Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nisi mi odgovorio na poentu pitanja :)

Zašto se most nije uradio u produžetku Dr Ivana Ribara i spojio se sa Ibarskom? Već je gotova petlja, više prostora za izgradnju ....i sve ono navedeno u prethodnom postu.

Zašto se uvek ide na skuplju i komplikovaniju varijantu? Od svih mostova, mi radimo najskuplji "da budemo poznati u svetu"
 
U Generalnom Urbanističkom Planu do 2021god. nije planiran most na tom mestu.

Stručne službe rade GUP, a ne ja ... pa, ne mogu da ti odgovorim na tvoju poentu.

Možda će u sledećem GUP-u ili izmeni ovog biti i taj planiran - ako nam bude trebao.
 
Ma dobro, nisam ja mislio da moraš da mi odgovoriš po GUP-u. Nego, onako "zdravo-razumski"
Znači imamo:
-već započeto nivelisanje na poč. Surčinskog puta ( uklapanje novosadskog u Dr Ivana Ribara )- još pre desetak godina
- ulicu Dr Ivana Ribara sa 6 traka koja se slepo završava savskim nasipom i kao da "vapi" za mostom koji bi direktno išao u Trgovačku. I dobija se željeni prsten + rešen problem saobraćaja N.Bgd-Obrenovac bez odlaska na Gazelu . A još kad bi pored kolovoza bile i tramvajske šine, pa da se pored FMP-a spoje sa Požeškom.
- rasterećuje se saobraćaj u Jurija Gagarina, Bul. Vojvode Mišića, Radničkoj.....

Iskreno, mislim da je most na toj lokaciji mnogo bolja varijanta. Čak ima i mogućnost izrade neke normalnije petlje od one koja je predviđena kod Hipodroma.

Plus, predviđa se izgradnja železničke stanice ( nadogradnja postojeće ) i izgradnja nove autobuske stanice kod Buvljaka.
Neće li ovaj novi most koji je tu predviđen samo napraviti još veću zbrku.

Živim na Novom Beogradu, pa dosta dobro znam uska grla u N.Bgd i Zemunu. Buvljak i veza sa Gazelom su definitivno jedna od njih.
 
gupmostke6.jpg


Sada se gradi Obilaznica i UnutrašnjegMagistralnogPoluprsten - kao prioriteti preko Save.

'Tvoj' most bi bio deo SMP - SpoljnogMagistralnogPoluprstena, pa će
verovatno i on doći na red, kada bude potrebno rasteretiti saobraćaj u tom delu
od petlje 'Zmaj' do novog pančevačkog mosta na ada Huji.
 
Želje su jedno, mogućnosti drugo, a krađa narodnih para..treće...

Bar Vinogradsku da povežu sa Obilaznicom, ja bih išao tuda preko Save...
 
Vocar":37aibbb7 je napisao(la):
plus nemamo ulicu koja bi vodila do mosta sa NBGD strane ( poput Dr Ivana Ribara )
bice ulica, deo ump koji ce ici paralelno sa prugom, od tosinog bunara do buvljaka, pravo na most. i jos ce biti denivelisana, tj na stubovima, 6 traka.

Vocar":37aibbb7 je napisao(la):
ulicu Dr Ivana Ribara sa 6 traka koja se slepo završava savskim nasipom i kao da "vapi" za mostom koji bi.....
.....isao po sred ade ciganlije.
po meni to bi bilo truba, steta za adu.
 
elliot":2k0et0la je napisao(la):
bice ulica, deo ump koji ce ici paralelno sa prugom, od tosinog bunara do buvljaka, pravo na most. i jos ce biti denivelisana, tj na stubovima, 6 traka.

.....isao po sred ade ciganlije.
po meni to bi bilo truba, steta za adu.
Iskrenо, meni je još veća "truba" praviti kompletno novu ulicu na 6 traka pa još i na stubovima, most koji po svojim tehničkim rešenjima predstavlja najskuplju moguću varijantu, petlju kod hipodroma sličnu mostarskom lavirintu i bušiti tunel kroz Topčider kao šlag na torti..

