Po 20 automobila i svi u 15h da odu nekud posle parka? Teško.Можда оће да иде негде даље са дететом после тога? Можда су дошли однекуд?
Nisi svestan koliko ljudi odbija da dodje negde sem ako ne ide kolima. Pričam cak o najobičnijoj kućnoj poseti. Makar znali da će da popiju jednu dve, svaki dogovor će otpasti sem ako nije kolima.Ја немам могућност и средства да возим, као што то раде други људи. Не могу да возим сваки дан и цео дан. Ко има и ко може, свака му част, јер ово није нормално.
Sve razmazeno i lenjo.Nisi svestan koliko ljudi odbija da dodje negde sem ako ne ide kolima. Pričam cak o najobičnijoj kućnoj poseti.
Zajedljive budalaštine i namerna banalizacija.Ствар је врло проста, само треба гледати из угла некога ко не живи у Његошевој, Ресавској или на Косанчићевом венцу.
Ne pravi se toša, minimum dvaput ili triput je u aktuelnoj raspravi rečeno da se kritike ne odnose na one ljude koji žive ili rade u takvim uslovima da su im kola neophodna. Samo što su ulice svakog dana prepune i zakrčene, kako njima, tako i drugim ljudima koji bi mogli bez automobila ali prosto odbijaju. Al aj što odbijaju da putuju bez automobila, nego što odbijaju da plate i načine da se taj automobil adekvatno smesti dok se ne koristi. A u međuvremenu odbijaju i da ne ulaze u raskrsnicu ako nisu sigurni da će kolona proći do paljenja drugih smerova. Odbijaju da se suzdrže od korišćenja sirene. Odbijaju da pomognu jedni drugima, čak i kad je sama njihova guzica u problemu. I, šta, treba sad neko da plače nad takvima? Ma da, evo sve trčimo.Мислите да ће нпр. неко из Гроцке са породицом на рођендан на Вождовац да иде јавним превозом?
Није тачно. Никада нисам био заједљив нити сам намерно банализовао теме. Ако је неко писао озбиљно, онда сам то радио ја и пре свега гледао да будем објективан.Zajedljive budalaštine i namerna banalizacija.
Не знам зашто се хвалиш, када сам и ја прошао исто то, а и сада се возим ГСП-ом. Ја говорим увек из личне перспективе и мени нико не може да замери, јер ја сам тај који користи јавни превоз свакодневно.Da si ti meni živ i zdrav, meni je fakultet bio bogu i za nogu, i svakog dana sam se vozao 6 km do njega, a nekada i dvaput dnevno jer bi nam stavili imbecilne pauze od po 4 sata s kojima ne možeš ništa da radiš i organizuješ. Pre toga sam isto išao prevozom u srednju, a nakon toga i na posao, što radim i danas.
Не мислим на људе из Црне Горе, а они су овде најмањи проблем. Барем су купили легално стан у центру и нису направили неку склепотину без инфраструктуре или асфалтне стазе.Isto tako, da si ti meni živ i zdrav, centar Beograda ima sve manje i manje stanara, a njih sve više zamenjuju hostelčine, kancelarije u stanovima, stanovi na izdavanje i slično. Stanara je tu sve manje i manje. Solidan procenat ljudi iz centra koje znam su se odselili izvan njega ili planiraju to u narednom periodu, jer nije održivo. Tako da ne znam o kakvim Njegoševim, Resavskim i Konačićevim vencima pričaš. Možda ako misliš na Crnogorštinu koja se tu doseljava umesto prethodnika, pa njih računaš kao merodavne Beogradske stanare...
Нисам одрастао и Америци, нити сам тамо икада живео. Људи морају да возе јер су видели шта је ГСП и јавни превоз, те колико времена, живаца и здравља губе у томе. Немају сви цео век да чекају да им држава изгради метро, уведе воз до Панчева или да им направи булевар. Схватили су да су препуштени сами себи, јер су сви лагали да ће урадити нешто. Већ читав век се у Београду причао о подземној железници коју никако да направе или да барем почну да раде. Железничку станицу зидају 50 година и крај се не назире, а чак и тамошња метро станица неће бити искоришћена. Зашто би неко стрпљиво седео и чекао на превоз који је ефикасан, када сопственим очима види да од тога нема ништа? Зашто би неко себе доводио у ситуацију да нема чиме да оде са краја на крај града или да му жена и дете тумарају кроз аутобус са још 120 људи?Zvučiš kao neko ko je odrastao u Americi na tamošnjoj automobilskoj kulturi i urbanizmu (jedno smeće od koncepta, nehumano, rasipničko i neodrživo) a onda došao ovde i sad vidiš mora i mora automobila koji stoje širom Beograda i počneš da pričaš kako ljudi to rade jer moraju, inače ne bi mogli da žive drugačije. Ne znam samo kako smo živeli i funkcionisali 2000ih i početkom 2010ih? I kako je rešenje za to da se gradi još saobraćajnica i metroa i onda će Srbenda koji pali kola da ode do trafike po cigare (što dakle veze nema sa javnim prevozom i metroom, već sa njegovom lenjošću) da se odrekne svog automobila i da pređe na druge vidove kretanja po gradu. Oće malo sutra.
