Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Primećujem da se niko nije zahvalio izuzetnom Arhangelu za poslednju seriju divnih fotografija od 1. marta. Ne zna se da li u sebi sadrže više lepote ili informacija o gradnji a to je ono za čim nestrpljivo žudimo. Svaka čast mladiću. Neka ti je nagrada saznanje da činiš neponovljivu stvar jer ovo će narednih stotinu godina biti najslikaniji objekat u gradu ali više niko nikada neće biti u prilici da pravi ovakve kadrove.
 
:lol:

Šta drugo reći.... u obuku vozača obavezno uvesti i 4 časa snalaženja na prilaznim putevima Čukaričkog mosta (eto, prihvatam predlog, bar neka mu ime bude normalno).
 
Pre bih uveo 4 casa snalazenja na petlji Orlovaca! Ogromna i potpuno suluda, prosao sam njome dosta puta i i dalje imam problem da se snadjem. Da nema putokaza, zavrsio bih u njivi.
Ovo resenje sa kruznom petljom je najefikasnije do sad, krug resava sve silazne i uzlazne rampe.
 
meni se čini da za ovo nekako nema dovoljno mesta,a i rešenje nije odrađeno baš kako treba. Ovde je most dat u 2+2 profilu, to mi već govori da ovo nije profi odrađeno...

ako ovo bude konačno rešenje na ovaj tunnel ispod pruge treba obratiti najviše pažnje, uraditi perfektnu hidroizolaciju i drenažu, inače pri prvoj jačoj kiši i/ili visokom vodostaju Save niko neće moći da stigne ni do sajma...
 
Hvala bogu pa ne vozim kola,kapiram da ovo i nije lose resenje ali trebace vremena dok se covek snadje u ovom lavirintu :)
 
Vozači su obavezni da usppre i da se zaustave pre nego što se uključe u kružni tok ukoliko im neko nailazi sa leve strane.
Ovde će gotovo uvek neko nailaziti sa leve strane, pa eto nama kolona na pristupnim rampama ...naravno ukoliko se ovo usvoji, a ne deluje mi kao ozbiljan rad. Šta ćete, prezentacije mene nimalo ne impresioniraju.

Druga stvar - tramvajska (LRT? ...pu pu pu ) stanica nije na špicu Ade, već na ovoj petlji. Sa pešačkim prilazima kako su ovde zamislili, mogli su stanice da nacrtaju i na samom mostu....
 
I na renderu se vidi da su nacrtane po 2 trake a ne 3 kako bi trebalo.
 
Од "гитаре" је свакако боље, само ово подразумева додатак још једног подвожњака поред постојећег. Хајде да видимо како ће то извести. Мислим да је ипак ОК петља, први пут да се не слажем са Рељом у критиковању :lol: имајући у виду да петље код Арене сасвим добро функционишу. Само, очигледно је и ово неко идејно решење или вотевер, због 2+2 моста.

А од станице ЛРТ ми се :blah: пошто је неће бити на Ади, померена је тамо где нема никакву функцију. :bash: Али, знамо да од ЛРТ ништа добро не може да испадне.
 
Ono što u potpunosti podržavam je podvožnjak za bul. Vojvode Mišića! Samo, zašto sa DVE trake, kad i Bulevar ima tri trake (jedna je žuta)..
 
Ovo je svakako najbolje do sad predloženo rešenje. Ima par manjkavosti koje se lako daju ispraviti, poput onog naglog isključenja sa kružnog toka.

relja":2a94j4qm je napisao(la):
Vozači su obavezni da usppre i da se zaustave pre nego što se uključe u kružni tok ukoliko im neko nailazi sa leve strane.
Ovde će gotovo uvek neko nailaziti sa leve strane, pa eto nama kolona na pristupnim rampama ...naravno ukoliko se ovo usvoji, a ne deluje mi kao ozbiljan rad. Šta ćete, prezentacije mene nimalo ne impresioniraju.
Zapravo obavezni su da propuste one koji dolaze sa desne strane, al u svakom slučaju poenta je ista. Ipak kružni tok je ne pravi mnogo zakrčenja (osim na Slaviji, al ono je primer kako ne treba praviti kružni tok :D ). Pošto za punu detelinu nema mesta, ovo bi pravilo mnogo manje gužvi od ostalih predloženih semaforizovanih petlji...

