Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Реално, свако ко брани нечије право да злоупотребљава своје дете од 6 година тако што ће камчити ситниш између аутомобила на раскрсници, јесте саучесник у злочину.

Ја сам почео пре неког времена да мало старијима које тако затекнем говорим углавном једно те исто: "Пренеси томе ко те послао овде да ћемо доћи по њега". Глумим пандура (они не знају да пандури у Србији не смеју да носе браду, јбг). Мора тај свет да се уздрма.
 
Реално, свако ко брани нечије право да злоупотребљава своје дете од 6 година тако што ће камчити ситниш између аутомобила на раскрсници, јесте саучесник у злочину.

Ја сам почео пре неког времена да мало старијима које тако затекнем говорим углавном једно те исто: "Пренеси томе ко те послао овде да ћемо доћи по њега". Глумим пандура (они не знају да пандури у Србији не смеју да носе браду, јбг). Мора тај свет да се уздрма.
Zapravo imaju pravo. Samo uniformisani policijski sluzbenici moraju biti obrijani (ili brkovi u visini gornje usne), dok ostali moraju samo biti uredni.
 
Истина, другар размишља да пређе из јавног реда и мира у наркотике, да би скинуо униформу и могао да пусти браду.
 
"Ovo je do sada zaista bilo mesto gde se stvarao "čep" i zagušenje saobraćaja je bilo duboko do Bežanijske kose. Postojale su samo dve trake, što je predstavljalo ozbiljan problem, naročito u popodnevnim časovima kada bi se ljudi vraćali sa posla. Mogu da kažem da je to sada postao jedan pravi bulevar koji izgleda potpuno drugačije i postaje jedan od saobraćajnih simbola čitavog grada – istakao je Aleksandar Šapić."
Verovatno ga je jednom uhvatila gužva dok se vraćao kući, pa rešio da od 2 napravi 4 trake...
 

Verovatno ga je jednom uhvatila gužva dok se vraćao kući, pa rešio da od 2 napravi 4 trake...
Камо среће да је прелазио мост и на ову страну... можда би и завршили Булевар Патријарха Павла.
 
1969.

Screenshot (2259).png
 
Свака модернизација била на штету шина и на аутомобилизацију. Шта је сметало да остане траса до Обреновца? па ако и нису имали рачуна да терају воз, зашто је траса сметала? Зашто увек мора да се разбуцава скупа земља и загорчава живот потомцима??!
 
Глобални аутомобилски лоби, локални лоби аутобуске индустрије и аутобуских предузећа, и жеља ЈЖ да се отараси узаног колосека.
 
И одмах и од трасе. А траса је експроријација која ем дуго траје ем много кошта
 
Mislim da su trase jos u vlasništvu zs inace mogli su tramvaj odma tuda da puste za obrenovac umjesto sto su sve pocupali
 
To je valjda i dalje aktuelno sa pricom o Expo 2027.
Neka osnovna logika namece mogucnost da se produzi pruga do Obrenovca.
 
Мени је сулудо да се за Обреновац иде преко Земуна.
 
Prolazim često famoznim UMP-om i tu nema ni M od magistrale. Režim semafora je takav da je to najobičnija ulica trećeg reda. Bukvalno sve ulice koje seku UMP imaju po semaforima veći prioritet. Najgore je na raskrsnici Nikole Dobrovića i Partizanske Avijacije, gde se stvaraju kolone svako jutro pošto zeleno svetlo traje jedva nekih 10-tak sekundi, a nema ni uslovnog zelenog na desnom skretanju u Partizanske Avijacije. Svaka čast saobraćajnim mozgovima šta napraviše.
 
Булевар хероја са Кошара је морао да буде денивелисан, овако како су га направили одмах после тога су у блоку 65 почеле да ничу нове зграде управо поред самог булевара и зато сад никад неће бити изводљиво ни да се направе денивелисане раскрснице дуж тог булевара, а камоли да се он денивелише. Шта ћеш кад се овде одувек бирају најјефтинија решења.
 
Ma ima mesta. Treba samo po jedan podvožnjak 2+2 na pravcu po sredini profila. Iznad toga semafori. Ali može i bez toga; ima dovoljno slivanja saobraćaja iz bočnih ulica da popune kapacitet mosta. On je u špicu sada na više od 100% kapaciteta ka Čukarici; zastoji su u desnoj i sresnjoj traci. Nema svrhe povećavati kapacitet ka mostu.

Naravno, Gangulizacija - budženje Nikole Dobrovića na profil Šanzelizea - ionako nema smisla, a nekmoli dok se ne poveća propusna moć raskranice sa P. avijacije.
 
Свака модернизација била на штету шина и на аутомобилизацију. Шта је сметало да остане траса до Обреновца? па ако и нису имали рачуна да терају воз, зашто је траса сметала? Зашто увек мора да се разбуцава скупа земља и загорчава живот потомцима??!
Освета Србији и провинцији као бастионима ЈВуО, жеља за централизацијом, контролом а ако треба и уништењем економије, укидањем слободе кретања, испражњавањем села а добрим делом проста неписменост и заосталост целокупне власти и највећег дела планерске струке.

Но, данас 9 од 10 Срба то раздобље сматра највећим дометом овог друштва на свим пољима према томе, бићемо још заосталији.
 
Najgore je na raskrsnici Nikole Dobrovića i Partizanske Avijacije, gde se stvaraju kolone svako jutro pošto zeleno svetlo traje jedva nekih 10-tak sekundi, a nema ni uslovnog zelenog na desnom skretanju u Partizanske Avijacije. Svaka čast saobraćajnim mozgovima šta napraviše.
Ja znam da bi ti pre da stignes gde si krenuo, ali treba i neka deca da bezbedno stignu do skole koja je na 50m od te raskrsnice, na istom tom UMP-u i apsolutno postoji razlog da se tu isprekida i uspori saobracaj. Vama u tranzitu to smeta, nama kojima deca tu idu u skolu znaci, iako je nikad vise saobracaja.
zanima me da li bi tako razmisljao da UMP prolazi pored skole tvoje dece
 
Ako je ta ulica u planu da bude tranzitna i da se smanje gužve onda su rešenje ograde i podzemni prolazi za pešake (NE PASARELE)

Ali ne podzemni prolazi kakvi su u 90% slučajeva u Beogradu (zapišani, prokišnjavaju, išarani), već osvetljeni, čisti, sa trafikama / lokalima, panoima sa crtežima dece iz Pekića...
 
Vrh