Šta je novo?

Trolejbusi

Градоначелник Драган Ђилас обишао демолиране тролејбусе на Славији

Градоначелник Београда Драган Ђилас обишао је данас трг Славија, на ком су противници одржавања манифестације „Парада поноса” демолирали тролејбусе паркиране због обуставе саобраћаја.

– Жао ми је што у Београду хулигани искористе сваку прилику да нешто униште, нападну полицију и малтретирају људе који шетају градом, а насталу штету после плаћају Београђани. Имали смо много среће да ниједан живот није изгубљен и надам се да ће тако остати до краја дана. Зна се мој став о овој манифестацији, упозоравао сам да ће ово да се деси и не верујем да ће људи који су је организовали због тога сутра имати већа права – чак ће хомофобичност бити већа него до данас – рекао је Драган Ђилас.

Он је апеловао на све, без обзира на то каква су им права, да не организују манифестације које доводе до оваквих појава, али и позвао државне органе да најоштрије санкционишу оне који такве манифестације користе да униште Београд

1414630_djilas_v.jpg
 
A zasto mi nemamo drustveno koristan rad kao odsluzenje kazne ???

Evo primera radi, uhapse 500 izgrednika i umesto u zatvor ( koji su prepunjeni ) oni dobiju mesec dana drustveno korisnog rada. Obuku ih u narandaste kombinezone i posalju sa policijskom pratnjom da sredjuju Beograd i okolinu.

Ima dosta djubreta koje treba pokubiti, bandere koje treba ofarbati, a posle ovoga danas imali bi pune ruke posla.
 
Све бих ја то у грделичку клисуру, да обичним пијуцима прокопавају терен за аутопут...
 
Slazem se. Mada mislim da je to u staroj Jugi i postojalo. I dalje imam sporet, star preko 20 godina, za koji, moji kazu da su sklapali zatvorenici.
 
Mislim da će svi koji su učestvovali u demoliranju grada,i nasilno ugrožavali prava drugih na različitost su skenirani i tek shvatiti šta će da im se desi,a to je da će biti stavljeni van sistema a što to konkretno znači shvatiće kada se otrezne.. :kafa:
 
Jadna Trola nije zaslužila pred penziju da je rasture.. :rolleyes: Večeras sam prošetao i na studentskom trgu sve stare Trole,dale svoj poslednji doprinos,bilo ih je lepo gledati sve na okupu pred penziju... :kafa:
 
Pred veliko kasapljenje, velika klanica puna trolne krvi, koju zovemo penzija, bice u pogonima GSP ... :D Iskreno, malo preterujes 2012:) mada priznajem da su mi te trole extra i da mi je zao sto ih unistavaju
 
Da li postoji interesovanje manjih gradova da se od starih trola osposobi par komada koje bi zadovoljile nj. potrebe lokalnog saobraćaja što je mnogo korisnije nego da baš sve odu na sečenje . Pa i mi smo kao donaciju dobijali stara saobraćajna sredstva i takve koristili.
 
Da li možeš da zamisliš tu reakciju ljudi nekog od tih gradova, i produbljivanje još veće nepodnošljivosti Beograda kao glavnog grada?! Da, oni su kupili nove, a nama daju ovu starudiju jer ne znaju šta će sa tim...
 
.. na stranu što i postavljanje mreže košta, a naročito prve mreže..
 
bojan87":2jdjicg1 je napisao(la):
A zasto mi nemamo drustveno koristan rad kao odsluzenje kazne ???

Evo primera radi, uhapse 500 izgrednika i umesto u zatvor ( koji su prepunjeni ) oni dobiju mesec dana drustveno korisnog rada. Obuku ih u narandaste kombinezone i posalju sa policijskom pratnjom da sredjuju Beograd i okolinu.

Ima dosta djubreta koje treba pokubiti, bandere koje treba ofarbati, a posle ovoga danas imali bi pune ruke posla.
+1
 
....produbljivanje još veće nepodnošljivosti..... Gladnom ne bih da dam parče hleba jer če me mrzeti još više... :bash:

....mreža.... pa narvno, napredak košta mnogo manje samo mreža nego i trole i mreža
 
To nije dobra ideja. Nikome ne treba starudija. Oni mogu da budu ok kad bi se u njih ulozilo dosta novca. Ali nijedan grad nije sposoban da pravi mrezu. Jeftinije im je da kupe nekoliko novih autobusa :) Mozda jedino od Kragujevca mozemo da ocekujemo da nekad uvede trole
 
U Kragujevcu se odskora sastavljaju autobusi na TNG. Samim tim, vaka buduća priča o uvođenju trola će garant biti dočekana na nož od onih koji brane pravo kragujevačkih radnika da zarade lebac, TNG autobusi su već dosta čistiji od svih ranijih, i niko neće hteti da se zeza da gubi izbore zbog toga..
 
Pa kao Kragujevac,Niš,Novi sad krenuda se ponovo vraćaju u industrijsku formu možda i uvedu modernizovane Tramvaje ili ti Lrt.. :kafa:
 
Ja mislim da nijedan grad nece u narednom periodu razmisljati o tramvajima, pa ni trolama. To je zaista nepotrebno i ima mnogo precih stvari
 
Mislim da hoće. Urbanistički plan Novog Sada do 2025 predvideo je tri linije tramvaja/lrt kako god ga zvali. Problem je što je trebalo barem jedna da bude gotova do sad, a nijedna nije ni početa, ali grad je tokom 90-tih zbog nedostatka novca doveden u katastrofalno stanje, pa su onda i mostovi bili uništeni, tako da to jednostavno nije stiglo na red. Grad sad počinje da se davi u automobilskom i autobuskom saobraćaju, pa računam da će sa prvim jačanjem privrede i sposobnošću da se ovako nešto finansira početi i da se radi. A zašto se ovo predviđa - prvenstveno zbog prevoznih kapaciteta i trajnosti vozila, a i ekološki je prihvatljivije od sadašnje najezde autobusa po centru grada. Jedan tramvaj po pravilu može biti znatno duži nego bus, prevesti više putnika, a i tramvaji se repariraju i održavaju i posle 15-20 godina. Autobusi tog godišta su u suštini u raspadnutom stanju i opšta opasnost na putu. Infrastruktura jeste skupa, ali opet dugotrajna je.
"Wile E. Coyote"":3qc77c7j je napisao(la):
Па ако уведу трамваје онда им троле не требају...
U nekim gradovima koji imaju veće uspone ili uže ulice - vrlo dobra kombinacija je i jedno i drugo. Primera ima po svetu sasvim dovoljno. Na bulevarima i ravnim delovima tramvaji, u užim i strmijim ulicama mogu i trolejbusi. Trolejbusi imaju odlične karakteristike za savladavanje uspona - bolje od autobusa i tramvaja. Kad bi se već gradile ispravljačke stanice za tramvaje, isti napon (najčešće) koriste i trolejbusi, pa bi trebalo postaviti kontaktnu mrežu i to je to. Kod uvođenja novih sistema trebalo bi zapravo napraviti dobru analizu koji pravci su dovoljno široki i zahtevaju masovniji transport - a koji su podesni za trolejbuse - pa izračunati koliko kilometara šina i koliko komada tramvaja treba, a gde je pogodno umesto šina potrošiti manje - na jeftiniju kontaktnu mrežu trola i nabaviti odgovarajući broj trolejbusa. Ali mislim da takvo planiranje unapred kod nas može samo da se sanja.
 
Vrh