Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Gde moze da se vidi ,detaljna trasa UMP ,koja je usvojena pre 10-ak dana ???
 
Ne znam da li je ovo vec bilo.

USVOJENA VARIJANTA PETLJE ’’CUKARICA’’ – UKRŠTAJ UMP-A SA RADNICKOM ULICOM
putevi3.jpg


Nije ni cudo sto ce pristupne saobracajnice da kostaju 80 miliona Evra!
 
Sta sa hipodromom? Mislim da treba ozbiljno planirati njegovo izmestanje iz grada.
 
Ministarstvu ekonomije je upućeno 'Pismo o namerama' da Hipodrom
postane Javno preduzeće Grada .... eto nove 'igračke' za partije i kadrovska mesta.

Konje i trke treba izmestiti, nap. u Surčin ... a, ne da trče po centru grada.
 
Kako smo krenuli, centar ce polako biti i Zarkovo :) Mala sala..

Za sada mislim da ne smeta da hipodrom bude tu gde jeste jer postoji puno drugih lokacija koje su upadljivije i cije je urbanisticko resavanje i primena nameni bitnija (recimo, Jugopetrol "ispred" hipodroma - pod hitno izmestiti!!!) Tako da, pustimo konje nek trce jos nekih 5-10 godina, u zavisnosti od potreba i interesa za tu lokaciju, pa cemo ih vec kada dodje vreme lako izmestati iz centra..
 
Ne brini beli, uz dobru vertikalnu signalizaciju, svi cemo naci svoj put :)

Ovo je bilo predlozeno - nisam cuo da su nesto drugo na kraju usvojili:

petljadkt5.jpg
 
Beli pa ovo je gotovo isto kao mostarska petlja cak i jednostavnije. Lako cemo se snaci samo neka krenu da je grade ;)
 
beli01":1wau65lk je napisao(la):
Nenad":1wau65lk je napisao(la):
Ne znam da li je ovo vec bilo.

USVOJENA VARIJANTA PETLJE ’’CUKARICA’’ – UKRŠTAJ UMP-A SA RADNICKOM ULICOM
http://www.cpv.co.yu/srpski/images/projekti/putevi3.jpg

Nije ni cudo sto ce pristupne saobracajnice da kostaju 80 miliona Evra!
Gledajuci ovu petlju mogu da kazem j... lud zbunjenog,ko se ovde snadje...
Ova petlja je uradjena tako da ce za vozace biti izuzetno lako snaci se na njoj, nema semafora 100% denivelacija itd.. Stavi se u pocetnu tacku nekog dela mosta i kreni na drugoj tacki, primetices da je sve odlicno dostupno. Kao sto je rekao Igor jednostavnija je no mostarska!
 
WOW... http://www.cpv.co.yu/projekti_saobracajnica.html
Ima svega i svačega :)
putevi2.jpg

Cool...
putevi7.jpg

Situaciono se trasa Požeške ulice nalazi u koridoru postojece Požeške ulice s razlikom što se postepeno izdiže od terena prelazeci vijaduktom iznad Paštroviceve ulice. Veza sa Paštrovicevom ulicom ostvarena je preko trokrake raskrsnice i dve rampe. U nastavku trasa i dalje na vijaduktu prelazi Topcidersku reku i ukršta se sa UMP-om preko površinske raskrsnice iznad postojece železnicke pruge.
Da li to znači da će pred tunelom biti semafor?! :(
 
A šta će biti sa saobraćajem u Radničkoj za vreme izvodjenja radova?Hoće li se on odvijati nesmetano ili nas očekuje saobraćajni kolaps? :rolleyes:
 
Nisu iste i to se lako moze primetiti ali po komentaru sa sajta prihvacena je ova druga slika sto je po meni bolje resenje.
 
Da, ova "žućkasta" je bolja. Bilo bi dobro kada bi se negde iskopala, ukoliko uopšte postoji, 3D varijanta. Jedino mislim da nedostaje pravac za one zaboravne: kreneš preko mosta, a onda se setiš da nisi isključio šporet :D . Mislim da na samoj petlji ne možeš da se okreneš i vratiš tamo odakli si krenuo.
Meni hipodrom ne smeta tu gde je. Jedino ukoliko bi konjima smetala buka.
 
Ljudi,
dajte mi ovaku neku sliku,ali za deo koji ide preko N.Beograda,tj trasu oko OTC -N.BGD (buvljaka),valjda ima negde
 
Nenad":19s6q86z je napisao(la):
Ne znam da li je ovo vec bilo.

USVOJENA VARIJANTA PETLJE ’’CUKARICA’’ – UKRŠTAJ UMP-A SA RADNICKOM ULICOM
http://www.cpv.co.yu/srpski/images/projekti/putevi3.jpg

Nije ni cudo sto ce pristupne saobracajnice da kostaju 80 miliona Evra!
Provuklo mi se ovo pa nisam ni obratio paznju ali si istakao zaista jako bitnu stvar a to je da cela prica oko kao prenaduvane cifre pada u vodu kada se vidi koliko je to kompleksan projekat i objekat. Nadam se da ce ljudi vremenom uvideti koliko je to samo znacajna stvar u funkcionisanju grada tako da ce cela prica o novcu biti beznacajna.
 