Totalno nepotrebno trošenje para na neke megalomanske poduhvate. Mi smo zemlja u kojoj je uništena privreda. Trebalo bi da iznalazimo neka brza, a pre svega funkcionalna rešenja. Primera radi, Izrael je u nedostatku obradive zemlje i sveže vode uveo sistem navodnjavanja kap po kap, napravio svojevrsnu revoluciju u gajenju biljaka na malom prostoru i zalivanja sa malo vode. I time je postao lider u poljop. proizvodnji.
Da smo mi, ne daj Bože, u situaciji kao Izrael, mi bismo odmah doneli plan da se uvezu tone i tone obradivog zemljišta, da uvozimo cisterne sa vodom i sl. Od tog plana se ne bi odstupilo ni milimetar, taman nam trebalo 100 godina da ga ostvarimo. Niko ne bi ni pomislio da traži neku bržu i funkcionalniju alternativu.

Tako recimo, mi zidamo najvišu zgradu u Evropi, hoćemo most "Žirafu", hoćemo MUP kao što ste ga predstavljali na temi za MUP ( neke megalomanske zgradurine poput onih socijalističkih palata u Moskvi )....

Druga varijanta je recimo da se iskopa tunel ( poput onih koji spajaju Menhetn sa kopnom ), umesto da se izradi most preko Ade. Taj tunel bi koštao koliko planirani most, petlja kod hipodroma i tunel kroz Topčider zajedno. A opet bi se zadržao mir Ade i napravio supefunkcionalni put. Opet ponavljam, koliko je krevet dugačak, toliko se i noge pružaju. U našem slučaju, hoćemo da pružimo noge na još tri druga kreveta.
 
Vocar,
prvo, necemo Zirafu, vec "iglu" :) Drugo, ne zidamo najvisu zgradu u Evropi - taj projekat je proslost.

A sada da se vratimo na temu. Taj eventualni most ili tunel su trenutno Beogradu nepotrebni luksuz, a izgradnja tako necega ce biti logicna jednog dana kada se bude gradio Spoljasnji magistralni prsten (tema postoji pa mozes da se tamo informises vise o tome). Kada bi se most izgradio tamo umesto preko spica Ade, sta bi tacno taj most spajao, tj. koji bi saobracaj on preusmeravao? Vozaci sa NBG bi tim mostom isli kuda? Na Cerak i Zarkovo? Ili bi usmeravao vozila ponovo na Bul. V. Misica i onda se problem ne resava. Uz Obilaznicu oko Beograda (koja je tu da preusmeri tranzit) je SMP kao treci paralelni projekat (uz UMP) ili ti treci prsten trenutno za Beograd previse. Taj most / tunel bi usmeravao na Cerak i Zarkovo, a da bi se SMP dalje spojio sa vec postojecim deonicama morao bi takodje da se gradi jos duzi i jos skuplji tunel od Dedinjskog, tako da je ta investicija trenutno utopija.
UMP ima za cilj da oslobodi Gazelu pre svega, a da li bi stvarno ljudi vozili cak do kraja NBG do SMP-a i to samo da bi presli reku? Tesko, pogotovu poznajuci nas mentalitet. Drugo, UMP je magistralni presten oko centra grada koji mora najvece prilive automobila iz pravca Panceva i iz pravca NBG da "provede" kroz Beograd.
Most preko Ade je nasem gradu preko potreban i njegova cena nije previsoka kada se dobro pogleda kako izgledaju pristupne saobracajnice za isti (koje takodje ulaze u cenu).
 
