Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509569#p509569:3jz5u8l9 je napisao(la):
dragan » Čet Jan 18, 2018 2:11 pm[/url]":3jz5u8l9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509566#p509566:3jz5u8l9 je napisao(la):
scele » 18 Jan 2018 02:01 pm[/url]":3jz5u8l9]. . Niko zvanično ništa nije poslao / kontaktirao.
Još je rano za neki kontakt, jer postoji procedura.

Prvo mora da se usvoji ovaj PDR, pa Idejni projekat,. . .

Naravno, ali mislim da je u redu da se napiše barem neka informacija s o tome što će se događati. Pogotovo ako nešto ulažeš u te nekretnine (npr moraš da zameniš prozore), a za par meseci - godinu dana će te srušiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509566#p509566:3j3ehp6x je napisao(la):
scele » 18 Jan 2018 02:01 pm[/url]":3j3ehp6x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509550#p509550:3j3ehp6x je napisao(la):
astrodule » 18 Jan 2018 01:23 pm[/url]":3j3ehp6x]@empiresandy i @scele Da li je vas neko zvanično kontaktirao u vezi tog rušenja?

Niko zvanično ništa nije poslao / kontaktirao.
Ali je svakako unešen nemir u sve stanare zgrada koje se nalaze na tom potezu. Nadam se da će ovaj projekat stvarno biti završen, jer je jako neodgovorno praviti paniku bez razloga. Svima je Savamala u glavi, naravno da nije isto ali zebnja postoji.
Obavezno podnesite prigovore i idite na sednicu komisije za planove koja je navedena na obaveštenju. Ja sam tako prisustvovao sednici za ulicu Milana Rakića kada su se bunili stanari kojima je zbog širenja ulice planirano da se ruše kuće. Uspeli su nametnu svoju problematiku kao temu te su ozbiljnije shvaćeni. Moram napomenuti da ih je bilo puno i da su bili složni.
 
Ако планирају да почну крајем године, како је најављено, експропријација креће јако брзо, тј. мора да крене брзо јер је иначе неће завршити. То траје месецима.

Будући да је најава изградње тунела за крај године, то значи да планирају да заврше експропријацију без судских поступака који процес развлаче годинама. Значи да ће, без обзира шта пише у плану, понудити суме које се не одбијају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509574#p509574:2qfw1sxn je napisao(la):
empiresandy » 18 Jan 2018 02:17 pm[/url]":2qfw1sxn] . .mislim da je u redu da se napiše barem neka informacija s o tome što će se događati.
Šta će se dogadjati, vidi se u PDRu. . .nema potrebe za informaciju.

Ja bih vam predložio da organizujete sastanak svih vlasnika

i angažujete advokata ili agenciju za pregovore sa Direkcijom.
 
Vrlo je neozbiljno neobavestiti lično stanare koji za godinu dana moraju da se isele.

Stan se ne kupuje za par meseci, već je godinu dana neki minimalni rok. Stanari moraju da znaju okvirno (+-10%) koliko će im država dati para i na osnovu toga da krenu da traže nove stanove.
 
Mi preko 50 godina čekamo neku akciju grada vezano uz taj deo. Gradnja je uvek bila zabranjena. Mislim da su ljudi prestali da veruju da će se bilo šta dogovoriti. A i nemaju zakonska prava jer nisu vlasnici. Biće i veliki problem raseliti te ljude jer puno njih nisu uopše vlasnici nego tu samo žive. Vlasnici su umrli, a njihovi naslednici rasuti po svetu bez ikakvog interesa za ovim nekretninama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509579#p509579:2pg9zzss je napisao(la):
dragan » Čet Jan 18, 2018 2:34 pm[/url]":2pg9zzss]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509574#p509574:2pg9zzss je napisao(la):
empiresandy » 18 Jan 2018 02:17 pm[/url]":2pg9zzss] . .mislim da je u redu da se napiše barem neka informacija s o tome što će se događati.
Šta će se dogadjati, vidi se u PDRu. . .nema potrebe za informaciju.

Ja bih vam predložio da organizujete sastanak svih vlasnika

i angažujete advokata ili agenciju za pregovore sa Direkcijom.