P.S. Zašto pričate o LRT-u kad će ovde da ide tramvaj :)

I za kraj, cca 50m ;)
4407946533_ce1c8a1416_o.png
 
@ Willey - mislim da ove dve petlje ne bi trebalo da se porede. Osim što imaju kružne tokove, nemaju ništa drugo zajedničko.

@ Mihailo - pa, kada se uključujem u kružni tok, svi mi dolaze sa leve strane i ja moram da ih propustim. Kada se uključim, svi koji se uključuju su sa moje desne, i oni mene moraju da propuste, jel da?Nebitno.

Ovo rešenje mi ne deluje promišljeno, više kao nešto za prezentaciju. Zamišljam sebe i druge vozače kako se uključujem i isključujem, stajem, propuštam... ne znam,... smajli koji širi ruke i odmahuje...
 
http://www.lineal.si/srbsko/index_sr.html
Novosti

24.11.2009

Nagrađeno rešenje Slovenačkih autora u Beogradu za priključivanje novog mosta preko Save u Beogradu

U Beogradu je bilo dana 20.11.09 proglašenje rezultata međunarodnog natječaja za Idejno saobračajno- građevinsko tehničko i urbanističko rešenje petlje »Radnička« na poziciji ukrštanja unutrašnjeg magistralnog prstena sa šest voznih traka iz pravca Novog Beograda preko mosta na reci Savi (u izgradnji)

Na međunarodni natječaj prijavilo se 31 preduzeče sa cijelog svijeta, natječajno rešenje predalo je 9 autorskih grupa. Natječaj je bio objavljen sa namerom, da grad Beograd nađe najbolje rešenje za navezavanje novog mosta preko reke Save, koji se gradi na osnovi prvo nagrađenog rešenja Mariborskog biroja Ponting, na jednoj saobračajno najviše ispostavljenih tačaka u tom dvomiljonskom gradu.

Grad Beograd sve do danas nije našao odgovarajuče rešenje zbog toga su se odlučili za međunarodni natječaj. Na natječaj stiglo je devet rešenja. Komisija priznatih stručnjaka je za najbolje rešenje proglasila rešenje preduzeča Ponting d.o.o. i Lineal d.o.o. iz Maribora autora Viktor Markelj univ.dipl.ing.gr., Samo Peter Medved univ.dipl.ing.gr., dr.Peter Gabrijelčič univ.dipl.arh. Robert Lesničar i Dušan Rožič univ.dipl.ing.gr. i rešenje preduzeča Hidropromet-saobračaj iz Beograda.

Komisija je podelila dve povečane druge nagrade i povečanu treču nagradu, a prva nagrada se nije podelila. Zaključak komisije se nanosi na odluku, da se projekat nastavlja po putnim rešenjima priključivanja predviđenog tramvaja po rešenjima Beogradskih autora. Potrebno je naglasiti, da rešenje Slovenačkih autora nije raspravljala rešenje za tramvaj, jer nije bila prepoznata kao zahtjev natječaja.

Po mostu preko reke Save u Beogradu na Adi Ciganliji, mostu preko Dunava u Novom Sadu sa tunelom ispod Petrovaradinske tvrđave je projektno rešenje odprilike 50 milijuna Eura vrijednog putnog razcjepa »Radnička« več treča velika pobeda Slovenačke građevinske struke na jugozapadnom Balkanu u zadnjih nekoliko godina.
Galerija 1
http://www.lineal.si/novice/Beograd/beograd.html
Galerija 2
http://www.lineal.si/novice/Beograd2/beograd2.html
 
Archangel":3gu9rdoj je napisao(la):
stranac":3gu9rdoj je napisao(la):
Je li već izabrano rešenje za prilazne puteve? Dobio sam ovo na mail od kolege.

http://www.lineal.si/novice/Beograd2/beograd2.html
Čudi me da ranije ovo nismo videli, piše da je ovo vest još od novembra
Ako se dobro sećam, bio je jedan render ovoga. A na konkursu je rečeno da ni jedno rešenje nije zadovoljilo i da će iskombinovati dva najbolja... Videćemo na šta će da liči na kraju...

