Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635792#p635792:4u3z9k59 je napisao(la):
Пантограф » 03 Jul 2019 09:26 am[/url]":4u3z9k59]Неће бетонирати сигурно. Онако лаички, можда ова гума служи за приступ сервисним друмским возилима, тј. да омогући редовно одржавање. А можда и да спречи одношење и гађање туцаником:)

Svašta mi je palo na pamet... gledam rešenje, a ne razumem problem :)

A može da bude nešto sasvim prozaično, to nešto o čemo smo diskutovali davno, davno, kada smo pričali o izabranom rešenju mosta.

Situacija iz života: dođe do zastoja travaja, nestanka struje, ne daj bože nesreće, požara....
Kako god, putnici moraju da napuste tramvaje i nastave peške.
Ne mogu da preskaču barijere i da izlaze na kolovoz i ponovo preskaču barijere kod pešačkih staza, zar ne?
"Zarobljeni" su u ovoj tramvajskoj baštici, mogu samo napred ili nazad duž šina.
Ne mogu da pešače kilometar-dva ili koliko već po tucaniku...ali po ovoj gumi mogu.
I zato je guma postavljena i između šina, i između koloseka i sa obe strane - tamo gde su vrata od tramvaja, tj. kuda putnici izlaze....
 
A možda se i nije razmišljalo unapred brižno šta bi bilo, kad bi bilo, jer da je tako, čistili bi se sistemi za drenažu kišnice na mostu, a ne bi bili svi zapušeni.

Pre će biti, da je neki burazerski ortak na lageru imao tri kvadratna kilometra ove gume, pa da se ne baci.
 
Bus stajalista izgleda nece sutra proraditi kao ni liftovi na mostu genjalci ...
 
Мене више занима кад ће направити план за део до Панчевца. Није ваљда да су толико неспособни да не могу смислити
 
A u vezi ovih gumenih tabli...
Sada vidim da su položene samo u delu mosta gde su kablovi... moguće da su nešto otkrili tokom probnih vožnji tramvaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636373#p636373:213p2etl je napisao(la):
SRBO » 05 Jul 2019 09:32 am[/url]":213p2etl]Мене више занима кад ће направити план за део до Панчевца. Није ваљда да су толико неспособни да не могу смислити

Plan postoji.
 
Доста брзо иде, скоро ко ауто.
Бојим се да се не уживе ГСП-ови мајстори превише на оволиком правцу...
 
Relja gume ne pokrivaju kablove kablovi se nalaze u kanalu pored koji je pokriven betonskim plocama
Gume nisu polozene do kraja ves na djelu trase razbacane
Gradjani su kao po obicaju totalno ne obavjesteni ...presao sam most tramom prazan je bio...
 
IMG-20190705-091038.jpg


IMG-20190705-090743.jpg


IMG-20190705-090713.jpg


IMG-20190705-090232.jpg


IMG-20190705-091011.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636482#p636482:2ge6pxt2 je napisao(la):
direktor » 05 Jul 2019 02:48 pm[/url]":2ge6pxt2]Relja gume ne pokrivaju kablove kablovi se nalaze u kanalu pored koji je pokriven betonskim plocama
Gume nisu polozene do kraja ves na djelu trase razbacane
Gradjani su kao po obicaju totalno ne obavjesteni ...presao sam most tramom prazan je bio...

Pod "samo u delu mosta gde su kablovi" mislio sam na "tramvajsku bašticu na delu noseće konstrukcije mosta na kojoj su ankerisani kablovi" :) , a sve samo prema snimku sa kamera.... :)

Nešto su ustanovili tokom onih probnih vožnji, sve više me zanima šta...
 
http://rs.n1info.com/Vesti/a497326/Uspo ... a-Adi.html


Uspostavljen tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi
Autor:
Beoinfo


Po završetku radova na postavljanju tramvajskih šina duž Mosta na Adi uspostavlja se redovan tramvajski saobraćaj preko ovog mosta, saopštavaju iz Sekretarijata za javni prevoz, prenosi Beoinfo.

