Šta je novo?

Trolejbusi

Stare trole za prosperitet Zirafinog grada. Ne ide bas.
Inace postojao je plan za medjumesnu trolu Jagodina - Cicevac ja mislim
 
Palmograd? nema šanse da prođe kao Bidžagrad. njihov veliki vođa je rešio da se zakmeni za ceo život, i sve će uraditi da tako bude. ne bi me iznenadilo da krene da pravi tramvaj i metro
 
da ti kazem nesto amm8990 primetio sam vrata i jos po nesto ali to i ovi nase trole mogu da imaju takva vrata.....

samo mi nije jasno zasto nismo dobili takve trole 2000 kad su dosle zglobne?????

Da ti samo nesto kazem vozio sam se ovim novim trola i da ti kazem da one nisu za neke ulice......

Mnogo su brze, mislim nemam ja nista protiv nijh
 
boca-ica":2iye74ag je napisao(la):
Imam utisak da može uvesti trole Žirafin grad Nikad ga nisam ni posetio ali tipujem na nj. Prateći dnevne vesti to je jedini grad koj danas ide linijom prosperiteta. Samo da ne prođe kao Bidžin grad...
Па онда би и Инђија могла да уведе троле...
 
Trola GB 2014 je ostala bez prednje desne ratkapne, a GB 2021 bez prednje leve. :bash:
Koliko su trajale citave? mesec dana? :bash:
 
stf":ax4a0z2d je napisao(la):
Trola GB 2014 je ostala bez prednje desne ratkapne, a GB 2021 bez prednje leve. :bash:
Koliko su trajale citave? mesec dana? :bash:
Vozih se u 2002 malopre.Vozaci idu prebrzo pa uveh udare neki poklopac u dimitrijali i cingrijinoj pogotovu...Verovatno i zato otpadaju radkapne
 
@vučko

na novijim vozilima se ratkapne pričvršćuju šrafofima kojima se pričvršćuju točkovi.
teško da ratkapne otpadaju zbog brze vožnje.

mada, slažem se sa tobom da ih voze prebrzo preko rupa, i šahtova
 
Evo 2014 kome fali ratkapa. Nažalost ove ratkape se ne šrafe, već samo jednostavno uglave na točkove.
xqc26r.jpg


http://www.phototrans.eu/
 
Pa ne treba mnogo zaliti zqa tim, pretpostavljam da su lomljive, verovatno ce za koju godinu sve morati da zamene... Da su kvalitetne ne bi pucale.
 
Nije tu pravi razlog kvalitet ratkapni, vec nasih puteva. Ja, duz Smederevskog puta mogu skupiti sve, od Mercedesa do Tojote.....
 
Ne bih se slozio jer trole idu sirim centrom.Evo bas pomenuh koliko truckaju kada nalete na sahtove u dimitrijali i cingrijinoj velikom brzinom.
Trole sada idu brze od buseva,a i ubrzanje im je bolje
 
Матеја Бељан":3vh90npb je napisao(la):
Pa ne treba mnogo zaliti zqa tim, pretpostavljam da su lomljive, verovatno ce za koju godinu sve morati da zamene... Da su kvalitetne ne bi pucale.
Aluminijumske su, nisu baš lomljive, samo da su bile nekako bolje pričvršćene.
 
vucko":3sj1ca51 je napisao(la):
Ne bih se slozio jer trole idu sirim centrom.Evo bas pomenuh koliko truckaju kada nalete na sahtove u dimitrijali i cingrijinoj velikom brzinom.
Trole sada idu brze od buseva,a i ubrzanje im je bolje
Da, ali nije problem u troli, vec u nivelaciji slivnika. Zar nam nije cilj, da gradski prevoz bude brzi? Zasto se sad zaliti?
 
@stf

Problem je što razni GSP fanđo vozači uopšte ni ne pokušavaju da izbegnu udarne rupe.
Često u troli imam prilike da vidim kako oni direktno idu u rupu,čak i kad je leva traka potpuno prazna.

Nove trole,kao i sva niskopodna vozila imaju manju izdržljivost karoserije u odnosu na stara vozila,tako da se ona brže oštećuju zbog prelaženja preko udarnih rupa


amm8990":172zyx62 je napisao(la):
Nažalost ove ratkape se ne šrafe,
Bez veze, to nisam znao.
To postaje praksa u zadnje vreme,pa sam mislio da su i belorusi primeni isto rešenje.
Eto još jednom se potvrđuje pravilo

Assumption is the mother of all screw-ups
 
amm8990":wqvktbw1 je napisao(la):
Матеја Бељан":wqvktbw1 je napisao(la):
Pa ne treba mnogo zaliti zqa tim, pretpostavljam da su lomljive, verovatno ce za koju godinu sve morati da zamene... Da su kvalitetne ne bi pucale.
Aluminijumske su, nisu baš lomljive, samo da su bile nekako bolje pričvršćene.
Ko na igrackama,nije im dobra rabota,trebali su to bolje uraditi
 
Vrh