Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Kartmen ili si ironican ili .Skola nije mala i vrlo je moderna i koje zagadjenje imas kod Terazijske cesme od tunela a tolika bi razdaljina bila u ovom slucaju.Mozda si i bot pa bi prebacio celu skolu u novu neku pored reke da bi popunio broj jer ne verujem da ima toliko satro elitne dece.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393856#p393856:2icmw2q8 je napisao(la):
Čika Brana » Pet Jun 24, 2016 3:46 pm[/url]":2icmw2q8]Народе нисам баш најбоље пазио на часовима. Ако се не варам тунел од Панчевца до Франша почети су да се буше Кртицама. Ако ме памћење служи тада су биле две кртице. Имало се могло се. Онда је у народ процурела вест да се једна кртица "заглавила"!? То је било нешто о чему није смело да се прича и Милиција је знала де приводи људе на преваспитавање ако би у кафанчету причали о томе. Када је 1995 године прорадила станица Вуков споменик, кртице су већ пале у заборав. Шта је било на крају са тим кртицама? Колико је знам кртице нису само за једнократну употребу. Чини ми се да је била и трећа кртица која је копала канализациони тунел ка Вишњичкој бањи и мислим да је она завршила посао и шта је са њом? :?
Za ove dve ne znam ali krtica je u principu vezana za tunel koji gradi, ako se dosta elemenata narednog tunela poklopi moze da se modifikuje i za taj. U svakom slucaju s obzirom na napredak u tehnologiji i izazove novog tunela verovatno bi morala nova. Ali ovakav tip tunela je nezgodan za gradnju na taj nacin. Ima dve krivine, teske i nepredvidive uslove, osrednju duzinu... Pogotovo s obzirom na nasu jeftinu radnu snagu i strucne domace firme.
 
Subota, 10. jan 2015. u 10:42
Ovo su najzagađenije ulice u Beogradu!
Laboratorija za fiziku okoline Instituta za fiziku Beograd u saradnji sa NVO Geoekološkim centrom iz Beograda realizovala je projekat „Biomonitoring teških metala u vazduhu/edukacija o uticaju saobraćaja na kvalitet vazduha“ koji je finansijski podržala Naftna industrija Srbije – NIS, a.d. Novi Sad u okviru Javnog konkursa “Zajednici zajedno 2014.”


Ovo su najzagađenije ulice u Beogradu!
U Laboratoriji za fiziku okoline Instituta za fiziku u Beogradu razvijena je metoda aktivnog biomonitoringa teških metala u vazduhu korišćenjem vrećica s mahovinom.

Mahovine vodu i nutrijente upijaju iz vazduha, te se sadržaj okolnog vazduha odražava i na njihov unutrašnji sastav. Ova njihova osobina može poslužiti kao indikacija zagađenja vazduha teškim metalima i organskim zagađujućim supstancama.

Tokom 2014. godine, realizovan je projekat „Biomonitoring teških metala u vazduhu/edukacija o uticaju saobraćaja na kvalitet vazduha“ s ciljem dobijanja informacije o sadržaju teških metala u vazduhu duž glavnih saobraćajnica grada Beograda.

Mahovine u vrećici su izlagane atmosferskoj depoziciji na 48 mernih mesta uključujući glavne gradske raskrsnice, saobraćajne petlje, kružne tokove, prometne ulice, ali i one sa manjim protokom vozila.

Sadržaj kancerogenih i toksičnih elemenata, kao što su: As, Cd, Co, Cr, Cu, Ni, Pb, Pt, Sb i Zn, je izmeren u uzorcima izlaganih mahovina

Na svim mernim mestima izvršena je procena ukupnog protoka, kao i protoka vozila po kategorijama s ciljem utvrđivanja odnosa intenziteta saobraćaja sa izmerenim koncentracijama teških metala u mahovini, odnosno vazduhu.

Na osnovu dobijenih rezultata izvršena je procena zagađenosti vazduha teškim metalima:

jako zagađen: kod Londona, Skupština, Vukov spomenik, Šumice, Autokomanda, Mostarska petlja, Ušće i Piramida;

zagađen: Savski trg, Zeleni venac, Dom omladine, Cvijićeva, Višnjička, Banovo brdo i Knez Mihailova;

umereno zagađen: Karaburma, Studentski grad, SIV i Zemun;

neznatno zagađen: Resavska, Sinđelićeva, Triše Kaclerovića, Topčiderska zvezda, Dedinje i Magistratski trg.

Istraživanje je pokazalo da promena sadržaja teških metala u mahovini odražava opterećenje mernih mesta saobraćajem:

više od 3 500 vozila po času: kod Londona, Skupština, Zeleni venac, Ušće, Piramida, Autokomanda, Mostarska petlja – jako zagađen vazduh;

2 000 – 3 000 vozila po času: Takovska, Dom omladine, Cvijićeva, Vukov spomenik, Šumice, Studentski grad, SIV, Savski trg – zagađen vazduh;

1 000 – 2 000 vozila po času: Banovo brdo, Zemun, Ustanička, Vojislava Ilića, Višnjička – umereno zagađen vazduh;

manje od 1 000: jednosmerne ulice: Sinđelićeva, Resavska, Triše Kaclerovića, Balkanska – neznatno zagađen vazduh.

