Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Relja, malo sam procesljao forum i pronasao izgled petlje kod hipodroma. (oprosti Wile ali jest' zvanican naziv :D )

http://i40.tinypic.com/2nr0w21.jpg

Izgleda da taj deo nadvoznjaka krivuda jer se odvaja od ostatka i spusta na nivo sadasnjeg puta (tako da moze da se sidje do kovanice novca ili da se prodje pored hipodroma sa te strane i izadje na Adu kod Seceranca... Ostatak nadvoznjaka ce ostati na stubovima do Pozeske.

@Archangel: Uvece je slikano, oko 17:30, ali nije ni bilo toliko prosuseno... Jos sam iscimao i devojku i drugara da idemo u razgledanje "mosta" hehe, nece mi ovo skoro oprostiti :)
 
dovlisa":1g0q59lw je napisao(la):
Relja, malo sam procesljao forum i pronasao izgled petlje kod hipodroma. (oprosti Wile ali jest' zvanican naziv :D )
Знам, али то што неко замазује народу очи, не мора и нама да замаже ;)
 
Jel ima neki zvanican sajt te petlje sto se gradi pa da pratimo razvoj kao sa Sava bridgea?

Archangel, mislim da je moguce, ako uposle vise radnika. A sigurno ce biti radova i u 2011, do novembra kada se most i otvara.
 
Ja mislim da je rok za zavrsetak ove petlje :lol: jesen 2010. Iskreno, bice tesko da je zavrse u potpunosti do jeseni, ali ce bar pustiti da tece saobracaj preko nadvoznjaka koji su vec skoro gotovi (krivudavi nadvoznjak koji spaja Senjak sa starim puticem do Pozeske i kovacnice novca).
Takodje, mislim da ce se i nadvoznjak koji rade na strani Senjaka (blizu mostica kojim tramvaj prilazi Bulevaru Vojvode Misica) biti gotov, a da ce tek onda pristupiti radovima na prilazu mosta (deo koji prelazi preko pruge i spaja se sa mostom kod NIS-a)
 
Kakav ce to cirkus biti kada krenu da to sve povezuju sa mostom :rant: :bash:

Most ni na zemlji ni na nebu.eto ga novi naziv :)
 
Novembar 2010 je rok za zavrsetak petlje ili sta god da je :p
Pristupne saobracajnice za most sredinom 2012,zivi bili pa videli :vops:
 
Da, i ja mislim da ćemo do jeseni dobiti jedno polu-rešenje, kao i bezbroj puta do sad.

Otvoriće pompezno "petlju", a ona neće biti u funkciji 100%. Slažem se da će biti radova kod hipodroma sve dok se radi i most.
 
Evo i ja smem da se kladim da nece biti u funkciji 100% ili ce biti neka "polu-petlja" kao poluautoput, povraca mi se na tu rec...
 
poluautoput je rec koja postoji samo u srpskom jeziku. ne znam da li se uopste moze prevesti na neki drugi. uskoro ce izmsliti i POLUMETRO. postavice samo jednu sinu po celom gradu:)
 
Ali ono sto mene sada kopka je kako ce da se taj metro koridor sto prolazi kroz sredinu mostovske konstrukcije izdvojiti od nje (da li ce se spustiti na zemlju ili ce preci preko jednog kolovoza koje ce ciniti 3 trake UMP-a) i gde ce se spojiti sa ostalom metro mrezom.

Oni dan danas nisu resili problem saobracajnih petlja drumskog dela UMP-a ali mogu se kladiti da za sada nemaju pojima kako ce denivelisati metro trasu u odnosu na trasu koju ce korisititi automobili na UMP-u ni kako ce metro posle da nastavi ka banovom brdu, gde ce proci taj metro da bi uopste stigao do banovog brda, posto se tu racvaju linije 3 i linije 2 metroa znaci da ce trebati da se razmisli i o tom Y kraku metro-a (odnosno racvanje metro linija) koji ce trebati da se resi.
 
