Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Igore, svaka čast tebi i KiD-u na objektivnom, neostrašćenom tekstu;) Nažalost, čini mi se da se metro danas više ne pominje čak ni kao vic za razbijanje tenzije kraj pisoara u Skupštini grada i ljude redovno treba podsećati na to!
 
^^^ Ali su izbacili deo gde se kritikuje projekat! Sendvičari :rant:
 
Da li se neko seća priče da je Terazijski tunel trebao da ide do Bul. Despota Stefana, ali je skraćen do Dečanske jer nije bilo para.
 
Не верујем да је то тачно. Основни циљ Теразијског тунела према ГУП-у важећем у време његове изградње било је повезивање "прве лонгитудинале", односно Булевара Лењина (М. Пупина(, преко Бранковог моста, са Булеваром револуције (Краља Александра). То је остварено Теразијским тунелом и Дечанском (Моше Пијаде), која је ономад имала по две траке у оба смера.

Дунавски део града - дакле, околину Булевара деспота Стефана (Ул. 29. новембра) - према истом плану требало је да опсужује управо Базисни тунел, о којем је на овом топику реч. Градња је почела средином педесетих, али су, како тада није било Нове аустријске тунелске методе, нити многих технологија градње доступних данас, по наиласку на подземне воде схватили да немају пара за бацање па су одустали (све паре су преусмерене на Нови Београд, чија је градња настављена 1957.). Улазни портал тунела још постоји у Улици Гаврила Принципа.
 
Ideja je OK ali niko ne vodi računa o tome koliko snažnih podzemnih tokova ide ispod Terazijskog platoa. Kad se gradila Beograđanka a zatim i zgrada Ljubljanske banke, ogromne količine vode su preusmerene negde u dubinu i niko ne zna gde sada idu. Da bise ovaj tunel trasirao mora se izvršiti prvo detaljna sondaža pa sve ostalo...
 
Врло добро се то зна. Са савременом технологијом може да се гради, скупље је, али може.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392082#p392082:1287duxc je napisao(la):
Пантограф » Jun 15th, 2016, 10:58 am[/url]":1287duxc]Игоре, добар текст, али би било добро да избациш одредницу "тешки" испред речи метро, јер је њено коришћење у 2016. години баш потпуно депласирано, из технолошких разлога. Подсећам те, например, да у имену најновијег воза званог FLIRT, који саобраћа на "тешким" железницама Србије, слово L стоји за "Light".
Panto,

Hvala na sugestiji ali ciljajuci siru populaciju mora se skrenuti paznja da nam se ne podvaljuju vecito neke light varijante sistema. Metro se treba vratiti u fokus desavanja posto smo jednu zatecenu kriznu saobracajnu situaciju resavali po meni opravdano mostom preko Ade pa potom izgradili Severnu tangentu da bi sada zbog isforisanog projekta stvorili novi problem cije se resavanje planira automobilskim tunelom. Umesto da resavamo postupno i po pravom redosledu probleme stvarmo nove i resavamo ih na naopak nacin.
 
Za te pare koje zele uloziti u tunel Kamenicka - Bul, Despota Stefana , bolje uloziti u Zeleznicki tunel Tunel Glavna Zeleznicka Stanica - Stanica Dunav koja ide pravolinijski ne krivuda nikuda, uz stajalista Na trgu Republike i Buducem Terminusu Trola i Autobusa u Dunavskoj, i to bi rasteretilo saobracaj samo tako ljudi bi mogli da parkiraju u rakovici Ili na Novom Beogradu ili na karaburmi i da sednu na voz i da se prevezu direktno do trga republike, greota da se guraju automobilski tuneli kada bi ovaj zeleznicki tunel bio I ekoloski prihvatljiviji, i Ekonomski, I urbanisticki i Socijalno Dakle bez dodatnog guranja automobila u centar treba lepo zavrsiti UMP SMP i Obilaznicu a nekakvi tuneli automobilski ne dolaze u obzir, neka zavrse tu Terazijsku terasu sa planiranom prostorom od terazija do reka a ne da prave tu prostor za automobile .
 
