Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

кад смо већ код Прокопа, срушили су једну кућицу која стоји на траси новог пута на раскрсници са Драгана Манцеа
 
Оне радничке бараке уз саму литицу?
 
Umesto terazijske terase koja bi se spuštala sve do save dobićemo saobraćajnicu i tunel po sred te zamišljene terazijske terase.


Ode nam picin park.....
 
По старом плану, требало је да метро ту уђе у гребен, што би нарушило склад Теразијске терасе, али у знатно мањој мери него што то чини пут са четири траке..

Од Теразијске терасе смо, заправо, усвајањем пројекта Београд на води дефакто одустали.
 
Da imaju malo pameti, kad su vec usli u pricu beograda na vodi, da makar te pare iskoriste za podzemnu zeleznicku deonicu od sajma do dunav stanice kroz terazije, sa ostavljenom vezom za stari zel. most i nbg. I jos jednog dana kada bi napravili razdvajanje prige od pancevackog mosta ka borci, kao lrt, resili bi saobracajno bolje nego ovakva tri drumska tunela.
 
@ milance, upravo to, to ovako vec imas gotovu infrastrukturu za zeleznicu i sa jedne i sa druge strane planiraneri su odradili super posao da jedan tunel skroz prav , bez vijuganja izlazi diretno od glavne zeleznicke stanice na stanicu Beograd Dunav, kao da su planirali taj tunel, i stvarno je greota sa kompletno gotovom infrastrukturom ne povezati taj prostor sa 2 kilometra zeleznickim tunelom :D
 
Hoćemo mi da dočekamo ovaj tunel za jedno 20 godina?
 
Немојте се бринути. Кад срачунају цену, брзо ће одустати од њега.
 
Кошта једно 60-70 милиона евра и могу да га направе и без задуживања за две-три године.
 
ako racunamo i most na adi probijanjem ovoga tunela imali bi gotovu trasu za prvu liniju metroa, blok 42-dunav stanica koja bi spojila glavnu autobusku stanicu (+zeleznica), adu ciganliju, sajam, bnv, staru zeleznicku, centar , dorcol... skoro pa savrsena linija za pocetak pravljenja neke ozbiljnije mreze, uz minimalno ulaganje dobili skroz upotrebljivu i opravdanu liniju koja bi bi dala zamajac daljem sirenju
 
Drugari, ništa od toga. Pročitaj tekst ovog plana za tunel, nema ni jednog pominjanja reči metro, šinski sistem, LRT, tramvaj, ništa. Samo je fazon, ajd teramo automobile kroz Terazijski greben.

Zaboravljate da stanice poskupljuju izgradnju pogotovu ove duboke koje bi morale u centru.
 
Ништа се ту није променило. Никада не хватај никога за сваку реч пренету у медијима - постоји хиљаду "шумова" који могу да искриве значење.
 
Паре нису проблем... :lool:


http://www.blic.rs/vesti/beograd/vesic- ... re/4d5mqdy


VESIĆ: Novca i za tunele i za kontejnere
Tanjug | 21. 06. 2016 - 09:40h


Gradski menadžer Goran Vesić kaže da će se na dnevnom redu Skupštine grada sutra naći rebalans budžeta, jer su od početka godine povećani prihodi u gradu za devet milijardi dinara.


8a442aea84c2d7f6eadf44dfc092c58a.jpeg

Foto: P. Dimitrijević / RAS Srbija


U planu je, kako je precizirao, da se ove godine gradskim budžetom vrati 68 miliona evra kredita koji je zatečen, kao i da se isplati kompletan dug za socijalna davanja od 4,6 milijardi dinara.

- Predviđen je novac i za važne projekte u gradu. Za tunel koji će povezati Savsku ulicu od autobuske stanice skoro do Bulevara despota Stefana, zatim novac za podzemne kontejnere koji su postavljeni pre četiri, pet godinea a do kraja godine biće zamenjeno 560 kontejnera - rekao je Vesić na televiziji "Pink".

Govoreći o baštama u pešačkim zonama, gradski menadžer je rekao da do sada nisu postojala jasna pravila kako i gde se bašte postavljaju.



- Ostaće bašte u pešačkim zonama, ali pod jasnim pravilima - naglasio je Vesić i dodao da će bašte biti ograđene, ali da ograda ne sme biti viša od jednog metra, kao i da su zatvorene bašte zabranjene.

Gradski menadžer kaže i da će poslovnim prostorom ubuduće gazdovati grad, a ne opštine jer je bilo dosta malverzacija, korupcije i nedomaćinskog poslovanja.

извор: блиц
 
толико постоји бољих начина да се потроше те паре, да их је просто немогуће све побројати
 
Наравно да паре нису проблем. Реално, ови су заслужили десет Нобелових награда заредом, ако су успели да за три године од презадуженог града направе овакав плус. Грчка да их ангажује и Бог да је види (и Португал, и Италија...) Али, ипак, не - једноставно су у старту лагали као пси.
 
Ma super su ti tuneli i ostali megalomanski projekti, ali možda bi za početak mogli da zakrpe onu rupu na Brankovom mostu koja stoji već 3 godine. :kafa:
 
Имате у данашњим Новостима разговор са Фолићем на тему тунела: цена 90-110 милиона евра. Ко хоће више информација пре него што се текст појави на нету, нек се испрси за 40 динара :)
 
Cena je prihvatljiva ja ih podržavam u realizaciji projekta.
 
I jos 30 mil za sine i kontaktnu mrezu i moze
 
Pa busice jednu za tram drugu za kola da ove kololjubitelje bar malo skinemo sa vrata
na jednu stranu povezati sa visnjickom i bogoslovijom na drugu zagrebacka i karadjordjeva
 
Vrh