Ne mogu da spoje Kvantas sa Ledinama kroz ravnicu jos malo pa 12 godina a hoce da kopaju tunel ispod grada.
To jeste građevinsko-urbanistički prihvatljivije, ali je saobraćajno katastrofalno, jer ukida vezu sa južnim Beogradom kroz Sarajevsku/Balkansku/G. Principa - sve će da guraju na Savski trg (izgrađen po umetničko-oblikovnim prioritetima, suprotno potrebama drumskog saobraćaja - smanjenog kapaciteta u odnosu na ranije!) i Karađorđevu?!
Ovaj projekat bi morao da propadne.
Потписала, потписаће, ћу, ћеш, ће......
Šapke potvrdio da je Vlada neki dan potpisala ugovor sa Powerchinom
Ne nije najracionalnije.Pogledajte prilog 182896
Људи моји, погледајте како се крећу кола нацртана на трећем паноу
Иначе неко рационално планирање би било са што већим степеном денивелисања, да имамо у продужетку моста друмску естакаду која би прескочила и Вилсонов булевар, и Карађорђеву и Гаврила Принципа, и онда "пенетрацију" (др Шапић) у Теразијски гребен на вишој надморској висини, самим тим и плићи тунел. Идеално би било да денивелисање буде и са НБГ стране овог дела "малог метроа" (др Шапић) где би имали естакаду која би кренула од булевара М. Пупина у зони 6 каплара, и која би прескочила и Милентија Поповића, и спој Владимира Поповића и булевара Николе Тесле до новог Савског моста. Taко би смо добили прави "мали метро" (др Шапић), где би се возила од 6 каплара до СУПа у 29. кретала без и једног јединог семафора што би било суштинско убрзање саобраћаја кроз центар Београда. Плус додамо на то везу са Газелом преко Владимира Поповића, ефекат је још већи.
Ко каже да је пресечена?Meni deluje da Gavrila principa prolazi iznad portala tako da nije presecena sudeci po svemu
+1Тешко да иселе пар складишта и нехигијенско насеље, али ће лагано да раселе два блока у кругу двојке.
Seti se kako je prošao iskop na zelenjaku.Нисам мислио да иду у ножицу, већ изнад, у висини надвожњака који би прешао преко улице Гаврила Принципа. Са надвожњаком би смо сачували и парк као целину без прекидања саобраћајницом и Карађорђева не би имала семафор. Једино што би саобраћај из Карађорђеве морао у Херцеговачку преко кружног тока па у Вилсонов где би било најприкладније направити рампе за пењање на мост или надвожњак ка тунелу. Мада би био приступ Вилсоновим булеваром из смера БнВ.
Стара је ван функције, полу затрпана, са све заробљеним пумпама које су исправне и прескупе и могле су негде другде да се поставе, јер су журили да отворе коловоз и нису имали добар синхро план пребацивања са старе на нову итд..Što ne znači da ona (stara) može sama da obavi čitav posao, jer da može samo jedna da radi posao, ne bi ostavljali i drugu.
Ja sam razumeo da će ona ostati u funkciji jer je nakon probnog rada nove zaključeno da ista nije sama dovoljna da obavlja posao.Jesi siguran da je van funkcije? Ona nije zatrpana, iako je u pojedinim trenucima tako izgledalo u haosu, samo je uklonjena kućica. Sad se na njenom ćošku koji je završio ispod trga nalazi veliki ventilacioni otvor i klime:
Pogledajte prilog 184439
Odbor za izgradnju pozorišta na Zelenom vencu formiran je 1851. godine, i tada je počelo sakupljanje novca za ovo zdanje. Prema beleškama tadašnjih istoričara, bila su aktuelna dva projekta, jedan Italijana Kasana, a drugi Čeha Jana Nevole. Odbor je usvojio Kasanov plan. Međutim, teren je bio vrlo podvodan. Doneta je odluka da se temelji postave na šipovima, ali i posle zabadanja 2.000 hrastovih šipova pojavljivala se voda. Tako su 1853. godine radovi obustavljeni, jer više nije bilo novčanih sredstava, a i ceo posao se ispostavio kao opasan, jer su se na ozidanim delovima pokazale pukotine