Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

Dragi, ima li kakva info kad će da nam otvore šetalište pored reke?
 
Ovde je rečeno da do septembra neće biti otvorena staza. Ali, sa te strane će se posle raditi na četiri pozicije: dva stuba, oslonac luka i kolovoza mosta.
 
Poslednja izmena:
Gavović je 30,06. na konferenciji, drhtavim glasom rekao, da se zatvara do 01. avgusta i da će se raditi subotom i nedljom. Po snegu i po kiši.
Medjutim i tada se videlo/čulo da i on zna, da od toga nema ništa.
Kao i za sve, rokovi su za široke narodne mase. Bezbroj izrečenih laži za ovaj projekta od strene vlasti i od strane članova foruma.
Naravno na ovome se neće stati.
"Ali, sa te strane će se posle raditi na četiri pozicije: dva stuba, oslonac luka i kolovoza mosta."
Kolovoz mosta? Leteći automobili...
 
Dragi, ima li kakva info kad će da nam otvore šetalište pored reke?
Šetalište će biti ugroženo ne samo aktuelnim radovima već i prilikom izgradnje mosta. Sa ove strane će biti više radova i to na visini od 90-100m, pa ne znam kako uopšte može da se zaštiti pešačka staza pored reke ispod gradilišta. To neće biti jednostavno, ako je uopšte i moguće.
IMG_20240808_102431.png
 
Poslednja izmena:
Šta bi sa kolovozom mosta, jel sada u ovom paketu, do septembra, ili posle ova dva stuba?
 
Šetalište će biti ugroženo ne samo aktuelnim radovima već i prilikom izgradnje mosta. Sa ove strane će biti više radova i to na visini od 90-100m, pa ne znam kako uopšte može da se zaštiti pešačka staza pored reke ispod gradilišta. To neće biti jednostavno, ako je uopšte i moguće.
То шеталиште је нешто најлепше што овај град има, било би глупо да буде затворено десет година због изградње моста.
 
Možda šetalište neće biti zatvoreno, ako se dobro obezbedi gradilište. To ćemo tek videti kada se izvrše procene struke na terenu. Nadam se da će naći neko optimalno rešenje, jer most neće biti baš iznad šetališta.
IMG_20240808_154709.png
 
Poslednja izmena:
Prvo da sačekamo da ovi lažovi, završe ovo sto su rekli do 1. septembra, a obećali do 1. avgusta.
 
U početku gornjeg snimka je rečeno da će biti radova "sigurno još dva meseca" (do 1.10), ali i da "rok više neće biti ograničen".
 
U početku gornjeg snimka je rečeno da će biti radova "sigurno još dva meseca" (do 1.10), ali i da "rok više neće biti ograničen".
Sve laž do laži. Pročitaj šta sam napisao pre par postova, gde sam te pitao, jesam li upravu.
Ti ljudi koji iz opšine izlaze na TV, umesto obraza imaju đon. Hvala Bogu imaju na koga da se ugledaju.
Pa oni ne mogu da znaju da li će radovi trajati mesec ili dva. Duplo duže. E sada rekoše neograničeno. Od koga je, pametno. Sada bar ne mogu da slažu.
Oni će da naprave most i tunel?????
 
"Oni" sigurno neće da grade most i tunel, već Kinezi sa našim podizvodjačima. A ovo je malo neozbiljno gadjanje sa rokovima i bolje da su odmah rekli da nema odredjenig roka.
 
Naravno da je bezveze ta kupovina i to sam objasnio.

Od tih 350mil evra za zlato je mogao da se finansira ovaj projekat sa nap. 150mil evra.
Nije ovde problem novac čim se troši na zlato, a uvek može da se dobije i kredit od Kine, jer "Power China" gradi što može da se vidi na šoferšajbni kamiona na gornjoj slici.
Napisa li ti ovo. "Power China gradi što se može videti na šoferšajbni kamiona"
Pročitaš li ti ikada ono što našišeš, ili ti je bitno da tvoja bude zadnja, pa kako god.
 
