Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Vidi nikad ne reci nikad mada prednost dajem struci,međutim nedavno pisah da u Bangkoku su nedavno zavrsili dva ista mosta istovremeno za upola kraće vreme pa ako je tim dobar i firma jaka sve može,ali gde će da nađu pare,s obzirom da nas cenjuju za 10 milona za Gazelu,a nedavno Đilas izjavi za Metro"ne znam gde će da nađu pare" ironično,zar ne? Sada im je teško da priznaju da su zaglibili,i da je bolje da su pravili Metro liniju Nbg-B.Brdo ali ljudi ne slušaju struku... :kafa:
 
Svima je bilo jasno da nece moci tolike petlje da zavrse za sada vec manje od dve godine...
I sta sada? Hoce li opet kao i uvek do sada, niko da ne odgovara za to? Zbog toga u Srbiji svako(na nekoj visoj funkciji) moze da radi sta hoce, jer ne mora da se plasi zakona, zatvora, ili barem novcanih kazni. Ne mogu da verujem da tako bitne stvari za celu zemlju, ne mogu da se odrade profesionalno i odgovorno.

Ako sam razumeo kako treba, poceli su da grade most, a da nisu znali ni ko ce kada i kako graditi petlje? Majmun bi znao da se to ne radi tako, zavrsis svu dokumentaciju, zatvoris finansijsku konstrukciju, nadjes izvodjace i ajde, radite i gradite a ne ovako-Ajde da pocnemo most, ostatak cemo nekako i nekada zavrsiti.

Zamislite samo kako to utice na ljude koji zivi ili prolaze kroz Beograd, cekaju u guzvama dva po dva sata a pored sebe vide ogroman most preko kojeg bi za nekoliko minuta vec prosle na drugu stranu, ali ne mogu da ga koriste?!
 
Pa najgora kazna im je ako pred izbore ne mogu da se provozaju s jedne na drugu stranu,ali improvizovaće oni nešto barem za slikanje ;)
 
Napravili su haos jer se dobro secam da ih je u prosloj kampanji opozicija ismevala da obecavaju isti most za svake izbore, a njega nema pa nema. Bilo im je politicki potrebno da barem pocnu da grade most, da bi se barem naslovna strana predizbornog pamfleta obistinila. Tada niko nije ni pominjao pristupne saobracajnice, jer su one tada predstavljene kao isti projekat, a tek posle izbora su te poslove razdvojili........ja se bar tako secam da je bilo.
 
I onda ce naravno kada most bude gotov a petlje ne budu ni zapocete, svako prebacivati krivicu na drugog, tako da na kraju niko nece odgovarati za to. Mogu da se kladim.
 
Ako se ne varam, opet naguravanje dela ka pilonu, sada je "kljun" prešao drugi pomoćni stub.. Juče nije bilo tako .. :)
 
Ma šta je vama, mogu petlje da se sagrade za godinu dana, nije to nadvožnjak preko J.Gagarina :lool:

Šalu na stranu, petlje nisu nešto što zahvteva ne znam kakvu faznu izgradnju, tj. većina može da se radi paralelno, samim tim može i brzo da se završi... Može i za 6 meseci ako se uposli dovoljan broj radnika. Naravno, to košta malo više...

EDIT: Borise u pravu si, mrdnuo se :) Mislim da će još malo do kraja dana
 
Ма повезаће мост директно са раскрсницом код Хиподрома, а Радничку ће накнадно додати. :bash:
 
Михаило":34o0e82f je napisao(la):
Ma šta je vama, mogu petlje da se sagrade za godinu dana, nije to nadvožnjak preko J.Gagarina :lool:

Šalu na stranu, petlje nisu nešto što zahvteva ne znam kakvu faznu izgradnju, tj. većina može da se radi paralelno, samim tim može i brzo da se završi... Može i za 6 meseci ako se uposli dovoljan broj radnika. Naravno, to košta malo više...