Да су неспособни да возе, не би могли да возе кроз овакав град и кроз овакав саобраћај. Маса људи из унутрашњности не сме и не зна да вози кроз Београд. Не могу да прођу Славију, не знају да паркирају попреко,... Ено у Ужицу када је уведен први кружни ток, људи нису знали на коју страну да скрену. Ко вози кроз Београд, тај може да вози кроз Делхи.Koliko odbijaš da prihvatiš činjenice govori i to da si olako prešao preko onih delova postova gde sam pisao zašto su vozači u Srbiji mahom nesposobni za volan (bar ovako, bez dodatne i striktnije obuke i striktnijih kazni) i kako je to - u proseku, kao kolektiv (čast izuzecima) - jedna masa agresivnih, uobraženih, lenjih, licemernih, poremećenih i nesposobnih ljudi koji očekuju da oni voze, parkiraju, ponašaju se i rezonuju kako oni žele, a zato će krvi da se napiju svakom drugom ko bilo kad napravi neku grešku, ili ih ne razume, ili im zamera kada se ponašaju kao divlje životinje bez trunke razuma i osećaja za svoju okolinu, svoje posledice i svoju odgovornost. U stvari ajd da se napijaju krvi samo nekom ko im je nešto kao dužan, nego se napijaju i celokupnoj okolini. Pa se onda čude posle kada padne kamen posred haube na uglu Molerove i Krunske nakon celodnevnog maltretiranja cele okoline neprestanom trubnjavom (istinita priča).
Стар човек, жели да се провоза, а не да га пљачкају и вуку по аутобусу или да падне низ степениште на улазу у возило. Ти си одрао патику на метални праг и хтео си да полудиш, а овамо кунеш људе зашто неће да се возе тиме. Неће јер нису луди.Pisao sam na forumu i o dvoje penzosa koje znam da žive u centru a opet svako ima svoja kola, jer bože moj, treba obavljati hitne dnevne obaveze i sastančenja a nema se vremena za javni prevoz. Pisao sam o devojci koju znam koja za odlazak kod drugarice u Jerkoviću pali automobil na Čuburi umesto da sedne u faking 26. Pisao sam o ljudima koji žive u centralnim opštinama i pola sata traže parking mesto pa se posle još tuku sa drugima kada pokušaju da ''rezervišu'' a druga strana ne da. Pisao sam i o tome da u ulicama gde su nizovi i nizovi novih zgrada sa garažama ispod, 1/3 mesta stoji prazno jer pojedine tikve srpske neće da plaćaju ili kupuju to kada mogu da ostave šklopociju nasred trotoara i kolovoza, i kako onda te šklopocije ometaju autobuse sa putnicima koji tuda prolaze. Pisao sam o kravi koja ima 2 automobila a u svom dvorištu mesta za ukupno 4 i opet radije ostavlja šklopociju napolju jer je zabole za svakog. A da neko sutra primora njena derišta da hodaju po kolovozu pa ih isprska autobus, digla bi dževu do neba.
