Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Prolazio sam skoro peške tamo i pitao sam se kako misle da preskoče tramvaj koji dolazi sa bbrda jer je otprilike u istoj visini? Neće valjda da ruše tramvaj sad kad su uradili ovako lepo betonski da mogu i kola da prođu.
 
Baš šteta što nije proširena za dva NIS-ova tanka i napravljena petlja bez kružnog toka. Ali i ovo će biti dobro ako reše suženje podvožnjaka u Radničkoj i ako naprave petlju bez semafora. Je li ovo konačna verzija?
 
Hvala lupkot,korisno je :)

Ja pokusah preko neta livestream ali ne vredi dok b92 ne postovase ovu vest u video formatu dok imamo kojekakve glupost uploadovane danas,al tako je kad ne kapiraju koliko je vazna infrastruktura.

Da,tramvaji ce biti privremeno,zato su tako ostre krivine,metro to ne bi mogao.Ipak tuda treba da ide linija broj 3 koja se zadnja gradi i za koju se zna da ce delom sigurno biti iznad zemlje.
48709_7_f.jpg


IDEJNO REŠENJE ZA PETLJU „RADNIČKA“
Veza novog mosta i Banovog brda

GORAN SVILAR | 18. 06. 2010. - 00:02h | Komentara: 0
Izgradnja petlje „Radnička“ počeće krajem godine i trajaće do maja 2012. godine, najavio je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas. Idejno rešenje za ključnu vezu budućeg mosta preko Ade Ciganlije sa Banovim brdom, predstavljeno je juče u Starom Dvoru.


Budući izgled petlje koja će se nadovezivati na most preko Ade Ciganlije
Rešenja buduće petlje moraće da se drže svi zainteresovani u pretkvalifikacionom postupku, ukoliko žele da uđu u uži izbor za glavnog projektanta. Taj postupak je u toku, a prema ranijim najavama trebalo bi da bude završen u avgustu ove godine. Tada bi ujedno trebalo da se zna i ko je izvođač radova. Gledajući idejno rešenje, sasvim je izvesno da će petlja biti kompleksna, sa čak šest ulaznih i izlaznih rampi. Ona će najverovatnije podsećati na kružni tok u koji će moći da se uključe vozači koji žele na novi most iz Bulevara vojvode Mišića i Radničke ulice i obrnuto. Predviđeno je da će sa novog mosta vozači na usluzi imati sve pravce, u Bulevar vojvode Mišića ka gradu, u Radničku, ka Obrenovcu, i ka Banovom Brdu preko petlje „Careva Ćuprija“. Stručnjaci procenjuju da će samo petlja „Radnička“ koštati između 20 i 30 miliona evra uz napomenu da je najvažnije petlju napraviti tako da ulazne rampe ne remete glavni saobraćajni tok, da se na mostu ne bi stvarale gužve.

O tome kako će biti uređena ova uključenja, da li će biti denivelisana ili ne i koliko će imati saobraćajnih traka, znaćemo više u avgustu, kada se očekuje izbor glavnog projektanta i objavljivanje glavnog projekta.

Gužve u saobraćaju već se naziru, jer će izgradnja petlje trajati uporedo sa rekonstrukcijom mosta „Gazela“ i dela auto puta koji prolazi kroz Beograd. Zbog toga je Gradonačelnik Dragan Đilas sa svojim saradnicima odlučio da se rok za završetak petlje Radnička pomeri za nekoliko meseci od prethodno najavljenog.

- Ako bismo u isto vreme gradili petlju „Radnička“ i obnavljali most i autoput, a pritom srušili tobogan i nadvožnjak u Bulevaru vojvode Mišića, sigurno je da bismo izazvali velike saobraćajne gužve i praktično prekinuli vezu centra grada sa delovima Čukarice i Ibarskom magistralom. Zbog toga je odlučeno da se tobogan i nadvožnjak u Bulevaru vojvode Mišića sruše tek kada petlja u Radničkoj bude završena. Ta petlja će početi da se gradi krajem godine, nakon što ona na Carevoj ćupriji bude izgrađena. Zbog izgradnje petlje saobraćaj u tom delu grada ni u jednom trenutku neće biti u prekidu - rekao je Đilas.

Ugroženi rokovi
Predviđanja da će most preko Ade Ciganlije biti završen do kraja 2011. godine, sa sve pristupnim saobraćajnicama, deluju neostvarivo iz dva očigledna razloga. Izgradnju pristupnog puta sa novobeogradske strane mosta moglo bi da zakoči nerešeno pitanje raseljavanja oko 300 romskih porodica, koje žive u barakama na trasi nove saobraćajnice, paralelno sa železničkom prugom. Sa druge strane, izgradnja petlje „Radnička“, prema najnovijim informacijama, trajaće do maja 2012. godine da bi se izbegle saobraćajne gužve.
 
Đilas je majstor, učini da još ispadne i pozitivac zato što će pristupni putevi kasniti.
A petlju u Jurija Gagarina niko i ne pominje, zar je toliko jednostavna da ne vredi pričati?
 