Данас су генијалци "са патком" из Старог двора саопштили да ће вишак у градској каси на крају године бити око пет милијарди динара, или 40 милиона евра (ја се не бих тиме хвалио, јер то значи да нисам умео да проценим приходну и расходну страну и саставим буџет). То нам говори да је Београд, и у оваквом стању, био у стању да без проблема уђе у пројекат градње прве линије метроа, што је, уосталом, тврдио и претходни градоначелник. То нам даље указује да први пројекат за који буду постојали папири има велике шансе да буде реализован. У том светлу, мислим да баш овај тунел има добре шансе. Нажалост.
 
Od tih 40 mil e 10 je trebalo biti ulozeno u bg voz
I stosta drugo
 
40 милиона за годину чини дугорочни кредитни потенцијал од милијарду евра. То што у овом тренутку немамо активне нити спремне велике инфраструктурне пројекте, показује да нас воде неуки и тупави магарци. Нема града ни земље који би дозволили себи такав луксуз.


ЕДИТ:

Ево га. Као што сам и предвидео, тунел је приоритет!


Мали: Ребалансом буџета до реализације пројеката

БЕОГРАД, 15. јуна 2016. (Бета) - Градско веће Града Београда утврдило је данас на седници предлог одлуке о ребалансу буџета за 2016. годину, који ће Скупштине града разматрати 22. јуна.

Како се наводи у саопштењу градске управе, седницом је председавао градоначелник Београда Синиша Мали, који је истакао да је то наставак консолидације јавних финансија."Овај ребаланс градског буџета последица је остварења прихода града изнад планиране динамике у износу од 9,9 милијарди динара. То указује на повећање привредних активности у Београду, као повољном амбијенту за инвестирање", оценио је Мали.

Према његовим речима, процењује се да ће приходи и примања буџета града до краја године бити за више од ;пет милијарди динара ;већи од планираног.

Мали је додао и да ће Град захваљујући мерама штедње вратити око 60 милиона евра кредита према банкама, али смањити задужења јавних предузећа и општина.

Захваљујући томе, оцењује Мали, ребаланс буџета ће омогућити и средства за финансирање пројеката, важних за Београд.

"Ребалансом смо издвојили новац за важне пројекте који на реализацију чекају деценијама, као што су реконструкција Безистана и пролаза ка Нушићевој улици, изградња тунела који ће повезати Савску и Дунавску падину", рекао је Мали.

Градоначелник је додао да ће захваљујући уштедама у ребалансу бити обезбеђена средства за санацију и реконструкцију подземних пролаза у центру града, уређење ;парка уз Дунав код хотела Југославија, али и нових парковских и зелених површина ;у ;Булевару ослобођења, код Каленићеве пијаце и испод пијаце на Сењаку.


Овима стварно треба показати патку.
 
Da oni ne znaju da planiraju to stoji, ali ja se ne bih previse radovao tom 'visku' koji navodno iznosi 40m.
Naime, po meni je on posledica ne ulaganja, a ne veceg priliva, a ne treba zabotaviti ni proslu godinu kada smo morali da 'zamrznemo' otplatu mosta na adi.

Sa druge strane...
METRO???
Pa to je dobro znate jedna izuzetno ozbiljna investicija. Ko to treba da iznese?
Oni koji na trasi metro koridora prave parking, ili oni koji su na trasi plitkog ukopa detaljno renovirali ulicu pre nekoliko godina?
Ili oni koji proglasise privatnu investiciju 'nacionalnim znacajem', a ne bunise se ni oni prvi, koji u to vreme jos uve bejahu na vlasti na lokalu?
Ko da izgura pricu o metrou, onaj sto mu krivo sto nije i on seo za buldozer da malo rusi mimo zakona i propisa?

Probudite se i slatkih snova i pogledajte sumornoj realnosti u oci...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Бојим се да јој управо и гледамо у очи, ишчекујући тренутак када ћемо некоме видети - стражњицу.

И, да, тунел за аутомобиле од два километра је захтевнији објекат од тунела за метро.
 