elliot":ngbszf62 je napisao(la):
Vocar":ngbszf62 je napisao(la):
plus nemamo ulicu koja bi vodila do mosta sa NBGD strane ( poput Dr Ivana Ribara )
bice ulica, deo ump koji ce ici paralelno sa prugom, od tosinog bunara do buvljaka, pravo na most. i jos ce biti denivelisana, tj na stubovima, 6 traka.
Nisam siguran odakle si tacno mislio da ce ici ump na stubovima na novom beogradu ali moram da skrenem paznju da ce to biti samo delimicno tacnije tek nesto pre buvljaka krece denivelacija koja prakticno traje do topciderskog tunela ukljucujuci naravno i most preko ade koji je sastavni deo.

http://www.beobuild.net/news.php/221.html?ID=3 Ovo su najdetaljnije i sigurno najtacnije informacije koje dolaze iz prve ruke tako da je tu jasno prikazana denivelacija i pristupne saobracajnice
 
Nenad":36ivgfxy je napisao(la):
Vocar,
prvo, necemo Zirafu, vec "iglu" :) Drugo, ne zidamo najvisu zgradu u Evropi - taj projekat je proslost.

A sada da se vratimo na temu. Taj eventualni most ili tunel su trenutno Beogradu nepotrebni luksuz, a izgradnja tako necega ce biti logicna jednog dana kada se bude gradio Spoljasnji magistralni prsten (tema postoji pa mozes da se tamo informises vise o tome). Kada bi se most izgradio tamo umesto preko spica Ade, sta bi tacno taj most spajao, tj. koji bi saobracaj on preusmeravao? Vozaci sa NBG bi tim mostom isli kuda? Na Cerak i Zarkovo? Ili bi usmeravao vozila ponovo na Bul. V. Misica i onda se problem ne resava. Uz Obilaznicu oko Beograda (koja je tu da preusmeri tranzit) je SMP kao treci paralelni projekat (uz UMP) ili ti treci prsten trenutno za Beograd previse. Taj most / tunel bi usmeravao na Cerak i Zarkovo, a da bi se SMP dalje spojio sa vec postojecim deonicama morao bi takodje da se gradi jos duzi i jos skuplji tunel od Dedinjskog, tako da je ta investicija trenutno utopija.
UMP ima za cilj da oslobodi Gazelu pre svega, a da li bi stvarno ljudi vozili cak do kraja NBG do SMP-a i to samo da bi presli reku? Tesko, pogotovu poznajuci nas mentalitet. Drugo, UMP je magistralni presten oko centra grada koji mora najvece prilive automobila iz pravca Panceva i iz pravca NBG da "provede" kroz Beograd.
Most preko Ade je nasem gradu preko potreban i njegova cena nije previsoka kada se dobro pogleda kako izgledaju pristupne saobracajnice za isti (koje takodje ulaze u cenu).
Ma nije poenta da li se most zove žirafa ili slon :) Poenta je da je izabrano jedno od skupljih rešenja i da je neko bio tako pametan da uopšte razmatra izgradnju najviše zgrade u Evropi. Ovde i sada.

Što se mosta tiče, ne znam zašto gledaš tako usko NBG-Žarkovo. Primera radi, cela Bežanija ( svi blokovi ) bi izbegli Gazelu pri prelasku Save, a išli bi ka Žarkovu, Ceraku, Vidikovcu, Miljakovcu, Banovom Brdu, Rakovici, Železniku, Sremčici, Obrenovcu i na kraju krajeva Ibarskoj. Malo li je? Za nekog ko živi u bloku 45 to ne bi bio odlazak "na kraj Novog Beograda", a naročito neko iz Zemuna ne bi morao da ide na Gazelu, pa na Sajam, pa kod šećerane da se maje sa semaforima. Ovako, Tošin bunar ( naravno da se završi pun profil u Vojvođanskoj ), Dr Ivana Ribara i ode.
Sad tu nastupa priča o Auto putu Horgoš- Požega i tome da li će krak do Beograda ići Obrenovačkim putem ili Sremskom stranom. Da ne pričam o povezanosti aerodroma sa Banovim brdom i svim ostalim brdima iza njega.
Moja poenta je da bi se dobar deo saobraćaja koji ide na Gazelu rasteretio na drugu stranu. Ulica Jurija Gagarina je sad preopterećena jer se ceo saobraćaj iz blokova ka gradu odvija njome. Tu treba dodati i nove tržne centre Idea, Rodić, Delta city. Ovako bi se napravila poprilična gužva tom ulicom, jer ceo saobraćaj opet ide "ka buvljaku"
 
