Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Znači da će prva linija ići malo cik cak preko novog mosta da bi se povezala što veća područja, a posle sa drugom i trećom linijom i sa dodatnim imvesticijama možda može da ispravi.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Relja, ti si izgleda neki ekspert za metro sistem javnog prevoza? U kojim projektima i u kojim drzavama si radio na projektovanju i izgradnji metroa?
 
Bokili84, to pitanje obesmišljava ovaj forum i ne treba ga postavljati.

Relja, tačno, mogući su razni inteligentni predlozi i koncepti, ali, ovo nije dovoljno inteligentno društvo. Recimo, moguće je bilo, u prvoj fazi, povezati Trg republike sa Banovom brdom - preko Novog Beograda. Jednostavno, iskoristiš činjenicu da već imaš most. Onda, sa dva jeftina račvanja, ka Zemunu i Bloku 45, imaš sistem sa 4 linije. I tek onda, kreneš u gradnju trajne veze centra sa jugom, preko Slavije i Prokopa.

Da se to stavilo na papir, najmanje sumnje nemam, pokazalo bi sve prednosti u odnosu na planove koji su imali pravo građanstva. Ali, tako nešto nikakve šanse nije imalo: mi volimo kao konji sa amovima, samo pravolinijski, tvrdoglavo, doktrinarno, najneinteligentnije što može. I velika većina stavova na ovom forumu je u tom stilu. I zato smo siromašni.
 
Bokli... tvoje pitanje je mnogo glupo... Da li ti stvarno misliš da u ovoj zemlji postoji čovek koji je radio na projektima metroa u inostranstvu?* :)

Pantografe... ovo društvo je kao i svako drugo, samo što su ga trenutno uzjahali ljudi ne žele da čuju za javni interes, pa iz toga proizilaze sva katastrofalna rešenja koje podmeću i posledice koje će zbog toga nastati.
 
Честитам свима који славе 4км булевара за пола милијарде евра на завршетку овог деценијског пројекта. 60% суграђана који користе ЈГП су ево већ продисали након отварања ова 2 и по нова стајалишта линија за коју већина не зна ни да постоје а бројни возови који свакодневно тутње испод радничке петље локомотивским сиренама поздрављају грађане.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638765#p638765:1f31vtjg je napisao(la):
relja » 13 Jul 2019 15:34[/url]":1f31vtjg]Bokli... tvoje pitanje je mnogo glupo... Da li ti stvarno misliš da u ovoj zemlji postoji čovek koji je radio na projektima metroa u inostranstvu?* :)

Pantografe... ovo društvo je kao i svako drugo, samo što su ga trenutno uzjahali ljudi ne žele da čuju za javni interes, pa iz toga proizilaze sva katastrofalna rešenja koje podmeću i posledice koje će zbog toga nastati.

Па то ти је демократија бато. Какистократија.

Само што се на западу то ради на вишем нивоу али ми као колонија не можемо да то себи приуштимо
 
Dokle se stiglo sa podvoznjakom bul. Umetnosti?
 
Cekaju kisu i hladno vreme da krenu i proglase ga naktezim projektom ikada. Ne salim se ozbiljano mislim da ce tako da urade. Slicno kao sa Karadjordjevom.
 
Čekaju da se završi rekonstrukcija pruge pa da ponovo krene normalan saobraćaj pa da ga zatvore na jedno minimum 3 meseca koliko ima treba da to urade :bash:
 
A poenta celog poduhvata, tako dugog i skupog, bila je da se saobraćaj ne prekida.
 
nekad stvarno treba neko da napravi bas lep grafit jer obicno manje zvrljaju po lepim grafitima nego po goloj povrsini

obicne zvrljotine na fazon "milice volim te" su najodvratnije, lepi grafiti su daleko bolji, ali najlepsi su neki murali, recimo kod poste na konjarniku ima kao srpski ratnici kroz istoriju, to je stvarno lepo i to nisam video da prezvrljavaju
 
Baš su lepi ovi poklopci preko slivnika, vidi se da se neko potrudio :D

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Opa, dobismo i displej, samo još da ga uključe :)
 
Da li je promenjen kod za stajalište petlja Radnička #3029# ? Ovaj nije ispravan.
 
На Игоровим сликама се види да су офарбали бетон на стајалишту.
 
Ма немају појма шта хоће. Морају да минимализују експропријацију и рушења зарад максимизације крађе
 
Danas (26.08.19) u prolazu isfotkao nove "znamenitosti" Novog Beograda u zoni železničke stanice, prvenstveno tramvajsko stajalište.

Slike u spojleru:

Pogledajte prilog 19
^^^Pristupno stepenište peronu u smeru ka Novom Beogradu (severni peron bliži žel. stanici).

Pogledajte prilog 18
^^^Mini deponijaTM.

Pogledajte prilog 17
^^^Savremena umetnost.

Pogledajte prilog 16
^^^Da se vidi iz 95 kako su radnici radili punom parom...dok su radili.

Pogledajte prilog 15
^^^Najekonomičniji vid smanjenja emisije štetnih gasova: baci šut što bliže da se ne bi cimao kamion.