И ја се питам како ће. Стане аутобус, отвори врата, испадне човек који је био сабијен. Онда устане и опет се набија да уђе и виче "ајмо мало, молим вас".Ali ne, za tebe su sve to sporadični pojedinačni slučajevi i sve su to napaćene duše koje moraju tako jer nemaju kako drugačije. I nema veze što ova i još druge dve teme svakog dana dokazuju da prvo - ovo ovako nije održivo, drugo - bahatosti i sebičluka ima na svakom koraku grada, svakog dana, treće - da rešenja postoje, ali da ne mogu da rade dokle god se polazi od premise ''kmeeee, pa kako ću ja u prevoz, kmeee''... nema veze sve to. Ti si sebe ubedio da je sve ovo normalno, da je sve ovo neophodno. I opravdanje baziraš na priči ''biće ovako dok se metro ne izgradi'' iako znaš da se on nikada neće izgraditi i da je posle njega, drugo glavno rešenje i logičan korak da se reši ova svinjarija, to da ljudi koji mogu bez automobila (ali neće) prestanu da ih gomilaju i vozaju po gradu za svaki izlazak iz doma. I ti, tvoji istomišljenici, i jedan deo automobilista u Beogradu ćete da terate tako dokle god treba, pa makar ceo grad saobraćajno otišao u majčinu. A onda ćete opet da dođete i kažete ''ovo je zato što nemamo metro''. Jeste, važi. I moderna Srbija je bedna i naopaka zato što nema izlaz na more. Mda. Nikako zato što je uvek imala deo naroda i mentaliteta koji su fundamentalno naopaki, nelogični i neodržvi i zato što smo kao kolektiv uvek radili sebi na štetu i uživali da živimo u brlogu, bezakonju, aljkavosti i sklepanosti.
Ma, znam, video sam ovde:Није тачно. Никада нисам био заједљив нити сам намерно банализовао теме. Ако је неко писао озбиљно, онда сам то радио ја и пре свега гледао да будем објективан.
Ствар је врло проста, само треба гледати из угла некога ко не живи у Његошевој, Ресавској или на Косанчићевом венцу.
Zato što ako možemo ja i drugi da funkcionišemo na dnevnom nivou uz pomoć javnog prevoza, može i većina drugih. A ti stalno impliciraš da ne mogu. Što je smešno.Не знам зашто се хвалиш, када сам и ја прошао исто то, а и сада се возим ГСП-ом. Ја говорим увек из личне перспективе и мени нико не може да замери, јер ја сам тај који користи јавни превоз свакодневно.
Zapravo, masa investitora u Beogradu trenutno jesu Crnogorčine, a znam jedan buržujski par sastavljen od manekenke i vlasnika kafića-rasturača droge i prostitucije koji su se smestili u Strahinjića Bana i to baš tako što su dozidali potkrovlje na postojeću zgradu. Toliko o tome. Samo izgubljeni slučajevi mogu da se raduju Crnogorštini u svom gradu.Не мислим на људе из Црне Горе, а они су овде најмањи проблем. Барем су купили легално стан у центру и нису направили неку склепотину без инфраструктуре или асфалтне стазе.
A u kolima ne gube, jel?Људи морају да возе јер су видели шта је ГСП и јавни превоз, те колико времена, живаца и здравља губе у томе.
Zato što masovno uvaljivanje guzica u automobile dovodi do ovoga:Зашто би неко стрпљиво седео и чекао на превоз који је ефикасан, када сопственим очима види да од тога нема ништа?
Pa zato što su sebični i lenji, pa su skupili pare i kupili polovne krntije iz Zapadne Evrope i mislili da su time rešili probleme, a zapravo su samo napravili još veći problem sebi i drugima.Ја сваки дан виђам људе ујутру и послеподне како иду колима на посао, у школу, на факултет или да раде нешто треће. Радници, ђаци, људи у оделима, људи у комбинезонима,... Сви. Све категорије запослених и ученика возе кола. Зашто? Па питај их. Ја знам и не морам да им стајем на муку.
Нико од њих није бахата "србенда" или "сељак"
Napisao sam ti u postu na prošloj strani zašto je oko polovine Srba nesposobno za volan ili su prosto agresivni sebični i pre svega - licemerni debili. Iskulirao si svaku od tih stavki i imaš petlje da mi u jednom Beogradu, sajmu i festivalu debilizma u saobraćaju, pričaš kako ne vidiš ti ništa loše u ovdašnjim vozačima i kako nisu oni krivi nego uvek neko treći.Да су неспособни да возе, не би могли да возе кроз овакав град и кроз овакав саобраћај. Маса људи из унутрашњности не сме и не зна да вози кроз Београд. Не могу да прођу Славију, не знају да паркирају попреко,... Ено у Ужицу када је уведен први кружни ток, људи нису знали на коју страну да скрену. Ко вози кроз Београд, тај може да вози кроз Делхи.
Koliko se sećam, kamen je bačen na haubu idiota kome se alarm stalno uključivao a on je to kulirao, jer ga je mrzelo da siđe dole i sredi ga ili ga prosto isključi. Nakon celog dana slušanja te buke, neko je sa krova obližnje zgrade bacio kamenčugu na haubu i tada je auto definitivno zaćutao. Vlasnik, ista sebična mrcina koja 10 sati nije htela da siđe da ga isključi, se sjurila dole u roku od pola minuta i onda u neverici pitao okolne stanare na prozorima ko je bacio i zašto. Svi su ga samo ćutke posmatrali a on je iskipeo u sebi od muke.Што се камена тиче, нек га баце оном ко 100 година обећава метро, а не тим људима који су ни криви ни дужни остали заробљени у гужви.
