Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Uz dužno poštovanje autorima ovog rada, a i onog drugog, kružni tok je jednostavno promašen u ovom slučaju jer u tom slučaju ne postoji nijedna varijanta sa koje se sa Čukarice može nesmetano uklučiti na most u smeru ka NBG. Ukoliko neko krene ka Hipodromu, mora tamo da čeka semafor, a ukoliko krene na petlju Radnička mora da propušta saobraćaj koji se već nalazi u kružnom toku.

Prioritet prioriteta je trebalo da bude totalno denivelisanje dva pravca/smera:
1. Čukarica ka Novom Beogradu
2. Novi Beograd ka Čukarici


Ovo je veoma loše i ukoliko se usvoji kao konačno rešenje ne želim da zamišljam protočnost i sigurnost saobraćaja u tom slučaju.
 
Da to bi bilo idealno za Brđane,ali se bojim da za povezivanje ovih multi pravaca nema tako jednostavnog rešenja,već svi učesnici u saobraćaju moraju iz svih pravaca da pristupe svima te zato rešenje ne može da bude jednostavno,na Lineal d.o.o sajtu ima galerija slika sa jasno prikazanim pristupima ali ne znam kako da je kopiram pa ako neko ume blio bi lakše za diskusiju
 
Ta petlja je ogromna, mogu li da stignu da je izgrade dok ne bude gotov most? Sve se plasim da cemo imati most bez prilaza sa obe strane...
 
Ko sto meni rece drug koji je arhitekta i ciji rad je bio drugo plasiran(sa onim kruznim tokom) 2012 ili 2013 godina je realno sa sve pristupnim saobracajnicama
 
vucko":11u0v2go je napisao(la):
Ko sto meni rece drug koji je arhitekta i ciji rad je bio drugo plasiran(sa onim kruznim tokom) 2012 ili 2013 godina je realno sa sve pristupnim saobracajnicama
Vrlo teško. Ranije sam bio optimista, ali više nisam.

Garantujem da ćemo i ovde imati polu-pristup (ref. to poluautoput) i da će pustiti u saobraćaj most čim se izgradi bar po jedna spojnica sa njim sa svake strane, ma iz kog pravca to bilo.

Prosto mi iskustvo ne dozvoljava da verujem u to da će se kod nas nešto završiti kompletno pa tek onda pustiti u saobraćaj.
 
Pa ako je novac obezbeđen kao što jeste, ne vidim problema u izgradnji danas mašine sve rade brzo,tu nema vode osim te rečice ne vidim šta bi ih ometalo s obzirom da je grad tim petljama dao prioritet ,završiti ih po svaku cenu pre izbora , a do semptembra petlja Hipodrom biće izgrađena tako da sam optimista :D
 
2012":fdq8xz1s je napisao(la):
Pa ako je novac obezbeđen kao što jeste, ne vidim problema u izgradnji danas mašine sve rade brzo,tu nema vode osim te rečice ne vidim šta bi ih ometalo s obzirom da je grad tim petljama dao prioritet ,završiti ih po svaku cenu pre izbora , a do semptembra petlja Hipodrom biće izgrađena tako da sam optimista :D
Novac je navodno obezbedjen, ali radovi su megalomanski jer nemoj zaboraviti da dobijeni novac je i za novobeogradsku stranu, koja je po meni mnogo lakse uraditi, ali koliko se vidi ima jako puno problema sa imovinsko-pravnim odnosima za celu fazu II. Da li ce taj novac sve potkrpiti, koliko cujem ne zna se.:shok:
 
Pa realno ne bi,ali s obzirom da je to partijski projekat,naći će se sredstva pa makar zakinuli na mnogo čemu,pa samo u poslednjih par meseci su povukli milijardu i još manih kredita imaće oni za to...
 
Idea by Igor
Realization by ja xD

Ima par nesuglasica sa renderom i sa google mapom, npr kod železničke pruge.

38152874.jpg
 
2012":34x12ocv je napisao(la):
tu nema vode osim te rečice ne vidim šta bi ih ometalo
Два подвожњака која треба да се изграде, то је ипак мало компликованије.
2012":34x12ocv je napisao(la):
do semptembra petlja Hipodrom biće izgrađena tako da sam optimista :D
Људи, схватите већ једном да се код Хиподрома не гради петља. :rolleyes:
 
Sto se tice tog neslaganja zar ne trebaju taj deo pruge i stari most da razmontiraju kad se sete da zavrse prokop?
 
Не, Вучко, паметне главе које су радиле ГУП остављају два колосека до садашње железничке станице.
 
Ma pruga ostaje kao nova linija Gradske zeleznice koja ce se protezati od P.Mosta preko Sajma,Ade stanica ispod petlje ,Rakovice do Zeleznika sto je fenomenalna stvar i petlji daje znacaj intarmodalnog centra,ja bih tu liniju nazvao turisticka
 
Wile E. Coyote":261l9ht7 je napisao(la):
Не, Вучко, паметне главе које су радиле ГУП остављају два колосека до садашње железничке станице.
A,da...Carevi.Onaj Blagojevic je direktor agencije za investicije i u upravnom odboru CIP-a.Znaci i trandze i rekonstrukcija bulevara i sve ostalo ide preko njega.Verovatno ostavise zato ta 2 koloseka da imaju dodatnu sljaku...
 
2012":1318hjtn je napisao(la):
Ma pruga ostaje kao nova linija Gradske zeleznice koja ce se protezati od P.Mosta preko Sajma,Ade stanica ispod petlje ,Rakovice do Zeleznika sto je fenomenalna stvar i petlji daje znacaj intarmodalnog centra,ja bih tu liniju nazvao turisticka
Ја бих ту линију назвао "Линија која и поред тога што је Прокоп после силних перипетија коначно завршен и даље спречава Београд да сиђе на своје реке"
 
ti ljudi koji prave most kad bi znali gde sam im se ja sve šunjao po gradilištu, dobio bih za kaznu da slikam napredak izgradnje prokopa
 
Slazem se, bilo je mnogo bolje kada je izlapeli cica rucno spustao rampu da prodje voz....
 
Vrh