Rezultati ovog projekta doprinose boljem sagledavanju stanja kvaliteta vazduha u Beogradu i mogu se koristiti za izradu planova upravljanja koji se odnose na kvalitet vazduha i održivi transport: promena prioritetnih tokova vozila; izmeštanje tranzitnog saobraćaja iz centralnih ka perifernim zonama grada; i obezbeđivanje pešačkih zona i biciklističkih staza; planiranje i projektovanje ozelenjavanja urbanih i zagađenih oblasti radi smanjivanja uticaja zagađenja koje prouzrokuje intenzivan protok automobila.

Dr Mira Aničić Urošević, rukovodilac projekta
Izvor: ekologija.rs



Botovacu podacima, dakle medju najzagadjenije tacke u gradu su upravo oko terazijskog tunela, Zeleni venac , Dom Omladine, Knez Mihajlova ulaz, po podacima najzagadjenije tacke su upravo gde prolazi saobracaj po vrsnom satu izmedju 2500 do 3500 kao jako zagadjene deonice a upravo se toliko moze ocekivati saobracaj u ovom tunelu koji ce biti jako bitna saobracajnica u rangu najprometnijih u gradu , prema tome skoli nije tu mesto na nekoliko metara od ulaza u tunel, bezbolnije resenje je da se premesti skola i da bude na tom placu ulaz u tunel i da se zaobidje ukrstanje sa Gavrila Principa i samim tim ne unisti projekat povezivanjem Terazija sa Savskom obalom dakle zeleni pojas iz Centralne tacke u gradu do obale, znas koje je to bogatstvo jednog grada .
 
Interesantno je sto u 2016oj pocinjemo da ostvarujemo planove iz 1972.
 
Drugari, Beograd nema zelene površine već samo površine koje nisu priveden nameni.

Tako na primer imamo MItićevu rupu koje se sećam 90tih da je bila stanica za autobuse i imamo još bezbroj primera.
 
Pa za mitca se zna da je prvremenig karaktera od starta
 
Da ali ti planovi iz 72-ge su kvalitetniji od bilo kojih planova danas, bili su ispred svog vremena po nekim pitanjima pa cak i danas :D
 
Kartmene ti ovde lupetas samo radi licnih interesa.Ja nijednom nisam nista lose rekao o promenadi i ne zanima me vase politicko prepucavanje ali svakom pametnom je jasno da je tunel na tom mestu ludilo u svakom pogledu a da ne pricam kako ti olako rusis skole i terene.Pa prosla vlast kad je sredjivala pijacu Zeleni venac pokrenula je klizista i bilo je ozbiljnih problema u Kraljice Natalije sto znaju svi stanari ovog dela grada.Da skratim,ako ova vlast pocne tunel nema zavrsetka a ni vracanja unazad kao sto se moglo a i dalje moze kad se pogresi sa obaloutvrdom.Plus haos koji ce napraviti ako pocnu.Bojim se da ih neko opasno lozi da je to dobar projekat zarad nekog treceg lica.
 
entero11 da stvar bude gora mislim da nije u pitanju bas neciji interes vec iskjlucivo "precica urbanizam". Ja nisam imao dilemu da je trebalo uraditi Most preko Ade kao interventni projekat u momentu kada je taj pravac bio potpuno blokiran ali mi je vise nego jasno da metro mora biti prioritet a ne da se stvaraju novi saobracajni problemi koji se resavaju ovakvim precicama. Tunel sam po sebi nije losa stvar ali misilm da nije prioritetan
 
Igore losa je jer rusis park koji iako nije reprezentativanje ipak je park.(koji takodje mogu da srede za 20 dana ako zele sa sve teranjem prostitutki i migranata jer i ovako previse komunalnih inspektora koji tu setaju a ne samo da se grebu za kafu).Jedini tunel morao bi da se nastavlja odmah po izlasku sa mosta Zaricevog .Plus sto tunelom a kada rusis park,ili zagadjujes skole i fakultete kao u ovom slucaju, veliki povod dajes svim kriticarima da se nadovezu na vec postojecu totalnu svadju oko BNV.
 
Nije nuzno tunel na ovom mestu ali kao neka od buducih opcija saobracajnog rasterecenja. Negativno svakako jeste gubljenje parka kao i prakticno obesmisljavanja neke sire ideje spustanja terazijske terase skroz do Gavrila Principa.

Drago mi je medjutim da je dosta ljudi koji su na prenetoj vesti na b92 (i ako u celosti nije preneta) razumeli problematiku prioriteta i pominjali metro u svojim komentarima.

Metro se mora drzati u javnosti kao nedvosmislen saobracajno urbanisticki preduslov uz kanalizaciju prakticno sto ja volim da nazovem civilizacijski projekat za grad ove velicine kao sto je Beograd.
 