Još jedan dokaz da ti ne čitaš tuđe postove, ili prosto praviš svoje realnosti. Da li si pročitao deo gde sam rekao da svako od tih penzosa ima po svoj auto? Nisi? Pa znam.Стар човек, жели да се провоза, а не да га пљачкају и вуку по аутобусу или да падне низ степениште на улазу у возило. Ти си одрао патику на метални праг и хтео си да полудиш, а овамо кунеш људе зашто неће да се возе тиме. Неће јер нису луди.
Aha. A šta misliš, šta sledi onda, pošto svi uđemo u autobus i vrata se zatvore? Autobus krene svojom trasom punom (dozvoljenom) brzinom i ređa jedno po jedno stajalište i svi smo na svojim odredištima za 5 do 20 minuta? Ili stoji u kolonama zato što se masa debila slila na Autokomandu ili zato što druga masa debila ne ume da pročita znak koji izričito kaže NE BLOKIRAJ RASKRSKNICU pa se naređaju poprečno nekoj drugoj prometnoj ulici i naprave tzv. gridlock?И ја се питам како ће. Стане аутобус, отвори врата, испадне човек који је био сабијен. Онда устане и опет се набија да уђе и виче "ајмо мало, молим вас".
Гледај поново. Некад мораш више пута да би схватио.Ma, znam, video sam ovde:
Не могу јер не могу физички да уђу у аутобус. Рекао сам ти већ да више пута прочиташ, а сада се правиш неук, као да ниси прочитао онај део где човек на силу покушава да уђе у препун аутобус.Zato što ako možemo ja i drugi da funkcionišemo na dnevnom nivou uz pomoć javnog prevoza, mogu i drugi. A ti stalno impliciraš da ne mogu. Što je smešno.
Испаде да је Београд сачињен само од Црногораца, а да других и нема. Дуже време нисам чуо црногорски нагласак (источнохерцеговачки и зетско јужносанџачки) на улицама Београда. То што један или два човека седе у неком кафићу и говоре на мобилни, не значи да они држе цео град.Zapravo, masa investitora u Beogradu trenutno jesu Crnogorčine, a znam jedan buržujski par sastavljen od manekenke i vlasnika kafića-rasturača droge i prostitucije koji su se smestili u Strahinjića Bana i to baš tako što su dozidali potkrovlje na postojeću zgradu. Toliko o tome. Samo izgubljeni slučajevi mogu da se raduju Crnogorštini u svom gradu.
Аутобус свеједно не може да се пробија кроз гужву. Друго, не може да иде ван своје трасе. Треће, у колима их барем нико не пљачка, не гура, не вређа и не малтретира.A u kolima ne gube, jel?
Не. До тога доводи 100 година лагања о изградњи метроа, 50 година изградње Скадра на Прокопу и неконтролисана изградња објеката свих намена и врста.Zato što masovno uvaljivanje guzica u automobile dovodi do ovoga:
Нису они себични, већ неће да се више муче у возилима која не могу да приме путнике после друге станице од окретнице. Неће да им неко сваких месец дана затвара трамвајску линију због радова. Ево, трамваји нису радили цело лето јер је поправљана нека скретница. Сада се поправља опет нешто и не иду кроз Војводе Степе. Је л то постоји или не постоји? Је л ради или не ради? Е видиш, људи су узели ствар у своје руке и не занима их више ничије моралисање и зелена агенда.Pa zato što su sebični i lenji, pa su skupili pare i kupili polovne krntije iz Zapadne Evrope i mislili da su time rešili probleme, a zapravo su samo napravili još veći problem sebi i drugima.
Ja njima ne želim da stajem na muku, samo neka ni oni meni ne staju na moju. Na pamet mi ne pada da sedim skrštenih ruku i zatvorenih usta dok reke debila kao sa slike iznad blokiraju moj autobus, dok blokiraju moj ulaz, dok trube u mom prisustvu, ili uništavaju javne površine u mom gradu.