EDIT: Borise u pravu si, mrdnuo se :) Mislim da će još malo do kraja dana
Ja sam bas siguran da nasi to ne mogu da zavrse za godinu dana. Posto se planira da most bude zavrsen na jesen 2011. nije vise bas ni godinu dana. Vrati se na 112 stranicu i pogledaj sliku Radnicke petlje, stvarno mislis da je moguce narpaviti toliku petlju za godinu dana i to jos u Srbiji? Ako to naprave i za dve godine, skidam kapu, povlacim sve negativne reci i nikada vise necu osporiti mogucnost nasih gradjevinara!
 
Ma svi sve znate ... te nece nikad biti mosta,te ako ga bude sto je tu,te ako je tu sto takav,te ako je takav bice to tesko napraviti,te ako ga prave nece na vreme,te ako je na vreme nece ovo ostalo na vreme,te ako uspeju nekako a sto bas takvo resenje,a onda opet ako mora da se gradi sto je toliki most,ako je tako veliki a sto nije manji,a ako vec nije manji moglu su da ga naprave jeftinijeg,a posto nije jeftiniji onda je predodredjen na propast i tako se zatvara ciklus i onda ide novi .... :bash:
 
mastercat":3hq782u6 je napisao(la):
Ma svi sve znate ... te nece nikad biti mosta,te ako ga bude sto je tu,te ako je tu sto takav,te ako je takav bice to tesko napraviti,te ako ga prave nece na vreme,te ako je na vreme nece ovo ostalo na vreme,te ako uspeju nekako a sto bas takvo resenje,a onda opet ako mora da se gradi sto je toliki most,ako je tako veliki a sto nije manji,a ako vec nije manji moglu su da ga naprave jeftinijeg,a posto nije jeftiniji onda je predodredjen na propast i tako se zatvara ciklus i onda ide novi .... :bash:
tako nekako, Prozac (tj. farmaceuti koji ga prave) bi trebao da kupi baner ovde na beobildu - zarada zagarantovana.
 
Wile E. Coyote":3mife2es je napisao(la):
Ма повезаће мост директно са раскрсницом код Хиподрома, а Радничку ће накнадно додати. :bash:
Ukoliko se to desi, imace materijala za slikanje dok presecaju crvenu vrpcu i Djilas se provoza svojim audijem preko mosta...............u tom slucaju Radnicku cemo cekati jos mnogo godina.....bolje je da ne povezu.
 
Михаило":20z8jca8 je napisao(la):
Šalu na stranu, petlje nisu nešto što zahvteva ne znam kakvu faznu izgradnju, tj. većina može da se radi paralelno, samim tim može i brzo da se završi.
Da ispravim samo ovo. Petlje na ledini ne zahtevaju faznu gradnju..Petlja sa Radnickom ce se raditi iz delova posto je nemoguce zatvoriti totalno tu ulicu. To ce trajati.....mnogo dugo. Petlja na nbgd je laksa..ali ni ona nije lagana.

Primecujem ovde da niko vise ne sumlja u rok zavrsetka mosta ali da se sve vise ljudi pita kako ce se popeti na gotov most.

Kada ce zavrsiti petlju hipodrom...i da konacno puste saobracaj od pozeske prema sajmu. Smanjice se guzve na semaforu koji se ukljucuje sa B.Brda prema radnickoj.
 
miki00":1zyu7urg je napisao(la):
Primecujem ovde da niko vise ne sumlja u rok zavrsetka mosta ali da se sve vise ljudi pita kako ce se popeti na gotov most.
Rok za sam most nije ni dovođen u sumnju, ali sada se pokazalo koliko je bilo neozbiljno razmišljanje:
"most i prilazne saobraćajnice ne mogu da se posmatraju zajedno", samo da bi se prikazala manja cena celokupnog projekta.
Cvrc.
 
mastercat":3d8saj98 je napisao(la):
Ma svi sve znate ... te nece nikad biti mosta,te ako ga bude sto je tu,te ako je tu sto takav,te ako je takav bice to tesko napraviti,te ako ga prave nece na vreme,te ako je na vreme nece ovo ostalo na vreme,te ako uspeju nekako a sto bas takvo resenje,a onda opet ako mora da se gradi sto je toliki most,ako je tako veliki a sto nije manji,a ako vec nije manji moglu su da ga naprave jeftinijeg,a posto nije jeftiniji onda je predodredjen na propast i tako se zatvara ciklus i onda ide novi .... :bash:
Posto ne kapiram o cemu pises, reci cu samo ovo: Pricalo se o tome da je nemoguce(barem u Srbiji) napraviti tolike petlje u tako kratkom roku. Verujem da ces se oko toga sloziti.
 