Mislim da je Varijanta 1b najbolja od ponuđenih i da je najbezbednija za saobraćaj tokom upotrebe tunela.

file.php
 
1b je dobra kao i ostale 2 samo za prodavce magle a jos kad buduci vlasnici stanova u kulama ukapiraju da zive ispod najprometnijeg buduceg mosta sa 6 traka i ulaskom u tunel bice bas odusevljeni.
 
Исто као што су се и становници Белвила одушевили када су схватили да живе између гараже ГСП, топлане и будуће БАС.
 
Stnovnici belvila su znali za gsp prilikom kupovine stnova kao i za buduce izmjestanje autobuske stanice i ump i tramvaj
 
И опет су се нашли паметни да покрену иницијативу за исељење погона Нови Београд.
 
Јуче - 01. јула, је објављена јавна набавка за идејно решење тунела од Савске до Дунавске падине.

Позив за подношење понуде: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 128-16.pdf
Конкурсна документација: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 128_16.pdf

ВАРИЈАНТА 1А – Улица Гаврила Принципа – Булевар деспота Стефана – МУП, траса преко Булевара деспота Стефана
Pogledajte prilog 5

ВАРИЈАНТА 1Б – Улица Гаврила Принципа – Булевар деспота Стефана – МУП, траса преко Таковске улице
Pogledajte prilog 4

ВАРИЈАНТА 2
Улица Гаврила Принципа – Булевар деспота Стефана (Ботаничка башта)
Улица Гаврила Принципа – Цвијићева - Поанкареова – укрштене трасе тунелских цеви
Pogledajte prilog 3

Опис варијанти:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Tunel kroz BG: Ovo su 2 varijante trase
Beograd -- Gradski menadžer Goran Vesić pozvao je kompanije da se jave na tender za izradu idejnog rešenja tunela koji bi povezao Savsku i Dunavsku padinu.
IZVOR: TANJUG PONEDELJAK, 4.07.2016. | 16:17
Vesić je podsetio da će za sedam dana, 11. jula, biti otvoren tender za dostavljanje ponuda za izvođenje radova na izgradnji fontane na Trgu Slavija.
Kad je reč o tunelu, idejna rešenja treba da sadrže elemente idejnog projekta za dve varijante trase, kao i vrednovanje predmetnih varjanti nakon čega će za izabranu varjantu biti urađen planski dokument i poslat zahtev za dobijanje lokacijskih uslova.
Vesić je objasnio da je tunel planiran kao produžetak starog Savskog mosta i njegova trasa bi trebalo da se pruža od Karađorđeve ulice ispod Terazijskog grebena ka zoni Dorćola.
"Nakon razmatranja predloženih varijanti tunelske veze, Komisija za planove Skupštine grada je donela odluku kojom su izdvojene dve varijante za koje je potrebno izraditi idejna rešenja koja treba da obuhvate i elemente idejnog projekta", rekao je Vesić, a saopštila je Gradska uprava.
Kako je pojasnio, u obe varijante tunel na Savskoj padini počinje u zoni raskrsnice Gavrila Principa i Kameničke, dok se za samu trasu tunela, kao i za ulaz odnosno izlaz na Dunavskoj padini razmatra više varijanti u zoni Bulevara despota Stefana i Poenkareove.
Kako se navodi u saopštenju, izradom prostornog plana područja "Beograd na vodi" i planovima za njegovu realizaciju, stvorili su se uslovi za izgradnju tunela koji bi konačno povezao savsku i dunavsku obalu i rešio pitanje drumskog saobraćaja u toj zoni.
Vesić je istakao da će taj deo grada, proširenjem tramvajskog mosta preko Save, postati značajan tranzitni pravac i nezavisno od izgradnje stambeno-komercijalnih objekata u zoni železničke stanice i Savamale.
On je pojasnio da je prema saobraćajnom rešenju Plana generalne regulacije planirana veza Savske i Dunavske padine koja bi se ostvarila tunelom za drumski saobraćaj.
Vesić je dodao da je neophodno detaljno sagledavanje trase, te da razrada rešenja podrazumeva usvajanje dimenzija osnovnih elemenata tunela, kao i grube statičke proračune.
"Posebno je potrebno obratiti pažnju da se pri definisanju trase saobraćajnog tunela vodi računa da se ne ugroze postojeće instalacije i planirane trase najvažnijih objekata centralnog kanalizacionog sistema", rekao je Vesić i podsetio da se u Ulici Gavrila Principa 35 nalazi spomenik kulture Kuća porodice Najdanović, koji se, takođe, ne sme ugroziti.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1151228
 
Нису у стању да закрпе Бранков мост толико година, а сад ће тунел очас посла да избуше...
 
Realno je tunel od Ade do Autokomande potrebniji.
U pricu oko Metroa pre svega da ne ulazim.
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
I ja mislim da je tunel ispod Senjaka prioritetniji. Glupo ako se zbog ovoga onaj važniji tunel koji se planira više od 10 godina bude prolongirao.
 
Vrh