Возе људи три пута боље него у унутрашњости. Знају барем да постоји кружни ток, знају да се престроје, знају где која улица вози. Када човек из Панчева или Новог Сада дође у Београд, не зна где ће.Napisao sam ti u postu na prošloj strani zašto je oko polovine Srba nesposobno za volan ili su prosto agresivni sebični i pre svega - licemerni debili. Iskulirao si svaku od tih stavki i imaš petlje da mi u jednom Beogradu, sajmu i festivalu debilizma u saobraćaju, pričaš kako ne vidiš ti ništa loše u ovdašnjim vozačima i kako nisu oni krivi nego uvek neko treći.
Kao što rekoh, kada je zablokirao semafor u Višnjičkoj, jedino što je nekoliko desetina debila od srpskih vozača uzelo da uradi je bilo da legnu na sirenu i psuju jedni druge. Čak nisu ni popričali jedni sa drugima, čak niko nije ni izašao iz svog auta, jer su svi kukavice i lenčuge. Samo su svirali tako kao autistični debili 10 minuta i čekali da se desi nešto ili čuveno - da neko nešto uradi. Na kraju sam ja kao putnik autobusa pozvao muriju i rekao im da pošalju patrolu. Svi ostali su bili prezauzeti isčuđavanjem , nevericom, , i međusobnim trubljenjem i psovanjem. Tada sam uvideo da je ovo narod sa gomilom nesposobnih debila i nelečenih slučajeva za volanima, a i generalno, među društvom.
То је већ нешто друго. Није блокада саобраћаја, већ ауто који има неисправан аларм. Опет понављам, баците камен на оног који 100 година лаже да ће направити метро.Koliko se sećam, kamen je bačen na haubu idiota kome se alarm stalno uključivao a on je to kulirao, jer ga je mrzelo da siđe dole i sredi ga ili ga prosto isključi. Nakon celog dana slušanja te buke, neko je sa krova obližnje zgrade bacio kamenčugu na haubu i tada je auto definitivno zaćutao. Vlasnik, ista sebična mrcina koja 10 sati nije htela da siđe da ga isključi, se sjurila dole u roku od pola minuta i onda u neverici pitao okolne stanare na prozorima ko je bacio i zašto. Svi su ga samo ćutke posmatrali a on je iskipeo u sebi od muke.
Јесам. Оће људи да се возе. Радили су цео живот, остарили су, слабији су. Оће да се возе, а не да их пљачкају, гурају и туку у аутобусу. Ја их подржавам.Još jedan dokaz da ti ne čitaš tuđe postove, ili prosto praviš svoje realnosti. Da li si pročitao deo gde sam rekao da svako od tih penzosa ima po svoj auto? Nisi? Pa znam.
Где крене? Кад крене? Прво треба да дође уопште. Треба да стане. Мени се ето десило да аутобус не стане на стајалиште и то више пута на више различитих места. Прође само и не занима га. Што се пуне брзине тиче, то видим када возе преко 60 км/ч кроз конзолу на којој је камера. Када неко други прође туда, добије казну. Ко њих кажњава? Нико.Aha. A šta misliš, šta sledi onda, pošto svi uđemo u autobus i vrata se zatvore? Autobus krene svojom trasom punom (dozvoljenom) brzinom i ređa jedno po jedno stajalište i svi smo na svojim odredištima za 5 do 20 minuta? Ili stoji u kolonama zato što se masa debila slila na Autokomandu ili zato što druga masa debila ne ume da pročita znak koji izričito kaže NE BLOKIRAJ RASKRSKNICU pa se naređaju poprečno nekoj drugoj prometnoj ulici i naprave tzv. gridlock?
I šta misliš da biva za to vreme u tim putničkim kolima koje toliko braniš? Da li možda oni stižu na svoje odredište za 5 do 20 minuta? Stižu malo morgen. Oni su do Autokomande već protraćili 10 minuta dolazeći do kola i izvlačeći ih iz lokalnih malih ulica, pa će da potroše još 20 minuta u toku samog tranzita do željenog kraja, pa će posle da potroše još 20 minuta dok nađu parking i dođu do tačne lokacije. I šta, ti ćeš da mi pričaš kako je to bolje i racionalnije?
