Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Па то је оно о чему причамо све време. Паметњаковићи су померили улаз у тунел и уместо петље, биће раскрсница са семафорима на којој ће УМП још уз то да скреће. А људи и даље ту генијалност зову петљом.
 
taj plan celog umpa je stari,dok je noviji i vazeci taj ispod senjaka sa tim famoznim skretanjem u tunel i semaforizovanom raskrsnicom.

@Wile. ubijas me covece! :lol: Bar napredujemo,cica sada moze da bude u nekoj finoj zgradi a ne trosnoj kucici pored prelaza :kk:
 
izvinjavam se, ali bolje da bude i čičica koji će da reguliše saobraćaj na raskrsnici, nego da UMP prolazi pore čitavog Miloševog konaka, da se ona nesrećna ulica proširi na 3x3 (i verovatno poseku stari Platan - jer se kola od njega plaše).. :/
 
Moraću da dodam novi serijal UMP FIjasko,a u prvoj epizodi Čičica igra šah ,dok se kolona proteže do Autokomande :D
 
Ambassador":2nvmc93y je napisao(la):
izvinjavam se, ali bolje da bude i čičica koji će da reguliše saobraćaj na raskrsnici, nego da UMP prolazi pore čitavog Miloševog konaka, da se ona nesrećna ulica proširi na 3x3 (i verovatno poseku stari Platan - jer se kola od njega plaše).. :/
Све је то могло и другачије да се регулише. Она глупава раскрсница није морала да се направи, него да се портал тунела помери толико колико је довољно да се направи петља.
2012":2nvmc93y je napisao(la):
Moraću da dodam novi serijal UMP FIjasko,a u prvoj epizodi Čičica igra šah ,dok se kolona proteže do Autokomande :D
И то, што је још горе, кроз тунел.
 
shmeksi":ybtfxhz1 je napisao(la):
Uz dužno poštovanje autorima ovog rada, a i onog drugog, kružni tok je jednostavno promašen u ovom slučaju jer u tom slučaju ne postoji nijedna varijanta sa koje se sa Čukarice može nesmetano uklučiti na most u smeru ka NBG. Ukoliko neko krene ka Hipodromu, mora tamo da čeka semafor, a ukoliko krene na petlju Radnička mora da propušta saobraćaj koji se već nalazi u kružnom toku.

Prioritet prioriteta je trebalo da bude totalno denivelisanje dva pravca/smera:
1. Čukarica ka Novom Beogradu
2. Novi Beograd ka Čukarici


Ovo je veoma loše i ukoliko se usvoji kao konačno rešenje ne želim da zamišljam protočnost i sigurnost saobraćaja u tom slučaju.
Ne bih se slozio, kruzni tok kao petlja je najefikasnije resenje, pogotovu sto nema mesta za gutaru i detelinu. Takodje su mnogo bolje, jer ako promasis skretanje, samo obrnes jos jedan krug ( u Beogradu vec ima previse ljudi, koji se ne snalaze na ulicama) .
Na ovom predlogu je moguce iz bilo kog smera, ukljuciti se u bilo koji smer, samo mora preko kruga.
Sto se tice guzvi, ne bih se slozio da ce kruzni tok da ih pravi, jer se ukrstaju samo dva pravca (kao kod Arene). Da napomenem da se na Slaviji ukrsta 7 ulica i uporedjivanje sa njom nije na mestu.
 
Opkolio sam danas most :D Prvo sam opalio tri četiri slike kod Brodoremonta sa novobeogradske strane pa sam sa čukaričke i zatim sa špica Ade gde je blatoooo :) Uzgred jedan radnik mi je rekao da po planu treba da završe pilon u septembru. Nadam se da će do tada jer su zadali kratak rok sebi :)


 
Može to i brže,u Bangkoku su Evropske i Korejske firme odradile istovremeno dva takva mosta za upola kraće vreme predviđeno za završetak mosta na Adi :kafa:

29.jpg
 
BOKI SMOKI":3tkpg2no je napisao(la):
Napokon poceli su i dugu stranu da rade.
Drugu stranu rade već par meseci, trebaloo je pažljivije da gledaš prethodne slike sa gradilišta :D

@2012
može al sa većim finansijskim sredstvima. Na ovom mostu se radi skoro pa 24/7 što se može videti na kamerama zvaničnog sajta
 
stf":29w4rfm9 je napisao(la):
shmeksi":29w4rfm9 je napisao(la):
Uz dužno poštovanje autorima ovog rada, a i onog drugog, kružni tok je jednostavno promašen u ovom slučaju jer u tom slučaju ne postoji nijedna varijanta sa koje se sa Čukarice može nesmetano uklučiti na most u smeru ka NBG. Ukoliko neko krene ka Hipodromu, mora tamo da čeka semafor, a ukoliko krene na petlju Radnička mora da propušta saobraćaj koji se već nalazi u kružnom toku.