Da odgovorim spatiotecte-u ;)

vec sam pre par strana spomenuo da su urbanisti jos ranije u planu imali da vezu sa buducim mostom i banovim brdom ostvare preko postojeceg tramvajskog mosta pored hipodroma. Videcemo sta ce nam neki novi plan detaljne regulacije doneti za taj potez i definitivni prikaz petlji.
 
Pa ispada da je veliki deo tramvajske mreze u Beogradu zapravo privremeno resenje, dok ne dobijemo metro. (Bulevar, Jurija Gagarina, tramvajski most....)
 
Ne, veliki deo tramvajske mreže je PROMAŠENO rešenje... Hteli ljudi tramvajem u 21. vek. :violina:

Bah, zašto se u svakoj temi pojavljuje metro... :/
 
Igore, hvala na odgovoru, medjutim meni se cini da je taj tramvajski nadvoznjak preko pruge u istoj ravni odnosno visini kao i kolovozna konstrukcija UMP-a pa me zato zanimalo kako oni misle da urade to skretanje metro koridora sto se nalazi izmedju 2x3 traka? Morace metro da preskoci jedan kolovoz UMP-a da bi skrenuo ka brdu ali u tom slucaju ce se naci iznad tramvajskog nadvoznjaka sto se tice visinske kote. Da li ce uopste moci da koristi metro taj nadvoznjak?

Hteo sam takodje dodati da kad se uzme u obzir pozicija mosta preko Ade, moglo je cak i da se razmatra mogucnost spajanja metro-a sa trasom Beovoza kod stanice Novi Beograd sa leve strane beograda i spajanje sa cetvorokolosecnom zeleznickom prugom sto prolazi kod hipodroma, stvarajuci na taj nacin najkracu vezu izmedju Rakovice i Novog beograda.

ne znam sta mislite o tome? U tom slucaju bi mogli i vozovi Beovoza da koriste most preko ade
 
Ha, krenulo naguravanje! (pogrešio sam za jedan dan). E stvarno su brzi, izgleda žure da ovo premoste pa da sele na NBG da i tamo malko gurkaju... :lol: :kk: Tamo ih čeka 350m :kafa:
 
stf":1sydfy09 je napisao(la):
Pa ispada da je veliki deo tramvajske mreze u Beogradu zapravo privremeno resenje, dok ne dobijemo metro. (Bulevar, Jurija Gagarina, tramvajski most....)
60% infrastrukture je "privremeno resenje", a takva resenja po pravilu najduze traju.
 
Nadvožnjak kod hipodroma može da bude završen i ranije, sve je to stvar finansija, svako značajno ubrzavanje radova mnogo košta jer se dovodi još gradjevinske operative. U većini naših slučajeva to znači angažovanje novih podizvodjača jer na žalost domaće firme su male za veće projekte a i uvek uzimaju više posla nego što mogu same da završe u planiranom roku.
Samo kod nas postoji da recimo 10 km puta se renovira 20 meseci i to skroz legalno su dati rokovi na tenderu. :bash:
 
Михаило":23uwqic7 je napisao(la):
Ne, veliki deo tramvajske mreže je PROMAŠENO rešenje... Hteli ljudi tramvajem u 21. vek. :violina:
Па цео трамвајско-аутомобилски концепт је промашено решење... Још кад би неко одговарао због тога, али не, и даље се гура трамвај, само под другим називом... :rolleyes:
 
Izvršeno je još jedno naguravanje juče :) Cenim da je potrebno još jedno pa da konstrukcija dođe do poslednjeg pomoćnog stuba u čukaričkom rukavcu :) Pošto je veći razmak između pilona i tog stuba nego između poslednja dva pomoćna stuba, cenim da je potrebno izvršiti još 4, 5 naguravanja (ne znam da li stalno naguravaju kaddostignu 18 metara li malovariraju sa tom dužinom). U prevodu: cenim da će gornja konstrukcija "stići" do pilona do kraja juna meseca :). Uostalom, ne treba žuriti, ionako neće ničeg biti da se nastavi na tu konstrukciju sa čukaričke strane u skorije vreme xD
 