U autobuse ne može da se uđe u zadnjih nekoliko meseci, pošto je naprednjački talog srozao javni prevoz a uz to se u Beograd slilo nekoliko desetina hiljada Rusa i Ukra, od kojih neki uvaljuju guzice u automobile (jer su tako navikli i kod kuće), a neki koriste javni prevoz. Sa dolaskom novih BMC autobusa, koji jesu krševi ali rade, već se oseća blaga promena na bolje po pitanju popunjenosti vozila u toku špiceva. Ako krenemo putanjom da se dalje nastavi na revitalizaciji javnog prevoza, moći ćemo da imamo grad koji će saobraćajno biti prohodan. Ako svi krenu logikom koju ti zastupaš i braniš, da svako kupuje kola i uvaljuje guzicu u njih te zakrčava saobraćaj jer mu teško da se vozi JGPom, Beograd će postati paralisan. Shvati više to.Не могу јер не могу физички да уђу у аутобус. Рекао сам ти већ да више пута прочиташ, а сада се правиш неук, као да ниси прочитао онај део где човек на силу покушава да уђе у препун аутобус.
Pa odlično, to mi samo još više potvrđuje koliko znaš i ne znaš o Beogradu. No dobro, kako god, misli šta hoćeš, briga me. Beograđanin koji duže vreme nije čuo Crnogorce u svom gradu. Hah.Испаде да је Београд сачињен само од Црногораца, а да других и нема. Дуже време нисам чуо црногорски нагласак (источнохерцеговачки и зетско јужносанџачки) на улицама Београда. То што један или два човека седе у неком кафићу и говоре на мобилни, не значи да они држе цео град.
Sve je to čavkin dim u odnosu na situaciju kada preko 700.000 ljudi, od toga pola asocijalnih, autističnih i nesposobnih, sedne u automobile i izađe na ulice grada.Не. До тога доводи 100 година лагања о изградњи метроа, 50 година изградње Скадра на Прокопу и неконтролисана изградња објеката свих намена и врста.
Tako je. Treba nam ovo. I ovo. To će da nam reši probleme.Нису они себични, већ неће да се више муче у возилима која не могу да приме путнике после друге станице од окретнице. Неће да им неко сваких месец дана затвара трамвајску линију због радова. Ево, трамваји нису радили цело лето јер је поправљана нека скретница. Сада се поправља опет нешто и не иду кроз Војводе Степе. Је л то постоји или не постоји? Је л ради или не ради? Е видиш, људи су узели ствар у своје руке и не занима их више ничије моралисање и зелена агенда.
Ma znam što dobro voze, vidi se svakog dana. Ne umeju kroz raskrsnicu da prođu a da ne izazovu kolaps. J'u sve živo i mrtvo svakome ko ne uleće kao debil u kružni tok, svakome ko ne krene iste stotinke kada struja uđe u sijaluci zelenog svetla na semaforu. Pršti sve od veštine i umeća. A to što ti smatraš nekom bog zna kakvom vrlinom pa i opravdanjem što neko pamti debilozne Beogradske ulice i režime skretanja, to ništa ne znači. Niko nije ni dužan da to pamti i zna. Sve što čovek treba da radi je da sledi uputstva i znakove. Ali mnogi ni to ne umeju. Znam nekoliko genijalaca koji znaju napamet sve ulice u Beogradu pa opet ne mogu da pređu 50 metara da ne dobiju nervni slom, ili ne dovedu sebe ili drugog u opasnost, ili ne olupaju i ne izgrebu auto. S takvim mozgovima ni ne želim da delim grad, a kamoli kolovoz dok prelazim ulicu.Возе људи три пута боље него у унутрашњости. Знају барем да постоји кружни ток, знају да се престроје, знају где која улица вози. Када човек из Панчева или Новог Сада дође у Београд, не зна где ће.
Ne, nego neka ga lenja sebična skotina isključi ili odveze na popravku.То је већ нешто друго. Није блокада саобраћаја, већ ауто који има неисправан аларм. Опет понављам, баците камен на оног који 100 година лаже да ће направити метро.
Gde da se voze, do centra? Pa već su u njemu. Do pozorišta? Pa na 5 blokova im je. Do trafike? Do Maksija na ćošku? Gde? I jel mora svako da ide svojim kolima, jel?Јесам. Оће људи да се возе.
Jel si prijavio dispečeru? Ili si samo, poput beogradskih vozača, urlao u prazno i sebi narušio zdravlje dok je vinovnik otišao dalje svojim putem?Мени се ето десило да аутобус не стане на стајалиште и то више пута на више различитих места. Прође само и не занима га.