Neka oni njega iskopaju nakraju ce turimo sine umjesto asfalta u despora stef pravo na visnjicku i bogoskoviju
A sa druge strane karadjordjeva preko zagrebacke i milina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392176#p392176:2i2wrev7 je napisao(la):
direktor » 15 Jun 2016 04:57 pm[/url]":2i2wrev7]Neka oni njega iskopaju nakraju ce turimo sine umjesto asfalta u despora stef pravo na visnjicku i bogoskoviju
A sa druge strane karadjordjeva preko zagrebacke i milina

Tako je, inace zaista sjajan tekst !

U sustini u tekstu je vec sve receno, ali gledajte malo dalje u buducnost, za pola veka kada elektromobil (ili mozda skymobil) bude svakodnevnica ovaj tunel ce verovatno biti multifunkcionalan (a mozda je ovo i pocetak izgradnje prve linije metroa za 2050u godinu?) pa ce ga verovatno i siriti (dodavati krakove) ka ostalim delovima centra grada :)

Svakako varijanta 2 je najprivatljivija, a trasa ide ovuda:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392177#p392177:26snodt2 je napisao(la):
mekbejn » 15 Jun 2016 04:02 pm[/url]":26snodt2]Moze li tram u auto tunel?

Može, ali taj tunel mora da bude dovoljno širok da bi tramvaj bio odvojen od automobilskog saobraćaja, svaka cev tunela za jedan smer morala bi imati dve automobilske i jednu tramvajsku odovjenu traku. A takav tunel bi puno koštao. Mislim da je čak bazisni tunel iz GUP-a 1950 predviđao tramvaj, ali posebnu cev.
Postoji u Pittsburghu tunel Mt. Washington koji koristi i LRT i Busevi, ali to je nešto drugo

mtwashingtontun2915.jpg


Projekat ovog tunela je samo znak da vlast ne želi da gradi metro. Možemo se pozdraviti s projektom metroa :x

Edit:
Upravo sam pronašao jedan primer tunela za tramvaje i automobile: Napoli
http://ymtram.mashke.org/gallery.php?g=italy/naples/2&l=en
 
Заборавите, људи, трамваје, тролејбусе без мотки, електричне тротинете, могућност претварања у метро тунел и све то. Од тога нема ништа.

Једноставно, овај пројекат има везе са проклетим Београдом на води и зато ће бити реализован пре осталих, потребнијих.
 
jasno je nama to, neko se pitamo može li za koju godinu, kad ovi budu u bajbokani, da se pretvori u nešto koristnije a da ne bude preskupa konverzija :)
 
Искрено се питам да ли ће и стићи да крену да копају овај тунел. Људи погледајмо шта су све најавили:
-БнВ сам по себи
-проширење Зарићевог моста
-завршетак УМП на НБГ (ради се)
-уређење друмских саобраћајница до Прокопа
-реконструкција Славије и Булевара ослобођења до Ветеринарског факултета
-реконструкција и ширење Милоша великог са подземним гаражама
-ширење Мaкензијеве, Цара Николаја, Милешевске и Жичке
-нови железничко-друмски мост преко Дунава као део обилазнице
-жичара преко Аде
...
 
Moze li neko da nadje post mislim da je homer jay popisao obecanha neke prilike plus ova nova da vidimo sta su uradili pred sledece izbore
 
Добра идеја, треба свако обећање ставити на листу и онда кад дођу избори да подвучемо црту и видимо резултате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392192#p392192:p0y9ta7w je napisao(la):
Пантограф » 15 Jun 2016 06:27 pm[/url]":p0y9ta7w]Заборавите, људи, трамваје, тролејбусе без мотки, електричне тротинете, могућност претварања у метро тунел и све то. Од тога нема ништа.

Једноставно, овај пројекат има везе са проклетим Београдом на води и зато ће бити реализован пре осталих, потребнијих.
Nažalost si u pravu. Kada drugi gradovi budu imali teleport mi ćemo se hvaliti početkom izgradnje prve linije metroa.

Stižu nam elektrobusevi komada 4, šta će nam metro, tramvaji i ostale gluposti? /sarcasm
 
Vrh