Na temi > Infrastruktura » „Smartplan“ postoji :

„Analiza postojećeg saobraćajnog sistema grada“

na osnovu koje je dat prioritet izgradnji mostova.
 
terbalo bi da bude tri-četiri puta više automobila u Beogradu da na NBGD-u dođe do zagušenja. Pošto je to jedina opština koja je projektovana od nule, mudri ljudi su predvideli bulevare sa bar tri trake u svakom smeru (što je šire od autoputa) tako da NBGD nikako ne može da bude usko grlo u saobraćaju, bez obzira na ideu, merktor i delta siti..
 
Vocar":21idnquy je napisao(la):
Što se mosta tiče, ne znam zašto gledaš tako usko NBG-Žarkovo. Primera radi, cela Bežanija ( svi blokovi ) bi izbegli Gazelu pri prelasku Save, a išli bi ka Žarkovu, Ceraku, Vidikovcu, Miljakovcu, Banovom Brdu, Rakovici, Železniku, Sremčici, Obrenovcu i na kraju krajeva Ibarskoj. Malo li je?
Da, da, kad navali "rulja" sa Bezanije u Zarkovo :)

Pogledaj, kao sto je Dragan napisao, kuda se saobracaj uopste krece u Beogradu i kuda ljudi idu na posao svaki dan. E sad, ako bi se gradio "tvoj" most, kakve koristi uopste od njega ima stari Beograd?
Ovi krajevi grada koje si gore izlistao su stambeni i svi se krecu ka centru ili NBG zbog posla.

A inace, ako mislis da bi taj most koji pominjes bio jeftini, samo pogledaj na ovom linku i uporedi duzinu koju mora da ima most preko spica Ade sa onim drugim. http://maps.google.de/maps?f=q&hl=d...20.394573&spn=0.044162,0.107031&t=h&z=14&om=1

Vocar":21idnquy je napisao(la):
Sad tu nastupa priča o Auto putu Horgoš- Požega i tome da li će krak do Beograda ići Obrenovačkim putem
Za sada je poznato da ce se autoput nadovezivati na Obrenovacki put i dalje na Savsku magistralu.
 
bigvlada":3cc3dvbi je napisao(la):
terbalo bi da bude tri-četiri puta više automobila u Beogradu da na NBGD-u dođe do zagušenja. Pošto je to jedina opština koja je projektovana od nule, mudri ljudi su predvideli bulevare sa bar tri trake u svakom smeru (što je šire od autoputa) tako da NBGD nikako ne može da bude usko grlo u saobraćaju, bez obzira na ideu, merktor i delta siti..
Ti očigledno ne živiš na NBGD, jer si opasno dezinformisan, sve te prednosti NBGD-A su potrošene , masovnom izgradnjom , stambeno, poslovno, trgovinskog prostora tako da to više ne važi. Praktično je nemoguće više uhvatiti zeleni talas u Jurija Gagarina. Čoveče ovde ljudi pucaju jedni na druge jer nema (dovoljno) parking mesta!!!!
 
Nenad":2cvhzsj5 je napisao(la):
[
Da, da, kad navali "rulja" sa Bezanije u Zarkovo :)

Pogledaj, kao sto je Dragan napisao, kuda se saobracaj uopste krece u Beogradu i kuda ljudi idu na posao svaki dan. E sad, ako bi se gradio "tvoj" most, kakve koristi uopste od njega ima stari Beograd?
Ovi krajevi grada koje si gore izlistao su stambeni i svi se krecu ka centru ili NBG zbog posla.

