
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/11_petlja-radnicka2.gif
Колико тамо нема места, ово је супер. Кад помислим на гитару и слична срања, могло је испасти много горе. Чињеница је да је оно словеначко решење боље јер је већи кружни ток, али тражи подвожњаке које је у овој ситуацији практично немогуће решити. Нажалост, за лептира нема места, па је једина могућа варијанта са кружним током.
 
zidar":323w13ba je napisao(la):
posledica kruznog toka koji je u stvari obicna raskrsnica bez semafora (pravac nbg-centar i banovo brdo-nbg se direktno ukrstaju dva puta).
Da je petlja i mnogohvaljena detelina, ta dva pravca bi se ukrštala i bilo bi problema...
 
@ Михаило:

nazalost i ovom nadvoznjaku je vrh iznad pruge a ne kod mosta pa opet deluje da danasnji tobogan ne moze da prodje ispod mosta...

@ veliki vracar:

ja na tvojim slikama a i svakodnevno vidim da nema mesta :)
ali nema veze, smislice oni vec neko resenje do avgusta za glavni projekat. Necu da vas davim vise :)


@ prostorni planer:

bezolovni benzin prestaje da se proizvodi u NIS-u pocetkom jula, ali slazem se da bi taj hleb imao dosta drugih produkata dizela i benzina u sebi :)
 
@ pedja76

Donja ivica mosta ide iznad ovih zarđalih limova na slici a sve to ispod je privremena platforma koja će se demontirati na kraju.
 
Evo kako je u nedelju izgledalo mesto na kojem će se nalaziti buduća petlja i kružni tok:

img1286qj.jpg


img1289a.jpg
 
Wile E. Coyote":6nf6mgpm je napisao(la):
pedja76":6nf6mgpm je napisao(la):
bezolovni benzin prestaje da se proizvodi u NIS-u pocetkom jula, ali slazem se da bi taj hleb imao dosta drugih produkata dizela i benzina u sebi :)
Безоловни или оловни?
Olovni prestaje da se proizvodi pa ostaje samo bezolovni.
 
То сам и претпоставио, да је Пеђа погрешио, логично је да престане да се производи оловни, само ме занима шта ће са колима која користе оловни бензин, а која још увек постоје у немалом броју.
 
Što se tiče povezivanja tramvaja iz Kneževca na most evo kako izgleda situacija na terenu:

img1277.jpg


Ovde bi krivina bila isuviše oštra i ne može se problem rešiti jednostavnim trianglom. Zato treba dodati jedan "polunadvožnjak" tj. krak na postojeći nadvožnjak preko pruge:

img1302f.jpg


Znači na kraju šinskog pravca desno i priključenje na prugu za Kneževac na mestu ona dva drveta (nadam se da se Vučko ne ljuti, ipak nisu platani :lol: )

Na video zapisu je krivina suviše velika i zahteva još jedan nadvožnjak preko koloseka železnice, a pitanje je i dali ima mesta zbog izgradnje u neposrednoj blizini:



@ Archangel sada tek slike očekujemo sa posebnim uzbuđenjem. :laugh: :kk:
Uploaded with ImageShack.us
 
Wile E. Coyote":3rnpo0e7 je napisao(la):
То сам и претпоставио, да је Пеђа погрешио, логично је да престане да се производи оловни, само ме занима шта ће са колима која користе оловни бензин, а која још увек постоје у немалом броју.
Ili ce se kupovati aditivi ili ce biti vrsta bezolovnog sa vec ubacenim aditivima.

Veliki vracar slazem se i ne ljutim se :p
 
Ух, кад би и трамвај денивелисали... Али, то је сувише скупа и у најмању руку непотребна научна фантастика. Ма, нека ураде то скретање ка Кнежевцу, била би гре'ота да га не ураде.
 
Зашто то укључење транбелаја из правца Раковице, Кнежевца на мост постоји на видео анимацији, а нема га на она два рендера у високој резолуцији?
 
@ Pedja 76- svejedno, sipaces aditive sa sadrzajem olova u starija kola i dodjes mu na isto. A tu su i drugi zagadjivaci... Mislim da je to skretanje ka Knezevcu tesko izvodljivo, jer taj nadvoznjak iz pravca BB ima oblik kifle. Ma neka ide tramvaj do gospodarske mehane pa neka se okrene :p . Mozda su pametnjakovici to i zamislili ;)
 
@ Wile E. Coyote: zgresio sam :) prestaje olovni da se proizvodi


@ veliki vracar: u pravu si, mozda i bude ok, samo da ne bude kao pre neku nedelju onaj kamion sto je vozio bager pa udario vrhom bagera u pancevac (nadvoznjak neki?)

A sto ne urade da tramvaj nastavlja pravo sa mosta u rakovicu?
 
prostorni planer":20vb82rg je napisao(la):
Mislim da je to skretanje ka Knezevcu tesko izvodljivo, jer taj nadvoznjak iz pravca BB ima oblik kifle.
.
Dodaš kiflu i u drugom pravcu, dobiješ perecu i uživaš... u vožnji najlepšom prugom kroz Topčider! :cool:
 
Vracar samo treba dodati dio kako kazes pitao ih ja kad su radili prugu prema brdu oni kazu jok ovi iz topcidera ce silaziti i presjedati to je naj jevtinije :kafa:
 
Pozdravljam svako vezivanje tramvaja iz Rakovice na druge pravce, što ka BB što ka NBG. Krak ka BB bi značajno olakšao probleme hronično pretovarene 37, plus ima prilično samostalnu trasu (nema ni mnogo tramvaja na putu, ni mnogo ukrštanja) i u bilo kakvom špic periodu neće ići sporije do pijace na BB nego 37. Ako se bude presedalo kod Gospodarske Mehane ko i dosad, ništa od toga. Što se tiče kraka ka NBG.. sve što može da se pretera preko mosta, treba da ide preko njega..

Doduše, to što ja kao čovek iz Rakovice pozdravljam tako nešto uopšte ne znači da je to izvodljivo i da će biti izvedeno, koliko god bilo logično..
 
medjutim":2mw5ixaz je napisao(la):
Doduše, to što ja kao čovek iz Rakovice pozdravljam tako nešto uopšte ne znači da je to izvodljivo i da će biti izvedeno, koliko god bilo logično..
Vrlo je izvodljivo, pogledaj slike. Kad ja to iz Mirijeva vidim vi iz Rakovice trebate i zatvorenih očiju i da gurate tu vezu svom snagom.
 
.. naravno da je izvodljivo i logično, ali plašim se da će da se svede na čekanje da se nešto drugo završi, Rakovički put i Patrijarha Dimitrija, pa tramvajski pristup s novobeogradske strane, i onda dođemo do situacije "neka, da ne pravimo sad to jer će svakako tu da prođe metro za par godina", a tih par godina se oduži..
 
Vrh