Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395836#p395836:cybirqdu je napisao(la):
Дошљак » 04 Jul 2016 06:48 pm[/url]":cybirqdu]Нису у стању да закрпе Бранков мост толико година, а сад ће тунел очас посла да избуше...

Upravo tako, umesto da se koncetrisu da Beograd preko Save i Dunava dobije jos jedan most po meni ovaj tunel je besmislen, a i kosta.
 
Tunel u centru? Šta će brda nego da kopamo ispod
Beograd -- Tunel u centru koji će spojiti savsku i dunavsku obalu je realnost, zašto postoje brda, nego da se prave tuneli ispod njih, kaže gradski menadžer Goran Vesić.
IZVOR: TANJUG SUBOTA, 9.07.2016. | 10:28
"To je stara ideja, još je Tito '50-ih godina pokušao da radi taj tunel, a tada to nije bilo moguće, zato što je visoka voda pored reke Save, a sada su tehnologije to omogućile", rekao je Vesić na TV Pink.
Objasnio je da će tunel spojiti savsku i dunavsku obalu, da će počinjati negde oko sadašnje autobuske stanice, po prvoj projekciji, treba da bude dug 1,1 kilometar i da izlazi u dnu Francuske ulice.
"Sada će on biti produžen. Postoje dve verzije, ili će biti 1.400 metara, ili 2.000 metara, ali, u svakom slučaju, izlaziće u Bulevar despota Stefana, što će omogućavati da se veoma brzo automobilom dođe od Novog Beograda do Pančevačkog mosta, što će rasteteretiti saobraćaj u samom centru grada", kaže gradski menadžer.
To će, smatra, imati svoje efekte i na ekologiju i taj tunel je, ističe, možda i najpotrebniji Beogradu, a kako je istakao, tender za izradu idejnog rešenja tunela sa rokom do 1. avgusta je objavljen.
"To je prvi korak, kasnije krećemo u izradu glavnog projekta, zatim raspisivanje tendera za izgradnju, to će trajati nekoliko godina, ali važno je da građani znaju da taj problem rešavamo i da ćemo saobraćaj u centru smanjiti upravo tim tunelom", rekao je Vesić.
Gradski menadžer kaže da se planira i tunel ispod Topčidera.
"Kada se ide sa mosta na Adi ka Čukarici, sa leve strane planiran je tunel koji treba po prvom projektu da izađe negde kod Partizanovog stadiona, a sada će ići skoro do Autokomande", rekao je Vesić.
Prema njegovim rečima, rade se i terminali za nove okretnice autobusa, kao u Bloku 20, a najavio je da će ubrzo početi da se radi i paraleleno sa Brankovim mostom još jedan terminal, te da će oba biti gotova do septembra i da će koštati oko 40 miliona dinara.
"To za građane znači da više neće biti okretnice u centru grada, okretnica na Studentskom trgu biće izmeštena u Dunavsku, što će omogućiti da Vasinu ulicu pretvorimo u pešačku zonu, da počnemo sa izgradnjom garaže na Studentskom trgu, da izmestimo okretnice sa Zelenog venca i sa Trga republike", naveo je Vesić.
Dodaje da će okretnice biti na prilazima gradu, a da sve predstavlja rešavanje konkretnih problema, kako bi se i smanjio saobraćaj u centru grada i kako bi ljudi lakše koristili javni prevoz.
Vesić kaže i da će sadašnji tramvajski most biti proširen za dve trake sa obe strane i biće izgrađena saobraćajnica sa novobeogradske strane, pristupiće se i rekonstrukciji Knez Miloševe ulice sa izgradnjom podzemne garaže.
"Sama ulica će biti proširena, trotoari uređeni i ulica će postati to što treba da bude, ulica u koju će ljudi želeti da dolaze", rekao je Vesić i dodao da vremena ima, novca nekad ne.
Ali se trudimo da se nađe načina da se uštedi i obezbedi novac za važne infrastrukturne projekte, koji rešavaju probleme ljudi", zaključio je gradski menadžer.
http://www.b92.net/biz/vesti/tema.php?id=503
 
Juče je u prostorijama Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda održan javni poziv za podnošenje ponude o idejnom rešenju tunela... Ponude su otvarane javno, a otvaranju su, pored komisije, prisustvovala i tri ponuđača. U trci za tunel su se nadmetali Saobraćajni institut CIP, Geo Put (Maglaj) i firma Ces Cowi (Beograd).

Procenjena vrednost javne nabavke (bez PDV-a) bila je 38 miliona dinara...

Izvor: http://www.blic.rs/vesti/beograd/ko...i-ponude-stigle-na-tender-favorit-ces/ez1fp9g
 
projekti_direkcija_041116_tw1024.jpg
 
Ovu temu mozemo da zatvorimo do 2018 godine... :(

U BEOGRADU GRADE TUNEL OD 130 MILIONA EVRA Evo gde će se nalaziti i - kada će biti gotov
Blic | 02. 02. 2017 - 12:03h

Tunel koji bi trebalo da poveže Savsku i Dunavsku padinu, ideja stara više od 70 godina, počinjaće kod sadašnje Glavne autobuske stanice, a izlaziće kod Pančevačkog mosta, najavio je danas gradski menadžer Goran Vesić.
Posao “crtanja” tunela, vredan nešto više od 20 miliona dinara, na tenderu je dobila firma “CeS Cowi”, a prema podacima dostupnim na sajtu Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, planirano je da kompletan projekat bude završen u martu ove godine, početak radova sredinom 2018. godine, dok bi novi tunel u najboljem slučaju bio završen 2021.
Procenjena vrednost radova je oko 130 miliona evra.
 