A inace, ako mislis da bi taj most koji pominjes bio jeftini, samo pogledaj na ovom linku i uporedi duzinu koju mora da ima most preko spica Ade sa onim drugim. http://maps.google.de/maps?f=q&hl=d...20.394573&spn=0.044162,0.107031&t=h&z=14&om=1

Za sada je poznato da ce se autoput nadovezivati na Obrenovacki put i dalje na Savsku magistralu.
Druže, ne znam zašto tako usko gledaš. Mislim da taj podsmeh "kad navali rulja iz Nbgd-a u Žarkovo" nije na mestu. Prvo rekao sam ti da nije u pitanju samo Žarkovo. I nisi u pravu da je to samo naseljena zona. U poslednje vreme Čukarička padina je jako atraktivna. Pogledaj samo nove firme pored Obrenovačkog puta. O Trgovačkoj da ne govorimo. A na kraju krajeva, zašto ne razmišljaš o tome da rulja sa Žarkova treba da nagrne na Novi Beograd????
Vrlo dobro sam proučio Draganovu mapu opterećenosti pravaca u Beogradu. Nešto ne vidim da bi i ovaj novi UMP most raščistio gužvu.
Primera radi, pređeš iz N.Bgd-a "mojim" mostom i hoćeš u Rakovicu recimo: preko Save nailaziš na put sa mislim 4 ili 5 traka u smeru Beograda ( toliko ih ima obrenovački put kod OMV pumpe u Radničkoj ), zatim dođeš do Jugopetrola ( za koji se slažem da treba da bude izmešten ) i gde bi u ovom slučaju bio sasvim dovoljan jedan veći kružni tok i na tom kružnom toku skreneš desno u novoizgrađeni bulevar sa 6 traka ( pored Careve ćuprije ). Zar nije ta varijanta jeftinija i za održavanje na kraju krajeva, od neke monstruozne petlje sa sve semaforima?

I konstantno ignorišeš ideju o prilazu Banovom brdu i tom delu grada ( ili Novom Beogradu ) sa dve suprotne strane, pri čemu bi se izbegla zamka "Ulice J. Gagarina" gde svi putevi vode ka Toplani.

A to što tvrdiš da nema gužve kod "Ideje" ( uzgred, kod novog Rodića je pod hitno potreban semafor !!!! ), predlažem ti da sutra ( iako je subota ) prođeš tim krajem oko 17h recimo.
 
Prvo, sto se tice Ideje, tu nisam tvrdio nista - nesto si pomesao :)
Drugo, uopste se nisam podsmevao, vec salio. Na ovom forumu ni jedna argumentovana cinjenica ili obrazlozenje ne nailaze na podsmeh, vec eventualno na kontra misljenje. Tako da izvini ako si ono gore pogresno protumacio.
Trece, celu polemiku na ovu temu si zapoceo cinjenicom da je most preko Ade preskup i da bi to bilo susto razbacivanje parama na propale megalomanske projekte u trenutku kada je Srbija jako siromasna. Kao sto sam ti vec napisao (a sto nisi prokomentarisao) je da bi taj most ili tunel koji si pomenuo kostali verovatno vise nego most preko Ade i to zbog njegove duzine, a i petlji koje bi u svakom slucaju morale da se grade.
Cetvrto, nisam razumeo kako ignorisem prilaz BB i NBG? Ako mozes, pojasni!
 
Ok, za Ideju moja greška. Bigvlada je napisao da nema gužve kod Ideje.

Pokušaću da ti objasnim, ne znam koliko ću biti spretan. Mislim da bi novi most onakav kakav je predložen plus put sa 6 traka do njega na stubovima, plus "nova mostarska petlja" zaista bili preskupi trenutno. Argument ZA taj most je da se Gazela oslobađa dobrog dela saobraćaja. Ali, ovim rešenjem se ne smanjuje opterećenje u Jurija Gagarina, povećava se gužva u Bul. Vojvode Mišića i svakako pravi pometnja od mostova i petlji kod hipodroma gde već ima petlja za Rakovicu, petlja za Banovo brdo i sl.