Trase tramvajskih linija broj 11 i 13 na sledeći način:

Linija 11 (Kalemegdan/Donji grad/ - Blok 45) koja je do sada za vezu Dorćola (okretnica Kalemegdan-Donji grad) i Novog Beograda (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće će saobraćati preko Mosta na Adi, a umesto Ulicom Milentija Popovića kretaće se Bulevarom vojvode Mišića, i na taj način omogućiti direktnu vezu Dorćola i Novog Beograda sa Sajmom. Kako je stajalište Sajam izuzetno značajna presedačka tačka, kako gradskih tako i prigradskih linija, promenom trase linije 11 veliki broj putnika može ostvariti vezu sa najužim centrom grada (pešačka zona). S obzirom da su u toku radovi na rekonstrukciji Karađorđeve ulice, ova linija će privremeno saobraćati na relaciji (Tašmajdan – Blok 45) i nosiće oznaku 11L.


Linija 13 (Banovo brdo – Blok 45) koja je do sada za vezu Banovog brda (okretnica u Požeškoj ulici) i Novog Beograda (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće će saobraćati preko Mosta na Adi. Na taj način ostvariće se najkraća i najbrža veza ne samo između ova dva naselja već će ovu pogodnost moći da koriste stanovnici i drugih delova Čukarice (Sremčica, Rušanj), Rakovice i Barajeva presedanjem na liniju 13 u Požeškoj ulici. Uspostavljanje najkraće veze između Banovog brda i Novog Beograda dovešće do rasterećenja pojedinih autobuskih linija koje saobraćaju na ovim relacijama, a dosadašnjim korisnicima linije 13 značajno će se skratiti vreme putovanja.

Takođe, uspostavljaju se 4 nova tramvajska stajališta koja će koristiti linije broj 11 (u privremenom režimu 11L) i 13, i to dva stajališta u Bloku 42 koja će predstavljati vezu sa budućom glavnom autobuskom stanicom i dva stajališta na petlji Radnička koja će omogućiti presedanje na linije koje saobraćaju Radničkom ulicom (23, 37, 51, 52, 53, 56, 58 i 88), kao i na liniju 94 koja daje vezu sa Banjicom, Miljakovcem i Resnikom.

Postavljanjem tramvajskih šina preko Mosta na Adi i petlji Radnička omogućene su sve veze Banovog brda, Novog Beograda, centra grada, Rakovice i Čukarice što ostavlja mogućnost daljeg razvoja tramvajskog podsistema u zavisnosti od potreba korisnika, piše Beoinfo. Takođe, u slučaju izvođenja infrastrukturnih radova, kao i vanrednih izmena režima saobraćaja postojaće alternativna veza preko novog mosta čime će se obezbediti kontinuitet u funkcionisanju tramvajskog podsistema.
most na adi, tramvaj
Izvor: Tanjug

Pored navedenih izmena, na redovnu trasu će se vratiti i tramvajske linije 12 (Omladinski stadion - Banovo brdo) i linija 3 (Omladinski stadion – Kneževac) – koja će pod oznakom 3L1 saobraćati privremeno do okretnice u Topčiderskom parku zbog radova na izmeštanju Topčiderske reke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636484#p636484:2h670u4d je napisao(la):
direktor » 05 Jul 2019 02:56 pm[/url]":2h670u4d]

IMG-20190705-090743.jpg


Šta mi sve pada na pamet... :laugh:

- da su možda ustanovili da sitniji kamenčići u nekim situacijama odskaču i udaraju u tramvajska vozila (ali ne mogu da prelete preko betonske barijere)

- da je od silnog metala došlo do stvaranja specifičnog elekromagnetnog polja (ne petljam se u struju pa tako ni ne znam kako bi to toga moglo da dodje :) )

- da ovo nisu gumene nego tepih patosnice iz nekog magacina koji je pre dve nedelje bio poplavljen pa su ih izbacili na most da se suše, jer nemaju gde drugde :laugh:
 
Relja oduvek te je krasila maštovitost kada je most preko Ade u pitanju :)
 
E, hvala... stvarno, zašto bi neko pobacao ove table ili šta su već - po mostu???
 
