Šta je novo?

Trolejbusi

Ako si danas video da stoje trole izmežu Muzeja i Dragiše Mišović, to je zbog finala kupa i opsadnog stanja koje je bilo oko Partizanovog stadiona, kao da se tu igra finale. Plus što je bila nepregledna kolona vozila u ulici Topčiderski venac iz pravca Topčiderske zvezde, kao i u samom bulevaru iz pravca centra.
To je bilo u aprilu.
 
Zaboravih da napišem da sam kod Dragana Mancea danas video opet trolu sa spuštenim šipkama. Sve koje sam video ovih dana, bile su crvene.
 
DSC_0017.JPG
 
И фарови, и дисплеји, и остало о чему пишете може за 10’ да се замени.

Шта ћемо са шасијом?
 
Проблем је у тој филозофији одржавања да се набуџе делови са друге марке возила уместо да се набављају резервни делови од произвођача. Замислите да на нпр. Пунта буџите фарове са Југа.
 
Upravo je to filozofija Dorćola.
Razmazio ih je ziu, kome delovi skoro da nisu trebali, električni deo se budžio, prevezivao i išao, mehanički je mnogo toga pasovalo sa starih raba... Tako su budžili i unutra i spolja. Farovicsu samo logičan nastavak prakse.
Bilo bi zanimljivo kad bismo imali medij koji bi javno zapitao kako takva vozila prolaze tehnički pregled sa neoriginalnom svetlosnom opremom.
 
Већи је проблем лупање и стругање склопова испод пода, него ови фарићи од Југа.
 
Problem je i jedno i drugo. Farovi su samo simptom koji se vidi golim okom i to cak i onima koji nisu entuzijasti za javni prevoz.
 
И таква светла су функционална колико и претходна.

Ја бих пре скренуо пажњу на разглављене шипке, патос који поскакује горе-доле и слично.
Опет најбитније је оно што се налази испод пода, а чему се придаје најмања пажња.
 
Svetla su odraz aljkavosti i zaostalosti GSPa i to na takav nacin da cak i obican covek, laik, moze da vidi i jasno opise u kakvom je rasulu i GSP i javni prevoz u Beogradu generalno.
 
Ljudi su sa razlogom besni jer su vraćani zbog minornih nedostatak sa tehničkog pregleda dok se GSP-u očigledno gleda kroz prste.
Podsetite me kako je moguće da novi solo BKM-ovi nemaju registarske tablice dok stari zglobni imaju? Šta bi bilo ako bi neko se pozvao na ZOBS i prijavio saobraćajnoj policiji da trolejbusi mimo zakona saobraćaju u javnom saobraćaju?
 
Poslednja izmena:
Ljudi su sa razlogom besni jer su vraćani zbog minornih nedostatak sa tehničkog pregleda dok se GSP-u očigledno gleda kroz prste.
To kazu i misle bukvalno svi.

Kad sam pogledao komentare na jucerasnju vest o pomahnitalom autobusu u Nemanjinoj, masa ljudi je napisala ovo.
Kad sam prosledio ortaku vest o tom dogadjaju, isto je napisao.
Sad i ti ovde (s pravom) kazes isto. I slazem se naravno.

Od naroda se trazi savrsenstvo a drzavne sluzbe mogu da rade sta hoce. I to namerno kazem sluzbe, jer nije GSP jedini koji vozi s krntijama i koji drugima ugrozava zivote svojom aljkavoscu.
 
Ljudi su sa razlogom besni jer su vraćani zbog minornih nedostatak sa tehničkog pregleda dok se GSP-u očigledno gleda kroz prste.
Podsetite me kako je moguće da novi solo BKM-ovi nemaju registarske tablice dok stari zglobni imaju? Šta bi bilo ako bi neko se pozvao na ZOBS i prijavio saobraćajnoj policiji da trolejbusi mimo zakona saobraćaju u javnom saobraćaju?
Беше проблем у томе што су тролејбуси узети на кредит града а не ГСП па онда ГСП нема право да их региструје. А био је онај један период када су саобраћајци зауставили пар трола и казнили возаче, очигледно последица неког препуцавања Небојше из Београда и тиктокера Гоксија.
 
Ти што вас зезају на техничком су исти фолиранти као и ови из ГСБа.
 
Ljudi su sa razlogom besni jer su vraćani zbog minornih nedostatak sa tehničkog pregleda dok se GSP-u očigledno gleda kroz prste.
Podsetite me kako je moguće da novi solo BKM-ovi nemaju registarske tablice dok stari zglobni imaju? Šta bi bilo ako bi neko se pozvao na ZOBS i prijavio saobraćajnoj policiji da trolejbusi mimo zakona saobraćaju u javnom saobraćaju?
Trole nikada ali nikada nisu imale registraciju do pre par godina kada su zglobni krševi dobili registraciju. Pogledaj slike iz SFRJ/SRJ videćeš da trole nemaju tablice.
 
To stoji. Mislim da je hteo da kaže da se time trolejbusima odnosno GSPu omogućava dodatno vrdanje i provlačenje u visini kriterijuma (ne)održavanja vozila.

Ja nisam za uvođenje registarskih tablica trolama, a svakako sam protiv ovih nekih zakonskih papazjanija koje su rađene, pa kao jedna trola ima jer je vlasništvo GSPa, a druga nema jer je vlasništvo Grada. Treba to lepo ispeglati i standardizovati. Ne može niko da mi kaže da u partijskoj Srbiji ne mogu da se okupe pravnici, Grad i MUP i dogovore da se ta brljotina konačno reši. Faking prebaci se vlasništvo sa ovog na onog i to je to. Ako postoje pravni problemi, potpiše se poseban pravni akt kojim se to omogućava i ćao zdravo. Šta se tu izmotavaju, jedni sa jedni bez... Mada ionako će dosta tih sa tablicama uskoro biti na otpadu (ako već i nisu).
 
Нису жалили тонера. Све само путник да буде инфомрацисан... Ја не знам зашто се троше невци на ове покретне дисплеје? Јел не умемо да их користимо? Дај брате као некад, штампамо на платну па мајстор само ручицом окреће до нужне иноформације и крај. Сад је нови технолошки ниво па уместо слабих тињалица ставимо светодиодне панеле има да се види и дању и ноћу
 
Jedan BKM se upetljao u mrezu ispred KFCa i napravio kompletan zastoj i Studentskog trga i Vasine sve do Trga republike. 31 su prinudno skraceni i okrecu ispred Doma Vojske. Osim jednog vozila koje je bilo "preteklo" na okretnici pa se izvuklo, 29, 28 i 41 uopste ne saobracaju.
IMG_20220612_171650.jpg

IMG_20220612_171628.jpg

IMG_20220612_172000.jpg

IMG_20220612_172047.jpg

IMG_20220612_172045.jpg

IMG_20220612_171923.jpg

Ostatak slika i opisa kacim posle. Ovo je sjajan pokazatelj zasto cak i 2+2 ulice mogu zapasti u velike probleme i blokade kad trole stanu, a kamoli 1+1...
 
Poslednja izmena:
Zbrlj se nastavlja. Otpetljan je BKM kod KFCa ali su zato skembali neki drugi deo mreze u Kolarcevoj pa su morali da iskljuce struju na sektoru od Poste do Terazija.
IMG_20220612_201121.jpg

IMG_20220612_201154.jpg
 
Vrh