Naravno da znam šta pišem, a vidim da tebi treba i dopunsko objašnjenje.
Formalno iliti zvanično gradi "Power China" pa zato svi naši podizvodjači nose njihove oznake. Tako je bilo i kada su radili "Putevi Užice". Da si bolje pogledao video bi i da ovi Čačani nose njihove oznake.

IMG_20240808_165213.png
 
Poslednja izmena:
Pa ko su oni, ako nije Power China i ovi lažovi iz opštine, sa dodatkom finansijera iz prestonice?
 
Pa ko su oni, ako nije Power China . .
Šta ti sada nije jasno?! . . Kinezi su potpisali ugovor, a svi ostali su podizvodjači.
U ime države je investitor "Putevi Srbije", a opštinari su samo statisti, premda bi mogli da traže brže radove jer su UZ i BB članovi Radne grupe.
 
Evo vračamo se. Ništa od projekta nema, dok su ovi prevaranti tu gde jesu.
Svi rokovi, koji su sami postavili su sami pogazili. Vremenski uslovi idealni za rad, ali ko što pre napisah, para nema, jer lokalci nisu bili dobri i nisu dobili parice, kojih nema, bez obzira na kupovinu onog zlata.
 
"Para nema" za obilaznicu i tunel kod Užica, ali ima 265mil.€ za obilaznicu oko Kragujevca. Znači ima para, ali nema "političke volje" iliti odluke da se završe ti pregovori koje pominju predsednik i premijer. Navodno vrše se "ubrzani pregovori" i to mesecima.

Ali, min.Vesić nije zainteresovan za ovaj projekat, jer je par puta bio na Zlatiboru i u okolini Užica a nije došao bar do "kineskog kampa" da govori o obilaznici i tunelu. Čak nije došao ni u predizbornoj kampanji kako je obilazio razne radove po Srbiji.

Kada "tik-tok" ministar dobije naređnje da se potpiše konačni ugovor onda neće biti važna ni cena. Pogotovo što će se plaćati po izgradjenim radovima, nap po 30mil€ narednih 5god koliko će verovatno trajati radovi. Cena od 150mil€ je moja procena, a videćemo koliko će ustvari da bude.
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je da se hvale kupovinom zlata. NAŠEG!
Onog zlata koje za rudnu rentu od 3% Zijin nemilice kopa, razvaljuje i zagađuje istočnu Srbiju.
Istovremeno, sprovodi se novo zaduživanje od 2,5 milijarde, a hvali da na računu ima više od 6. Šta smo mi? Ovce?
Što se ove trenutne gradnje tiče, bojim se da most uskoro dobiti nećemo, a da ćemo do tada ostati bez stazr kroz kanjon. U narodu bi rekli: je*******o ćar vajdu.
Sve već viđeno mnogo puta i jasno je ko i što brani neodbranjivo.
Užice i država prvo moraju da zatvore plaćanje gašenja deponije u koju se i dalje dnevno ulaže ko zna koliko, pa tek da razmišljaju dalje.
Ali, lokalno rukovodstvo nije bilo bilo dobro (na lok.izborima imaju jedan od najgorih rezultata u Srbiji, uprkos izuzetno širokoj koaliciji), kao što neko reče, parama im se samo maše ispred nosa, tako da ćemo se mi načekati završetka ovog projekta.
Dotle, kad god argumenti kažu da to ne ide kako nam se predstavlja, svaka kritika se po ko zna koji put naziva političarenjem.
Da staza pored reke nije zatvorena, niku u Užicu ne bi ni primetio da se kao nešto gradi, čak ni oni koji Zlatiborskim putem svakodnevno prolaze, toliko u gradnju veruju i oni koji bi u gradu time trebalo da mašu kao uspehom. Posle svega, sramota, bre, svakoga ko još i mrvicu časti ima!
 
