Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Све се то да средити, главни проблем су паре. То је и удавило наша предузећа.
 
Ja bih dodao da koliko pratimo radove na ovom forumu, njihovi projekti su najkvalitetnije izvedeni...
Da, npr. put od Pupinovog mosta ka Borči... dugo je i potrajao. A takvo stanje će za koju godinu da zadesi i put od Surčina do Obrenovca. Za Pupinov most - raspitaj se kod stvarno upućenih (Vučić, Đilas, BIA, CIP, naučni instituti) - njega neka čuvaju Bog i predsedavajući Mao.
 
Da, npr. put od Pupinovog mosta ka Borči... dugo je i potrajao. A takvo stanje će za koju godinu da zadesi i put od Surčina do Obrenovca. Za Pupinov most - raspitaj se kod stvarno upućenih (Vučić, Đilas, BIA, CIP, naučni instituti) - njega neka čuvaju Bog i predsedavajući Mao.

Ma najgori su, propada i surcin obrenovac vec, samo BIA to krije, nocu Vesic pumpa pur penu u kolotrage, kao na trgu (koji je radila cuvena firma STRABAG) :) Ili treba sve da gradi PZP Beograd, ipak su se pokazali na Ub - Lajkovac kao nosilac projekta (a bogami i na trgu republike kao podizvodjac).

Све се то да средити, главни проблем су паре. То је и удавило наша предузећа.

Ne, ne da se srediti i nisu problem samo pare. Bile su problem pre 20 godina a sada je prekasno. Pregazilo ih je vreme, tehnologije, standardi i verovatno nacin razmisljanja. Kao sto sam naveo, vise nemaju ni reference. Najbolje sto mozemo da uradimo je da kada se Kinezi povuku za 10ak godina, da domace firme preuzmu vecinu domacih inzenjera koje je zaposlila CCCC i druge firme. Jedini hendikep je sto su te domace firme uglavnom u vlasnistvu nekih polu-kriminalnih i potpuno kriminalnih faca kojima uglavnom nije u interesu da dugorocno razvijaju ta preduzeca.
 
Naravno da krije BIA, kad je došao kineski premijer na otvaranje. Šta će drugo da rade? A put ka Borči se raspao, za to ti ne treba BIA da vidiš. To je prvi njihov, dakle... more to come:)

Domaće firme... sa nekim drugim ljudima, u drugom vremenu.
 
Тај део пута од моста до Зрењанинца и Панчевца је ако се добро сећам радио Миљковић-бивши Ратко Митровић нискоградња (МБА-РМН).
 
A, da, to je. Kinezi nemaju veze, ko ni s kovidom. Nije to njihov kredit, ni posao. Opravdali smo ih ;)
 
Energoprojekt je dobio probijanje nasipa na nbg sad zašto je vlast odustala druga prica
Oni sasvim fino rade preko svojih ćerki firmi entel itd.Najlakse je razbucati firmu i staviti uslove da ne mogu da prodju na tenderu ni za održavanje
 
Energoprojekt je dobio probijanje nasipa na nbg sad zašto je vlast odustala druga prica
Oni sasvim fino rade preko svojih ćerki firmi entel itd.Najlakse je razbucati firmu i staviti uslove da ne mogu da prodju na tenderu ni za održavanje

Postavio si pitanje da li umemo da probijemo tunel i ja ti kazem - ne umemo.
Mozda za neki do 200 metara bismo se i snasli, ali ispod Beograda nikako.

Entel se ne bavi niskogradnjom uopste, nego nekim konsaltingom na bliskom istoku za energetiku, ne znam kakve to veze ima sa tunelom ili mostom.
 
Рекао Шапић данас у Јутарњем програму на ТВ Прва да ће уговор за тунел бити потписан за неколико дана.
 
Postavio si pitanje da li umemo da probijemo tunel i ja ti kazem - ne umemo.
Mozda za neki do 200 metara bismo se i snasli, ali ispod Beograda nikako.

Entel se ne bavi niskogradnjom uopste, nego nekim konsaltingom na bliskom istoku za energetiku, ne znam kakve to veze ima sa tunelom ili mostom.
У прилог овоме што је колега написао:

Ми са тунелима имамо озбиљне проблеме.
 
A znamo da je tu zemljište ne-može-gore, uostalom, jednom su već započeli tunel, naišli na podzemne vode i odustali.
 
Bilbordi kod Ekonomskog. Izgleda da, prema novom rešenju, tunel ne ide u breg, već ponire u zemlju već u parku.

Šapke potvrdio da je Vlada neki dan potpisala ugovor sa Powerchinom

5e34403d6b29282d5dc529261534a133_6919322627.jpg
 
To jeste građevinsko-urbanistički prihvatljivije, ali je saobraćajno katastrofalno, jer ukida vezu sa južnim Beogradom kroz Sarajevsku/Balkansku/G. Principa - sve će da guraju na Savski trg (izgrađen po umetničko-oblikovnim prioritetima, suprotno potrebama drumskog saobraćaja - smanjenog kapaciteta u odnosu na ranije!) i Karađorđevu?!

Ovaj projekat bi morao da propadne.
 
Zar neće u ovom slučaju iz tunela moći u Vudroa Vilsona pa preko Sajma dalje ka južnom delu? Ako svi budu išli preko Savskog trga, haos u najavi.
 
Vrh