Koliko su debele te patosnice? Jel može za auto ili barem kao otirač?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Evo i mog predloga za tramvajsku liniju:

Okretnica Beko - Cara Dušana, Džordža Vašingtona - 27. Marta - skretanje u Starine Novaka - Beogradska - Slavija - skretanje u Nemanjinu - Savski trg - Savska - Mostar - Bulevar vojvode Mišića - petlja Radnička - Most na Adi - Milutina Milankovića - Antifašističke borbe - Jurija Gagarina - Dr. Ivana Ribara (blok 45).

A 11 bih vratio na staru trasu, one godine kada završe Karađorđevu.
 
dobar predlog, mada cemo verovatno imati nesto slicno kada sruse sadasnji zaricev most, pa kad promene trasu 7. A ove gume nemaju veze sa vezom, kao ni 4 tipa nosaca kontaktne mreze.
 
Izvor: Beobuild.rs

Tramvajem preko mosta na Adi

Puštanjem redovnog tramvajskog saobraćaja juče je otvorena nova tramvajska pruga preko mosta na Adi, a putnicima su na ovoj trasi za sada dostupne dve tramvajske linije. Izgradnja tramvajske pruge počela je u martu 2018. godine i podrazumevala je završetak nedostajućih prilaznih konstrukcija Radničke petlje, rekonstrukciju tramvajskog mosta preko Topčiderke i postavljanje 2,7 kilometara nove pruge. Projekat je važan i kao alternativa Starom savskom mostu, ali i zbog mogućnosti otvaranja novih tramvajskih linija, poput one između Rakovice i Banovog brda ili Novog Beograda i Rakovice. Završetkom tramvajske pruge okonačana je i poslednja faza izgradnje mosta preko Ade, više od sedam godina nakon puštanja objekta u saobraćaj.

Nova pruga dovela je i do izmena na postojećim tramvajskim linijama, pa je važno napomenuti da linije 11 i 13, koje su povezivale Blok 45 sa Kalemegdanom (11L privremeno terminiše kod Tašmajdana) i Banovim Brdom, više neće prelaziti reku preko Starog savskog mosta. Izmenjene trase sada koriste novi most, što znači da ove linije više neće saobraćati uobičajenom rutom duž Ulice Milentija Popovića. Pored ove dve izmenjene linije u funkciju se vraćaju i tramvaji 12 i 3, koji saobraćaju neizmenjenom trasom (3L privremeno skraćena do Topčiderskog parka). Kada će biti pokrenute nove linije nije poznato, pogotovo imajući u vidu da se najveći deo tramavajske mreže nalazi se u vanrednom stanju zbog infrastrukturnih radova. Tako će i dugo očekivana linija Novi Beograd-Rakovica ipak morati da sačeka završetak radova u Bulevaru patrijarha Pavla.

Završetkom pruge puštena su i četiri autobuska stajališta, kao i četiri potpuno nova stajališta za tramvaje. Dva tramvajska stajališta nalaze se na Radničkoj petlji, dok su druga dva postavljena u bloku 42. Sa novim autobuskim stajalištima prvi put je moguće presedanje i kombinovanje prevoza na ovoj tački. Problem i dalje predstavljaju pusta i zapuštena stepeništa, pokvareni liftovi i još uvek jako loša signalizacija. Štedelo se i na stajalištima, pa su za pokrivanje ugrađene male ulične nadstrešnice umesto planirane zaštitne konstrukcije. Zbog otežane vertikalne komunikacije bilo bi važno da se bar liftovi što pre stave u funkciju. Isto tako, petlju treba oživeti dodatnim funkcijama, kako bi olakšalo održavanje i povećala bezbednost noću.

Vise fotografija mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/tramvajem-preko-most ... p2869.html
pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-03.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-06.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-10.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-12.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-17.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-21.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-31.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-34.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-37.jpg

Vise fotografija mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/tramvajem-preko-most ... p2869.html
 
Zašto su ovoliko spustili nisko stajalište? Sa desne strane se vidi neka visina, koja se polako snižava ka stajališnoj nadstrešnici.

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-26.jpg
 
Личи као да треба да се поплоча или асфалтира.
 
Pitanje je ali pod je premazan nekom emulzijom.
 
Vrh