Da, vidi se. Ali je pitanje znaju li obični ljudi to pročitati. Ili pogledati nacrt? Tamo žive i stari i nepismeni i bez računala.
Ja sam svugde tražila informacije o svemu ovome i jedino mesto gde ih pronađem je ovaj forum, zato sam se i priključila.
 
Radi se o tome da je tu ranije tim delom planiran metro pa se sada prebacuje u drumski tunel, a ostaje isto područje za ekspropriaciju. Tako ko zna koliko ljudi u Beogradu čeka ekspropriaciju, a njihove kuće se nalaze na trasi gde treba da se grade ulice. Tako na primer znam ljude koji 40 godina ne smeju ni da rekonstruišu kuću na pravcu gde treba proći produženje Čingrijine ulice ka Milana Rakića na Zvezdari.

Vaša sreća u nesreći je što je sada ovaj projekat prioritet grada, te će taj status kvo biti rešen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509590#p509590:38gbb99q je napisao(la):
empiresandy » 18 Jan 2018 03:04 pm[/url]":38gbb99q]Tamo žive i stari i nepismeni i bez računala. ..
Razumem taj problem, pa sam zato i predložio da angažujete profesionaca.

Sazovite sastanak svih zainteresovanih i odaberite neki "Tim za pregovore".

Naravno, samo će katastarski vlasnici stanova dobiti nadoknadu od Direkcije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509498#p509498:khju6ftz je napisao(la):
astrodule » Чет Јан 18, 2018 10:49 am[/url]":khju6ftz]O kakvim crnim podzemnim tramvajima pričate? Tramvaj je prevozno sredstvo za površinu i idealan je jer može da ide u kroz pešačke zone.

Zna se šta ide pod zemlju (metro i automobili) i nikakva polu-metro rešenja nisu rešenja.
Постоје примери преметроа у свету. То је прелазно решење, пре изградње метроа. Направе се тунели али се за почетак пусте трамваји док се не развије остатак мреже. Греота да се тунел на савршеној траси искористи само за пролазак испод најужег и најгушћег центра града.
 
Prvo taj tunel nece nikad biti pogodan za premetro tj metro zato sto sece greben i izbija skoro na istu nadmorsku visinu sa druge strane.

A to znaci da ne prati povrsinu grebena sto nije nikako pogodno za metro stanice jer bi one morale biti jako duboke tj jako skupe.
 
Моја нека замисао је била да трећа метро цев буде изнад ове две пројектоване, значи плиће у односу на површину гребена.
 
I da bude iznad opet bi to bilo izuzetno duboko.
Tu bi bila stanica Terazije 40-50 metara dubine.
 
Тачно тако, изнад аутомобилских цеви, да би могла да се укрсти са другим тунелом. Нема потребе за више од једне станице, јер сем станице испод Теразија, све остале би биле близу улаза и излаза тунела.

Као што се саобраћајем баве људи који се удобно превозе својим колима, при том су сами у њима не мислећи на штету од загађења ваздуха , исто тако без довољно размишљања се залећу и они који су против једног таквог корисног и разумног решења. Улазак трамвајем до Теразија омогућава много бржи долазак из разних праваца, јер трамвајска мрежа постоји, а само решење не искључује и метро који иде другом трасом и могу сасвим лепо да се допуњују. С тим да ће метро да се чека још неку деценију, а трамвај у том тунелу би могао да прође за неколико година, а то је велика разлика.

Тешко је да се лако дође до најбољих решења која су најкориснија, најмање скупа и најбрже изводљива. Можда би од тог тунела била кориснија два која би подразумевала и шински превоз. Један тунел би повезивао Савску и Дунавску страну трасом на правцу Француске улице, а други од Ветеринарског факултета преко Славије до места где је предвиђен излаз из овог, код раскрснице Таковске и Цвијићева.Тиме би скоро потпуно растеретили улаз у градско језгро из већине главних праваца и створили услове за здравији Београд у коме бициклисти не возе тротоарима и поред загађених коловоза, а пешаци могу да мирно шетају новим пешачким улицама и четвртима.
 
Ali ovo je opet sklepano resenje, nama ne trebaju nikakvi podzemni tramvaji vec pravi metro.