Tunel sam predložio onako jer je neko prokomentarisao da bi taj "moj" most išao posred Ade, što bi bilo "truba"

Čini mi se da je glavni argument ZA mom predlogu, već izgrađen dobar deo prilaznih puteva ( Dr Ivan Ribar, već započeto nivelisanje na početku Surčinskog puta, mogućnost dorade petlje Trgovačka-Obrenovački put, Obrenovački put sa velikim brojem traka i sl.
Umeto novih mostova kod hipodroma bi se mogao uraditi veliki kružni tok ( T raskrsnica Sajam-B.Brdo-Topčider ) a postojeći put ka Miloševom konaku bi se mogao proširiti.
Po nekom mom shvatanju, izmeštanjem glavne žel. stanice, gube na značaju onoliki koloseci kod Careve ćuprije te će moći da se uradi smanjenje njihovog broja, (ako ne i potpuno uklanjanje) i proširenje puta.

Sad dalje ti tuneli kroz Topčider ili proširenje puta za Rakovicu o tome može da se priča.
 
Kao sto sam rekao, SMP ce dobiti na znacaju u buducnosti, kada Beograd finansijski ojaca, a UMP i Obilaznica budu kompletirani.

UMP ce spajati najvece komercijalno poslovne zone Beograda: Omladinskih brigada (sadasnji Airport City Belgrade, Belgrade Office Park, a i buduci preobrazaj onog industrijskog komplexa u poslovnu zonu), Sajam, Autokomandu (Delta planet), Luku Beograd tj. buduci komplex koji ce tamo izgrasti, kao i Visnjicku ulicu gde je takodje planirana velika komercijalna zona. Najbitnije, UMP izlazi na Pancevacki most.

Bulevar V. Misica ce u svakom slucaju ostati opterecena saobracajnica, pogotovo kada se na nju nadoveze autoput za Pozegu. U oba slucaja, sa SMPom ili UMPom, ce ili J. Gagarina ili Bul. V. Misica patiti: u slucaju SMPa bi se sa tog autoputa, a i sa BB i Cukarice islo SMPom pa onda J. Gagarina (i dalje na NBG), a ovako ce se ici V. Misica do mosta na Adi, tako da se J. Gagarina zaobilazi. Tako da, problem je poznat, ali sve zavisi od toga sa koje strane ga sagledas. U svakom slucaju, argumenti postoje za oba prstena, sa time sto je argument na strani UMPa jaci jer ce od njega imati koristi ceo Beograd, dok bi se SMP koncentrisao na NBG i Cukaricu.
 
Hm, zapravo analize govore da ce se saobracaj u Bulevaru VM smanjiti za 20 odsto, a na Gazeli za citavih 40 odsto... malo li je. Znam da nekada stvari "iz naseg ugla" deluju logicnije. Ali opet ne mozete, a da ne priznate da vecina nas gleda stvari iz naseg ugla... Postoje odgovorni ljudi, koji su skolovani za posao koji rad. Izgradnja UMP-a nnije nikakav avanturizam, niti izivljavanje nekih tinejdzerskih megalomanskih snova. U pitanju je definitivno najozbiljniji saobracajni projekat u BG-u u poslednjih 30 godina. Vec vise puta smo obrazlagali koristi istog i postaje zamorno da se uvek vrtimo u krug da bismo se na kraju u nedostatku argumenata uhvatili za onu "a zasto najskuplja varijanta"... Pa, eto tako, moze nam se! Mislim, i mrzim taj jeftini populizam, tipa "mi hocemo najvisu zgradu u Evropi"... Ne radi se vise o nama, okanite sa te komunisticke terminologije... uvek bre u mnozinu, uvek mora da se trpa indivuidualnost u neki kolektiv... u pitanju je bila inicijativa privatnih investitora koji su iz nekog razloga odustali.

