Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Није ме мрзело, јер сам могао да се закунем да сам већ видео ову петљу, претражим тему и нађем:

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=26&p=76

Квргерос (где ли нестаде човек?) је постовао два рендера ове петље у два поста, а у трећем (и, за сада, последњем његовом) је објаснио да је то било другопласирано решење. То се све деслио на Дан републике прошле године...
 
И то решење очигледно није задовољило због непостојања рампи за директно пењање на мост из правца сајма и силазак са моста према брду... А и трамбелај је решен другачије :)
 
И излаз према Бул. Војводе Мишића је, рекао бих, другачији. Све у свему, ово је измењено на боље у односу на новембар. Још кад би повезали транбелај са моста, то јест Брда, ка Раковици, било би скоро па идеално. :cool:
 
hehehehe, vi koji ne podnosite tramvaj, sada biste da on ide na sve strane. A sta bi protiv sirenja tramvajske mreze i vase bojazni da kod nas privremena resenja ostaju trajna? :D
 
У овом случају је као трајно решење боље трамвај него ЛРТ (од два зла бирам мање), јер нормалан метро не може да прође овуда. И да још једном поновим, нисам против трамваја и ширења трамвајске мреже, него сам против тог ширења пре него што се изгради метро. Ово је изузетак, јер спречава појаву ЛРТ-а.
 
Pa LRT je tramvaj:D ali mislim da u ovom slucaju treba koristiti postojecu tramvajsku infrastrukturu, jer se izgradnjom LRT ne bi dobilo nesto mnogo vise. Bolje da se taj novac ulaze u metro, a da tramvaj funkcionise ovde gde je zaista funkcionalan
 
Upravo tako kombinacija linije 3 i linija sa b brda koje su u velikoj meri nezavisne pre svega trojka u kombinaciji sa mostom i nezavisnom trasom u jurija gagarina daju odlicnu kombinaciju skoro pa skroz nezavisnu sto i jeste cilj. Jos kada se na to doda dolazak CAF vozila mislim da mozemo biti zadovoljni a metro otom potom bitno da most u sredini ne zvrji prazan bez funkcije.
 
OVO
2nl45g1.jpg


+

OVO
2wd1v77.jpg


=

Odlicna kombinacija :lol: Beograd ce izgledati "svemirski" u 2012 godini :lool:
 
hahaha, ala ste mi objasnili, pogledajte samo prosecne brzine LRT sistema i naseg tramvaja, LRT je bar dva puta brzi. A sto se tice novih tramvaja, kad sam citao o njima, ispalo je da ovi ceski mogu brze da idu, koliko se ja secam... A i komentar LRT je tramvaj, pa to je isto kao i jugo i porche su automobili ;)
 
Мислимо на ЛРТ који се укршта у нивоу. За такво срање је боље не бацати паре, пошто трамвај већ постоји.
 
to sigurno, mada je u trenutnom Generalnom planu Beograda uglavnom predvidjeno da ide na stubovima i kroz tunele. Ja bi bio srecan da danas i LRT ima Beograd, za razliku sto nema nista...
 
Pa LRT vozila i tramvajska vozila su ista..To sto je nas tramvajski sistem predratna koncepcija, to je druga stvar! Besmisleno je raditi LRT tamo gde postoji klasican, predratni tramvaj. Moze samo da se poboljsava tramvaj u smislu manje semafora, denivelacija ako moze i tako dalje.
 
Тренутни Генерални план Београда... :rant: :mad: :notok: :bash: :violina: :blah: Ево, рецимо, у Булевару није предвиђено да ЛРТ иде на стубовима и кроз тунеле, него површински, са предношћу на семафорима, делећи трасу са трамвајем. :lool: :laugh: :lol: Срећа што се од те глупости (ваљда) одустало.

Ја не бих био срећан да Београд има ЛРТ (ни некад, ни сад, ни убудуће), јер би то значило крај идеје о метроу за сва времена.

Матеја, не могу да ти дам још +1 јер није прошло довољно времена :D. А Просторни ће сад да каже да ЛРТ и трамвајска возила нису иста. Понекад заиста имам утисак да се прави блесав хватајући нас за сваку реч и не обраћајући пажњу на поенту. Можеш ти да имаш и ТГВ, ИЦЕ или Шинкансен на шинама, али ако се он укршта у нивоу и пролази кроз семафор, можеш га назвати како хоћеш, али то је светлосним годинама ближе трамвају него метроу. :смајли који црта и боји:
 
Necu da se pravim blesav. LRT ne moze da ima tako uzak kolosek kao tramvaj, i nije predvidjeno da idu kroz bulevar i tramvaj i LRT, vec samo LRT, upravo zbog toga sto LRT ima siri kolosek, procitajte plan, ja sam ga cak davno i prezentovao na fakultetu...
 
Pa opet je to nabudzeni tramvaj,da imamo tramvaj normalnog koloseka koja bi bila razlika izmedju tramvaja i Lakse Retardiranog Tramvaja?
 
Ama baš nikava, osim nešto šireg tramvaja joji bi koštao tri puta skuplje od ovoga što sada imamo :kafa:
 
Па то значи да Сарајево има ЛРТ а ми немамо??? Аух, у каквом сам незнању до сада живео...
 
Nek dignu tu kameru nagore,ne vidi se sta se gore desava na vrhu pilona :p
 
Nema Sarajevo LRT, mnogi tramvaji imaju siri kolosek od naseg. Po Generalnom planu Beograda je predvidjeno da se redukuje tramvajska mreza, s' tim da se prevashodno sacuva krug dvojke. LRT bi zauzeo trasu kroz Bulevar, Jurija Gagarina, trasu pored sajma i hipodroma, da izlazi u prokop pa da silazi kod sajma itd. Obican tramvaj je niskokapacitetni prevoz (6000-12000 pkm/h), LRt je visokokapacitetni sistem, kompozicije od 3-6 vagona, sa 200-300 mesta, sa kapacitetom oko 36000 pkm/h. Takodje predvidjeno je da razvija tri puta vece brzine od tramvaja. Ja nisam za LRT, samo vam govorim cinjenice :kk:
 
Па наравно да Сарајево нема ЛРТ, ствар је у томе да ни ширина колосека ништа не значи. А замена трамваја ЛРТ-ом у Јурија Гагарина, у Булевару (поготово сад кад се Булевар реконструише), код Сајма и Хиподрома, дакле свугде где је трамвај прилично независан, била би чист идиотизам. Треба укинути или трамвај или аутомобилски саобраћај у Београдској, Ресавској и свим другим улицама где се та два вида саобраћаја мешају. Једино тако трамвај може да буде трамвај, а не аутобус на шинама.
 
Vrh