Ako razmisljamo poluresenjima kao do sad sa LRTom necemo dobiti metro ni 2100te godine.
A ovo sto predlazete je jos gore od LRT-a jer taj podzemni tramvaj kad izadje iz tunela postaje obican tramvaj koji se ukrsta sa ostalim saobracajem.
 
Kako će se kopati ovi tuneli? TBM ili klasično miniranje? Red je da vidimo neku "krticu" u Srbiji.
Ako ne za metro ono bar za ovaj projekat ako je moguće. Mada ovo zavisi od samog materijala koji se kopa. Za TBM bolje da je tvrd materijal.
 
Stanarima teraziske terasa osnujte udruzenje gradjana
Posaljite pismene primjedbe na plan u zakonskom roku
To ce vam omoguciti da prisustvujete i ucestvujete u radu komisije morate biti slozni
Imate dio foruma koji se bavi planovima i primjedbama
Bonitet i kvalitet svake zgrade se pojedinacno cijeni kad dodje komisija za procejenu
Nadoknadjena ce biti imovina samo legalna koja ima vlasnika i koja je upisana u katastar.
Dok oni koji imaju pravo koriscenja dobice stanove sa istim pravom mozda uz mogucnost otkupa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509633#p509633:3nir7yax je napisao(la):
spatiotecte » 18 Jan 2018 06:54 pm[/url]":3nir7yax] . . . nama ne trebaju nikakvi podzemni tramvaji vec pravi metro.
Nama trebaju nadzemni tramvaji, oni produženi CAF

a neki klasičan metro nam i nije baš toliko poreban.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509638#p509638:1cf3e3ua je napisao(la):
astrodule » 18 Jan 2018 07:31 pm[/url]":1cf3e3ua]Taman da se aktivira ona krtica tamo negde u Velikom selu

Ta krtica ima mali precnik, hidrotehnika je koristila za kopanje interceptora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509640#p509640:1luc7g3m je napisao(la):
dragan » 18 Jan 2018 07:34 pm[/url]":1luc7g3m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509633#p509633:1luc7g3m je napisao(la):
spatiotecte » 18 Jan 2018 06:54 pm[/url]":1luc7g3m] . . . nama ne trebaju nikakvi podzemni tramvaji vec pravi metro.
Nama trebaju nadzemni tramvaji, oni produženi CAF

a neki klasičan metro nam i nije baš toliko poreban.
file.php

Nama ne treba metro?
Predlazes tramvaj za grad od 2 miliona ljudi?
Znaci Sofija Budimpesta Bec Varsava su budale koje su gradile metro a nije im trebao?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509633#p509633:1gvk0ee9 je napisao(la):
spatiotecte » 18 Jan 2018 17:54[/url]":1gvk0ee9]Ali ovo je opet sklepano resenje, nama ne trebaju nikakvi podzemni tramvaji vec pravi metro.

Ako razmisljamo poluresenjima kao do sad sa LRTom necemo dobiti metro ni 2100te godine.
A ovo sto predlazete je jos gore od LRT-a jer taj podzemni tramvaj kad izadje iz tunela postaje obican tramvaj koji se ukrsta sa ostalim saobracajem.
Nemam potrebu za konfrotaciju , izbacimo politiku, koliko znam stručniji si od mene te rasvetli mi ovo sto si napisao :)
jer nijedno izneto moje zapažanje u predhodnim postovima nisi argumetnovano osporio ili oborio
osim svojim strahom da necemo dobiti metro ni do 2100god. :shock:

Verujem da hocemo jer Francuzi koj i trebaju da metroi rade svoje prisustvo maximiziraju ( na pr. aerodromom)
i da polako pripremaju da svoja fin.obaveze BGdu iz tih poslova, izvrše drugom uslugom ,,krticom,, za metro
al to je moje uverenje a ne činjenica .