@relja: po zakonu važi pravilo desne strane na svakoj raskrnici pa i na kružnom toku tj. onaj koji dolazi sa desne strane ima prednost. Ali, najčešće se na ulivima u kružni tok postavlja znak obrnuti trougao što daje pravo prvenstva onima u kružnom toku. Samo u tom slučaju se propuštaju vozila sa leve strane. Dakle, sve zavisi od znakova, mogu da se postave (ili ne postave) tako da daju prednost prilazu sa kog ima više saobraćaja.
 
Ambassador":j0w945r4 je napisao(la):
Ono što u potpunosti podržavam je podvožnjak za bul. Vojvode Mišića! Samo, zašto sa DVE trake, kad i Bulevar ima tri trake (jedna je žuta)..
Па и сад има по две траке. :grand:
Михаило":j0w945r4 je napisao(la):
Ovo je svakako najbolje do sad predloženo rešenje. Ima par manjkavosti koje se lako daju ispraviti, poput onog naglog isključenja sa kružnog toka.
Слажем се. Зато се и не слажем са Рељом. :D
Михаило":j0w945r4 je napisao(la):
Ipak kružni tok je ne pravi mnogo zakrčenja (osim na Slaviji, al ono je primer kako ne treba praviti kružni tok :D )
Не, него кад полиција регулише саобраћај.
relja":j0w945r4 je napisao(la):
pa, kada se uključujem u kružni tok, svi mi dolaze sa leve strane i ja moram da ih propustim. Kada se uključim, svi koji se uključuju su sa moje desne, i oni mene moraju da propuste, jel da?Nebitno.
На Аутокоманди није тако. Они који су у кружном току пропуштају оне који иду од Славије, јер нема троугла, већ важи правило десне стране.
 
@ Mihailo, Wile

naravno, zanakovi regulišu, ali u ovom slučaju, sasvim sam siguran da se vozila u kružnom toku ne bi zaustavljala da propuste vozila koja ulaze u kružni tok, već će da se zaustavljaju ona koja mu prilaze, zar ne?
 
@ relja: U to sam i ja bio ubeđen, i to je apsolutno logično, ali avaj koliko sam shvatio po zakonu nije - odnosno onaj ko je u kružnom toku zaista bi morao da propusti onoga ko ulazi u tok da nema znaka (što je u potpunosti suludo, jer bi to značilo da kružni tok može da se napuni i zaglavi - npr. u slučajevima ako neko odlomi znak). Meni je to zaista nelogično - po meni u kružnom toku bi trebalo da važi pravilo da onaj koji se nalazi unutar njega ima prvenstvo prolaza, odn. izlaza iz kružnog toka (čak i u slučajevima kad ima više traka).

@ wille: Da, podvožnjak i nadvožnjak imaju po dve trake, i predstavljaju usko grlo između Bulevara i Radničke, naročito za gradski prevoz.
 
Ambassador":2h8e180t je napisao(la):
@ relja: U to sam i ja bio ubeđen, i to je apsolutno logično, ali avaj koliko sam shvatio po zakonu nije - odnosno onaj ko je u kružnom toku zaista bi morao da propusti onoga ko ulazi u tok da nema znaka (što je u potpunosti suludo, jer bi to značilo da kružni tok može da se napuni i zaglavi - npr. u slučajevima ako neko odlomi znak). Meni je to zaista nelogično - po meni u kružnom toku bi trebalo da važi pravilo da onaj koji se nalazi unutar njega ima prvenstvo prolaza, odn. izlaza iz kružnog toka (čak i u slučajevima kad ima više traka).
U nekim zemljama je tako, npr u Britaniji i Francuskoj vozila u kružnom toku imaju prednost. I slažem se da je to apsolutno logično...
 