Nije ni trebalo da kupimo to zlato, imamo već dovoljno, a svake godine kupujemo 3-4 tone iz Bora. A to plaćamo dinarima koje emituje (štampa) NBS, a ne devizama.
Zanimljivo je da se hvale kupovinom zlata. NAŠEG!
Nismo kupili "naše zlato" iz Bora, već na berzi za 350mil€. Zato sam i napisao da je to bespotrebno, jer zlato iz Bora plaćamo dinarima koje emituje iliti "štampa" NBS.

A opštinari iz UZ i BB bi trebalo da pozovu Vesića u "kineski kamp" na sastanak Radne grupe za ovaj projekat, pa da tačno kaže kakva je situacija i kada će glavni radovi.
 
Svejedno gde je kupljeno dok tone našeg zlata odlaze za 3 posto rente odlaze iz Srbije. Pored to nešto siće od rente, Srbiji ostaje razvaljena priroda, trajna devastacija i oboleli ljudi.
Niko, Dragane, ovde od tebe ne traži da odustaneš od tvojih stavova. Samo, nemoj nam više prosipati demagogiju. Rokovi su odavno postali besmisleni, inflacija datuma je i na to smo svi već odavno postali alergični.
Nema konkretnih pomaka, sve što se radi, simbolično je i svako dalje insistiranje na veličini radova, postaje kontraproduktivno.
Još jedna građevinska sezona odlazi bez konkretnih pomaka. Mazanje očiju više ne prolazi. Samo dela. Dela, ne reči, linkovi, datumi i slikanja u prslucima i šlemovima.
Odavno u Ue ljudima puca prsluk za sve to.
 
Svejedno gde je kupljeno dok tone našeg zlata odlaze za 3 posto rente odlaze iz Srbije.
Nije svejedno! Tebi nije jasno da zlato iz Bora plaćamo dinarima koje naštampamo, a ne devizama, tj. to je džabe. A renta je tu najmanje bitan prihod, jer postoje porezi na plate 7.000 radnika, porez na dobit firme, pa PDV na svu robu i usluge koje koristi rudnik, transport i podizvodjači, . .

Inače, ja kao i uvek samo pratim šta se dešava oko ovog projekta, a ponekad i pošaljem neki mejl na razne adrese. A morate i vi na lokalu da se angažujete, eto i Valjevo dobija obilaznicu.
 
Neko u svetu uzima naše dinare?
Daj, bre!
Evro besomučno drže na 118 iako je jasno da je realna vrednost mnogo drugačija. Svako ko je izlazio u bilo koje inostranstvo može da vidi odnos naših i stranih cena.
Sve što sam letos i prošlog leta plaćao u Grčkoj, došlo mi je kao da sam to isto radio ovde u Užicu, a ponešto i jeftinije.
Ne pričam o mejlovima, to je tvoja slobodna volja i entuzijazam.
Pričam samo o pokušajima da nas uveriš u nešto što mi na terenu u lokalu vidimo (sopstvenim očima) potpuno drugačije i nemoj svako suprotno mišljenje nazivati politikanstvom. Radi sve što radiš, doprinosiš pojedinim informacijama, ali nemoj nas ubeđivati da je ovo crno zapravo belo. Možda je malo tamnosivo.
 
Neko u svetu uzima naše dinare? . Daj, bre!
Moraju da uzimaju dinare, jer postoji zakon da zlato prvo ponude državi na otkup po berzanskim cenama, ali u dinarima.

Te dinare onda troše na plate, poreze i doprinose, nabavku razne robe, na struju, gas, transport i razne druge usluge.

Preteruješ sa tim mojim navodnim "ubeđivanjima"(!?) jer mi to nije cilj, već samo dogadjaji oko projekta. A i ja nisam zadovoljan kako teku radovi.
 
Poslednja izmena:
Znači, ipak kupujemo naše zlato, iskopano u Boru pa izneto na berzu.
Sve je ok, samo tako nastupaj ovde i odlično ćemo se razumeti.
 
Vrh