Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Spatiotecte, slažem se za tunel ispod Ade ili druga varijanta most na drugi špic Ade. Dobar plan pola posla završeno.

2012, naravno da nam treba UMP, imaš dobre ideje samo se plašim da će oni kopati krampom kao u 19 veku. :)
 
Igor":3bf9gzhe je napisao(la):
jasna mi je trasa po gupu ali kazem ti sta mi je receno ako nisam pogresno protumacio tj shvatio ali u svakom slucaju cu proveriti. Mislim da ce se zbog toga i raditi prosirenje u topcideru koje je mislim i djilas najavio
Hoces reci da su sada izmislili da proguraju trasu SMT-a zajedno sa trasom UMP-a preko mosta koji se trenutno gradi kod Ade?:shok::shok::shok::notok:
Ovo bi bio vrhunac idiotizma, pa te 2 saobracajnice nemaju istu funkciju!!! Ali me nista vise ne cudi!

Sto li onda prave GUP ako se ne pridrzavaju njega.:bash::bash::bash::notok:
 
shumar,ma kažem ti kako su u panici jer Mrka naručio velike krtice za tunele za obilaznicu kod Pirota čak zvali Ebrd i stavljali amanet ,da se kopa buldožerima, sad neki ne spavaju,plaše se da ne osvanu u Prokopu.. :kafa:
 
Koja je poenta ako se UMP i SMT poklapaju??? To bi bilo neverovatno čak i za nas! Ako je to stvarno istina oni su zreli za Lazu.
Čuo sam i ja za proširivanje u Topčideru ali da bi bio veći dotok vozila na most i zbog raskršća koje je već sad zatrpano. Pogotovo što tunel neće uskoro biti gradjen.

2012 :kk:
 
Unapred se izvinjavam ako je dezinformacija ali provericu u svakom slucaju. Tesko mi je bilo da ne podelim tu polu informaciju sa vama :)
 
^^

Tako je rekao Djilas,rakovicki put postaje rakovacki bulevar i bice siren pre kraja izgradnje mosta na Adi.
 
To sto ga prosiruju je normalno. Za potrebe UMP-a mora da bude dovoljno sirok da primi sav taj saobracaj e sad ako planiraju da se poklapaju trase UMP-a i SMT to je vec nesto potpuno novo, ne znam kako misle to da izvedu...:rolleyes:
 
Ma jeste normalno proširenje za potrebe UMP, ali poklapanje dva prstena je suludo. Znam da jesmo ludi ali se nadam da nismo toliko.

Možemo parnim danima da ga zovemo UMP, a neparnim SMT i eto rešenja.

Igore moram da priznam da si uspeo da mi središ pritisak :)
 
Sumare ne se nerviras makar dok ne proverim jos jednom. Mada gledam i ove planove i vidim da je to sve tu negde i nije nemoguce da su i to zamislili
 
Shumare,nov si,ovo je prva faza,uskoro ces oguglati na ovakve stvari i upoznati se sa realnoscu,nista lose,svi smo prosli to :)
 
Važi, sačekaću da proveriš pa ću se sa razlogom nervirati :)
 
Upravo ulazim u stanje blaženstva postignuto užasnućem sopstva. :)
 
vucko":1fig6guw je napisao(la):
Shumare,nov si,ovo je prva faza,uskoro ces oguglati na ovakve stvari i upoznati se sa realnoscu,nista lose,svi smo prosli to :)
E moj druže u početku sma tukao po bensedin svaki put kad bih bio na forumu a sad mi je svejedno. Je.... mi se više pošto sam video da ovo sto mi tupimo slova ovde niko od buđžovana ne čita. Još kad je Đido izjavio da će da se ruši Bubrežnjak (most preko pruge prema Čukarici) u starija vremena kad bi stradao asvalt i kad majstor u busu krene niz most na ona dva mostića preko Topčiderke ispadali su burezi što od rupa na asvaltu što od truckanja niz most. Sad mi je sve jedno. Samo znam da će se ovaj narod i dalje mučiti po 2 sata da dođe i ode na posao.
 
Hristos vaskrse! Hvala vam svima na dobronamernim savetima. :) Znam ja kako sve kod nas ide, ali jednostavno nisam verovao da ne postoji granica ludosti.
 
