Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Liftovi su van funkcije verovatno neispravni.
pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-11.jpg
 
Одлична сценографија за спотове расте и цобија.
 
Jel moguće da su ovi uspeli da išaraju bukobrane pre nego što je tramvaj krenuo?
Bagrovi što bi rekao direktor.
839b03143b9f9e3127964e80c736768b.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Jel rađena studija o tim bukobranima (s obzirom da na NBGD-u nema potrebe)?

Послато са SM-G930F помоћу Тапатока
 
Da li je mogla trava umesto ovog sljunka? Da li postojia generalno averzija prema travi, pogotovo kad je u pitanju tramvajska infrastruktura (bastice, okretnice, skretanja)
 
Ne znaju da je odrzavaju. Pogledaj Jurija Gagarina celom duzinom. Blato, prasina, korov... Deluje kao da je grad napusten pre 40 godina.
 
Koje linije sada idu preko Mosta na Adi i koje su im nove trase?

Moram još nešto da napišem...

Jednom prilikom, na jednom drugom forumu,...Povela se priča o ovom mostu, a ja sam i tada branio teoriju da je ovo isforsiran projekat u odnosu na neke prioritetnije, konkrentno Most Mihajla Pupina. I došao sam u situaciju da mi čovek koji ne da nije iz Beograda, nego nije 2 cela dana spojio u Beogradu objašnjava šta je mom gradu potrebnije od saobracajnica. Meni koji sam ovde rođen i guzvu u ovom gradu gledam svaki dan. I pitao sam se da li je taj čovek realan. Tu teoriju i dan danas branim. Volim sto vidim da su Mostom na Adi prošli tramvaji, što ovaj isforsiran i skupo placen projekat sluzi za još nešto nekome od vas i nekim našim sugrađanima. Samo da sada ne stanu, da krene da se probija nasip, da se spoje B. C. Armije i Bulevar Umetnosti, da se nešto radi. Probijanje tunela Hipodrom - Autokomanda, je veliki projekat, ali i velika stvar za beogradsku guzvu, odnosno njeno smanjenje. Faktički obilaznica za autoput kroz BG, ko se odluči da ne ide pravom obilaznicom, nego kod ,,Zmaja" desno, preko Bezanije i UMP, pa da se vrati na autoput. I dalje imamo ekstremno velike guzve ka Gazeli iz pravca ,,Zmaja" i bice ih i posle završetka UMP, ali ovo sada, sa onim od pre 10 i kusur godina, nije za poređenje.
 
11л и 13, 11л је измењен од бувљка до Савског трга тако да иде новим мостом и преко Сајма уместо што је ишла преко Милутина Миланковића, Милентија Поповића и старог моста, а 13 је скраћена за трасу од бувљака до хиподрома да иде преко новог моста уместо да иде преко Милутина Миланковића, Милентија Поповића, старог моста, Савског трга, Мостара и Сајма.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636634#p636634:jiax4emr je napisao(la):
Igor » Суб Јул 06, 2019 3:27 am[/url]":jiax4emr]Izvor: Beobuild.rs
pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-34.jpg

Лево и десно од трамвајске пруге на слици испод УМПa на стубовима има доста места да се направе паркиралишта од врсте "Паркирај и пређи на ГСП".

Трамвајске линије одатле иду на три стране, с добрим везама с линијама градских аутобуса. Преко Моста на Ади се брзо пређе и онда се од петље може наставити према центру или Бановом Брду/Раковици трамвајем, или прећи на неку од бројних аутобуских линија.
С друге стране, ако се настави трамвајем даље у смеру на слици, иде се у део Новог Београда између Бул. Милутина Миланковића и Саве с аутобуским везама за друге његове делове.
Паркиралиште треба да је или бесплатно, али да је његова употреба везана за систем БусПлус, или да се плаћа тек толико колико да се покривају плате чувара.

