Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jedan mali offić..
"Oduvijek
ja samo tebe želim, dragi moj
samo tebi pripadam, i kad te nema dugo tu
danju, noću, čekam te, dok kiše tuguju
pamtim obećanja, šapućem ti ime i u snu
ja volim te, trebam te, ja bolujem
i čekam te."
Josipa, Bolujem.. :lol:
 
A onaj rendiring za petlju kod hipodroma postavljen na vesti o UMP-u se baš na poklapa sa usvojenim rešenjem?
I zar nisu odlučili da spuste izlazak iz tunela niže, da bi se zadržali platani?!
 
^^Ovo je usvojeno resenje u kompletu koje je proslo skupstinu grada
 
Znam da je pomalo zbunjujuce pogotovo kada smo imali prilike da vidimo one prikaze CPV-a pre par meseci.
 
strakayh3.jpg

Znači, ovako će izgledati petlja u Radničkoj? Može li neko da mi objasni ovaj fenomen "tobogana" na samoj petlji - ovo sa strane. Zar zaista misle da tako izgrade - mislim, može li to da se izgradi i bez naglih propadanja?
 
Da ne bude zabune ovo resenje je radjeno na osnovu saobracajne studije koja je pokazala opterecenost predvidjenih pravaca tako da se nadamo da ce i u praksi pristupne rampe biti dovoljno protocne.

Ovo kazem pre svega zbog toga sto gradski urbanisti rade na osnovu materijala koji dobiju tj istrazivanja i ispitivanja i postojece konfiguracije terena, a ne samo po svom nahodjenju, kako se u vecini slucajeva misli, zbog cega sam i napisao ovaj poslednji deo komentara.
 
jelenabg":2x70n9ln je napisao(la):
... mislim, može li to da se izgradi i bez naglih propadanja?
Helena, nećeš propasti .... obećavam. :) ... pu,pu,pu kakvo propadanje.

strakaou5.jpg


Ima taj 'tobogan' min.200met., a ako je denivelacija nap.6met., onda je
nagib samo 3% ( 6/200) .... sasvim lepo za jedan spust ili uspon.
 
na ovoj petlji ne vidim pravce:

istok -> jug
jug -> zapad

?
 
^^ ima i toga... petlja će biti semaforizovana gde su crveni krugovi, a upisao sam i strelice koja pokazuje skretanje pravaca

89i3qxv.jpg
 
Ma užas, ali to mu ne dođe komplikovanija petlja od Most. petlje. Pošto je neko iz grad. vlasti rekao da će biti komplikovana kao Most. ili komplikovanija! I idalje se iskreno nadam da su vaši izvori ovaj put pogrešili (i nadam se jedini put) i da će se graditi ona velika wow petlja.. :)
 
I da, mislim da je stavljanje semafora tu najbesmislenija moguća stvar! Zapravo, petlja će biti skoro kao raskrsnica Tošinog bunara i autoputa! :(
 
bravo! genijalci stavljaju semafore na drugu najprometniju ulicu u gradu... :rolleyes:
 
Ambassador":1zpwbgwp je napisao(la):
Ma užas, ali to mu ne dođe komplikovanija petlja od Most. petlje. Pošto je neko iz grad. vlasti rekao da će biti komplikovana kao Most. ili komplikovanija! I idalje se iskreno nadam da su vaši izvori ovaj put pogrešili (i nadam se jedini put) i da će se graditi ona velika wow petlja.. :)
nisu pogrešili ovo i još nešto smo dobili direktno od UZ-a, a evo šta piše u pratećem tekstu da bude jasno:

Од стационаже км 5+737 почиње мостовска конструкција преко реке Саве и завршава се на стационажи км 6+664. Укупна дужина моста износи око 927 м а профил трасе на мосту садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, по једну стазу за одржавање од по 1.77м за сваки смер и по једну од 3.52м за сваки смер, ивичне траке четири пута по 0.5м, у средини простор резервисан за конструкцију ЛРТ-а ширине 8.20м.
По преласку на десну обалу Саве УМП остварује денивелисану везу са Радничком улицом преко истоименог чвора.
Веза УМП-а и Радничке улице се остварује преко две раскрснице “Т” типа на Радничкој са ограниченим, рестриктивним, режимом кретања а које формирају рампе са објекта УМП-а.
 
Ambassador":360e0oh7 je napisao(la):
Ah, dakle, to mu dođe semafor :D
Bože idiJota.. Tragedija.. :(
mož da bidne al ne mora. Valjda očekuju da se protok bulevarom zbog ump-a toliko smanji da nema potrebe raditi 100% denivelaciju.
 
Narode, sačekajmo da se sve izgradi i počne saobraćaj.