Pa ono sto kažu stručnjaci,Mostar se gradio 4 godine u najboljim vremenima,a ova petlja je još komplikovanija tako da je teško prognozirati, a da su žešćem problemu to je evidentno,e kako sada deda Jovin pametno zvuči... :grand:
 
Ja komentarisao ovo jos pre godinu dana! Most bas kao na karikaturi! A okolo, ko zna! Nerazumem zasto se ne radi onako kao su ganacrtali, doneli zakone i usvojili?! Postoje faze za koje oni ocigledno ne haju. Ali hej, ovo je zemlja Srbija i grad Beograd. Nego zamislite samo jednu stvar - sta bi mi radili kada bi sve bilo uredu, onako po protokolu? Ovako je mnogo interesantnije! :rant:
 
2012":1ugnhzm1 je napisao(la):
Pa ono sto kažu stručnjaci,Mostar se gradio 4 godine u najboljim vremenima,a ova petlja je još komplikovanija tako da je teško prognozirati, a da su žešćem problemu to je evidentno,e kako sada deda Jovin pametno zvuči... :grand:
Tesko da je Radnicka komplikovanija od Mostara. Kao sto sam vec napisao, na petlji Radnicka se ukrstaju samo dva pravca, koja moraju da se denivelisu sa prugom. Kod Mostara se ukrsta mnogo pravaca iz raznih delova grada i postoje rampe za ukljucenje i iskljucenje sa svakog smera, na svaki smer. Da navedem: autoput(primarni pravac), pa pravac Kneza Milosa-Topcider, Savska-Bulevar Vojvode Misica, Bulevar Vojvode Misica-Sarajevska. Plus tramvajska pruga....Ah , da , i ovde postoji zeleznicka pruga, i to ona ista koja prolazi kod Radnicke.....i gotovo sve je denivelisano, i izgradjeno na mocvari, i opet na ne tako velikom prostoru.
 
Dajte onu fotku djilasa iz izborne kampanje vidite da mogu da napravim most :lol:
 
Današnje slike mosta. Ako su vam boje na nekim slikama čudne ili vidite baš pixele na slikama to je zbog toga što sam primenio veštački HDR efekat - ReDynamix. Čini se da je beton mnogo "flekav" ali nije toliko, to je samo zbog efekta :D


 
Divne slike koje govore više od hiljadu reči.. Evo npr. saznadosmo da one metalne vodjice za kablove zalivaju u beton dole na zemlji i da im tu podešavaju ugao zakošenja a da ih tek onda dižu na platformu i ugradjuju u noseće grede mosta. Ostaje misterija kako tako masivna struktura od više hiljada tona klizi preko ovih pomoćnih stubova?! Vidi se da tik naleže i da tu nema hidrauličnih potiskivača kao na stubu 7.. Na Diskaveriju su pominjali za onaj francuski vijadukt upotrebu teflona pri naguravanju ali meni deluje neverovatno.. Mislim da bi zvanični sajt Savabridge trebao da bude mnogo informativniji i ažurniji..
 
Wile E. Coyote":2ja5zep5 je napisao(la):
Ма повезаће мост директно са раскрсницом код Хиподрома, а Радничку ће накнадно додати. :bash:
Potpisujem. Inače nije petlja Radnička ni prići Mostarskoj petlji. Svako skraćivanje vremena izgradnje dosta poskupljuje petlju medjutim Wile je pronašao genijalno rešenje:) Ovi u gradskoj upravi ima da te zaposle:D
 
Vrh