[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638377#p638377:v63ueaq8 je napisao(la):
dejjan » 12 Jul 2019 05:06 am[/url]":v63ueaq8]Ako je "van glavnih pravaca kretanja" zašto može tramvaj da ide tuda???
Videli smo da od glavnih pravaca kretanja može lako da se napravi i pešačka zona, tako da mogu malo i da se pomere ti pravci.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Tramvajske šine se polažu na ulicu - na površinu ulice.
Metro tunel se kopa ispod zemlje. Zato se kopa ispod nekih glavnih pravaca i tako da mu stanice na kojima će putnici da ulaze i izlaze da budu tamo gde najviše ljudi živi, radi i cirkuliše. U Beogradu je to odavno definsana trasa Ustanička-Tvornička (sada Aleksandra Dubčeka).. ne zato što je neko ili neka komisija to napisala, nego zato što je to zaista tako. Tuda se najviše ljudi kreće, tu su najveće gužve, problemi u saobraćaju, problemi sa parkiranjem, tu se ukrštaju svi putevi između periferija grada. Metro je tu potreban i tu ga treba kopati. Ne treba ga kopati ispod Dedinja i Senjaka, u odnosu na Ustanička-Zemun to i jeste sporedna trasa i sporedan pravac kretanja kada se gledaju svi problemi Beograda koje taj famozni nikada dočekani metro treba da, ako ne reši onda makar ublaži. To što tu sada nalazi tramvajska pruga za Banovo brdo je irelevantno za određivanje trasa metroa. To što je most izgrađen između NBG i Banovog brda i Rakovice jednostavno nije razlog da se kopa tunel za metro ispod delova grada koji su možda i najređe naseljeni i sa najmanjim brojem radnih mesta.
To kako Goran fon der Šaht zamišlja urbanizam sa svojim "lako zatvarenim delovima grada" je ludilo i nansoi ogromnu štetu .. ali on i oni su takvi, posledice njih ne zanimaju, gledaju samo svoj trenutni uski interes. Takve stvari jeste da oni rade - ali to je ludilo, to ne treba da se radi.
Tako da, to što je most tu gde je, ne može biti argument da se kopa za metro tamo gde ima najmanje ljudi.
I sve je ovo bilo poznato od početka. Niko ozbiljno nije planirao metro preko ovog mosta. Ti su na forumu relativno kratko, ima nas ovde koji pratimo priču od početka. Zvanično se spominjao neodređeni "šinski sistem", u opticaju su bili LRT i tramvaj, metro je bila samo želja nekih članova ovog forma koji su "šinski sistem" u svojim glavama i prema svojim željama prevodili kao "metro".
E, a pošto živimo u realnosti gore spomenutog koji planira metro liniju Makiš Mirijevo, e, u takvoj realnosti je sve moguće.