Јуче сам се возио трамвајем 13 од Пожешке улице на ББ до Блока А у Булевару ЈГ. Био је добро расхлађени Шпанац, брзо је ишао (субота поподне, мало путника), али је имао оне црне, крупне тачке на прозорима због којих нисам могао да сликам.
Седишта су била недопустиво прљава - зар нису пре коју годину рекли да ће их постепено сва заменити?



 
Ima li svrhe prijavljivati propuste na vozilima gradskog prevoza? Kakva su iskustva? Da li posle prijave očiste, zamene oštećenja ili ništa se ne radi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636969#p636969:1a0v3fo9 je napisao(la):
Trejsi » 07 Jul 2019 11:16 am[/url]":1a0v3fo9]Da li je mogla trava umesto ovog sljunka? Da li postojia generalno averzija prema travi, pogotovo kad je u pitanju tramvajska infrastruktura (bastice, okretnice, skretanja)

Na fotografijama se vidi tucanik (drobljeni kamen) ne šljunak, i koliko vidim tucanik je tu zbog - drvenih pragova.
Sad, da li je tako predviđeno od početka, od idejnog projekta - da šine budu položene na drvene pragove, ne znam...

edit: trava zahteva zalivanje i održavanje. Ne želimo vodu na mostu.
 
Na djelu preko pruge fali elesticno odbojna ograda koja je ranije bila ....povecava samsu da tramvaj ne izleti
Takodje fali ograda da neko ne skoci na elektovodove zs ispod ...
Sto se tice trave osim na mostu i prilazno silaznim rampama svugdje je mogla trava ....
Inace cak su dio travnate podloge sklonili na trasi trojke ...
Ne odrzava im se trava definitivno ....
 
Ima li smisla tražiti od komunalne policije da obavlja svoj posao i štiti komunalnu imovinu?
Mislim, da juri i hvata ove koji šaraju sprejevima, to pitam?

(P.S. Moj komšija nahvatao neke klince koji su mislili da je super ideja da jedan sprej koji im se našao pri ruci potroše na fasadi zgrade. Izvukao im uši i danas posle 15 godina ta fasada nije više dirana.)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637057#p637057:28grnmbe je napisao(la):
direktor » Ned Jul 07, 2019 4:52 pm[/url]":28grnmbe]Na djelu preko pruge fali elesticno odbojna ograda koja je ranije bila ....povecava samsu da tramvaj ne izleti
Takodje fali ograda da neko ne skoci na elektovodove zs ispod ...
I meni je nedostatak elastično odbojne ograde zapao za oko kada sam pripremao uporedni prikaz. Rekao bih da nema potrebe za visokom ogradom za zaštitu kontaknte mreže ŽS zato što verovatno i nije u funkciji. Prolazeći ispod petlje primetio sam da je kolosek ka NIS-u potpuno zarastao tj ko zna kada je neka lokomotiva prošla tuda, a glavni pravac tačno godinu dana nije u upotrebi od zatvaranja glavne.

Liftove smo pomenuli ali valja skrenuti pažnju na jako loše obeležavanje i usmeravanje putnika pogotovo primetno na nižim nivoima. Jednostavno ne postoji oznaka za nivoe niti strelice koje usmeravaju. Naravno nedostaju sadržaji poput trafike, javnog toaleta itd.

Na tramvajskim stajalištima fale slivničke rešetke čiji nedostatak predstavlja opasnost pošto se rupe nalaze na ivici perona tj u zoni kretanja putnika.
pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-25.jpg
 
Чини ми се да ће ту тек да буде дорада као на Славији, Прокопу и сл. пројектима.
 
Провозао сам се трамвајем преко новог моста. Утисак. :sesir:
 
Španac na mostu i podvožnjak kod bulevara Umetnosti.
2868cd4453fd80ffcfbfa574839d5b6f.jpg
614ea1446b7946031ffca265789bdc89.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Koliko vidim taj natpis o našem vekovnom prijateljstu ima tu još dugo da stoji. :D
 
Још један занимљив детаљ - укрштање Улице Ђорђа Станојевића и трамвајске пруге према мосту. :gobb:
 
Vrh