Pa to je ono. Taj most kao i petlje oko njega ce preporoditi saobracaj u Beogradu. A kritika u startu svakog projekta je naravno prisutna i uvek rado iskoriscena od strane politickih oponenata, a sve u stare dobre svrhe politicke i vecne predizborne kampanje.

Samo da se uozbilje i krenu sa tim mostom...
 
Lepe ove slike ali one ne vrede nista dok se lopata ne zakopa u zemlju. Kad ce krenuti most ? kad udjemo u EU ?

SRB-RS-CG
 
PRIPREME ZA POČETAK IZGRADNJE MOSTA PREKO ADE PRI KRAJU
Prvi bageri na proleće
Autor: S. Palić | 14.11.2007 - 06:00

Četiri godine nakon što je izabrano idejno rešenje, pripreme za početak izgradnje mosta preko Ade Ciganlije privode se kraju. Na proleće počinju radovi na prilaznim saobraćajnicama sa novobeogradske strane. Posle toga radiće se i petlja na Čukarici, sa druge strane reke.

- U toku je rešavanje imovinsko pravnih odnosa nad zemljištem na kojem će da se grade prilazni putevi budućem mostu. Kad se to završi, pristupne saobraćajnice mogu da počnu da se grade. Mi računamo da će, od trenutka kad se bageri pojave na terenu, pa u narednih godinu i po dana most preko Ade Ciganlije biti gotov. Otprilike, krajem 2009. godine - kaže za „Blic“ glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić.
Prvi bageri pojaviće se na terenu na proleće, procenjuju za „Blic“ u Direkciji za gradsko građevinasko zemljište i izgradnju Beograda, koje će da gradi prilazne puteve sa jedne i druge strane reke Save.
- Najpre će da se radi proširenje Ulice Jurija Gagairina, u delu gde se dodiruje sa Trećim bulevarom. Ta saobraćajnica veoma je važna za pristup budućem mostu jer će sa nje da silazi put na mostovsku konstrukciju - kaže za „Blic“ Nenad Bajić, potparol Direkcije.
Ulica Jurija Gagarina, koja posle raskrsnice sa Trećim bulevarom u pravcu Gazele i grada ima samo jednu traku, a ka blokovima dve, dobiće tri trake u oba smera.
- Proširenje Ulice Jurija Gagarina sastavni je deo izgradnje Unutrašnjeg magistralnog poluprestena. Da bi se napravio pristup mostu, koji je takođe deo UMP, potrebno će biti i da postojeći železnički nadvožnjak, koji sad ide iznad Ulice Jurija Gagarina, srušimo i napravimo nov nekoliko metara dalje - kaže Bajić.
Sa čukaričke strane planira se komplikovana petlja koja bi trebalo da na najbolji način „raspetlja“ saobraćaj koji se na Adu sliva sa Banovog Brda i iz Radničke ulice, i rastereti trenutno najopterećeniju saobraćajnicu u gradu posle Gazele, Bulevar vojvode Mišića, kod Sajma.
Imovinsko-pravne odnose, koji najčešće prave velike probleme Direkciji, u ovom slučaju, kažu neće biti teško rešiti. Sa novobeogradske strane korisnik parcela je uglavnom Železnica sa kojom gradske vlasti u poslednje vreme dobro sarađuju. Sa čukaričke strane, korisnici zemljišta su velike firme, poput Beogradske pekarske industrije, sa kojima će takođe da se uspešno nađe zajednički jezik. U Direkciji kažu da, na sreću, ne postoji parcela čiji bi vlasnik mogao da koči izgradnju prilaznih puteva budućem mostu.
Izgradnja prilaznih saobraćajnica trajaće svega nekoliko meseci tako da bi prve znakove gradnje samog mosta Beograđani mogli da vide već sledeće godine.

Pobedničko rešenje
Most preko Ade Ciganlije gradiće se prema prvoplasiranom projektu međunarodnog konkursa iz 2004. godine na kojem je pobedila firma „Pointing“ iz Maribora, sa partnerima iz Ljubljane i Novog Sada. Pobedničko rešenje Viktora Markelja, Marjana Pipenbahera i prof.dr Petera Gabrijelčića predstavlja most sa kosim kablovima, jednim pilonom i saobraćajem u jednom novou. Širok je 42,5 metara a pilon je visine 200 metara, kao dve „Beograđanke“.
Žirijem, koji je odabrao ovaj rad, predsedavao je naš priznati graditelj mostova akademik i predsednik SANU Nikola Hajdin.
Izvor: Blic
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=19666
 
Vrh