Da da uzeta fotografija pored zelenila totalno u "nebitnoj ulici" bitnoj ali gde je zelenilo prvi plan.. Ta ista fotografija pored neceg gde dolaze turisti bi bila totalno drugacija da je uslikana sa Trga Republike gde se vidi mreza dok gledas na narodno pozoriste koje je vrh arhitekture!Pritom kontaktna mreža uopšte ne mora da izgleda loše i da ''ruži'' grad. U Beogradu je uglavnom okej što se toga tiče, ne znam kome i zašto smeta ovo:
Kazem bio sam isto kao i svi sto piskarate za trole, dok ih nisu ukinuli! Kod nas u naciji je valjda problem sto se sporije privikavamo, ili ne zelimo da menjamo, i idemo napred stvari koje realno treba menjati... Nemam nista protiv da ostanu trole u Kneza Milosa, prebaciti na Vidikovac, Nbgd gde nije toliko bitno.. ALI u strogom STROGOM CENTRU GRADA treba izbaciti to sto pre!
Na dobro se čovek brzo navikne. E sad, to što imamo različite poglede na to šta je dobro, to je druga stvar. Kako mogu da (i oni koji misle kao i ja) budem naviknut na nešto što je sklono samozapaljivanju, podložno brzom kvarenju (pa ga menjaju dizel i CNG autobusi), gde je potreban veći broj vozila nego na trolejbuskim ili autobuskim linijama, zato što je potrebno duže vreme da provede na okretnici radi punjenja, što može da se koristi samo na određenim linijama (tamo gde takt nije na par minuta), što ima problem "ekoloških baterija" koje su nereciklive...
Sa nabavkom novih elektrobuseva, nabavili smo i punjače koji mogu brže da pune vozila. I umesto da smo ih iskoritili (mislim na punjače) , za neku smislenu liniju, mi ih postavismo na EKO 2 liniji, u cilju promocije Galerije. Pre neki dan sam se vozio sa njim od Tadeuša Košćuškog do Narodne banke, jer mi je tako odgovaralo za presedanje na 36. Autobus je bio prepun na Slaviji, gde su izašli maltene svi, da bi prešli na trole. Ostali samo ja i još jedna devojka. I oboje sišli na sledećoj stanici, a niko nije ušao u isti. I to u vreme popodnevnog špica.
To su ti "sjajni" rezultati uklanjanja trola u centru.
Sa nabavkom novih elektrobuseva, nabavili smo i punjače koji mogu brže da pune vozila. I umesto da smo ih iskoritili (mislim na punjače) , za neku smislenu liniju, mi ih postavismo na EKO 2 liniji, u cilju promocije Galerije. Pre neki dan sam se vozio sa njim od Tadeuša Košćuškog do Narodne banke, jer mi je tako odgovaralo za presedanje na 36. Autobus je bio prepun na Slaviji, gde su izašli maltene svi, da bi prešli na trole. Ostali samo ja i još jedna devojka. I oboje sišli na sledećoj stanici, a niko nije ušao u isti. I to u vreme popodnevnog špica.
To su ti "sjajni" rezultati uklanjanja trola u centru.