Ali pazi šta oni kažu:
Novosti

24.11.2009

Nagrađeno rešenje Slovenačkih autora u Beogradu za priključivanje novog mosta preko Save u Beogradu
U Beogradu je bilo dana 20.11.09 proglašenje rezultata međunarodnog natječaja za Idejno saobračajno- građevinsko tehničko i urbanističko rešenje petlje »Radnička« na poziciji ukrštanja unutrašnjeg magistralnog prstena sa šest voznih traka iz pravca Novog Beograda preko mosta na reci Savi (u izgradnji)

Na međunarodni natječaj prijavilo se 31 preduzeče sa cijelog svijeta, natječajno rešenje predalo je 9 autorskih grupa. Natječaj je bio objavljen sa namerom, da grad Beograd nađe najbolje rešenje za navezavanje novog mosta preko reke Save, koji se gradi na osnovi prvo nagrađenog rešenja Mariborskog biroja Ponting, na jednoj saobračajno najviše ispostavljenih tačaka u tom dvomiljonskom gradu.

Grad Beograd sve do danas nije našao odgovarajuče rešenje zbog toga su se odlučili za međunarodni natječaj. Na natječaj stiglo je devet rešenja. Komisija priznatih stručnjaka je za najbolje rešenje proglasila rešenje preduzeča Ponting d.o.o. i Lineal d.o.o. iz Maribora autora Viktor Markelj univ.dipl.ing.gr., Samo Peter Medved univ.dipl.ing.gr., dr.Peter Gabrijelčič univ.dipl.arh. Robert Lesničar i Dušan Rožič univ.dipl.ing.gr. i rešenje preduzeča Hidropromet-saobračaj iz Beograda.

Komisija je podelila dve povečane druge nagrade i povečanu treču nagradu, a prva nagrada se nije podelila. Zaključak komisije se nanosi na odluku, da se projekat nastavlja po putnim rešenjima priključivanja predviđenog tramvaja po rešenjima Beogradskih autora. Potrebno je naglasiti, da rešenje Slovenačkih autora nije raspravljala rešenje za tramvaj, jer nije bila prepoznata kao zahtjev natječaja.

Po mostu preko reke Save u Beogradu na Adi Ciganliji, mostu preko Dunava u Novom Sadu sa tunelom ispod Petrovaradinske tvrđave je projektno rešenje odprilike 50 milijuna Eura vrijednog putnog razcjepa »Radnička« več treča velika pobeda Slovenačke građevinske struke na jugozapadnom Balkanu u zadnjih nekoliko godina.
 
relja":2e03hk3v je napisao(la):
naravno, zanakovi regulišu, ali u ovom slučaju, sasvim sam siguran da se vozila u kružnom toku ne bi zaustavljala da propuste vozila koja ulaze u kružni tok, već će da se zaustavljaju ona koja mu prilaze, zar ne?
Надајмо се. Мада, гледајући шта су све усрали код УМП-а, ништа ме више не може зачудити. :D
Ambassador":2e03hk3v je napisao(la):
@ relja: U to sam i ja bio ubeđen, i to je apsolutno logično, ali avaj koliko sam shvatio po zakonu nije - odnosno onaj ko je u kružnom toku zaista bi morao da propusti onoga ko ulazi u tok da nema znaka (što je u potpunosti suludo, jer bi to značilo da kružni tok može da se napuni i zaglavi - npr. u slučajevima ako neko odlomi znak). Meni je to zaista nelogično - po meni u kružnom toku bi trebalo da važi pravilo da onaj koji se nalazi unutar njega ima prvenstvo prolaza, odn. izlaza iz kružnog toka (čak i u slučajevima kad ima više traka).
Сасвим си у праву. Сулудо је да то ни новим законом није измењено. У сваком случају, остају знакови за регулисање.
Ambassador":2e03hk3v je napisao(la):
@ wille: Da, podvožnjak i nadvožnjak imaju po dve trake, i predstavljaju usko grlo između Bulevara i Radničke, naročito za gradski prevoz.
Једино остаје да се надамо да ће то да одраде људски (са 3 траке). Као да је то аутопут, па у тунелима и на мостовима да нема зауставне траке. :lol:
 
A ovo na petlji su tramvajska stajališta označena belim linijama?a koliko primećujem pravac Brdo-Sajam je spušten u tunel kompletno? U suštini jako mi se dopada projekat posebno dupli tunel ispod petlje,koa i multi kružno rešenje ,a kako će se ljudi penjati na tramvajska stajališta,vestibilom ili?
 
Vrh