[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510865#p510865:30dzk28e je napisao(la):
dragan » 23 Jan 2018 22:23[/url]":30dzk28e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510843#p510843:30dzk28e je napisao(la):
boca-ica » Sre Jan 24, 2018 12:02 am[/url]":30dzk28e]Kroz auto-tunel o istom trosku treba provuci i koletorske kanalizacione Savske cevi
da bi se otpadna voda kao sto je planirano preciscavala pre ispusta u Dunav . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510859#p510859:30dzk28e je napisao(la):
Gringo » 23 Jan 2018 11:11 pm[/url]":30dzk28e]
Добра идеја, мада је планирано да се канализација одводи Интерцептором . . .
To je jako loša ideja, jer bi se kanalizacija dovela na Ada Huju
gde je planirana masovna poslovno-stambena gradnja, pa nije
pogodno za izgradnju postrojenja za preradu otpadnih voda.
To JESTE DOBRO jer otpadna Savska voda mora izaci sa ,,one,, dr strane visokog Teraziskog grebena,
kako bi stigla do Velikog sela
gde jeste planiran a i morace ubrzo da se gradi iterceptarski kolektor za prečišćavanje
- imaš posebnu temu pa vidi detalje
Auto tunel imace nagib od oko 4 stepena
što je idealno da se otpadna Savska voda sadašnjim pumpama podigne na neku visinu Teraziskog grebena do POLOVINE auto tunela
odakle
prirodnim padom sa druge strane tunela silazi - protiče cevovodom
i NE TREBAJU nikakve posebne pumpe da se izdignu na
istu visinu po zakonu SPOJENIH SUDOVA
otprilike... skoro do visine Višnjičke banje ....a odatle do Velikog sela ....i nema toliko mnogo
Tako da cevovod otpadnih Savskih voda gde god prolazi nema nikakav uticaj, niti veza sa sadašnjom, buducom gradnjom
duž njegove trase a naročito nece imati nikakav uticaj na Adu Huju jer ide ispod kolovoza.
Verovatno može da ima i POZITIVAN efekat i na taj deo Dunavskih otpadnih voda (zavisi od pritiska)
umesto u taj urbanizovani deo Dunava da se izliva, kao sada kod Ade Huje
mozda bi istim takvim pumpama sliv otpadnih Dunavskih voda podzemno da se uliva u ovaj ,,Savski cevovod,,
tako da SVE otpadne vode idu u taj iterceptarski kolektor Veliko selo, kako je i rečeno
Osnovno je da se probije AUTO TUNEL kroz Teraziski greben
jer on donosi VELIKU BLAGODET Beogradu rešavajuci više gorucih problema
1.- Bitno smanjuje i ubrzava saobracaj za SVE učesnike naročito interventim vozilima
2. - Proširuje tramvajsku mrežu , stepen nj. pokrivenosti i skracuje vreme putovanja (nema kruženja kao sada ,,2,,)
3. - Oslobadja novotariju ,,Bgd na vodi,, neprijatnih izliva kanalizacije ispred nj. prozora i šetališta
4. -Omogucava u širem reonu ušca čistiju rečnu vodu te postaje bolja i za upotrebu sportsko rekreativne svrhe Beogradjana
5.- Povratak i obogacivanje rečne flore i faune .... mozda nam se vrate i rečni rakovi koje pamtim da su bili na ušcu
mogao bih još da nabrajam koristi od auto tunela u u odnosu na metro , žičare , pokretne pešačke trake....
al ajd, pametnom je i ovo dosta :lol:
Ah da...
što se tiče nus produkta, tokom prokopavanja tunela
odakle opsesija da se sav taj kamen kasnije samo melje i melje
kad nj. graditeljska upotrebna i finasiska vrednost se povecava veličinom a ne usitnjavanjem.... al o tome i mogucnostima dr. put
Kao običan gradjanin jako puno se radujem LEPŠOJ buducnosti Bgda sa ovim AUTO TUNELOM
vesleim se njegovom započinjanu, izradi, i puštanju u rad na KORIST SVIH gradjana