Evo ponovicu taj post
koliko nam je svima korisniji auto tunel sa tramvajem od metro tunela
kako bi ti mogao bez listanja forumskih stranica, stavku po stavku da obrzložiš z, a što to navedeno nije dobro i nije na opštu korist
Hvala ti u napred :)
A po čemu se razlikuje auto-tramvajski tunel od auto tunela :shock:

Ni po visini ni po širini jedino što se na kolovoz postavljaju i šine kao i do sada po nekim Bg ulicama
el. jedna žica ide po plafonu (vidi stanicu na gazeli kolika je visina) i TO JE SVE

Metro tunel i metro stajališta te je daleko skuplji i koristi ga samo metro
a to je slaba vajda na opštu NEkorist
dok kompletna problematika sa svim ostalim učesnicima u saobracaju ostaje NE rešena

Uz metro tunel pride dok se nabave još i metro garniture i ostali sigurnosni, informativni i dr. sistemi ULUPAJU se paretine
ko zna koliko puta vece od ato tunela a nemamo ih da bi se toliko razbacivali

Auto tunel je koristan svim učesnicima a ako bude imao i dobru ventilaciju moze da ima i biciklističku stazu

Prvo auto tunele pa posle ispod njih i metro tunele :grand:
rešiti problematiku svih saobracajnih učesnika pa onda taj saobracaj unapredjivati metrom
a ne da ostavi se problem na površini , pare se potroše i onda :evil:
kao pod prinudom zbog saobracajnog kolopsa (u nedostaku auto tunela) primoravati gradjane da koriste metro


Konkretno meni iz Bataje imam opciju i BGvoza i autobusom
na šta bi ličilo da nam ukinu ili smanje sve autobuse sa izgovorom imate Bgvoz .... zar to ne bi bila primena sile ?

rečeno, učinjeno i veliki pozdrav :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509642#p509642:3d39jg6x je napisao(la):
spatiotecte » 18 Jan 2018 07:42 pm[/url]":3d39jg6x]Nama ne treba metro? . . Predlazes tramvaj za grad od 2 miliona ljudi?
Prvo : u gradskom delu BG u okviru Obilaznice ima oko 1milion ljudi.

Drugo : postoji mreža gradski vozova, koja još može da se proširi.

Treće : svaki grad bira ono što mu je najisplativije i najcelishodnije.
 
Boco,
Sa tobom nisam nikad imao sukobe a prilicno znam da ih necu ni imati jer te jako cenim kao starog forumasa i uglavnom delim tvoja misljenja na ostalim temama.
Dakle ovu raspravu svakako ne smatram bilo kakvim sukobom. :)

Probacu da razjasnim zasto u nasem slucaju smatram da ovo nije dobra ideja bar ne sad.

Potpuno si u pravu kad kazes da je ova ideja jeftinija od metroa, to svakako stoji i ja to ne sporim.
Medjutim da je mnogo jeftina kao sto izgleda na prvu loptu bas i nije. Zasto?
Video si i sam koliko traje tender oko postavljanja tramvajskih sina na mostu preko Ade i da se za to uzima kredit. Dakle samim tim se povecava zaduzenje grada.
Svi znamo da Beograd nema veliki budzet, zapravo jako mizeran u odnosu na druge gradove nase velicine, manje od milijadu evra.

Pri tom za razliku o mosta preko Ade mi nemamo tramvajsku prugu sa obe strane tunela vec samo kod Karadjordjeve, dakle sta se desava kad taj tramvaj izbije u 29og Novembra?
Znaci moralo bi se izgraditi pruga i u 29 og novembra sto automatski znaci i rekonstrukcija cele ulice, dakle dodatni trosak za produzenje tramvaja i dodatni trosak za rekonstrukciju ulice.
Slozices se da ako na primer taj tamvaj ide do Pancevca, to vec postaje ozbiljna deonica, zar ne?
Koliko mi to mozemo u ovom trenutku da ispratimo finansijski?
Da se sad vratimo na francuze i izgradnju metroa.
Ako uzmemo u obzir realnu i vrlo izvesnu mogucnost da nam odobre kredit i izgrade metro da pogledamo sta ce se desiti.
Dakle imacemo liniju broj 1 od Makisa do Mirijeva kad se kompletira i sve to preko BnV.
I sta dobijamo onda?
Pa istu tu trasu koja se ovde predlaze sa tramvajem u tunelu, bar onaj deo od ekonomskog fakulteta do 29od novembra.
Te 2 trase se dakle poklapaju kolko tolko bar po pravcu i delova grada koje opsluzuju.
Da li smo toliko bogati da istovremeno maltene gradimo i metro i tramvaj na istom pravcu a mozda bi mogla tramvajska mreza da se prosiri negde gde je jos nema a gde bi bila potrebnija?
 
Vrh