Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

2012":2utvr2e1 je napisao(la):
Spatiotecte ,Ako se razvija Beograd sa Metro sistemom takve saobraćajnice nisu potrebne,već za njihovu cenu treba graditi još novih Metro linija..sam si dao primer dovlačiti automobile sa Dorćola na Ušće.. :o
2020 --> Onaj najuzi prsten sto sam nacrtao mozda i nije potreban, dao sam samo predlog ali zato 3 ostala, UMP, SMT i Obilaznica su nam prekopotrebni, moja mapa je samo bila pokusaj da napravim sistem prstenova koji su po njihovom obliku adekvatni i koji odrzavaju ravnotezu naspram grada, dakle da njihova funkcija bude da kruze i ravnomerno dele saobracaj.

Meni je smetalo to sto na UMP-u od mosta na adi trasa posle normalnog kruzenja oko centra bezi totalno u levu stranu ka saobracajniciT6, kao da je neko vuko i savio namerno poluprsten sa te strane ne razmisljajuci kako ce posle da zatvori taj krug.

Takodje za SMT, ova novo projektovana tangenta na trecem beogradu ide previse ka severu i bezi za Pancevo umesto da se lucno vrati ka mostu sto su trebali Japanci da finansiraju i tako zatvori prsten

Imam osecaj da u urbanistickom zavodu ne znaju da projektuju sobracanjice koje su kontinualne i racionalno ih provuku na mesta gde one zaista treba da prodju;

Ako projektujes trasu cija je funkcija da bude kruzni prsten , logicno je da ona bude sto vise "kruznog" oblika i da kruzi oko neceg a ne da ti bezi levo desno i pomera celu ravnotezu grada time sto ce biti "NEPRAVILNOG" oblika.
Pogledajte kako su zamislili prstene u Gupu iz 1972, bili su pravilnog oblika i racionalno su kruzili.
 
Super je bio ovaj plan iz 1972 a nije ni los iz 1984.Ovaj novi Gup ima malo dobrih resenje od kojih je jedno sto je most preko ade stavljen na spic ostrva.
 
Eh to nemam pri sebi video sam to u nekoj knjizi davno i na netu na nekom sajtu ali vise ne znam koji.

Zapravo je tada bilo zacrtano gde ce proci Obilaznica oko Beograda, ista je trasa kao danasnja, SMT (mnogo bolje uradjeno nego sto je danas zamisljeno i UMP (takodje mnogo bolje reseno).
Ovaj GUP za 2021 je samo repriza ovog iz 1972 nazvan pod imenom Beograd 2000 samo sto danasnja resenja su nazalost gora. Ako budem nasao Gup prikazacu ga naravno. :kk:
 
GUP 1972
slika-11.jpg

Gup 1984
slika-12.jpg
 
Evo pronasao sam ga:
Pogledajte kako su lepo uradjeni prsteni!
Cak je i UMP tada trebao da bude produzetak Ruzveltove i spoji Vuk sa Crkvom Svetog Save i da nastavi dalje prema Dedinja i da se spusti ka Adi ali su odustali od te ideje jer je trebalo mnogo zgrada da se rusi kroz centar da bi provukli saobracajnicu, (zapravo je UMP bio zamisljen kao gradski bulevar u to vreme , dakle nije imao denivelisane saobracanjice)

egpjxj.jpg
 
To je to definitivno,zapravo UMP nadnoknadjuje taj Svetosavski bulevar ili kako su ga ranije nazvali koji fali na raskrsnici Bulevara u produzetku ruzveltove.
 
Pa, ako nemate nista protiv, ja se sa Vama gospodo ne bih slozio. Koliko Vidim taj iz '72 jeste funkcionalniji i lepse izgleda kao i ovaj iz '84, ali zaboravljate da bi danas ti isti bili beskorisni s'obzirom na rastucu populaciju grada i broj vozila, kao i buduce ekonomske promene. Onaj sto ste "docrtavali" na novom GUP-u je preskup i ITEKAKO ne-izvodljiv, pogotovu most od usca do Donjeg Grada koji bi izgledao kao abortion na tom delu reke. Drugo, ako se pravi most na obilaznici, ne vidim svrhu drugog mosta na toj strani (posle ovog novog koji se gradi). Jos jedan most preko Dunava, istocno od pancevackog, bio bi samo trosak, jer koliko bi zaista taj most bio koriscen i za koga ili koja ce to industrija uzeti maha kod nas pa da nam treba makar jos jedan na toj strani? Ovaj sadasnji pancevacki treba da se sredi, renovira i prosiri. Jedan most u Zemunu ka Borci, pod uslovom da se napravi dovoljno sirok bio bi sasvim dovoljan, a mozda i ne, a i to pod uslovom da se poveze industrijsko/komercijalna komunikacija na relaciji Novi Sad - Pancevo. A sve to naravno pod uslovom da imamo normalnu ekonomiju i industriju kao sto svi dobro znamo da nemamo. Moje misljenje su prioriteti i ciljevi nase nam drage Srbije, za koje koliko vidim se jos nismo opredelili, ali avaj, mozda ce nasa deca umeti bolje, a onda morace opet da prepravljaju GUP-ove.

