ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.08.2015.
- Poruke
- 988
- Pohvaljen
- 1.382
Нама пре свега треба јавни превоз који ће бити бржи, редовнији и удобнији, а пре свега здравији за путнике, али и животну средину. То јесте искључиво - независан од укрштања - јавни превоз !
Питање метроа или трамваја није спорно . Могу да постоје и један и други и да се допуњују. Трамвај јесте зависан од укрштања, али већ постоји, а његовим спуштањем испод се добија независност и знатно убрзава превоз, бар на неким деловима трасе.Могуће је и читаве трасе трамваја учинити независним.
Београд се разликује од неких других милионских градова по томе што има скоро половину градског ткива у облику модерног Новог Београда, са широким булеварима, аутопутем на који се наслањају густо насељени блокови и још увек неизграђеним просторима којих има и са друге стране Саве. Затим има железничке трасе у граду и тунеле железничког чвора.То је јединствена основа за независне трасе изнад тла. С обзиром да трамвај прави мању буку од воза и да нове трасе могу да се повезују са постојећим - то га препоручује. Независност трасе не мора да се изводи само спуштањем испод тла, него и затварањем попречних улица или спречавањем пресецања трасе трамваја која иде средином улице.
Питање метроа или трамваја није спорно . Могу да постоје и један и други и да се допуњују. Трамвај јесте зависан од укрштања, али већ постоји, а његовим спуштањем испод се добија независност и знатно убрзава превоз, бар на неким деловима трасе.Могуће је и читаве трасе трамваја учинити независним.
Београд се разликује од неких других милионских градова по томе што има скоро половину градског ткива у облику модерног Новог Београда, са широким булеварима, аутопутем на који се наслањају густо насељени блокови и још увек неизграђеним просторима којих има и са друге стране Саве. Затим има железничке трасе у граду и тунеле железничког чвора.То је јединствена основа за независне трасе изнад тла. С обзиром да трамвај прави мању буку од воза и да нове трасе могу да се повезују са постојећим - то га препоручује. Независност трасе не мора да се изводи само спуштањем испод тла, него и затварањем попречних улица или спречавањем пресецања трасе трамваја која иде средином улице.