Taj rok je za "projekat obilaznice" . . kako piše u naslovu članka.Da li je rok kraj sledece godine za celu obilaznicu ili samo most?
Pa, biće i ta vest kada se bude znao tačan datum. Tebi nije bitno kakav je projekat i detalji u tom članku, pa bezveze praviš dramu. Meni je važna svaka vest iz koje se vidi napredak u dokumentaciji, jer to znači da se približava i početak radova.Vest za Javnost treba glasiti: radovi počinju tad i tad, . .
Pa, biće i ta vest kada se bude znao tačan datum. Tebi nije bitno kakav je projekat i detalji u tom članku, pa bezveze praviš dramu. Meni je važna svaka vest iz koje se vidi napredak u dokumentaciji, jer to znači da se približava i početak radova.
Tema je otvorena pre 4 godine, pa da ne žurim pred rudu, i ne dramim nestrpljenjem. A što se tiče 'projekata' u Srbiji eno ga projekat pruge Valjevo-Loznica čeka svega par decenija, možda čak ni pola veka. A da vidiš tek 'projekat' Slavije od pre 50 godina kako će da izgleda, pa autoput Pa-Vš, pa projekat autoputa Bg-Ča desnom obalom Save preko Bariča, pa projekat Europolis pre 25 godina u Savskom amfiteatru, pa projekat spomenik Kosovskim junacima od pre 100 godina... ajde prvo da ne preskočimo stotine tih decenijama starih projekata da bi reč 'projekat' imala ikakvog smisla.Pa, biće i ta vest kada se bude znao tačan datum. Tebi nije bitno kakav je projekat i detalji u tom članku, pa bezveze praviš dramu. Meni je važna svaka vest iz koje se vidi napredak u dokumentaciji, jer to znači da se približava i početak radova.
Tri godine ovde pišeš iste priče, kao nisi zlurad (?) a omalovažavaš svaki korak prema izgradnji, ponavaljaš šta je nekad bilo pa ti je to neki kao argument. Ignorišeš činjenicu da je prvi put potpisan Komercijalni ugovor o IZGRADNjI obilaznice i da se sprema kamp gradilišta.Daleko od toga da sam zlurad i da ne želim da se to gradi, već previše sam se nagledao cirkusa na tu temu. . .
Nisu to "najbolji primeri" jer je cena tih projekata mnogo veća od 30mil koliko je ugovoreno za obilaznicu. Važno je da počne izgradnja, pa će biti jednom i završena.Najbolji primer je Fruskogorski koridor i Pozega.
Nisu to "najbolji primeri" jer je cena tih projekata mnogo veća od 30mil koliko je ugovoreno za obilaznicu. Važno je da počne izgradnja, pa će biti jednom i završena.
A da si pročitao bar par stranica video bi o kojem sam početku radova pisao. Potreban je "prvi korak", tj. početak glavnih radova, a onda ćemo da pratimo kako gradnja ide dalje. Skoro uvek ima nekih opravdanih ili neopravdanih probijanja rokova, ali važno je da se sve završi u nekom razumnom roku.Taj "zadatak" sam postavio sam sebi i otvorio ovu temu pre više od tri godine, jer mi je interesantan i važan projekat na koji se čeka decenijama. Tada nije bilo ni političke odluke da se krene u projekat, a ni dogovora sa kinezima da ga izgrade. Sada postoji komercijalni ugovor za Obilaznicu i sleduje za Kadinjače kada se završi otkup parcela. Lokacija za kamp je zakupljena i uskoro će početi radovi.