Prioritet prioriteta je trebalo da bude totalno denivelisanje dva pravca/smera:
1. Čukarica ka Novom Beogradu
2. Novi Beograd ka Čukarici


Ovo je veoma loše i ukoliko se usvoji kao konačno rešenje ne želim da zamišljam protočnost i sigurnost saobraćaja u tom slučaju.
Ne bih se slozio, kruzni tok kao petlja je najefikasnije resenje, pogotovu sto nema mesta za gutaru i detelinu. Takodje su mnogo bolje, jer ako promasis skretanje, samo obrnes jos jedan krug ( u Beogradu vec ima previse ljudi, koji se ne snalaze na ulicama) .
Na ovom predlogu je moguce iz bilo kog smera, ukljuciti se u bilo koji smer, samo mora preko kruga.
Sto se tice guzvi, ne bih se slozio da ce kruzni tok da ih pravi, jer se ukrstaju samo dva pravca (kao kod Arene). Da napomenem da se na Slaviji ukrsta 7 ulica i uporedjivanje sa njom nije na mestu.
Moje verovanje i logika me ubeđuju u nešto drugo. Volim i ja kružni tok, ali ne kada on treba da služi kao pristupna saobraćajnica za jedan most koji će imati vrlo pristojno opterećenja.

Problem je što se na vrlo malom prostoru mešaju tj. ukrštaju dva vrlo velika toka vozila koji mogu naprave zagušenje kružnog toka. U pitanju su vozila koja sa mosta hoće da idu ka gradu koja se ukrštaju sa vozilima koja hoće sa Čukarice na Novi Beograd. Bolje je bilo žrtvovati protok sa NBG u grad nego ugroziti protočnost Čukarica ka Novom Beogradu jer ti ljudi nemaju neku veliku mogućnost izbora, ili idu na semaforizovani Hipodrom ili idu na ovaj potencijalno blokiran i spor kružni tok.
 
Mnogo bolje od "gitare", najveća zamerka što ostaje zagušenje u pravcu Ada - Sajam podvožnjak dve trake , ali najbitnije da nema semafora.
 
ne znam da li bi bilo izvodljivo da se ukine i semafor na skretanju iz Radničke prema Jugopetrolu, tj. da se u potpunosti ukine to skretanje...

Ili da bude senzorska signalizacija, pa kad naiđe cisterna da se samo ona propusti. Skretanje od JP ka Radničkoj može da ostane, ali samo u desno (ka gradu) i to bez semafora - samo sa dodatnom trakom za uključenje.

izvodljivo?
 
Kartograf":367ccqsu je napisao(la):
ne znam da li bi bilo izvodljivo da se ukine i semafor na skretanju iz Radničke prema Jugopetrolu, tj. da se u potpunosti ukine to skretanje...
Не причај о томе, бићеш анатемисан... :shok:
 
Kartograf :kk: Oba tvoja rešenja su dobra za JP . Tu je jedini semafor u gradu gde saobraćajci stvarno pomažu u špicu, na ostalima samo smetaju.
 
Ljudi taj jugopetrol treba da se seli odatle nadam se vrlo skoro :kafa:
 
Da to je zaista neophodno,a ne njegovm mestu bi mogao du bude baš dobar poslovno-tržni blok ,zapravo jedan Delta Ada baš bi legao :kafa:
 
Podrzavam predlog 2012, taj deo grada bas oskudeva u trznim centrima, za poslovni je takodje savrsena lokacija, sa jedne strane Topcider a sa druge reka. Veoma prijatno okruzenje (sem potoka, koji je sada govnara).
Nego jel ovo samo nasa lepa zelja, ili Rusi zaista planiraju da sele to postrojenje?
 
Vrh