Uh al' sam se raspis'o ko nikada. Mislim - nemo' se ljutite. :grand:
 
Kako nije izvodljivo, pa sve je to dugotrajna politika infrastrukturnih sistema koji se grade decenijama, evo uradio sam prema planu iz 1972 nastavak prstenova koji bi upotpunili tada zamisljenu politiku poluprstenova projektovanu u to vreme.

34gsxnb.jpg


Da nije bilo raspada SFRJ i rata mozda bi danas imali potpuni sistem kruznih saobracajnica i to je definitivno ka cemu treba beograd da tezi.

Ne slazem se sa tobom Lucas kad kazes da taj Gup iz 1972 ne zadovoljava danasnje uslove , pa ovo sto vidis u Gupu iz 2003 za 2021 je samo repriza onog sto je zamisljeno 1972, pa nisu ovi danasnji politicari izmislili toplu vodu sa Gupom za 2021 godinu!
I gore od toga sto su ga promenili ali nazalost vecina toga je losije zamisljeno nego 1972 osim kao sto je Vucko rekao jedina dobra stvar je poszicija mosta na spicu ade. Ostalo je sve gore uglavnom.

Lucas, ovaj most istocno od pancevakog sto sam ucrtao je koristan jer je ujedno i deo celog sistema, odnosno logican produzetak SMT-a ka severu gde treba da se spoji u vidu luka sa onim kineskim mostom. Bilo bi tu saobracaja i rasteretio bi Pancevacki koji je deo "produzetka UMP-a, dakle svaki most na dunavu je deo jednog sistema, 2 za UMP, 2 za SMT.



Ovaj Gup iz 1972 je bio bombona!
 
Ja se izvinjavam ali danasnja trasa UMP-a mi deluje MNOGO MANJE logicna i pametno projektovana od onog sto je ranije zamisljeno, pa pogledajete, slika sama govori!

Uporedite sa UMP-om iz 1972, tu nema price koje je bolje resenje!

2qjhyjd.jpg
 
Nego da sacekamo mi da se ovaj UMP prvo zavrsi, pa da vidimo sta zadovoljava, a sta ne. Ja sam sretan sto se i ovo radi i mislim da ce biti velika, velika stvar za Grad. A isto tako mislim da je most Zemun- Borca neophodan ko 'leb ili da nam lepo uvedu skelu jer ako neko hoce iz Zemuna do Panceva mora da ponese tri sendvica za put! :vops:
 
Po mom, stvar je vrlo prosta, beogradske kruzne saobracajnice danas cine 3 potpuno izdvojena i samostalna sistema, dakle Obilaznica, SMT i UMP, sva tri sistema su delimicno zapoceti, ali nijedan nije zavrsen te mogu trase da se menjaju.
Oni su nezavisni i svaki od njih zahteva posebne mostove, kad vec kruzis oko beograda preko dunava, za svaki prsten ti treba po 2 mosta.

Da napomenem da Pancevacki most i most Zemun-Borca nisu deo istog Prstena.

Ja obracam paznju na logicnost resenja svakog sistema. Dakle Prsten je prsten i njegova funkcija je da se tezi ka tome u buducnosti da se on zatvori.

Za danasnje resenje UMP-a, ja ne vidim kako oni zamisljaju da ga nastave imavsi u vidu da su ga isteglili na zapadni deo beograda, takvo resenje ne daje mogucnost da se sistem nastavi i zatvori. Prosto ne vidim sustinu takvog neceg.

Nelogicna mi je jednostavno trasa UMP-a posle mosta na adi i takodje trasa SMT-a posle mosta ka trecem Beogradu
Ako se vec ulazu miliarde u infrastrukturne projekte beograda, to treba da se uradi kako valja a ne da cekamo da urade resenje koje je lose pa posle da se hvatamo za glavu kako to da ispravimo.
 
vucko":21cr3cly je napisao(la):
Super je bio ovaj plan iz 1972 a nije ni los iz 1984.Ovaj novi Gup ima malo dobrih resenje od kojih je jedno sto je most preko ade stavljen na spic ostrva.
Пази, пази, нашао си неко добро решење у важећем ГУП-у!
LUCAS":21cr3cly je napisao(la):
Jedan most u Zemunu ka Borci, pod uslovom da se napravi dovoljno sirok bio bi sasvim dovoljan, a mozda i ne, a i to pod uslovom da se poveze industrijsko/komercijalna komunikacija na relaciji Novi Sad - Pancevo.
О мосту Земун-Борча сам причао. Спајати два моста у један на средини по мени је врло рискантно. Видећемо како ће се то даље развијати.
 