Najverovatnije je da će i prva linija metroa prolaziti tim koridorom, tako da između ostalog i zbog toga ne žure sa ovim.
 
можда о истом трошку направе два тунела :) као виц о Босанцима и градњи тунела

Састану се Американац, Енглез, Немац и Босанац да се договоре ко ће копати тунел.
АМЕРИКАНАЦ:
- "Ми ћемо копати тунел са две стране, цена је милијарду долара. Гаранција састајања те две рупе је 1.5м."
ЕНГЛЕЗ:
- "Ми ћемо копати тунел са две стране, цена је милијарду долара, а гаранција је 1м."
ЊЕМАЦ:
- "Ми ћемо копати тунел са две стране, цена је милијарду долара, гаранција је 0.5м."
БОСАНАЦ:
- "Ми ћемо копати тунел са две стране, цена је милијарду долара."
ПРЕДСЈЕДНИК:
- "А гаранција?!"
БОСАНАЦ:
- "Па шта ће вам гаранција, ако се састанемо састанемо, ако не имаћете два тунела за исте паре."
 
130 miliona eura za tunel, a za to vreme ne mogu da prošire na četiri trake bulevar DS-a od Orla do raskrsnice sa Džordža Vašingtona. Baš sam juče prošao tim delom peške i razmišljao koliko je to apsurdno i žalosno istovreeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431675#p431675:r9n6e3s5 je napisao(la):
vucko » Pet Feb 03, 2017 10:58 am[/url]":r9n6e3s5]130 miliona eura za tunel, a za to vreme ne mogu da prošire na četiri trake bulevar DS-a od Orla do raskrsnice sa Džordža Vašingtona. Baš sam juče prošao tim delom peške i razmišljao koliko je to apsurdno i žalosno istovreeno.

Cekaj,videcemo sta ce od toga uopste i biti.

Neka se prvo preduzme neki konkretan korak pa onda da diskutujemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393853#p393853:2xr9q4en je napisao(la):
Пантограф » 24 Jun 2016 02:30 pm[/url]":2xr9q4en]Вероватно си претерао. Тунел Манајле на јужном краку Коридора 10, дужине 1,8 км и у ширем профилу, процењен је на 36,2 милиона евра. Сигуран сам да је овде много тежи терен, али баш не верујем да ће изаћи на 200 милиона.

А са закључком се слажем.
Овде се нагађа као на кладионици, али не би било чудно да се дође до 200 милиона без икаквих напумпавања цена. У Родопским планинама има много железничких тунела без тунелске оплате. Стене су стабилне, ризици минимални. Испод тог дела Београда већ имамо почетак тунела из Гаврила Принципа, који је стао са градњом због подземних вода. За Врачарски тунел се ишло дубоко због састава стена, а лапорасте стене су правиле проблеме на оба излаза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431675#p431675:3bdz1h9g je napisao(la):
vucko » Fri Feb 03, 2017 9:58 am[/url]":3bdz1h9g]130 miliona eura za tunel, a za to vreme ne mogu da prošire na četiri trake bulevar DS-a od Orla do raskrsnice sa Džordža Vašingtona. Baš sam juče prošao tim delom peške i razmišljao koliko je to apsurdno i žalosno istovreeno.
Da se nadovezem i da podsetim da sam na temi o prosirenju Bulevara Despota Stefana imao raspravu sa ljudima koju su govorili kako to prosirenje nije potrebno, da je prevelika steta rusiti te dve ruinirane zgrade jer, eto, tunel ce biti ubrzo, samo sto nije ...
Klasicna prica kada se zbog nekog nedostiznog i nerealnog obecanja odrices onoga sto je realno i ostvarivo.
 
Na Slaviji nema podzemnih prolaza za pešake ali zato može 2km tunela za automobile.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452324#p452324:2jfw98ri je napisao(la):
tzoran1 » Pet Maj 19, 2017 3:52 pm[/url]":2jfw98ri]Avioni, kamioni, lokalni beogradski izbori za manje od godinu dana, krece kampanja :violina:

Nazalost :-(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452291#p452291:2lskj451 je napisao(la):
vucko » 19 May 2017 11:16 am[/url]":2lskj451]Na Slaviji nema podzemnih prolaza za pešake ali zato može 2km tunela za automobile.

Ko hoće nađe način a ko neće nađe izgovor. :bash:

Ako se ne varam pročitah da je prečnik cevi 9,56m. Ne znam da li će iskoristiti krticu za metro.
 
Pametnije bi nam bilo da izgradimo tunel za metro nego za automobile. Uvek su ljudi u automobilima nešto dobijali pa red je i da mi obični nešto dobijemo.
 
Ali ne koristi većina ljudi kola u svakodnevnim kretanjima kroz grad. Javni prevoz mora biti ispred pojedinačnog.
 
zavrsavamo 3D prezentaciju prvog projekta, ump: tunel topcider- tunel sumice..... ide nadvoznjak iznad autokomande, tunel izlazi ispod juzne tribine stadiona partizana, ima podvoznjaka, kruznih tokova......
 
Mislim da si pogresio temu posto je ova o tunelu u Kamenickoj a ne UMP-u
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460587#p460587:23mlcb0x je napisao(la):
Igor » 21 Jun 2017 11:12 pm[/url]":23mlcb0x]Mislim da si pogresio temu posto je ova o tunelu u Kamenickoj a ne UMP-u
radimo prezentaciju oba tunela....
 
Ok ali si u postu pominjao UMP tunel a ne onaj u Kamenickoj ;)
 
Vrh