Пантограф » 10 Oct 2019 02:39 pm[/url]":1d9vqdxy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667637#p667637:1d9vqdxy je napisao(la):
relja » 07 Oct 2019 08:33 pm[/url]":1d9vqdxy]Svaka linija metroa koja bi se nadovezivala na ovaj most, bi zbog njegovog položaja prolazila kroz slabije naseljene delove na desnoj obali, na NBG bi opet morao da se "uklopi" u trasu UMP-a, pre nego što skrene ka Dunavu. Naravno, sve "može", (i živimo u vremenu kada se može sve što ranije nije moglo) , ali po meni to nije dobro.
Uostalom - gde je tramvaj iskočio iz šina pri 60 km/h? U krivini kod Buvljaka, valjda?
Ма, баш би нам лоше легла једна линија која би, директном вожњом спојила станицу Нови Београд и нови БАС са све пословним квартом око њих, са Земуном са једне и са главним чукаричким/раковичким насељима са друге стране... преко већ изграђеног моста! Веза пословног центра Београда са насељима у којима живи 300.000 људи (са једним преседањем, пола милиона).
Верујем, да озбиљни стручњаци ставе бенефите такве линије на папир, услед неколико фактора - а међу њима је и лакоћа и ниска цена да се до ње дође (прелаз преко Саве изграђен, тунел - само испод Пожешке, укупно 2 километра!), можда би одлучили и да се управо она прва гради у Београду. Па још кад се увеже са БГ:возом на НБ, па се изграђени кракови сутра искористе за још две линије ка центру...
Поприлично сам сигуран да је у овом тренутку баш та линија шампион некакве објективне кост-бенефит анализе. Али, у друштву које планира да спржи 4,5 милијарди евра у две линије, а притом је сиромашно а главни град му је закржљао као недоношче, ово су хијероглифи. То друштво је, речју, идиотско, и оно ће се на дужи рок гушити плодовима својих ирационалних техничких решења и других врста норматива.
Постскриптум: Искакање трамваја из шина, наравно, не говори нам ништа ни о чему, осим понешто о недовољном техничком нивоу експлоатанта. У нашем случају, оптимално би било поверити управљање трамвајским саобраћајем - Железницама Србије, јер, за разлику од ГСП-а, тамо има и стручних људи, и поштују се безбедносне процедуре на пругама.