Šta je novo?

Trolejbusi

Неопходна је жута трака целим потезом од Славије до Медака, као и од Главне поште до Цвијићеве. Камо лепе среће да тролејбус иде 10km/h кроз Макензијеву и Таковску у шпицу.
Нема везе. Цела улица за јавни превоз или проширење. Овако једноставно не иде. Зими је у шпицу брже пешака него тролом.
За оно што је неопходно потребно је много булдожерисања, а сваки пут када се то спомене, неком ситнијем политиканту у градској управи заштуца чука. Ја бих лупио 2+2+жута трака, али то би испало јако скупо ем због експропријација, ем због трпања хиљада резултујућих демонстраната у затвор због брањења урбанистичке одвратности, што је закон који се тек мора увести, па ти види колико би пара на то отишло. И то само за једну улицу.
TROLEJ.jpg

Ovde sam predstavio koncept rešenja sa smanjenjem potrebnih rušenja za dve trećine. Smer jednosmernih ulica u Cara Nikolaja i Miltševskoj se može promeniti, ali koncept ostaje isti: dve jednosmerne ulice sa 1 za trolejbus + 1 za ostala drumska vozila. Rezultat bi bio efikasan javni prevoz:
1) Terazije-Crveni krst za 10, a ne 30 minuta. Do Konjarnika za 20 minuta trolejbusom.
2) Efikasan taksi ako baš nećeš u trolejbus.
3) Približno prepolovljeni operativni troškovi na tom pravcu.
4) Efekat garantovanog vremena putovanja na rad, potrošnju i uopšte aktivnost grada.

Tu ima dodatnih nijansi, a to je mogućnost prolaska trolejbusa u oba smera po severnom obodu Slavije, i upravljanje saobraćajem u realnom vremenu. Naravno da bi zahtevalo javnu diskusiju, gde unapred očekujemo branioce parking mesta u Kursulinoj, i protivnike trolejbusa u Mileševskoj. Dovoljno mudar rukovodilac bi napravio posle toga vračarski referendum, sa ciljem da se preglasaju ljubitelji odvratnosti. Ako i tada pobedi odvratnost, živite tako još 100 godina.
 
Interesanto, samo me zanima sto ova 2 jednosmerna dela ne bi bila jednosmerna na suprotne strane? Ovako mora da se skrece levo.
 
Ја сам за то да се Вукице Митровић прошири технички у десну траку Милешевске. Рушења минимална, и радило би
 
Sta znam,da ne postane Mukice Vitrovic dok se skrene iz Maksima Gorkog levo a i prilicno je tesno.
 
Ja sam zbog toga predvideo da na sredini imamo povratak, i liniju 22L Kalemegdan, Kalenić, Čubura, Kalemegdan. Može i iz drugog smera nešto tako.
 
Kosmaj će od narednog meseca najverovatnije preuzeti liniju 40 . Eventualno 28 zavisno koliko trolejbusa uspeju da skrpe...
 
Ne trajno, već do nabavke novih trolejbusa, odnosno popravke dovoljnog broja vozila. A ako je moguće, bolje je ispravne trole poslati na linije 21 ili 28, zato što na svakoj od njih ima 6 ili 7 vozila.
 
Вечерас на 40 раде ИК103 484, МАН СГ313 859 и 866, ИК112 750 и ИК218М 372.
Da li si siguran da je u pitanju 40, a ne 41?
Na liniji 40 vikendom rade samo trolejbusi, a obe linije su u periodu od 22 do 6 ujutru narednih desetak dana ukinute zbog rekonstrukcije Ul. kneza Miloša, i zamenjene autobuskom 41A Studentski trg - Banjica 2.
 
Da li si siguran da je u pitanju 40, a ne 41?
Na liniji 40 vikendom rade samo trolejbusi, a obe linije su u periodu od 22 do 6 ujutru narednih desetak dana ukinute zbog rekonstrukcije Ul. kneza Miloša, i zamenjene autobuskom 41A Studentski trg - Banjica 2.
Za vikend su bile ukinute trole 28, 40 i 41, pa je umesto njih išla linija 40A.
 
I na 29 je bilo zglobnih japanaca. Moram priznati da mi se više svidjala takva 29-ka nego ova sa solo trolama od danas - zbog gužve naravno.
 
Карабурма и добар Јапанац? Немогуће.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
866 је ремонтован, можда и 859 али се у овом другом нисам возио. Оба буса су успон у Пауновој брзо и без урлања савладала.
 
Ремонтована само лимарија. Механику не пипају тако да остаје да је крш.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Zdravoo. 👋

Nadam se da ste dobro.

Jako dugo nisam pisala na ovom forumu, ali sam povremeno čitala postove, a neke od vas i sretala uživo. U međuvremenu mi se sve i svašta izdešavalo, i diplomirala sam, i našla posao, i nažalost sad se desila tužna stvar zbog koje sam prešla na drugi kraj grada na Banjičkoj strani. (nadam se da ću se što pre ponovo vratiti na Vračar)

Zanima me šta se sve novo dešava sa trolama? Vidim da već duže vreme nema zglobova više ni na 28, 40 i 41 (a taman sad baš dosta koristim te linije). Čuh da su pali na tehničkom pregledu. Da li je u planu da i njih uklone iz gradskog previza?

Neću zbog preopterećenosti raznim obavezama stizati ovde toliko da pišem kao nekada, ali svakako da znate da sam tu.
 
Vrh