Šta je novo?

Trolejbusi

Nije ovo neki strašan problem. Niti uvek mora da se rešava sofisticiranim rešenjima, ako se radi o skromnom prevozniku i skromnoj ekonomiji. Lako se ovo reši tako što putnici viknu majstoru da zatvori. Jer dešava se ponekad da se obrne raspored, da majstor zatvori kad misli da otvori.

Nego mene mrači kada vidim ćutologe bilo koje vrste. U ovom slučaju, ljudi će radije da lade yaya i rizikuju da oni ili neko drugi ispadne... nego da pomisle ''hmm... ovo nije normalno... nema šanse da je ovo legalno, da vozač sme da vozi ovako... možda je slučajno otvorio? :unsure: Hajde da ga obavestim!'' Nego ćute i prave se mutavi. I misle ili ''ne može se tu ništa'' ili ''ma prijaviće neko drugi''. To ''neko drugi će'', to je modus operandi za ogroman broj Srba danas. Još samo da se nađe ''neko drugi'' da im donira kičmu ili pak novi život kad ispadnu iz trolejbusa u pokretu i izlome se... i bilo bi super. :D
Imao sam utisak da stanje u gradskom prevozu poboljšava već neko vreme, najviše gledajući ovde pisanja ljudi, ili bolje reći činjenicu da baš dugo vremena nije bilo nekih velikih žalbi. A onda, već neko vreme izviru slike i snimci i komentari kako je stanje užasno - te ne rade klime, pa cure, pa ne obavljaju se polasci, pa tuku se vozači, pa ova vrata. I onda dođe onaj stari osećaj kako je prevoz blago rečeno katastrofa.
Pa bilo je određenog pomaka prethodnih godina, ali su onda negde od početka Korone ponovo počeli da srozavaju sve.
 
Naravno, to stoji, nelogično je da putnici ćute. Ali realno gledano, ovo može da se izbegne tako što neće da se kupuje vozilo bez sistema koji sprečava vozilo da krene sa otvorenim vratima, odnosno indikatora za vrata, ili da jednostavno "majstori" ne umešaju svoje ruke i tu nešto čačkaju jer ime smeta.
Hteo sam u suštini reći da svaki problem sa kojim se suočava GSP, a i putnici, može lako da se reši logičnim planiranjem. I eto takve stvari bi sigurno pomogle da se poveća i naplata prevoza.
 
Malo kasnim sa prilogom za raspravu bus ili trola ali mi se ovo učinilo zanimljivim:

FTYB-y0WUAQgV5V.jpg


izvor:

P.S. moglo je i na

Ekologija ...vazduh,voda,buka,zelenilo,...​

 
Naravno, to stoji, nelogično je da putnici ćute. Ali realno gledano, ovo može da se izbegne tako što neće da se kupuje vozilo bez sistema koji sprečava vozilo da krene sa otvorenim vratima, odnosno indikatora za vrata, ili da jednostavno "majstori" ne umešaju svoje ruke i tu nešto čačkaju jer ime smeta.
Hteo sam u suštini reći da svaki problem sa kojim se suočava GSP, a i putnici, može lako da se reši logičnim planiranjem. I eto takve stvari bi sigurno pomogle da se poveća i naplata prevoza.
Neko je ranije pisao da su taj sistem skidali u GSP - u.
 
Da, na to sam mislio. Bio je klasičan izgovor "smeta vozačima, nekada blokira sistem, koči prevoz, usporava kretanje, itd". Jer eto, u svetu to funkcioniše, samo u Srbiji ne valja.
 
Pa da, nasi vozaci imaju tendenciju da im sve smeta. To jest, sve sto oni odluce

Smeta kad ljudi stanu kod prednjih vrata ali ne smeta telefon u jednoj i cigareta u drugoj ruci.
Smeta kada sistem prijavljuje da vrata nisu zatvorena ali ne smeta kada se prica sa kolegom do te mere da se masi stanica.

I tako dalje...
Jedini optimalan nacin da takvi vozaci budu zadovoljni je da im se da potpuno prazno vozilo pa da vrte u krug po liniji. Doduse onda bi im smetao saobracaj jbg...
 
Danas, oko 15h, kada sam izlazio napolje, videh dve trole da stoje, sa spuštenim šipkama. Pomislih da je nestalo struje, jer su bile u suprotnim smerovima. Međutim, dok sam došao do pešačkog kod Hajd parka, videh da trole dolaze iz pravca grada, što mi je odgovaralo. Po povratku sa Banjice, vraćao sam se sa zglobnim GB 2169, na liniji 40.
 
Ako nema struje, trole se ne spuštaju. To znači da je u kvaru, pa se spustw da bi drugi mogli da prolaze.
Dorćol je opet počeo da izbacuje nepouzdana vozila, vozila koja su improvizovano osposobljena, samo da bi radi predavanja brojnog stanja na papiru bilo sve ok.
Nekad smo se šalili da nekim vozilima treba zakačiti kamion za stalno i da samo tako mogu da idu.
 
Danas opet jedna solo trola u kvaru, u zoni novouspostavljene stanice kod Prokopa. Struje je bilo, i dignute šipke, a vozač je svaki put kada bi neka trola prolazila, spuštao šipke.
Inače, danas se opet vozih sa zglobnim na 40, GB 2172.​
 
Danas opet jedna solo trola u kvaru, u zoni novouspostavljene stanice kod Prokopa. Struje je bilo, i dignute šipke, a vozač je svaki put kada bi neka trola prolazila, spuštao šipke.
Inače, danas se opet vozih sa zglobnim na 40, GB 2172.​
И ја сам виђао ту да стоје троле не знам зашто. Мада и између Драгише Мишовића и Музеја Југославије су стојале.
 
Ako si danas video da stoje trole izmežu Muzeja i Dragiše Mišović, to je zbog finala kupa i opsadnog stanja koje je bilo oko Partizanovog stadiona, kao da se tu igra finale. Plus što je bila nepregledna kolona vozila u ulici Topčiderski venac iz pravca Topčiderske zvezde, kao i u samom bulevaru iz pravca centra.
 
Kao i svaki put kada se pita, dok ne dođe dovoljan broj troli sa remonta. Mada, kako su u prethodne dve sedmice počeli da se sve češće viđasju parkirani u trotoar, teško da pre nabavke novih troli možemo da očekujemo nešto pozitivno po pitanju linije 21.
 
Kad smo kod instagrama, jel to internih podešavanja korisnika istog, pošto se neki postovi normalno vide, a neki traže da se uloguješ da bi mogao da ih vidiš.
 
Najverovatnije, pošto mi se desilo par puta da B92 prenese nešto sa IG i tada bih mogao da vidim sadržaj IG stranice kroz stranicu na kojoj je B92. Znači, gledam stranicu www B92/BlaBla i u njoj pustim plejer i prikaže mi se sadržaj stranice IG/BlaBla. A kada otvorim samu tu IG stranicu, kada naložim browseru da mi otvori taj sadržaj na samoj IG stranici, onda mi odbija pristup jer nemam nalog.
 
Čudi me da nema ništa u medijima. Blic i Kurir, iako su smeće najgore, kad se radi o dešavanjima u Beogradu, obično vrlo brzo izveste i obično pokriju sve vrste događaja.
 
Ubilo se što može nešto konkretno da se vidi iz fotografija. Kao da se trudio da se na osnovu istih ne sazna ništa osim da je trola sa spuštenim šipkama i da pored iste ima grana sa drveća pored.
 
Vrh