Najbolje izgleda GUP 1972. Kružna rešenja su i najbolja, svidja mi se prelaz preko gornjeg špica Ade (da je sredina morao bi tunel, kažem to zbog cene) Tačno je da mora postojati dugoročan plan i da ne treba uzimati samo najjeftinija rešenja. Mada spatiotecte 6 mostova na Dunavu (ako se ne varam) je previše. Može li neko da postavi najnoviji GUP da uporedimo.
 
Pa sest mostova, to je 2 za svaki od 3 sistema, meni je to logicno ako postoji potreba za tim posto svakom prstenu trebaju svoji mostovi.

Evo ga sadasnji gup, vazeci do 2021:

2lifzar.jpg
 
Izvinjavam se ovo nije najnovija verzija Gupa 2021 jer pozicija mosta preko ade nije na spicu, postoji dakle revizija tog plana.
 
jbt pa ovi nisu predvidili most preko Save za SMT, najlošiji GUP do sada osim zaobilaznice (koju su prekopirali iz starog GUP-a).
Spatiotecte, nisam dobro objasnio reč previše, mislio sam da je to previše u bližoj budućnosti zbog finansija. Inače volim mostove i napravio bih 16 a ne 6. Mislim da je sad najprioritetniji most u Vinči i zaobilaznica, jer bi rešili problem šlepera, teretnih vozova i ostalog tranzita za sva vremena.
 
Sve je to Ok ,ne bi se usudio da kažem da nam Ump ne treba,on bi verovatno rasteretio Kneza Miloša kao i Dorćol,ali mislim da se nekima u direkciji za g.z diže kosa na glavi pri pomisli da će morati da se naruči poveća krtica tj dve,za tunele Umpa,jer može lako da završi u još po kojoj Metro liniji.. :rolleyes: ili da te tunele prave i za dve stvari o jednom trošku..
00Untitled-1.jpg
 
Shumar--> Nazalost kao sto kazes, nisu predvideli most preko save za SMT, ma da kao sto je Vucko predlozio u jednom njegovom postu, najbolja bi bila varijanta da se uradi tunel ispod Save da se ne bi narusila amijentalna celina kupalista Ade Ciganlije.
Shvatio sam smisao tvog posta da je problem finansija za izgradnju 6 mostova, realno gledano, oni su nama u svakom slucaju potrebni ili ce nam biti kako ce se grad razvijati u buducnost.

U pravu si za most kod Vince, to bi nas rasteretilo od teretnog saobraacaja ali nazalost za njega ne postoji jos finansijska konstrukcija. :(

Zato kazem da zbog nasih slabih finansija moramo da vodimi racuna kako sta projektujemo i o onome sto gradimo da to bude promisljeno i kvalitetno da posle ne bi imali da trosimo ponovo pare da prepravljamo greske (mislim na trase prstenova i mostova)
 
2012":gs5yw1lt je napisao(la):
Sve je to Ok ,ne bi se usudio da kažem da nam Ump ne treba,on bi verovatno rasteretio Kneza Miloša kao i Dorćol,ali mislim da se nekima u direkciji za g.z diže kosa na glavi pri pomisli da će morati da se naruči poveća krtica tj dve,za tunele Umpa,jer može lako da završi u još po kojoj Metro liniji.. :rolleyes: ili da te tunele prave i za dve stvari o jednom trošku..
http://g.imagehost.org/0286/00Untitled-1.jpg
Ne treba se plasiti onog sto se mora izgraditi za dobrobit i razvoj naseg grada vec shvatiti to kao infrastrukturna potreba kojoj se mora dati sva paznja i nuditi adekvatne odgovore na postojece probleme.

Ono sto se mora nije tesko, jel tako? :)))
 
Ako sam ja dobro razumeo urbaniste a mislim da jesam SMT ce se posle borske spustiti dole do topcidera i do mosta preko ade tako da su ga integrisali sa novim mostom koji je u izgradnji. Mislim na taj krak sto se moze spustiti dole
 
Igor":3464hxzw je napisao(la):
Ako sam ja dobro razumeo urbaniste a mislim da jesam SMT ce se posle borske spustiti dole do topcidera i do mosta preko ade tako da su ga integrisali sa novim mostom koji je u izgradnji. Mislim na taj krak sto se moze spustiti dole
Ne Igore, jednostavno za sada nisu zacrtali taj most za SMT preko Save sto se moze protumaciti nazalost da nemaju u planu da ga izgrade pre 2021. SMT i UMP nikako ne koriste iste mostove u zamisao GUP-a 2021, svaka trasa je zasebna.
 
jasna mi je trasa po gupu ali kazem ti sta mi je receno ako nisam pogresno protumacio tj shvatio ali u svakom slucaju cu proveriti. Mislim da ce se zbog toga i raditi prosirenje u topcideru koje je mislim i djilas najavio
 
Vrh