UMP je brza magistralan gradska saobracajnica stvorena ne bi li rasteretila saobracaj u centru grada i da bi povezala periferne delove grada. End of story. samo premoscavanje je samo "skeledzijski" posao, tek izgradnjom veceg dela UMP-a ce se setiti njegovi pravi efekti, a realizacijom celog poluprstena to ce biti sasvim druga prica.
 
Homer Jay":2rudsoa2 je napisao(la):
UMP je brza magistralan gradska saobracajnica stvorena ne bi li rasteretila saobracaj u centru grada i da bi povezala periferne delove grada. End of story. samo premoscavanje je samo "skeledzijski" posao, tek izgradnjom veceg dela UMP-a ce se setiti njegovi pravi efekti, a realizacijom celog poluprstena to ce biti sasvim druga prica.
Upravo tako dao si pravu definiciju UMP-a "brza magistralna gradska saobracajnica stvorena ne bi li rasteretila saobracaj u centru grada i da bi povezala periferne delove grada"

Ump je mnogo vise od mosta preko Ade i petlje Cukarica, i treba ga sagledati kao kompletan projekat a ne parcijalno.
 
^^Upravo tako, a kao sto sam gore vec i napisao. Ali UMP i njegove prednosti ce moci tek da se sagledaju i dozive kada budemo imali priliku da od Aerodroma skrenemo desno pored Kvantasa, pa kroz Bezaniju i NBG i preko mosta na Adi krenemo dalje do Autokomande i Sumica pa do Panceva :)
 
Ne zaboravite da se izgradnjom obilaznice jos vise rasterecuje saobracaj u gradu, jer tada ono sto zovemo autoput u BGu postaje isto gradska saobracajnica koja ce prevoziti s jednog dela grada na drugi. Sa ova dva projekta mislim da ce guzve izrazito opasti
 
2mostalw4.jpg


Vocar, pogledaj koliko bi bio ili će jednog dana biti, 'tvoj' most dugačak i skup.
On mora da pređe i 'makiško polje' koje je plavno područje i zaštićeno
vodo-izvorište, pa bi na tom delu morao isto da se gradi na stubovima.
A, zbog aero-zagađenja od saobraćaja, pitanje je da li ga i graditi.
Osim toga prelazi Adu i Jezero - što i nije poželjno zbog stubova.

@ Igor .. definicija za UMP = 'brza gradska magistrala' je odavno na ovom forumu
još na str.8-9, kad se pisalo zašto nije i dal je gradski autoput i sl.
 
Vocar donekle ima pravo, postoji potreba za mostom uzvodno od ovog (svi vec znate sta mislim o ovom) na spicu Ade.
Ali taj most bi trebalo postaviti jos vise uzvodno - da ne preskace Adu i da prilaz ne ide ulicom Dr. Ivana Ribara, jer bi ona postala magistala koju bi npr sekli vozaci koji ulaze na parkin u bloku 45. Jurija Gagarina bi mogla da se produzi jos dalje u njive i da onda skrene ka tom mostu koji bi preskakao samo Savu (i ne bi kostao pocetnih 160 miliona eura, pola iz kredita, po konkursu koji ne bi unapred bio prilagodjen resenju koje je u radu i koje je suprotno svakoj inzenjerskoj, finansijskoj, bezbednosnoj i svakoj drugoj logici i izgradio bi se za jednu sezonu i bio jeftin i jednostavan za odrzavanje :) ).

Guzve u Jurija Gagarina su sve gore, ovo nikada ranije nije bilo. Ujutru su stalno zagusenja kod Kineza,a popodne je kao u centru grada, pravi spic. To su dugacke kolone od Delte u Jurija Gagarina i od Petosevica u Oml. Brigada, a sefamor kod piramide je pravo usko grlo. Treba neko rasterecenje hitno, a ne dovlacenje jos vise automobila....

UMP - komplikovano, neće funkcionisati. Setite se ovih reči za par godina.

Vocar, samo da znas da si izrekao neke stvari koje se skoro smatraju za jeresi na ovom forumu. E, pa, dobrodosao! :cool:
 
Vrh