Pogledajte prilog 14
^^^Šta obezbeđenje gradilišta dobija za obrok? Merdevine za hvatanje golubova. Ima mesta za kampovanje u šipražju. Sušta suprotnost u odnosu na GMO hranu koju jedu u EU. TOB ima šta da poruči turistima sa starog kontinenta.

Pogledajte prilog 13
^^^Pristupno stepenište drugog perona.

Pogledajte prilog 12
^^^Viša sila. Slivala se štrokava kišnica po trotoaru. Liči na pištavinu iz štale.

Pogledajte prilog 11
^^^Nagorelo. Nov način šparanja gradske kase: ono kad viša sila skida grafite.

Pogledajte prilog 10
^^^Tramvajski peron, pogled ka Đorđa stanojevića.

Pogledajte prilog 9
^^^I ka mostu.

Pogledajte prilog 8
^^^Eksploatacija. Samo još da neko vidi pa da se očisti.

Pogledajte prilog 7
^^^Displej. Postojeća funkcija: pa ukras. Kad sve bude gotovo možda se i sete da ga uključe.

Pogledajte prilog 6
^^^Liftovi. Ni zaštitne folije nisu skinute. Dobro toliko je mala patronaža da se puštanje u pogon ni ne isplati. Mnogo jeftiniju rampu za invalidska kolica il je pojela maca il mozgove projektanata "izela" pakosna ameba.

Pogledajte prilog 5
^^^Malo šuta.

Pogledajte prilog 4
^^^Pa malo i džungle. Da ne bude monotonija.

Pogledajte prilog 3
^^^I za kraj detalji betonske površine perona. Malo rupa.

Pogledajte prilog 2
^^^Malo i brda.

Pogledajte prilog 1
^^^Krpljenje je očigledno.


^^^Nove aluvijalne ravni.


Slike govore hiljadu reči.
 
Biće mnogo putnika kad tu bude glavna autobuska stanica, kad se završi pruga ka NS, dogradi bar jedna smislena tramvajska pruga i otvori 3.200 radnih mesta u kampusu neposredno uz stanicu.

Ali, sramota je da i jedan jedini dan ovo izgleda ovako, kao i stanica sa druge strane Save, gde ne rade ukupno četiri lifta.

Vesiću Gorane, četku i metlu u ruke i da predvodiš SNS-dragovoljce da urede grad. Lenštino jedna aljkava!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653385#p653385:2zpruk5q je napisao(la):
Пантограф » 26 Aug 2019 08:10 pm[/url]":2zpruk5q]Biće mnogo putnika kad tu bude glavna autobuska stanica, kad se završi pruga ka NS, dogradi bar jedna smislena tramvajska pruga i otvori 3.200 radnih mesta u kampusu neposredno uz stanicu.

Ali, sramota je da i jedan jedini dan ovo izgleda ovako, kao i stanica sa druge strane Save, gde ne rade ukupno četiri lifta.

Vesiću Gorane, četku i metlu u ruke i da predvodiš SNS-dragovoljce da urede grad. Lenštino jedna aljkava!

Da, samo se nadam da neće ostati ruglo - slika i prilika Srb. u tranziciji. Biće tu dosta putnika, al do tada...

Prvo mi naišao 1529 (polazak 17:52 ka Bloku 45) koji je imao najviše putnika u samoj Požeškoj (pa za Pizzu u Ponchu mora se čeka Solaaaaris i u 23:30 jer će za nedostižnih 500m u povratku sve koščice da se izlome...za medena ljuta krilca u Talimatu naravno CAF jer će sva energija da se sagori do kuće...al dobro to je realnost života na B.Brdu :D ). Pratila ga prazna Katica za garažu. Dok sam čekao povratni polazak prošlo je nekoliko tramvaja sa jednim-dva putnika. Bukvalno kad mi je nailazio 2376 u suprotnom smeru prošla druga Katica sa 4-5 ljudi. Za vreme čekanja na stajalištu naišao je samo jedan dečko. Ukupno nas nije bilo više od 15 sa sve vozačem.

Katica je u povratku vozila sporije nego CAF. Više se "talasala" kao brodić po nemirnom moru nego što se ljuljala. Baca se levo-desno i "jaši" umesto da se samo "njiše" po liniji krova kao što je to davno bio slučaj Savske pre njenog proširenja. CAF se sav uvija kao zglobni autobus. Inače ni on se nije proslavio po brzini jer ga je Bamironov novi Conecto LF na 94 "niotkuda" sustigao i već počeo da se spušta u Gagarinovu.

Nisu se proslavili ni sa izvedenim radovima na samoj trasi, al tolika štroka i fušeraj - za to zaista nemam reči. Ma osećao sam se kao u predgrađu Kaira. Samo koze da brste ono žbunje.

Ne videh žute trake na ivici perona kao ni taktilne površine za slabovide (ako onolike neravnine ne podrazumevamo pod improvizacijom već lošom završnom obradom). Inače ovo deluje kao da je pušteno u rad usred izgradnje. Ne znam da li je planirano popločavanje? Radnička je još i dobra, mada i tamo je go beton.
 
Vrh