Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Значи џаба су правили онај крак од семафора ка Топчидерском брду? Постоји ли могућност да се тунел одатле провуче до Прокопа, тј. оне петље за одвајање из булевара ка плочи, испод Хајд парка? Праволинијски би такав тунел био 1,6км. Алтернативно, да се уради још краћи тунел, од 900 метара, до Топчидерске звезде. Па даље куд који мили моји.
 
Pre jedno pet godina sam prisustvovao sastanku za medije u Direkciji za građevinsko zemiljište i izgradnju Beograda gde je Folić predložio krak ka Prokopu. Imajući u vidu tadašnje planove nadležni urbanisti nisu bili oduševljeni tom idejom.
 
Ово је веома битан проблем за БГ саобраћај и урбанизам који ће проћи испод радара. Изгледа би било најбоље да се уради мањи тунел до звезде, па онда ко хоће ка Мостару, ко хоће ка Аутокоманди, ко хоће ка Прокопу...
 
Ako dođe druga vlast, lako će se paranoična vojska srediti. Nego, meni nije jasno ako pričamo o ovolikom tunelu koji bi koštao milione, što je problem uzeti terene i tamo napraviti ulazni portal, a školu preseliti? Na brzinu:
Screenshot_20230523_012606_Maps.jpg

Teget je potencijalna nova lokacija za školu.
 
Значи џаба су правили онај крак од семафора ка Топчидерском брду? Постоји ли могућност да се тунел одатле провуче до Прокопа, тј. оне петље за одвајање из булевара ка плочи, испод Хајд парка? Праволинијски би такав тунел био 1,6км. Алтернативно, да се уради још краћи тунел, од 900 метара, до Топчидерске звезде. Па даље куд који мили моји.
На крају, то ће једино бити могуће - мисли ли неко да ће се заиста градити 3 км дуг тунел до близу аутопута?

Како је могло да се види у новијим плановима, имају намеру да, пошто, у наредном миленијуму отворе булевар за Раковицу, остане веза са Топчидерском звездом постојећим серпентинама, кроз парк (укинули би везу са Драјзеровом). То би онда био неки мали, а тако типично "прави београдски" УМП-чић у виду брдског путељка.
 
Мени и даље није јасно да имамо деценију и више ове планове за УМП и одједном се јавља армија и каже немере тунел. Стог.пов.!
Да није неко из солитера који су се бунили из војске?
 
Гледе војске - лично, тек да уђе у записник и на овој теми, сматрам је великом грешком краља Милана, тј. најбескориснијом институцијом српског народа, који би, да никад није основана, био и (знатно) многобројнији, и богатији, и срећнији - њу треба изместити са топчидерског простора у целости. Јаково, Бољевци, Барајево, Мој рођак са села идила... нек селе тамо своје "комплексе". Овако заузимају прелеп део града и како видимо, опструирају његов развој.
 
Da je Šapiću, Stojčiću i ekipi u interesu napravili bi 3 tunela ovuda ali su im NIMBY u Ljutice Bogdana pomogli zajedno sa pričom o vojsci da upropaste UMP. Ova gradska vlast jedino servisira Beograd na vodi.
 
Kao da o toj ideji sprovođenja "UMP" kroz dr. Milutina Ivkovića između solitera i stadiona nismo pročali pre XY godina.
Loša, nepromišljena i u praksi gotovo nesprovodiva, od početka.
 
Kao da o toj ideji sprovođenja "UMP" kroz dr. Milutina Ivkovića između solitera i stadiona nismo pročali pre XY godina.
Loša, nepromišljena i u praksi gotovo nesprovodiva, od početka.

Evo da se podsetimo da je lokacija izlaska tunela oduvek bila problem i da su se isti stanari bunili od samog početka...
 
Од овога сад треба одустати засвагда и концентрисати се на алтернативно вођење саобраћаја на правцу југ-исток (петља Радничка-Аутокоманда): укидање последњег семафора код Сајма + додавање трака између Мостара и Аутокоманде (основни профил на 3+3, уз две сервисне траке; у смеру Аутокоманда-Мостар се, на жалост, сервисне траке не могу додати). Оно саобраћаја из правца Раковице може и серпентинама преко Топчидерске звезде, или кроз Драјзерову.

То је, што је. Остаје и Весићева "Унутрашња обилазница".
 
Milovanović navodi da stepen motorizacije, iako povećan, još daleko do evropskih standarda kada su u pitanju slični evropski gradovi poput Beča, Minhena, Budimpešte
Jel se ovaj sali? Da se sapicevski izrazim, radi na manjem broju obrtaja...
 
Не шали се, наравно да је то тачно. Важи за сва та три града.


У вези са унутрашњим прстеном, саветовао бих овако:

УМП: Пупинов мост - Безимани булевар (Т6) - Угриновачка - Булевар М. Пупина - Омладинских бригада - Аутопут - планирана траса УМП-а преко Пашиног брда и Северног булевара - Панчевачки мост.

Потребни радови: пробијање булевара кроз Земун; ширење аутопута са Газелом на профил 3+3 плус 2+2 сервисне траке (осим у смеру Аутокомада-Хитна помоћ, где то није могуће); градња недостајуће деонице УМП-а.

За везе са јужним делом града као у претходној мојој поруци.
 
Ахахахахаха :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::gobb:

Победа! Хвала војсци што је из нехата управо издејствовала најлогичнији сабраћајни и урбанистички захват у Београду последњих 30 година! УМП је овим барем мало ближи првобитном решењу а Прокоп постаје далеко доступнији јјужним и западним насељима..
 
Vrh