Znam to. Početna tačka je kod kampa. Ali, ne verujem da će moče slobodno da se šeta trasom kad počne gradnja.
Na samom razdvajanju starog i novog puta, verovatno će morati da nastrada jedna do dve kuće, zavisno kako reše raskrsnicu.
O tom, po tom, samo neka krene gradnja.
Previše je bilo priče, političke propagande, vreme je za konkretnu i intezivnu akciju.
U Užicu apsolutno u priču o tunelu i obilaznici ne veruje, osim onih kojima je to zadatak, a i za njih je pitanje.
Trase obilaznice je u velikoj meri izgrađena i tvrdo nasuta, osim jednog malog malog parčeta na sredini. Ima tu odavno napravljenih podzida, mostova, svega što je pobrojano da bi trebalo da se izgradi.
I dalje ostaje pitanje (pre)skupog i zahtevnog mosta koji bi trebalo da bude izgrađen na izuzetno nepristupačnom terenu iznad predela izuzetnih odlika - kanjona Đetinje i jezera Velike brane koje je nekad snabdevalo Užice vodom, a sada služi kao rezervno napajanje. Dubina kanjona tu je poprilična, preko 100m, mada je eksploatacijom kamena u kamenolomu Surduk poprilično oborena kota.
2006. uređen je prilaz tački početka mosta i na suprotnoj strani puta stena je pomerena 20-30m od puta kako bi se stvorio prostor za raskrsnicu. To je bilo vreme kada je firma "Putevi" koja inače gazduje kamenolomom, gradila južni krak K10 kod Preševa, deonicu ka Subotici i onu što je zovete Glinena na A2. i kvalitetan kamen im je očajnički trebao pa su ga vozovima vukli tamo. (ko prolazi, to je onaj deo kod ulaza u kamelom iznad drugog, dužeg tunela u krivini, gde vas svakodnevno vreba radar, pošto je 50 u zoni raskrsnice).
Seća li se ko onog mog obečanog jagnjeta za obećeno otvoranje do Požege pre godinu i po za Nikoljdan. Evo dajem opet, kada se sastave lukovi mosta, ako bude unutar 2 i po godine od danas. Ostaće ovde zabeleženo.