Пошто видим да сви воле да каче своје мапе, реших да окачим како сам замишљао решење саобраћа у Београду средином 1980-их (имајте у виду да је то направио петнаестогодишњи клинац, који се није баш много разумео у саобраћајне проблеме). Можда сам нешто прескочио, али ово је најважније:

rb09r9.jpg


Објашњење:

1. Новосадски аутопут се наставља до прикључка са аеродрома на аутопут БГ-ЗГ. Наравно, ту је замишљена лепа лептир-петља. Постојећи пут од Батаје до излаза за Галенику је денивелисан.
2. Мост Земун-Борча је у продужетку Стевана Марковића.
3. Мост преко Аде је у продужетку Агостина Нета, преко превлаке, па до надвожњака који води на Б. Брдо. Тај надвожњак је, такође, лептир-петља.
4, 5, 6. Цео потез од Савске магистрале до Железничке станице је денивелисан: скретање за Југопетрол и у Руску је укинуто, за Сајам такође (код Сајма је подземни пролаз - баш као што је сад!), Мостар је денивелисан, као и Савска целом дужином (предвидео сам подвожњаке испод Савске).
7. Панчевачки мост је повезан са аутопутем тунелом. Тунел би избијао негде између Хитне помоћи и Аутокоманде (како - немам појма). Наравно, Панчевачки пут је денивелисан целом дужином. Зрењанински пут је са 4 траке до Борче (хм...)

Обилазница малим делом прати ову која је предвиђена, али замислио сам је као прстен са границама: Галеника, Алтина (које тада није било, горњи Земун сам планирао да се тотално другачије уреди), Ледине, Железник, Петлово брдо (Ибарска магистрала је са две коловозне траке и све до Белих вода је денивелисана! Лазаревачки друм је проширен, али има још већи значај него што има сад), Раковица, Миљаковац, Бањица, Кумодраж, Медак, В.М. Луг остаје ван обилазнице (ал' би ту био огроман тунел!), Миријево, Лешће, Вишњица, Рафинерија Београд, Борча.

Значи, било је нешто као УМП, с тим што је прстен био мањи и користио је добрим делом постојеће улице, а обилазницу сам назвао "Београдски кружни аутопут" и била је нека комбинација Обилазнице и СМТ-а. Поред овога, предвидео сам и метро, била је и једна линија која је била кружна и отприлике је пратила круг двојке, али то је већ за тему која је у погрешном подфоруму.
 
Ovo mi je prvi post, tako da bih zeleo prvo da vam se zahvalim na kolicini kvalitetnih informacija i diskusija koje sam pratio proteklih meseci. Znam dosta ljudi koji prate ovu diskusiju iz prikrajka, a stvarno se nadam i da neko od gradskih "velikana" povremeno proceslja ovaj sajt. Dve glave su pametnije od jedne, ali srpskoj sujetnoj vreloj "politickoj" glavi je to tesko priznati.

Shmeksi, svaka cast za slike. Obecavam da cu i ja izbaciti neke uskoro, skoro sam se provukao pored svih radova na rampi, na cukarickoj strani, a nisam poneo kameru. Uskoro ce biti, obecavam...

Malo pitanje: Jel ovaj zastoj na izlivanju segmenata pilona nastao zbog sve uzeg prostora izmedju nozica pilona? Deluje mi kao da ce morati ovu zapadnu nozicu da rade 2 nedelje za redom da bi dobila na visini u odnosu na istocnu, da bi se skele mimoisle...
 
Wile, ako se sećaš pre izvesnog vremena sam rekao da bi trebao da budeš u gradskoj upravi, medjutim sad sam se predomislio :)
Pošto su ovo rešenja petnaestogodišnjaka mogao si tamo da radiš do 3 razreda osnovne škole :) Nažalost sad si suviše star a bogami i previše čitaš. :) Mada nada umire zadnja.

Dovlisa, dobro došao. Nisam desetak dana prolazio tuda pa nisam video pilon, nadam se da su oplate i skele u pitanju a ne nešto drugo.
Neko će nadam se biti informisaniji.
 
Interesantno zapažanje dovlisa, izgleda da je na glavnom stubu stvarno postalo tesno... Zapadnu nožicu danas evo nalivaju (14. segment) a istočna još čeka. Biće da si u pravu. Zastoj je i zbog praznika, prvi put da i oni malo odahnu... Čekamo slike!
 
shumar":1g6vy9n3 je napisao(la):
bogami i previše čitaš.
Е, ТО њих највише жуља... :lol: Има нас овде доста који превише читамо... Ово им је вероватно трн у оку... Кад би пронашли начин да нас ућуткају...
 
Ova sa kisobranom je umetnicka,em zbog njega em zbog broda styx :lol:
 
Vrh