Lako ćemo skloniti semafore, ako nisu potrebni ...

da možete da jurite 'iz sve snage' vaših mašina .. :)
 
Mislim da ce ovo isklucenje sa mosta preko ovih crvenih trasa (blizu hipodroma) biti izuzetno tesko i pravice guzvu, jer je potrebno skrenuti sa mosta za vise od 90%.
 
Ambassador":326kahfj je napisao(la):
Ah, dakle, to mu dođe semafor :D
Bože idiJota.. Tragedija.. :(
Nadovezacu se na tvoj post zato sto je medju poslednjima koji spominje semafore iako je bilo slicnih komentara i ranije a i na drugim temama u kojima se spominje UMP.

Iskren da budem nisam ni ja ljubitelj semafora i 'klasicnih' raskrsnica ali mislim da treba imati u vidu da to nije autoput nego gradska saobracajnica koja treba da poveze strateske tacke u gradu i da obezbedi rasterecenje postojecih pravaca. Cini mi se da se vodilo racuna da se raskrsnica ostavi samo na mestima gde je to neophodno a sa druge strane to omogucuje brza iskljucenja sa umpa.

Semaforska signalizacija ce biti direktno kontrolisana iz sistema pracenja saobracaja tako da nece biti situacija da kolona ceka da se semafor otvori a da sa druge strane na zelenom signalu nema ni par automobila.

Jos jednom ponavljam celo resenje je radjeno na osnovu saobracajnih studija i situacije na terenu i predvidjene finansiske konstrukcije.
 
Kako god da obrnes i okrenes, dva dodatna semafora u Radnickoj ne mogu nikako da doprinesu poboljsanju protoka saobracaja. Iskreno se nadam da gresim...
 
^^Pa ne gresis a kako bi i mogao. Svaki semafor samo usporava a nikako ne ubrzava saobracaj. U slucaju kad stoji opcija denivelisana raskrsnica i nivelisana sa semaforima onda je ova prva u svakom slucaju bolje resenje. Kad su vec uzeli tolike pare za pravljenje mosta i sredjivanje prilaznih saobracajnica mogli su onda odmah sve to da denivelisu.
 
Igore, ok je sve to, ne treba da budu sve raskrsnice denivelisane, ali postoje neke ključne raskrsnice. Postaviti ovde raskrsnice sa semaforom, milism da je apsolutno suludo. Kad se gradila Gazela, nikome nije trebala onolika Most. petlja, a ispostavi se da je super*. Ne moraju da prave rampe na kojima možeš da voziš 120km/h, ali nek urade bez semafora. Kad već daješ tolike pare, uradi to ljudski, jer ipak će to biti jedan od najprometnijih čvorova Beograda.


* Da, znam, tu je auto-put, ali opet je mogla da se napravi mnogo, mnogo manja petlja, sa više semafora koja bi knap zadovoljila potrebe.
 
Pozdrav svima,

da li bi neko mogao da mi objasni sledeće:

Zbog čega novosadski put ( kod Kvantaša ) nije produžen planiranom trasom oko Novog Bežanijskog groblja pa kod početka Surčinskog puta da se uljuči u Dr Ivana Ribara ( 6 traka ), a zatim da se nastavi na novi most od okretnice 73 i da se spoji sa petljom Trgovačke ( Ibarske magistrale ) i novim obrenovačkim putem?
Po meni, to bi bio neki najlogičniji način da se saobraćaj sa Banovog brda, Čukarice, Žarkova, Železnika, Sremčice.... ( koji je ceo usmeren na sajam ) na elegantan način raspodeli i da se odvoji "ka Makišu". još bolje, ako bi bio drumsko- tramvajski most.
Ovim nakaradnim "toboganom" koji će koštati silu Božiju, dobijamo nova zagušenja kod Hipodroma, kod Ade, plus nemamo ulicu koja bi vodila do mosta sa NBGD strane ( poput Dr Ivana Ribara ). Takođe, ne smanjuje se opterećenje u ulici Jurija Gagarina jer ponovo celokupan saobraćaj iz blokova ide ka buvljaku, a koje će tek zakrčenje biti kada tu bude autobuska stranica ( setimo se samo silaska sa starog savskog mosta pravo ka autobuskoj stanici ).
 
Od 'Kvantaša' ( raskrsnice UMP-a, izgrađeni deo koji isto ide pored bež.grablja do Tošinog bunara)

do I.Ribara se gradi deo T6 ( transverzala šest, koja ide do budućeg mosta kod Zemuna).

Ove god. su trebali da budu nastavljeni radovi 'iza' bež.grobalja, a da li se i rade - to ne znam.:)
 
Vrh