boca-ica":1ig2vt22 je napisao(la):
Baš me zanima hoće li uslediti javni poziv za dodelu manjeg broja trola kao donacije Beograda drugim gradovima iz unutrašnjosti ili će sebično iscediti neki dinar od sečenja baš svake trole.
Boldovao sam tacan odgovor.
boca-ica":1ig2vt22 je napisao(la):
Takođe pamtim ne tako davno kada je javni saobraćaj u Beogradu ,,pukao,, , veliki broj gradova iz unutrašnosti, pomogao je Beograđanima tako što su iz svog siromašnog voznog parka dali šta su imali .
Plemenito zvuci, ali nije tako. GSP-u niko nista nije donirao od gradova u Srbiji i sve donacije su bile iz inostranstva poput Austrije, Grcke, Nemacke, Svajcarske, Slovenije... Ceska je konkretno poslala 10 novih Karosa, dok su ostale donacije bile od 5 do 15 godina starosti (tramvaji oko 35).
Premestanja iz unutrasnjosti je bilo kod privatnih prevoznika, ali to se radi i dan-danas kod privatnika koji vrse prevoz u vise gradova (Curdic, Transprodukt itd...).
Sa druge strane, GSP je na licitacijama prodavao svoja vozila (jedna od vecih koje pamtim bila je 2002.). Nekim privatnicima prodati su i pojedini autobusi (Avtomontaze, Ikarusi...) koji su kasnije ponovo bili u gradskom prevozu (neki sve do tendera za privatnike iz 2006, pa i kasnije kao rezerve), ali uz znatno bolje odrzavanje i u bolje stanju (uz ne tako velika ulaganja). Moze se reci da su pojedini autobusi prodati od strane GSP-a privatnicima u dobrom procentu i zaradili nova vozila koja danas teraju. Ako GSP ne ume da ceni, ima ko ume. Nije krs sve sto se krsem cini. Odrzavanje je kljuc uspeha svake firme koja se bavi prevozom.
vucko":1ig2vt22 je napisao(la):
Skoknite do gsp foruma i shvaticete da ima 10tak starih trola koje mogu da funkcionisu pouzdano,ostale su na ivici resursa,kao recimo i nasi avion u vojsci
Zanimljivo. Imas neki link? Bas skoknuh tamo i ne vidim gde to pise (bez zezanja, ozbiljno pitam). Cifra ZIU trola za koju se vec neko vreme pominje da uopste nije u losem stanju je 30-ak. Jedini je problem sto od isporuke novih trola ZIU odlaze na kanal samo za redovni nocni pregled. Kojoj god se desi kvar koji iziskuje vremena za popravku (ma koliko ga je u sustini jednostavni i jeftino otkloniti), skoro po automatizmu odmah poljubi ogradu uz Zmaj Jovinu.