Wile E. Coyote":9osc7pjv je napisao(la):
Михаило":9osc7pjv je napisao(la):
Ne, veliki deo tramvajske mreže je PROMAŠENO rešenje... Hteli ljudi tramvajem u 21. vek. :violina:
Па цео трамвајско-аутомобилски концепт је промашено решење... Још кад би неко одговарао због тога, али не, и даље се гура трамвај, само под другим називом... :rolleyes:
Tramvajski koncept javnog prevoza podrzavam potpuno, ali samo pod uslovom da imamo metro. Tramvaj treba da bude JEDINI vid nadzemnog javnog prevoza, uz eventualno ponegde trole, i jeftiniji taksi sa ekoloskim vozilima.

1. Beovoz kao ``periferijski`` ili regionalni metro
2. teski metro, kao osnovni vid komunikacije suprotnih krajeva grada i brz dolazak ljudi sa blize periferije i sireg centra u uzi centar grada.
3. tramvaj, kao osnovni vid javnog prevoza unutar uzeg i sireg centra grada.

Autobuse potpuno marginalizovati, i koristiti ih ukoliko padne tramvajski ili trolejbuski sistem.Naravno koristiti samo autobuse na prirodni gas. Uvesti ekolosku taksu za ulaz kolima u grad,(tu taksu ne bi placala ``eko`` vozila, kao i vozila tipa Smart, fijat 500 i sl.) povecati cene parkiranja.

Ovo je buducnost, ne samo Beograda, vec svih metropola. Tramvaj za 21 vek! Pa naravno, ali samo pod ovim uslovima. Smrt benzinu!
 
Dobro ajde ljudi stvarno ne moramo o metrou na svakom topiku aman
 
stf":2i3x2r8c je napisao(la):
Wile E. Coyote":2i3x2r8c je napisao(la):
Михаило":2i3x2r8c je napisao(la):
Ne, veliki deo tramvajske mreže je PROMAŠENO rešenje... Hteli ljudi tramvajem u 21. vek. :violina:
Па цео трамвајско-аутомобилски концепт је промашено решење... Још кад би неко одговарао због тога, али не, и даље се гура трамвај, само под другим називом... :rolleyes:
Tramvajski koncept javnog prevoza podrzavam potpuno, ali samo pod uslovom da imamo metro. Tramvaj treba da bude JEDINI vid nadzemnog javnog prevoza, uz eventualno ponegde trole, i jeftiniji taksi sa ekoloskim vozilima.

1. Beovoz kao ``periferijski`` ili regionalni metro
2. teski metro, kao osnovni vid komunikacije suprotnih krajeva grada i brz dolazak ljudi sa blize periferije i sireg centra u uzi centar grada.
3. tramvaj, kao osnovni vid javnog prevoza unutar uzeg i sireg centra grada.

Autobuse potpuno marginalizovati, i koristiti ih ukoliko padne tramvajski ili trolejbuski sistem.Naravno koristiti samo autobuse na prirodni gas. Uvesti ekolosku taksu za ulaz kolima u grad,(tu taksu ne bi placala ``eko`` vozila, kao i vozila tipa Smart, fijat 500 i sl.) povecati cene parkiranja.

Ovo je buducnost, ne samo Beograda, vec svih metropola. Tramvaj za 21 vek! Pa naravno, ali samo pod ovim uslovima. Smrt benzinu!
Slazem se!

Videh danas zuivo sa senjaka ono cudo kod radnicke,malo ima radnika,sporo se radi ali bice super stvar kada se zavrsi,jedino nisam mogao da odredim gde ce tacno biti taj tunel u sklopu UMP-a.

A most se sasvim fino vidi,dobro zakljucuje Arandjel,do kraja juna ce biti premoscen taj rukavac.
 
I ja da se jednom složim sa esteef - om.
 
Vrh