Šta je novo?

Trolejbusi

Мислим да су већ у расходу.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
@only_long_hair_lady
Nema već dugo ni jednog dobrog zglobnog trolejbusa. Nije drastično bolja situacija ni sa solo. Pisali smo dosta prethodnih strana. Pao je tender za trole, zbog para prvenstveno. Nikako da se ponovi posle toga. Dok god se ne nabave novi trolejbusi, imaćemo ovakvu situaciju kakvu imamo. Ne znam koliko će ih se još slati na remont, al svakako teče sporo, i neće nas spasiti samo krpljenje ovih solaća iz 2010 godine.
 
Nagurali su oni na 12 godina bez ozbiljnijih radovva na njia i sada je problem. Em su svi iste starosti, em su dospeli do tačke kad se mora brzo rešavati - ili generalni remont ili rashod. Za brz i kvalitetan remont nema više kapaciteta, tender pao za nove i bar još godinu i po nema šanse da se pojave novi, čak i ako bi tender uspeo. Sad su stigle posledica onog pokušaja parcijalnog ukidanja i minimiziranja trolejbuskog saobraćaja. Odsustvo jasnog plana i vizije trolejbuskog saobraćaja sada uzima danak. Lomili su preko kolena, nisu znali šta rade i dozvolili da odjednom 80 vozila bude za zamenu. Kako god, to je tipičan primer nedomaćinslog poslovanja, a sve je počelo kockamjem na Trgu. A samo bi trebalo povaditi ono nešto kocke, asfaltirati i produžiti nešto mreže do Dunavske niz Kalemegdan. To je stara ideja, ne treba otkrivati toplu vodu. I oni novi parčići mreže se ne koriste, a mogli bi da budu na korist celom Beogradu, ppsebno kaobalternative kada dođe do poremećaja u nekom delu trase
 
Ozbiljnijih radova verovatno nije bilo, sem menjanja pogonskih osovina, normalno za trole pretpostavljam, i konstantnog krpljenja i peckanja karoserije. Bez obzira na to šta je sve rađeno u međuvremenu, pričali smo već mnogo puta do sad, prerano su propadale i generalno, trole bi trebalo da potraju, usled nedostatka mnogih mehaničkih delova kojih imamo kod autobusa. Najveći problem kod ovih naših, jesu loše konstrukcije, i jako slaba otpornost na koroziju. Sa kvalitetnom karoserijom, trole mogu fino da dobace po pitanju godina. Imamo primere i autobusa kod nas. Čak i onolike 201-ice izguraše i godine i kilometre, a neke od njih nikada nisu kompletno generalno remontovane. Ove trole se raspadaju barem zadnjih pet godina. Najveća greška nije što nisu do sada kompletno sređene, već što ovoliko dugo uz sve znane probleme nisu zamenjene boljim vozilima, a i što su isprva kupljene u tolikom broju između ostalog.
 
Okej da trole zameniš novim autobusima koje si nabavio za te linije, ali šta ovo znači da uzimaju vozila iz Kosmaja i onda za linije Kosmaja nema dovoljno vozila.
 
Крпеж услед неадекватне политике обнављања возног парка. Нове троле су морали да набаве још пре 4 године.
 
Не раде само космајска него и земунска и карабурмина возила. Ево пре неко вече 218М 372 и Јапанци 859 и 866 били на 40.
 
Радили су због оноликих дешавања у граду. Ради само Космај на 40.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
На Бањици малочас Хигер са натписом 41 Студентски трг.
 
Pa da bus bez trole, kad mogu tramvajobusi može i ovo.
 
Pokušavam da sastavim celovit spisak svih BKMova koji su remontovani u Kordun Metalu:

2024, 2029, 2031, 2032, 2047... Jel zna neko još neki?
 
Kosmaj se ubacuje zbog radova u Kneza Miloša. Iako je trebalo da bude 100% autobusi, sa ukinutim stajalištima kod Kanadske ambasade, ipak ih koriste i rade i trole. Vraćao sam se kući večeras sa trolom 41.
 
На обе линије је возни парк измешан, час иде бус, час тролејбус. Знају тако на 40/41 у једној вечери да возе БКМ, Конекто и Хигер.
 
Savez Ozbiljnih Sindikalaca GSP je napisao(la):
Ovo je trolejbus čiju su karoseriju remontovali i zatim kompletno ofarbani naši majstori u "Centralnom remontu".
Za mnogo manje para nego što to rade privatne firme. Sa mnogo oskudnijim alatom i materijalom za rad nego kod tih firmi. U neuporedivo težim uslovima. A rezultat je sjajan. Pa da smo samo pare koje je GSP dao na službena putovanja raznih direktorčića i projekt menadžera i na troškove "reprezentacije" uložili da obnovimo radionice u ovoj organizacionoj jedinici, da kupimo savremenu opremu, aat i materijal, gde bi nam kraj bio?
2177.jpg
 
Sad se setih necega:
Savez Ozbiljnih Sindikalaca GSP said:
Ovo je trolejbus čiju su karoseriju remontovali i zatim kompletno ofarbani naši majstori u "Centralnom remontu".
Za mnogo manje para nego što to rade privatne firme. Sa mnogo oskudnijim alatom i materijalom za rad nego kod tih firmi. U neuporedivo težim uslovima. A rezultat je sjajan. Pa da smo samo pare koje je GSP dao na službena putovanja raznih direktorčića i projekt menadžera i na troškove "reprezentacije" uložili da obnovimo radionice u ovoj organizacionoj jedinici, da kupimo savremenu opremu, aat i materijal, gde bi nam kraj bio?
To remontovanje BKMova u Kordun Metalima je inicirano pre vise od godinu dana, za vreme Gremlinovog mandata. Sto se tada nisu pisali tekstovi o tome? 🤔

A pa da... zato sto su tada sindikalni Gremlinovi kerovi bili namireni.

Sad se setise da pisu o necemu bajatom godinu dana... Iz cista mira... mda...
 
Jel ovde problem boja ili nesto drugo? Pitam jer nisam razumeo @Bender Rodriguez šta je konkretan problem kod tog vozila što je radjen u GSP - u? Uzgred ni ovi drugi se nisu proslavili sa količinom remontovanih.
 
zar nije u kordun metalima uradjeno samo 5 komada i to ovih novijih? ove starije poput 2177 je radio sam gsp. jos 2178, 2181, 2184 ja mislim? 2182 je jedini solo koji je ostao oranz a da jos radi.
sta je na kraju bilo s onim 2175? to je onaj sto je vozio onako sramotno oljusceno, a onda su ga proletos konacno ofarbali i nestao je mesec dana kasnije sa svim ostalima.
 
Vrh