Pogledajte prilog 19
^^^Pristupno stepenište peronu u smeru ka Novom Beogradu (severni peron bliži žel. stanici).
Pogledajte prilog 18
^^^Mini deponijaTM.
Pogledajte prilog 17
^^^Savremena umetnost.
Pogledajte prilog 16
^^^Da se vidi iz 95 kako su radnici radili punom parom...dok su radili.
Pogledajte prilog 15
^^^Najekonomičniji vid smanjenja emisije štetnih gasova: baci šut što bliže da se ne bi cimao kamion.
Pogledajte prilog 14
^^^Šta obezbeđenje gradilišta dobija za obrok? Merdevine za hvatanje golubova. Ima mesta za kampovanje u šipražju. Sušta suprotnost u odnosu na GMO hranu koju jedu u EU. TOB ima šta da poruči turistima sa starog kontinenta.
Pogledajte prilog 13
^^^Pristupno stepenište drugog perona.
Pogledajte prilog 12
^^^Viša sila. Slivala se štrokava kišnica po trotoaru. Liči na pištavinu iz štale.
Pogledajte prilog 11
^^^Nagorelo. Nov način šparanja gradske kase: ono kad viša sila skida grafite.
Pogledajte prilog 10
^^^Tramvajski peron, pogled ka Đorđa stanojevića.
Pogledajte prilog 9
^^^I ka mostu.
Pogledajte prilog 8
^^^Eksploatacija. Samo još da neko vidi pa da se očisti.
Pogledajte prilog 7
^^^Displej. Postojeća funkcija: pa ukras. Kad sve bude gotovo možda se i sete da ga uključe.
Pogledajte prilog 6
^^^Liftovi. Ni zaštitne folije nisu skinute. Dobro toliko je mala patronaža da se puštanje u pogon ni ne isplati. Mnogo jeftiniju rampu za invalidska kolica il je pojela maca il mozgove projektanata "izela" pakosna ameba.
Pogledajte prilog 5
^^^Malo šuta.
Pogledajte prilog 4
^^^Pa malo i džungle. Da ne bude monotonija.
Pogledajte prilog 3
^^^I za kraj detalji betonske površine perona. Malo rupa.
Pogledajte prilog 2
^^^Malo i brda.
Pogledajte prilog 1
^^^Krpljenje je očigledno.
^^^Nove aluvijalne ravni.