Babe i žabe. Ne zanima me tvoj post o Ikei. Zanima me da mi objasniš kako će na postojećih 700.000 automobilčina u Beogradu, stavljanje još otprilike toliko ljudi u druge automobilčine rešiti saobraćajni problem u ovom gradu. Pošto ti stalno pravdaš automobiliste i nove, dodatne kupovine automobila i ulaženje u saobraćaj njima. Ja te pitam opet, da mi objasniš, kako ti zamišljaš da Beograd funkcioniše sa 1.5 miliona vozila u njemu? Jel moguće da si toliko u zabludi da bi neki tamo metro to mogao da reši i poništi?Не могу сви у аутобус. И ти си прескочио мој пост о линији 70. Када би 10% купаца у Икеји одустало од аута, аутобус не би могао да прими све заинтересоване.
Vidim, baš su se pretrgli da iznesu svoje nezadovoljstvo nadležnima i da ih pritisnu da se saobraćaj što pre dovede u red.Нису они себични, већ неће да се више муче у возилима која не могу да приме путнике после друге станице од окретнице. Неће да им неко сваких месец дана затвара трамвајску линију због радова. Ево, трамваји нису радили цело лето јер је поправљана нека скретница. Сада се поправља опет нешто и не иду кроз Војводе Степе. Је л то постоји или не постоји? Је л ради или не ради? Е видиш, људи су узели ствар у своје руке и не занима их више ничије моралисање и зелена агенда.
Будалаштина је да се неко иживљава над људима, који су схватили да ГСП није решење њиховог проблема. Будалаштина је да се вређају људи који држе до себе и свог здравља. То су будалаштине.Gledam, i iznova nailazim na apologiju brojnih seljačina i debila za volanima na Beogradskim ulicama i indirektne implikacije kako automobil ne treba samo onome ko živi u Resavskoj, Njegoševoj i Kosančićevom vencu. Kao što rekoh - najobičnije budalaštine.
Само последњих неколико? Онда ти не живиш овде или ниси одавде уопште. Испаде да је Београд одлично функционисао све време, а да је само у неких последњих пар месеци аутобуски саобраћај постао неподношљив. Зашто су се онда људи и раније возили на вратима и чекали аутобус који не долази?U autobuse ne može da se uđe u zadnjih nekoliko meseci, pošto je naprednjački talog srozao javni prevoz a uz to se u Beograd slilo nekoliko desetina hiljada Rusa i Ukra, od kojih neki uvaljuju guzice u automobile (jer su tako navikli i kod kuće), a neki koriste javni prevoz. Sa dolaskom novih BMC autobusa, koji jesu krševi ali rade, već se oseća blaga promena na bolje po pitanju popunjenosti vozila u toku špiceva. Ako krenemo putanjom da se dalje nastavi na revitalizaciji javnog prevoza, moći ćemo da imamo grad koji će saobraćajno biti prohodan. Ako svi krenu logikom koju ti zastupaš i braniš, da svako kupuje kola i uvaljuje guzicu u njih te zakrčava saobraćaj jer mu teško da se vozi JGPom, Beograd će postati paralisan. Shvati više to.
Знам много више од тзв. Београђана, грађана, станара у кругу двојке и осталих, који мрзе кола, али се радо возе истим када их неко повезе (пријатељ, "партнер", комшија) или им плати такси. Знам шта је био, шта јесте и шта ће бити, јер сам у њему доста дуго, а нисам био само на једном месту. Знам како се развијао, пропадао, како се мењао и куда је ишао.Pa odlično, to mi samo još više potvrđuje koliko znaš i ne znaš o Beogradu. No dobro, kako god, misli šta hoćeš, briga me. Beograđanin koji duže vreme nije čuo Crnogorce u svom gradu. Hah.
А где треба да се социјализују и стекну вештине? У возилу јавног превоза?Sve je to čavkin dim u odnosu na situaciju kada preko 700.000 ljudi, od toga pola asocijalnih, autističnih i nesposobnih, sedne u automobile i izađe na ulice grada.
Super. Kreni od toga da svako ima pravo na nesmetano kretanje trotoarima koje svojim parama izdrzava. To pravo je inace starije od tebi dragog prava da svako kupi automobil. Elem, kada se pozabavis tom problematikom, javi se pa onda mozemo dalje da pricamo.Моја логика каже да људи имају право на лично достојанство.