Pa to je najcrnje. Jeste da je most glavna stvar, jeste da je Radnicka komplikovana, zaista. Ali niko i nespominje probleme koje ce nastati sa novobeogradske strane. Ne po tezini radova, nego po politickoj i ekonomsko tezini. Pa samo da se setimo kako smo i kako prolazimo sa raseljavanjem ispod Gazele, pa osude iz Evrope i sveta kako smo to uradili, pa sto im nismo podelili stanove, djakuzije i statijaznam sta vec. Ako pogledas trasu od Kose pa nadalje, naiceses na jedno dva do tri minska polja. Ako uzmes predracun svih radova sa te strane, uh, da se smrznes. No, ako je Djile resio i ima novaca, a koliko vidim ima zivaca i snage, onda ce mozda i zavrsiti obecano. A to sto ce kasniti godinu dana!? Ha pa to nije nista. Ako se sve to uoblici do 2013-14, mi smo na konju. Al' nek smo zivi i zdravi, sto kazedu babe! :grand:
 
Šta briga ĐIlasa šta kažu neke belosvetske nvo,da ih je slušao ništa ne bi bilo izgrađeno i još da se izvinjavamo onima koji se nelegalno nasele s ciljem da ucenjuju državu bezobrazluk ,puna podrška Beograđana neće izostati, i ako se i dalje bude primenjivao red i zakon jednak za sve građane nezavisno od boje kože kako je i bilo do sada.
 
2012":3s4hfesi je napisao(la):
Šta briga ĐIlasa šta kažu neke belosvetske nvo,da ih je slušao ništa ne bi bilo izgrađeno i još da se izvinjavamo onima koji se nelegalno nasele s ciljem da ucenjuju državu bezobrazluk ,puna podrška Beograđana neće izostati, i ako se i dalje bude primenjivao red i zakon jednak za sve građane nezavisno od boje kože kako je i bilo do sada.
Apsolutno tacno. Ima moju 100% podrsku. Samo ne zaboravi da zavisimo od njih, novcano. Bas i mene briga za njih jer i meni treba stan, a nisam hteo da napravim kartonsku kucicu pa da se zalim na ljudska prava!:grand:
 
Verujem da ce sve biti ispostovano i to iseljavanje uradjeno kako valja,zakon je isti za sve.Sledecu epizodu u serijalu UMP mozete gledati vec od 1 jula kada pocne izgradnja ump-a na NBG kod Buvljaka,ubrzo posle toga ce i iseljavanje iz divljih naselja na trasi saobracajnica.
 
Lagano?Ne.Bice tesko ali izvodljivo kao sto smo videli prosle godine.Grad je sigurno shvatio kako se to radi a dok oni u udjericama mogu jedino da nabave vuzuvele pa da im duvaju na uvce dok ih budu useljavali :laugh:
 
Da slažem se,sada je mnogo lakše jer su usvojene procedure,zna se koja služba šta radi gde se sele na koje lokacije i sl.
 
Ljudi, pogledajte dobro ovu petlju. Zar ne mislite da su dve uzlazne i silazne rampe ka kruznom toku viska? Npr. Kad neko ide iz Radnicke na most, penje se na kruzni tok. Ali sta ce onda pored te uzlazne rampe silazna, kad ima sa druge strane radnicke direktnu silaznu rampu ka Radnickoj. Ta rampa nije silazna ni za smer ka sajmu, kad je silana rampa za smer ka sajmu sa desne strane kruznog toka. Jedino ako ona sluzi da ljudi iz pravca Topcidera idu ka Radnickoj, sto je mozda glupo kad mogu pored hipodroma... Isti je slucaj sa drugom rampom sa desne strane kruznog toka za koju ne vidim nikakvu funkciju??? :bash:
 
По мени нису рампе ка кружном току вишка, него са самог моста ка Радичкој и из Радничке на мост. Међутим, могуће да има вишак рампи да би се растеретио кружни ток. А и даље се, значи, не зна да ли ће бити денивелисано... :kafa:
 
Meni tramvajska petlja nije jasna koliko sam vidio mocice iz rakovice na nbg i sa bb na nbg .Da bi to postigli morace da raskopavaju tek zavesenu prugu kakvo razmisljanje umjesto da su odmah stavili skretnice :bash:
 
Ma dve rampe su viska kako god, a po ovom resenju nece moci iz rakovice na most, vec samo od sajma i sa B.Brda, pogledaj bolje direktore.
 
Verovatno se priča o tramvajima, odnosno kako bi cenjeni kolega forumaš dragan44 napisao tranbelajima.
 
Imam jedno pitanje... to znaci da ce i napraviti neku novu tramvajsku liniju koja ce ici preko adinog mosta. i to linija sa novim CAF-ovim tramvajima :lol: gledajuci ovu sliku vidim da ce cak moci da idu dve nove linije, jedna sa banovog brda, a druga iz pravca sajma... bice interesantno kada se ovo sve bude zavrsilo... pozitivna stvar svega ovoga jeste da je ovo mozda znak da se nece graditi laki metro nego teski koji ce ici pod zemljom...
 
stek":igqhnu3b je napisao(la):
Imam jedno pitanje... to znaci da ce i napraviti neku novu tramvajsku liniju koja ce ici preko adinog mosta. i to linija sa novim CAF-ovim tramvajima :lol: gledajuci ovu sliku vidim da ce cak moci da idu dve nove linije, jedna sa banovog brda, a druga iz pravca sajma... bice interesantno kada se ovo sve bude zavrsilo... pozitivna stvar svega ovoga jeste da je ovo mozda znak da se nece graditi laki metro nego teski koji ce ici pod zemljom...
Ово су мисли вероватно 95% људи са овог форума.
 
Управо чух причу о мосту и приступним саобраћајницама на Студију Б. Уводна прича је била катастрофа, јер поред стандардне глупоси о петљи код Хиподрома, водитељка је рекла како ће тобоган иза ње да се руши, а иза ње је био тобоган који води на Б. Брдо!!! Међутим, каснија прича је била више него охрабрујућа: речено је да ће петља у Радничкој имати 3 нивоа и да ће преко моста ићи трамвај! Значи, ништа од ЛРТ-а! :vops: Ђики је поновио причу да ће петља кренути касније да би се избегле гужве ако би истовремено био рушен тобоган и реновирана Газела.
 
Vrh