Пре неки дан сам доживео да аутобус стоји на зеленом светлу јер жели да се непрописно престроји на самој раскрсници и да скрене у лево. И треба да трубе. То је најмање зло.Ma znam što dobro voze, vidi se svakog dana. Ne umeju kroz raskrsnicu da prođu a da ne izazovu kolaps. J'u sve živo i mrtvo svakome ko ne uleće kao debil u kružni tok, svakome ko ne krene iste stotinke kada struja uđe u sijaluci zelenog svetla na semaforu. Pršti sve od veštine i umeća. A to što ti smatraš nekom bog zna kakvom vrlinom pa i opravdanjem što neko pamti debilozne Beogradske ulice i režime skretanja, to ništa ne znači. Niko nije ni dužan da to pamti i zna. Sve što čovek treba da radi je da sledi uputstva i znakove. Ali mnogi ni to ne umeju. Znam nekoliko genijalaca koji znaju napamet sve ulice u Beogradu pa opet ne mogu da pređu 50 metara da ne dobiju nervni slom, ili ne dovedu sebe ili drugog u opasnost, ili ne olupaju i ne izgrebu auto. S takvim mozgovima ni ne želim da delim grad, a kamoli kolovoz dok prelazim ulicu.
Што не баце камен на овог што обећава метро 100 година? Што не баце камен на ауди А8 када се паркира на сред улице и укључи сва четири?Ne, nego neka ga lenja sebična skotina isključi ili odveze na popravku.
I jeste, naravno, nedostatak metroa je jedini razlog što postoje gužve u Beogradu. Nikako nije 700.000 automobila i besnih vozača za njihovim volanima. Svakako.
Нек вози где хоће. Радио је цео живот и нека вози. Видећемо шта ћеш ти да радиш кад дођеш у њихове године.Gde da se voze, do centra? Pa već su u njemu. Do pozorišta? Pa na 5 blokova im je. Do trafike? Do Maksija na ćošku? Gde? I jel mora svako da ide svojim kolima, jel?
Јесам. Рекли су ми да се аутобус прописно зауставио на сваком стајалишту и да о томе имају евиденцију. Тад сам схватио о чему се ради и дигао сам руке од тих "служби" и пријава. Више пута, на више различитих места на територији Београда, аутобус се није зауставио на стајалишту на ком сам чекао. Само је прошао. Није био ван службе, имао је путнике. То се дешавало и дању и ноћу. Дешавало се и по киши, када нисам могао да пешачим због пљуска. Дешавало се ноћу при последњем "дневном" посласку. Е зато... Зато људи купују кола и не занима их ни диспечер, ни БУСПЛУС, ни Весић, ни Гангула ни БМЦ на плин. Ко нема или ко не зна да вози, тај је настрадао.Jel si prijavio dispečeru? Ili si samo, poput beogradskih vozača, urlao u prazno i sebi narušio zdravlje dok je vinovnik otišao dalje svojim putem?
Сад су бабе и жабе. Наравно, када не можеш да одговориш онда је баба + жаба. Ајде, кажи људима да оставе кола и да сви чекају 70 да дођу до Икеје. Колико пута вози тај аутобус? Је л соло или зглобни? Може ли у њега да стане и путник и оно што је купио и са собом понео. Колико путује до Аутокоманде? Како доћи до Икеје са Бановог брда, из Вишњице, са Остружнице, из Сурчина? Куда, чиме, одакле? Не иду сви на матине у салонски стан у Македонској, па да после тога наруче кар го или такси преко апликације.Babe i žabe. Ne zanima me tvoj post o Ikei. Zanima me da mi objasniš kako će na postojećih 700.000 automobilčina u Beogradu, stavljanje još otprilike toliko ljudi u druge automobilčine rešiti saobraćajni problem u ovom gradu. Pošto ti stalno pravdaš automobiliste i nove, dodatne kupovine automobila i ulaženje u saobraćaj njima. Ja te pitam opet, da mi objasniš, kako ti zamišljaš da Beograd funkcioniše sa 1.5 miliona vozila u njemu? Jel moguće da si toliko u zabludi da bi neki tamo metro to mogao da reši i poništi?
Autobuska linija koja vozi do Ikee je krojena tako da se unapred imalo u vidu da će 50% posetilaca Ikee do nje ići kolima. Ne razumem šta pokušavaš da dokažeš time. Šta, to što pola posetilaca dvaput godišnje ide do Ikee automobilom je argument da se u Beogradu nastavi sa kupovinom i korišćenjem automobila svakog dana? Put do Ikee kolima = put kolima svakog dana od Voždovca do posla nadomak Slavije? Tebi je to isto? Tebi je to normalno?
И ја имам прво да несметано користим коловоз и што ми не даш да то радим?Super. Kreni od toga da svako ima pravo na nesmetano kretanje trotoarima koje svojim parama izdrzava. To pravo je inace starije od tebi dragog prava da svako kupi automobil. Elem, kada se pozabavis tom problematikom, javi se pa onda mozemo dalje da pricamo.